هشتگ های داغ :‌

راهنمای خرید لپ تاپ به همراه معرفی بهترین لپ تاپ بر اساس قیمت

مقاله راهنمای خرید لپ تاپ به شما در انتخاب بهترین لپ تاپ کمک می‌کند. امروزه با متنوع شدن مدل لپ تاپ‌های موجود در بازار، انتخاب و خرید مناسبت‌ترین لپ تاپ برای خریداران به یک چالش تبدیل شده است. یک راهنمای جامع خرید لپ تاپبه شما کمک می‌کند تا با ویژگی ها و مشخصات بهترین لپ تاپ آشنا شوید و در هنگام خرید بدون ترید مناسب ترین لپ تاپ را انتخاب کنید. هدف ما در این مقاله راهنمایی جهت خرید لپ تاپ و انتقال دانش و اطلاعات لازم برای انتخاب بهترین لپ تاپ به شما می‌باشد. لیست قیمت انواع لپ تاپ را می توانید بروز مشاهده کنید.

 

کدام مارک لپ تاپ بهتر است؟

معمولا برای خریداران، برند لپ تاپ اهمیت زیادی دارد. اگر خریدار بخواهد از یک شخص آگاه مشورت بگیرد اولین سوالی که می‌پرسد این است که کدام مارک لپ تاپ بهتر است؟ لپ تاپ چه برندی را بخرم؟

اما واقعیت این است که استفاده از کلمه “بهتر” برای مقایسه کیفیت برندهای معتبر درست نیست. در بازار رقابتی امروز کیفیت ساخت این برندها بهم نزدیک است و اگر به مقالات و نظرسنجی‌های معتبر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که هرکدام از برندهای مطرح بر اساس شاخصه‌های مختلف اعم از محبوبیت، پرفروش بودن، طراحی و … رتبه های بالایی دارند. اما نکته‌ای که همیشه به خریداران توصیه می‌شود این است که برندی را انتخاب کنند که در کشور محل زندگی آنها پرفروش باشد و یا اصطلاحاً بورس بازار باشد. برندهایی مانند لنوو، ایسوس، ایسر، MSI و اپل جزو برندهای پرفروش ایران هستند.

برندهای لپ تاپ

برندهای لپ تاپ

مشخصات بهترین لپ تاپ خوب چیست ؟

کاربری لپ تاپ

یکی از فاکتورهایی که در راهنمای خرید لپ تاپ تاکبد زیادی روی آن داریم این است که، کاربری اولین معیار برای خرید یک لپ تاپ خوب است. اگر مهندس یا دیزاینر هستید و از نرم افزارهای مهندسی و طراحی استفاده می‌کنید؛ باید لپ تاپی انتخاب کنید که سرعت پردازش بالایی داشته باشد. اگر تدوین کننده عکس و فیلم یا تولید کننده محتوای ویدیویی هستید؛ لپ تاپ شما باید ظرفیت حافظه مناسبی برای ذخیره و آرشیو کردن عکس و فیلم داشته باشد. اگر گیمر هستید، لپ تاپ شما باید از گرافیک بالایی برخوردار باشد. پس اول نوع استفاده و کاربری خود را مشخص کنید.

در اینجا به بررسی کاربری‌های مهم می‌پردازیم.

 

در مقاله راهنمای خرید حافظه SSD به بررسی مشخصات مهم حافظه SSD پرداختیم.

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی و تولید محتوا

  • پردازنده قوی
  • حافظه رم با ظرفیت بالا
  • کارت گرافیک و پردازنده گرافیکی قوی
  • هارد با سرعت بالا و ظرفیت مناسب(ترجیحا هارد ssd)
  • صفحه نمایش با اندازه مناسب و دقت رنگ بالا
  • خنک کنندگی بالا

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی

این لپ تاپ‌ها باید دارای مشخصات زیر باشند:

  • رزولوشن بالای صفحه نمایش
  • حافظه رم با ظرفیت بالا
  • پردازنده قوی با کش بالا

بهترین لپ تاپ گیمینگ

این لپ تاپ‌ها باید دارای مشخصات زیر باشند:

  • گرافیک قوی
  • حافظه رم با ظرفیت بالا(حداقل 16GB)
  • رزولوشن بالای صفحه نمایش (ترجیحا 4K)
  • صفحه نمایش با رفرش تایم بالا
  • پردازنده قوی (بطور مثال Core i7 و Core i9)

اندازه و وزن لپ تاپ

سایز و وزن یکی دیگر از معیارهای انتخاب لپ تاپ است. اگر بخاطر کارتان مجبور هستید همیشه لپ تاپ را با خود حمل کنید باید لپ تاپی انتخاب کنید که وزن و اندازه‌اش شما را هنگام جابجایی دچار مشکل نکند. لپ تاپ‌ها از نظر سایز و وزن به چهار دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • نوت بوک‌ها (Note Book)
  • نِت بوک‌ها (Net Book)
  • اولترا بوک‌ها (Ultra Book)
  • هیبریدی‌ها (Hybrid)

نوت بوک‌ها:

نوت بوک متداول ترین نوع لپ تاپ است که صفحه نمایشی بین 11 تا 17 اینچ و وزنی بین 1.8 تا 3.2 کیلوگرم دارند.

نِت بوک‌ها:

نت بوک‌ها صفحه نمایشی بین 7 تا 10 اینچ دارند و وزنشان حدود 1 کیلوگرم است. کسانی که مدام لپ تاپ را با خود حمل می‌کنند می‌توانند از نت بوک استفاده کنند اما طراحی باریک و فشرده بودن آن‌ها باعث شده تا قدرت سخت افزاری پایینی داشته باشند.

اواترا بوک‌ها:

سایز این دسته معمولا بین 12 تا 15 اینچ و وزنشان بین 1 تا 1.5 کیلوگرم است. معمولا دارای پردازنده‌های کم مصرف هستند و طراحی زیبا و جذابی دارند. این دسته برای کاربری خانگی، اداری و شخصی مناسب هستند.

هیبریدی‌ها یا لپ تاپ 2-in-1:

اگر میخواهید علاوه بر لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی، یک تبلت هم داشته باشید، این دسته برای شما مناسب است. هیبریدی ها با چرخش یا جدا شدن صفحه نمایش خود به تبلت تبدیل می‌شوند و معمولا دارای سخت افزارهای متوسط هستند.

سایز لپ تاپ

سایز لپ تاپ

سخت افزار لپ تاپ

اکنون که با انواع لپ تاپ‌ و کاربری‌ها آشنا شدیم وقت آن است که با سخت افزارهای لپ تاپ آشنا شویم.

شناخت سخت افزارهای لپ تاپ در تشخیص اینکه که چه لپ تاپی پاسخگوی نیازتان است و نتیجتاً خرید لپ تاپ خوب به شما کمک می‌کند. در ادامه به معرفی سخت افزارها خواهیم پرداخت.

 

پردازنده مرکزی یا CPU

سی پی یو یا واحد پردازش مرکزی که مخفف شده عبارت ” Central Processing Unit “می‌باشد اصلی ترین و مهم ترین بخش هر لپ تاپی بحساب می‌آید. cpu وظیفه پردازش داده‌ها را بعهده دارد در واقع هر عملیاتی در کامپیوتر بوسیله سی پی یو پردازش میشود پس عملکرد این سخت افزار می‌تواند تعیین کننده نوع کاربری لپ تاپ باشد.

cpu لپ تاپ

cpu لپ تاپ

حتما شما هم نام دو شرکت بزرگ سازنده سی پی یو یعنی intel و AMD را شنیده‌اید.

پردازنده‌های اینتل بر اساس سری به چند دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • Atom :

در نوت بوک‌ها استفاده می‌شوند و کم مصرف هستند.

  • Pentium :

در لپ تاپ‌های رده پایین و برای کابردهای عمومی کاربرد دارند

  • Celeron :

ضعیف ترین پردازشگرهای اینتل هستند و برای کاربردهای عمومی استفاده می‌شوند.

  • Core :

محبوب‌ترین و پرفروش ترین سری پردازنده های اینتل هست که با کدهای Core i3 تا Core i9 (به ترتیب شماره از ضعیف به قوی) تولید می‌شوند.

  • Xeon and Itanium :

قوی ترین پردازنده‌های اینتل هستند که برای برنامه‌های سروری مختلف طراحی شده‌اند.

اگر بدنبال آشنایی با پردازنده های نسل 11 اینتل هستید خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند.

Intel Corei9

Intel Corei9

پردازنده‌های شرکت AMD نیز به خانواده‌های مختلفی تقسیم می‌شوند اما محبوب‌ترین آنها Ryzen و Athlon هستند.

 

پردازنده‌های Ryzen به 4 سری زیر تقسیم می‌شوند:

  • Ryzen 3:

این سری مقرون به صرفه ترین سری رایزن بوده که با قیمت پایین عملکرد خوبی برای کابردهای خانگی و شخصی اراِئه می‌دهند.

  • Ryzen 5:

پردازنده‌های میان رده‌ای هستند که برای کاربردهای عمومی عملکرد خوبی دارند.

  • Ryzen 7:

سری رایزن 7 را بعنوان پرچمدار پردازنده‌های AMD می‌شناسند که نسبت به عملکرد بالا و فوق العاده‌ خود قیمت مناسبی هم دارند.

  • Ryzen 9:

پرقدرت‌ترین پردازنده‌های AMD پردازنده‌های سری رایزن 9 هستند. برای کارهایی با عملیات پردازشی بالا بسیار مناسبند.

AMD Ryzen

AMD Ryzen

کش cpu

کش سی پی یو (CPU Cache) حافظه پردازنده هست که بعنوان یکی از ملاک‌های اصلی سرعت پردازنده شناخته می‌شود. بالا بودن کش پردازنده نشانه بالا بودن سرعت لپ تاپ نیست اما هرچه کش پردازنده بالاتر باشد سرعت پردازش بالاتر می‌رود.

رم لپ تاپ

Ram یا حافظه دسترسی تصادفی (Random Access Memory) یک حافظه با سرعت بسیار بالاست که در به پردازنده در پردازش داده کمک می‌کند. در واقع اطلاعاتی که فراخوانی می‌شوند؛ موقتاً در رم نگهداری می‌شوند تا پردازش آنها به پایان برسد. این نکته را در نظر داشته باشید که رم یک حافظه موقت است و اطلاعات در آن ثبت نمی‌شوند بلکه پس از هر بار ری استارت اطلاعات پاک می‌شوند. ظرفیت رم با واحد گیگابایت سنجیده می‌شود. هنگام خرید لپ تاپ باید به این نکته توجه کنید که ظرفیت رم را متناسب با کاربری خود انتخاب کنید. در زیر به بررسی چند ظرفیت متداول رم می‌پردازیم.

 

  • رم با حجم 4GB:

برای لپ تاپ‌های کوچک با برنامه‌های ساده مناسب هستند.

  • رم با حجم 8GB :

برای لپ تاپ‌های شخصی و کاربری عمومی مناسب هستند.

  • رم با حجم 16GB :

برای لپ تاپ‌های با کاربری گرافیکی و گیم‌های معمولی مناسب هستند.

  • رم با حجم 32GB و 64GB:

این رم‌ها برای کارهایی که نیاز به پردازش بالا دارند مناسب هستند و به راحتی از پس عملیات سنگین بر می‌آیند.

رم یا حافظه دسترسی تصادفی

رم یا حافظه دسترسی تصادفی

تکنولوژی ساخت رم با عبارت DDR به “معنای مقدار انتقال دیتای دو برابر شده” شناخته می‌شود. این تکنولوژی در طول زمان مانند تمام تکنولوژی‌ها دست‌خوش تغییر و پیشرفت گردیده، از این رو در جلوی عبارت یک عدد اضافه گشته که از DDR تا DDR4 نامگذاری شده‌اند و به ترتیب دارای تکنولوژی و در نتیجه سرعت بالاتری هستند. Ramها در لپ تاپ قابل تعویض و در صورت امکان اضافه شدن هستند. اگر لپ تاپی که هنگام خرید انتخاب می‌کنید دارای بیشتر از یک اسلات رم (محل نصب رم بر روی مادربرد لپ تاپ) باشد می‌وانید در صورت نیاز یک رم دیگر به لپ تاپ اضافه کنید و اصطلاحاً رم را ارتقاء دهید.

هارد

هارد دیسک سخت افزاریست که شما اطلاعات خود را درون آن ذخیره می‌کنید.

هارد دیسک لپ تاپ بر اساس ساختار به دو دسته به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • H.D.D یا داریو دیسک سخت که مخفف Hard Disk Drive است و بوسیله بازوی متحرک و هد کار می‌کنند.
  • S.S.D یا درایو حالت جامد که مخفف Solid State Drive بوده و دارای تکنولوژی بالاتر و سرعت بیشتری نسبت به هارد دیسک‌ها هستند. در واقع در این هاردها هیچ بخش مترکی وجود ندارد وحذف این این بخش باعث شده که بر خلاف H.D.Dها نسبت به ضربه مقاوم‌تر باشند.

هاردها دارای ظرفیت‌های مختلفی بوده که انتخاب این ظرفیت به مقدار اطلاعاتی که شما می‌خواهید در لپ تاپ خود ذخیره کنید دارد.

تفاوت ساختار هارد دیسک با هارد ssd

تفاوت ساختار هارد دیسک با هارد ssd

کارت گرافیک

بیشتر لپ تاپ‌ها دارای کارت گرافیکی هستند که بهمراه پردازنده بر روی مادر برد قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید فیلم با کیفیت بالا ببینید یا حتی بازی‌های معمولی انجام دهید پاسخگوی نیاز شما می‌باشند اما اگر یک گیمر هستید یا ویرایش ویدیو انجام می‌دهید باید یک لپ تاپ با گرافیک مجزا و قدرتمند انتخاب کنید. دو شرکت معتبر Nvidia و Gforce کارت گرافیک اکثر لپ تاپ‌ها را ارائه می‌دهند.

 

مادربرد

هنگام انتخاب بهترین لپ تاپ، شما گزینه ای برای انتخاب بین مادربردها ندارید؛ چرا که فاکتورهای انتخاب لپ تاپ مناسب سخت افزارهایی همچون پردازنده، رم، هارد و کارت گرافیک است و مادربرد های استفاده شده در لپ تاپ بر اساس این سخت افرارها از طرف کمپانی انتخاب و ارائه شده‌اند.

هنگام اسمبل یا خرید کامپیوترهای رومیزی، انتخاب مادربردِ مناسب و سازگار با سخت افزارهای دیگر بسیار مهم است و شما نیاز به راهنمای خرید مادربرد دارید.

باتری

باتری نیز یکی دیگر از سخت افزارهایی است که هنگام خرید بهترین لپتاپ باید به آن توجه زیادی داشت. میزان نگه داری شارژ و طول عمر باتری برای بسیاری از کاربران مهم و حائز اهمیت است. برای نگه داری صحیح از باتری لپ تاپ می‌توانید مقاله کالیبره کردن باتری لپ تاپ را بخوانید.

نکاتی در مورد خرید بهترین لپ تاپ

  • لپ تاپ با صفحه نمایش کوچک برای کودکان مناسب هستند. صفحه نمایش‌های 12.5 تا 14 اینچ تعادل خوبی بین دو فاکتور حملونقل و استفاده دارند. اگر زیاد لپ تاپ‌ را با خودتان حمل نمی‌کنید صفحه نمایش بزرگتر بهتر است.
  • اگر از لپ تاپ برای کارهایی که با اعداد سر و کار دارند(مانند حسابداری) استفاده می‌کنید، لپتاپ‎هایی که کیبورد عددی دارند برای شما مناسب‌تر هستند.
  • اگر در طول روز زیاد از لپ تاپ استفاده می‌کنید، طول عمر 9 ساعت برای باتری ایده‌آل است.
  • اگر میخواهید از لپ تاپ بعنوان تبلت هم استفاده کنید لپ تاپ‌های هیبریدی گزینه بهتری هستند.

 

بهترین لپ تاپ‌ بر اساس قیمت

دانستن اینکه بهترین لپ تاپ‌ها بر اساس قیمت کدامند یکی از پیش نیازهای خرید لپ تاپ است. از آنجایی که در این سال‌ها نوسان قیمت ارز در کشور بر روی قیمت لپ تاپ، اثر بسزایی داشته، قیمت خرید لپ تاپ و بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید نقش مهمی در انتخاب شما دارد و حتی ممکن است شما را هنگام خرید لپ تاپ دچار تردید و نگرانی کند. به همین خاطر، در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ‌ها بر اساس قیمت در رنج‌های مختلف را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون

بهترین لپ تاپ‌ های 10 تا 20 میلیون تومان:

  • لپ تاپ ایسوس مدل R565EA:

این لپ تاپ با طراحی زیبا و وزنی حدود 1.8 کیلوگرم انتخابی مناسب جهت استفاده روزانه و یک لپ تاپ خوب با قیمت مناسب است. این لپ تاپ که در دسته کاربری مالتی مدیا قرار می‌گیرد با صفحه نمایش 15.6 اینچی رزولوشن 1080×1920 و کیفیت تصویر FullHD به شما ارائه می‌دهد. صفحه نمایش بکار رفته در این مدل از لپ تاپ ایسوس مات بوده تا بتواند از بازتاب و خستگی چشم جلوگیری کند.

در این محصول از پردازنده دو هسته‌ای Core i3 با فرکانس پایه 3 گیگاهرتز استفاده شده است. رم این لپ تاپ 4 گیگا بایت DDR4 و از نوع آنبرد بوده اما یک اسلات اضافی جهت ارتقا رم در نظر گرفته شده است.[vc_single_image image=”2919″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”link_image”]

توضیحات بیشتر و قیمت روز محصول

  • لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 5 14ITL05:

لپ تاپ جمع و جور یا اصطلاحا اولترابوک با طراحی زیبا و سخت افزار میان رده و لپ تاپ با قیمت مناسب است که مورد توجه بسیاری از دانشجویان قرار گرفته است. صفحه نمایش 14 اینچ با رزولوشن 1080×1920 و کیفیت تصویر FullHD برای این محصول در نظر گرفته شده است. روشنایی این صفحه نمایش 250 نیت است که از بازتاب نور جلوگیری کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا در محیط باز نیز از این لپ تاپ استفاده کنید.[vc_single_image image=”2924″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”link_image”]

توضیحات بیشتر و قیمت روز محصول

بهترین لپ تاپ‌های 20 تا 30 میلیون تومان:

  • لپ تاپ ایسوس مدل TUF F15 FX506LH:

ترکیب فلز و پلاستیک که در ساخت بدنه این لپ تاپ بکار گرفته شده استاندارد نظامی برای مقاومت در برابر ضربه، لرزش، دما و رطوبت را از آن خود کرده است. این لپ تاپ خوب برای کابری‌های گیمینگ، مالتی مدیا و مهندسی مناسب است. در این محصول از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی و مات استفاده شده که رزولوشن 1080×1920 و کیفیت تصویر FullHD به شما ارائه می‌دهد.[vc_single_image image=”2926″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”link_image”]

توضیحات بیشتر و قیمت روز محصول

  • لپ تاپ MSI مدل GF63 Thin 11SC:

یک لپ تاپ با ضخامت کم و وزنی حدود 1.8 کیلوگرم که حمل و جابجایی را بسیار آسان کرده است. این محصول که لپ تاپ با کیفیت و قیمت مناسب است دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده که رزولوشن 1080×1920 و کیفیت تصویر FullHD به شما ارائه می‌دهد. روکش مات، وضوح بالای تصویر و حاشیه کم از ویژگی‌های صفحه نمایش این لپ تاپ است. استفاده از پردازنده نسل یازدهم اینتل، گرافیک GForce GTX 1650، وزن و ضخامت کم و همچنین باتری 3 سلولی با توان خروجی 51 وات ساعت باعث شده تا این لپ تاپ مورد توجه مهندسینی که مجبور هستند همیشه لپ تاپ خود را به همراه داشته باشند قرار بگیرد.[vc_single_image image=”2927″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”link_image”]

توضیحات بیشتر و قیمت روز محصول

بهترین لپ تاپ‌های 30 تا 40 میلیون تومان:

  • لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming A15:

این محصول یک لپ تاپ حرفه‌ای با طراحی زیبا و سخت افزاری قدرتمند است که با استفاده از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با روکش مات که رزولوشن 1080×1920 و کیفیت تصویر FullHD و با قابلیت Wide View امکان تماشای تصویر تا زاویه 178 درجه با وضوح و شفافیت بالا را به شما می‌دهد. کیبورد این لپ تاپ از قابلیت نورپردازی RGB برخوردار است.[vc_single_image image=”2928″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”link_image”]

توضیحات بیشتر و قیمت روز محصول

  • لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506HC :

یکی دیگر از محصولات گمینگ میان رده ایسوس از سری TUF که دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با روکش مات، رزولوشن 1080×1920 و کیفیت تصویر FullHD است. کیبورد دارای قابلیت نورپردازی RGB بوده تا ظاهر زیباتری به کاربر ارائه دهد. باتری این محصول سه سلولی و توان خروجی آن 48 وات ساعت می‌باشد.[vc_single_image image=”2925″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”link_image”]

توضیحات بیشتر و قیمت روز محصول

بهترین لپ تاپ‌های 40 تا 50 میلیون تومان:

  • لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515:

لپ تاپ گیمینگ سری نیترو ایسر که به دلیل زیبایی و سخت افزار قدرتمند خود بسیار محبوب است. در این محصول صفحه نمایش 15.6 اینچی با روکش مات، رزولوشن 1080×1920، کیفیت تصویر FullHD با نرخ تازه سازی 144 هرتز بکار رفته است. باتری این لپ تاپ از نوع 4 سلولی و توان خروجی  57 وات ساعت می‌باشد. همچنین به همراه این لپ تاپ یک ست موس، موس پد و هدست که با رنگ لپ تاپ تناسب دارد ارائه می‌شود.[vc_single_image image=”2930″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”link_image”]

توضیحات بیشتر و قیمت روز محصول

  • لپ تاپ MSI مدل Creator M16:

این محصول یک لپ تاپ با کیفیت و خوش قیمت برای تولیدکنندگان محتوا می‌باشد. صفحه نمایش 16این لپ تاپ از نوع اینچی با رزولوشن 1600×2560 پیکسل، کیفیت +QHD با دقت رنگ کمتر از 2 و کالیبره شرکتی می‌باشد که باعث می‌شود رنگ‌ها را با وضوح بالاتر نمایش داده شوند. همچنین این لپ تاپ قابلیت باز شدن 180 درجه‌ای صفحه را دارد. باتری از نوع سه سلولی با توان 53 وات ساعت در این محصول بکار گرفته شده است.[vc_single_image image=”2931″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” css_animation=”fadeIn”]

توضیحات بیشتر و قیمت روز محصول

  • لپ تاپ Lenovo مدل Legion 5 Pro:

بدنه این لپ تاپ گمینگ که از مدل‌های قدرتمند این برند خوشنام است از جنس آلومینیوم تولید شده است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 16 اینچی بوده که تصاویر را با رزولوشن 1600×2560 و با کیفیت WQXGA به شما نمایش می‌دهد. سخت افزارهای قدرتمندی مانند پردازنده نسل یازدهمی اینتل که در این لپ تاپ بکار رفته است باعث شده تا این لپ تاپ به راحتی اجرای بازی‌ها و نرم افزارهای گرافیکی و مهندسی، اجرا کند.[vc_single_image image=”2932″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”link_image”]

توضیحات بیشتر و قیمت روز محصول

بهترین لپ تاپ‌های 50 میلیون تومان به بالا:

  • لپ تاپ MSI مدل Pulse GL76:

این لپ تاپ قدرتمند گیمینگ با صفحه نمایش 17 اینچ و رزولوشن 1080×1920 و کیفیت FHD تولید شده است. رفرش تایم یا همان نرخ تازه سازی تصویر در این لپ تاپ 360 هرتز بوده که لذت تماشای تصاویر بدون پارگی را دو چندان می‌کند. پردازنده این محصول چهار هسته ای و از نسل دوازدهم پردازنده های اینتل بوده نشان از قدرت پردازش بالای اطلاعات در این لپ تاپ را دارد. باتری 4 سلولی با توان خروجی 90 وات ساعت در این لپ تاپ تعبیه شده که توانایی نگه داری شارژ تا 6 ساعت را دارد.[vc_single_image image=”2933″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”link_image”]

توضیحات بیشتر و قیمت روز محصول

  • لپ تاپ ایسوس مدل Rog Strix Scar17:

این لپ تاپ ترکیب شگفت انگیزی از قدرت، زیبایی و ظرافت است. علاوه بر کیبورد، برخی قسمت‌های بدنه نیز از نورپردازی RGB پشتیبانی می‌کنند. صفحه نمایش 17.3 اینچی این لپ تاپ که یکی از بزرگترین صفحه نمایش‌ها در بین لپ تاپ‌ها است، تصویری با رزولوشن 1080×1920 و با کیفیت FHD به کاربر نشان می‌دهد. باتری این محصول 4 سلولی و با توان خروجی 90 وات ساعت بوده که قابلیت نگهداری شارژ تا 7 ساعت را دارد.[vc_single_image image=”2934″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”link_image”]

توضیحات بیشتر و قیمت روز محصول

  • لپ تاپ MSI مدل Vector GP76:

یک محصول قدرتمند دیگر از شرکت ام اس آی که دارای قابلیت نورپردازی هر کلید بصورت مجزا را دارد. صفحه نمایش 17.3 اینچی بکار گرفته شده در این محصول قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن 1080×1920 با کیفیت FHD را دارد. باتری این لپ تاپ 4 سلولی با توان خروجی 65 وات ساعت است که قابلیت نگهداری شارژ تا 5 ساعت را دارد.[vc_single_image image=”2935″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”link_image”]

توضیحات بیشتر و قیمت روز محصول

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Ali گفت:

    عالی????????

    1. Support Team گفت:

      سپاس از شما

  2. ساغر احمدی گفت:

    لطفا چند مدل بهترین لپتاپ تا ۶ میلیون رو معرفی کنین ????

    1. Support Team گفت:

      سلام. با توجه به افزایش نرخ ارز فعلا لپ تاپ نو با این قیمت در بازار موجود نیست
      میتونید از طریق این لینک قیمت ها رو فیلتر کنید و لپ تاپ با نزدیکترین قیمت مورد نظر خودتون رو پیدا کنید
      https://fafait.net/blog/new/category/laptop

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش