هشتگ های داغ :‌

بهترین بازی های تیراندازی اول شخص برای اندروید

بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص که به اختصار با عنوان FPS شناخته میشوند یکی از مهیج‌ترین سبک ها در بازی‌های کامپیوتری هستند و کمتر گیمری وجود دارد که به این سبک علاقه نداشته باشد. گیم پلی هیجان انگیز و گرافیک بالا از ویژگی های بارز بازی‌های تیراندازی اول شخص است. علاوه بر این از آنجا که اکثر بازی‌های این سبک به صورت چند نفره و آنلاین نیز انجام میشوند، غالب آنها نیاز به اینترنت دارند که البته مصرف دیتای قابل توجهی نیز دارند. محبوبیت این بازی‌ها باعث شده تا در پلتفرم‌های مختلف نقش پررنگی داشته باشند. فروشگاه نرم افزاری اندروید یا همان گوگل پلی نیز که بازی‌های بسیار زیادی را در خود جای داده از تعداد قابل توجهی بازی FPS برخوردار است. شاید انتخاب یک عنوان مناسب در میان لیست بلند بالای این بازی‌ها کار سختی باشد و وقت گیمر در این راه هدر برود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب بهترین بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص برای دستگاه های اندرویدی را به شما معرفی کنیم. همراه شهر فافا باشید.

Critical Ops

Critical Ops

این بازی یکی از عناوین جدید است که در سبک تیراندازی اول شخص برای کاربران دستگاه‌های اندرویدی آماده شده است که البته فعلا برای عموم کاربران منتشر نشده و در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد. در این بازی شما میتوانید هم به عنوان یک عضو از واحد ضد تروریسم فعالیت کنید و جلوی خرابکاری های تروریست ها را بگیرید و یا اینکه خود در نقش یک عنصر تروریستی حاضر شوید و نیروهای مقابل را دچار چالش کنید. این بازی از سطح گرافیکی بسیار خوبی برخوردار است و با برخورداری از حالت آنلاین چند نفره، قادر است یک تجربه ی ناب را از بازی‌های تیراندازی اول شخص برای شما فراهم کند.

Dead Effect 2

Dead Effect 2

عنوان Dead Effect 2 در سبک تیراندازی اول شخص و علمی تخیلی است که با ژانرهای دیگری از جمله ترسناک، بقا و نقش آفرینی تلفیق شده است. در این بازی سه شخصیت اصلی وجود دارند که شما میتوانید انتخاب کنید که به جای کدامیک به انجام بازی بپردازید. در جریان بازی سلاح‌های بسیار زیاد و تجهیزات متعددی در اختیار شما قرار داده میشوند که میتوانید با رفتن به مراحل بالاتر آنها را ارتقا دهید. حالت داستانی این بازی چیزی حدود 20 ساعت شما را مشغول خواهد کرد و گزینه‌های انبوهی برای ارتقاء وجود خواهند داشت. ضمن اینکه امکان آپگرید کردن شخصیت ها نیز وجود دارد. این عنوان از داستانی سرگرم کننده و گرافیکی چشمگیر برخوردار است و به طور کلی یکی از بهترین بازی‌های سبک FPS برای اندروید محسوب میشود.

Guns of Boom

Guns of Boom

این بازی یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده ترین بازی های سبک FPS است که برای کاربران اندروید نیز منتشر شده است. حالت بازی حالتی کارتونی مانند است که آن را به برخی از عناوین در سبک مشابه در کنسول‌های بازی و کامپیوترها نزدیک کرده است. این بازی که از مبارزه در حالت آنلاین نیز پشتیبانی میکند دارای سلاح‌های متنوعی نیز میباشد و در محیط بازی جعبه هایی برای جمع کردن منابع لازم قرار گرفته اند که البته این سیستم شاید به مزاق همه‌ی کاربران خوش نیآید. تنها کاری که گیمرها در مواجهه با دشمنان موجود در این بازی باید انجام دهند نشانه‌گیری است چرا که سیستم شلیک به طورخودکار با شناسایی دشمن عمل میکند. بدین ترتیب انجام این بازی در گوشی های موبایل ساده شده است و احتمالا نظر اکثریت گیمرها را به خود جلب خواهد کرد.

Hitman Sniper

Hitman Sniper

هیتمن، آدمکش دوست داشتی که به خوبی برای گیمرها و همچنین اهالی فیلم شناخته شده است در این بازی نقش یک تک تیرانداز حرفه‌ای را ایفا میکند و Hitman Sniper یکی از خاص‌ترین بازی ها در سبک FPS محسوب میشود. در این بازی شما باید موقعیت درستی را برای تیراندازی انتخاب کنید و با استفاده از سلاح دوربین‌دار خود، هدف را از بین ببرید. این بازی شامل 150 مرحله و چندین اسحله‌ی تک تیرانداز است که با رفتن به مراحل بالاتر به آنها دسترسی پیدا خواهید کرد. در صورتی که دوستدار بازی‌های اکشن با روند آهسته هستید، این بازی میتواند رضایت شما را خوبی جلب کند.

Into the Dead 2

Into the Dead 2

این بازی نیز از جمله بازی‌های FPS جدید است که از نظر ساختار بسیار شبیه به نسخه ی اولیه‌ی خود است و شما باید در این بازی خود را از دست زامبی‌های آدم‌خوار نجات دهید. تنوع تسلیحات در این بازی فراوان است که البته در طول بازی و با انجام مراحل باز خواهند شد و شما میتوانید از آنها برای کشتن زامبی‌ها استفاده کنید. گرافیک را نمیتوان یکی از نقاط قوت این بازی عنوان کرد و از این لحاظ در حد متوسط قرار دارد. این بازی از پایان چندگانه برخوردار است که نسبت به روند انتخابات شما در بازی تعیین میشود. به طور کلی بازی هایی که در آنها از زامبی‌ها استفاده شده هیجان بخصوصی دارند و Into the Dead 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

Modern Combat 5: Blackout

Modern Combat 5: Blackout

میرسیم به یکی از جذاب‌ترین و اصلی‌ترین بازی‌های FPS موبایل که گیمرهای زیادی را به خود مشغول کرده است. این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و همین باعث شده تا اجرای آن بر روی دستگاه هایی با سخت افزار ضعیف مشکلاتی را به دنبال داشته باشد. اما اگر از کاربران دستگاه های اندرویدی قدرتمند هستید و قصد دارید یک بازی تیراندازی اول شخص آنلاین و هیجان انگیز را تجربه کنید، مدرن کمبت 5 گزینه ی بسیار مناسبی است. این بازی دارای حالت داستانی نیز میباشد و شما میتوانید از شش شخصیت حاضر در این بازی استفاده کنید و در مراحل بالاتر، آنها را ارتقا دهید و یا شخصی سازی کنید. ضمن اینکه این بازی از کنترلرهای سخت افزاری نیز پشتیبانی میکند که قطعا باعث میشود لذت متفاوتی را تجربه کنید.

Morphite

Morphite

Morphite یکی از جدیدترین و البته بهترین بازی‌های FPS در سال 2017 بود که شباهت زیادی به عنوان ماجراجویانه‌ی No Man Sky دارد. در این این بازی که خط داستانی مشخصی را دنبال میکند، گیمر باید به ماجراجویی در سیاره های مختلف بپردازد که در این راه با موجودات فرازمینی نیز روبرو میشود. در نسخه‌ی رایگان بازی تنها چند ماموریت در اختیار گیمر قرار میگیرد که با خرید نسخه‌ی کامل، به تمام ماموریت‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

The Sun: Origins

The Sun: Origins

آخرین بازی FPS لیست ما عنوان نسبتا جدید The Sun: Origins است. این بازی راوی آینده‌ی احتمالی زمین است. جایی که کار سیاره‌ی ما تمام شده است و حالا جنگی بزرگ بین آدم ها صورت گرفته است. نقش شما این است که جان خود را حفظ کنید و همچنین آدم بدها را از میان بردارید. برای بقا میتوانید از مهمات استفاده کنید و همچنین از مواجهه با چیزهای خطرناک خودداری کنید. این بازی نیز از کنترلر مجزا پشتیبانی میکند تا تجربه‌ی بهتری را برای شما به ارمغان بیآورد.

منتشر شده در شهر فافا

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش