هشتگ های داغ :‌

شرکت اچ‌تی‌سی از گوشی هوشمند HTC U11 EYEs با دو دوربین سلفی رونمایی کرد

این روزها کیفیت دوربین دوم یا همان دوربین سلفی به یکی از معیارهای اصلی کاربران در زمان خرید گوشی جدید تبدیل شده و شرکت‌های سخت‌افزاری نیز می‌کوشند با تجهیز محصولات خود به جدیدترین فناوری‌ها، علاقه‌مندان به گرفتن تصاویر سلفی را راضی نگاه دارند. شرکت اچ‌تی‌سی نیز بر همین اساس جدیدترین گوشی میان رده خود با نام HTC U11 EYEs را با دو دوربین سلفی به بازار عرضه خواهد کرد که بدون شک با توجه به برچسب قیمتی 510 دلاری، مورد استقبال طیف وسیعی از کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت اچ‌تی‌سی به دلیل استفاده از دوربین دوگانه در گوشی‌های خود شهره خاص و عام است، به‌طوری که شاید جالب باشد بدانید این شرکت تایوانی بود که برای اولین بار ایده استفاده از دو دوربین به‌طور هم‌زمان در گوشی‌های هوشمند را مطرح کرد. البته تفاوت HTC U11 EYEs با سایر مدل‌های شرکت اچ‌تی‌سی، بهره‌مندی از دوربین سلفی دوگانه است که به آن قدرت ثبت تصاویر با زاویه بازتر را می‌دهد.

HTC U11 EYEsHTC U11 EYEs

گوشی هوشمند HTC U11 EYEs دارای فریمی تمام فلزی بوده و از نمایشگری 6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی بهره برده که البته همچون دیگر گوشی‌های مدرن امروزی بدون حاشیه نیست؛ اما در شرایط مختلف قادر است تصاویری شفاف و باکیفیت را ارائه کند. قلب این میان رده جدید شرکت اچ‌تی‌سی را قرار است تراشه اسنپ‌دراگون 635 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

برای دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده شده است. اندازه دیافراگم این دوربین f/1.9 است که برای این گوشی مناسب است، اما به بزرگی دیافراگم f/1.7 گوشی‌های U11 نمیرسد؛ بااین‌حال اچ‌تی‌سی اینک یک گوشی مخصوص عاشقان سلفی ساخته است که می‌تواند از این حیث جذاب باشد.

فریم فلزی گوشی U11 EYEsفریم فلزی گوشی U11 EYEs

بر روی قاب جلویی، همان‌طور که اشاره کردیم دوربین دوگانه تعبیه شده است. هر دو از سنسورهای 5 مگاپیکسلی برخوردارند که می‌تواند ترکیب آن‌ها افکت عمق میدان یا تصاویر بوکه را بسازد. این دو دوربین همچنین به HDR مجهز شده‌اند تا تصاویر شما وضوح بهتری را برخوردار باشد. اچ‌تی‌سی متعهد شده است که با این گوشی می‌توانید سلفی‌های بی‌مثالی تهیه کنید.

فناوری اج سنس در U11 EYEsفناوری اج سنس در U11 EYEs

سنسورهای تشخیص فشار به کار رفته در گوشی موبایل اچ‌تی‌سی U11 EYEs میزان فشار اعمال شده به بدنه دستگاه را تشخیص داده و بسته به نحوه سفارشی‌سازی کاربر، یکی از اعمال از پیش تعیین شده را انجام می‌دهند. نکته قابل توجه آنکه این قابلیت امکان شخصی‌سازی داشته و شما به راحتی می‌توانید تمامی فریم گوشی را به کلیدهایی پنهان تبدیل کنید. قابلیت اج سنس در U11 EYEs را می‌توان در هر زمانی استفاده کرد و نیازی به روشن بودن نمایشگر نیست. کاربران می‌توانند حین خاموش بودن نمایشگر، با فشردن بدنه مستقیماً به اپلیکیشن مورد نظر خود وارد شوند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی میان رده جدید شرکت اچ‌تی‌سی می‌توان به باتری 3930 میلی‌آمپر ساعتی، ایرفون های مجهز به سوکت USB‌ نوع C و قدرت گرفتن از پلتفرم اندروید 7 نوقا اشاره کرد. گوشی هوشمند HTC U11 EYEs به زودی با برچسب قیمتی 510 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش