هشتگ های داغ :‌

جهشی بزرگ در تصویربرداری هواوی!

هوآوی با لایکا همکاری کرده و پی 9 پنج و دو دهم اینچی را تولید کرده است.لازم به ذکر است که پی 9 بزرگتر از پی 9 پلاس نیست.

کیفیت تصویربرداری با دو دوربین پی 9 خوب است، اما آن قدرها خوب نیست. تنظیمات و افکت های سرگرم کننده ای دارد که برای  بسیاری دوست داشتنی است، و عکس های قابل توجهی می گیرد.پی 9 می تواند در گروه بهترین دوربین های درجه یک به عنوان گل سرسبد مورد بحث قرار گیرد. اما همکاری لایکا واقعا سروصدای زیادی را به راه انداخته است.و این موضوع کاملا تقصیر هوآوی یا لایکا نیست. بر اساس قوانین فیزیک ،پی 9 در پایان روز هنوز هم یک گوشی هوشمند با فاصله کانونی کوتاه است. برای جبران این نقصان، همه نوع ترفندی در نرم افزار انجام شده است، اما کاستی های مجموعه عکس های  هوآوی که برای کمک به انتشار  پی 9 استفاده شده،مشهود است.

بسیاری از این تصاویر توسط عکاسان حرفه ای به گونه ای گرفته می شوند که با دقت انحراف را به حداقل می رسانند. شما فقط آسمانی خوب را در مجموعه ای که میزان کنتراست بسیار بالا نیست،خواهید دید. برای مثال در صحنه های پس از تاریکی – نه در طیفی گسترده و پویا. می توانید تصویر را در فرمت RAW  ذخیره کنید، اما با این همه انحراف، چرا زحمت بکشیم؟

تصویربرداری سرگرم کننده است. به طور کلی P9 یک گوشی خوب است، اما با جاه طلبی های هوآوی و محدودیت های نرم افزاریش، خودش را تضعیف کرده است.حتما فکر می کنید که این همان EMUI یافت شده در هانر P7 و P5 است؟ بله ، اما در سطحی پایین تر یا میان رده، نارضایتی های UX از قیمت آن ها است. تفاوت دیگری که با  P9 دارند این است که  به هر حال  EMUI  یا ورشکسته هستند. بدین ترتیب قادر به راه اندازی لانچرسومی به عنوان پوسته پیش فرض نیستیم.EMUI می تواند یک پیمان شکن باشد.در اینجا قبل از بررسی تصویربرداری نمای کلی دستگاه بیان می شود.

ضد آب نیست، اما رادیویی بزرگ دارد!
هواوی  باریکی و ظرافت را ارائه می دهد ، اما هیچ تعهدی در مورد ضد آب بودن و یا شارژ بی سیم ندارد. سونی هنوز هم قوانینی برای  ماندگاری باتری و ضد آب بودن دارد. عمر باتری سامسونگ گلگسی S7 بسیار عالی است، و از هر دو استاندارد شارژ بی سیم –  Qi و Powermat – پشتیبانی می کند.پی 9 دارای طراحی باریک، شارژ سریع، یک صفحه نمایش فول اچ دی 1080×1920 است،اما QuadHD نیست.حافظه رم 3 گیگابایت (یا 4 گیگابایت و یا 64 گیگابایت )و جا برای یک کارت SD  و سیم کارت دوم دارد. .
مانند هواوی های قبلی، عملکرد رادیوی پی 9 بسیار بالاست، و با دریافتی قوی و سریع همراه است.پی 9 بهترین سیگنال تماسی را دارد که تا به حال استفاده شده است. EMUI  هوآوی (Emotion UI) بخشی از یک بسته نرم افزاری است که نرم افزار مدیریت تلفن و ناتیفیکیشن ها و تنظیمات خود هوآوی را دارا است. EMUI آن قدرها هم بد نیست.
تصویربرداری:
لایکا با هواوی نام تجاری جدیدی را روی کار آورده اند. صدای دوربین لایکا و UX مدرن آن دوباره تولید شده است.این دوربین دارای سنسوری دوگانه است. هم چنین دوربینی فوق العاده سریع  است و سیلیکون پردازش تصویر ویژه آن به معنای فیلتر است و افکت ها آنی می باشند. یکی از دو سنسور تک رنگ است، و کارهای بسیاری به منظور بهبود تصویر گرفته شده توسط سنسور دیگر انجام می شود.ممکن است تعجب کنید اگر بدانید هیچ OIS سخت افزاری ای وجود ندارد، و فیلم ها به نرم افزار تکیه می کنند. هواوی هر سال بهتر می شود: پی 7 از دو سال پیش واقعا رضایت بخش تر است. امروزه، سیلیکون کمتر آزار دهنده است.

مایه شگفتی است که پی 9 در حال اشباع فروش نیست. این جهشی بزرگ برای هواوی است. این فقط یک انقلاب فرهنگی نیست.

خلاصه بررسی:

تصویربرداری سرگرم کننده است: قیمتی مقرون به صرفه با شاخص 449 £ (excl.VAT).

مشخصات هواوی پی 9:
دو سیم کارت 4G/LTE  با آندروید مارش مالو (V6)
با شبکه های آمریکا، چین، انگلستان و فراتر از این ها کار میکند.
سنسور اثر انگشت با حرکات هشت هسته ای کیرین 955
صفحه نمایش 5.2 اینچی،1080 * 1920، 423ppi
رم آن بسته به مدل 3 گیگابایت یا 2 گیگابایت می باشد.
باتری لیتیوم یون 3000mAh است که غیر قابل جابجایی است.
بسط میکرو و USB

قیمت:

£ 449 شامل مالیات بر ارزش افزوده که بستگی به گزینه های ذخیره سازی  دارد.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش