هشتگ های داغ :‌

حضور پررنگ شهرفافا؛ در افتتاحیه کارخانه‌ی نوآوری شیراز

فروشگاه اینترنتی شهرفافا همواره با سیاست‌های خود راهی را در پیش گرفته است تا به نوعی به اشتغال زایی، شناخت فرصت‌ها و تقویت افراد در زمینه علمی کمک کند. استخدام نیروهای جوان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه (با وجود دانشگاه‌های شیراز، صنعتی شیراز و علوم پزشکی شیراز و وجود افراد متخصص) هم یکی از رویکردهای دیگر شهرفافا است. در این راستا، به محض کلید خوردن پروژه‌ی کارخانه‌ی نوآوری شیراز، فروشگاه اینترنتی شهرفافا، تصمیم گرفت تا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه‌ی IT، در کنار استارتاپ‌های نوپای شیرازی در این کارخانه حضور پیدا کند تا ضمن به اشتراک گذاشتن تجریبات موفق خود با کسب و کارهای نوپا، از پتانسیل‌های کارخانه نوآوری در جهت پیشرفت بیشتر هم استفاده کند.

پس از گذشت حدود 1 سال از آغاز پروژه‌ی کارخانه‌ی نوآوری شیراز، در روز پنجشنبه 18 دی ماه 99، این کارخانه به عنوان دومین کارخانه نوآوری کشور و بزرگ‌ترین کارخانه نوآوری جنوب کشور، با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و همچنین استاندار فارس، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، رییس هیئت مدیره شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، و قائم مقام هلدینگ عطار، افتتاح شد.

تا به امروز دو شرکت بزرگ و دانش بنیان موفق و 39 تیم استارتاپ نوپا، به کارخانه نوآوری شیراز جذب شده‌اند که فروشگاه اینترنتی شهرفافا با بیش از 22 سال سابقه، یکی از دو شرکت موفقی است که در این مجموعه حضور خواهد داشت تا شانه به شانه‌ی استارتاپ‌های نوپا، به رشد علمی و اشتغال زایی کشور و استان فارس کمک کند.

در این کارخانه فضای کاری اشتراکی و دورهمی‌ها، دفاتر اداری و ویژه، اتاق جلسات، سالن‌های کنفرانس، فضای نمایشگاهی و آمفی‌تئاتر، کافه، منطقه استراحت و باشگاه سرگرمی، استودیو‌های بازی، تولید محتوای دیجیتال و باشگاه کسب‌ و کار و… در اختیار شرکت‌ها و استارتاپ‌ها قرار می‌گیرد.

در ادامه گزارش تصویری از حضور مدیر عاملان (آقایان غلامرضا و احسان تمیس) و تعدادی از کارمندان فروشگاه اینترنتی شهرفافا در مراسم افتتاحیه‌ی کارخانه‌ی نوآوری شیراز را با هم می‌بینیم.

 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش