هشتگ های داغ :‌
لوازم-جانبی-ریورسانگ
0

معرفی و بررسی محصولات لوازم جانبی ریورسانگ

برند ریورسانگ در سال 2015 توسط کمپانی IMG Technology Group راه‌اندازی شد. این کمپانی پیش‌تر در سال 2010 اولین گوشی هوشمند خود را در چین عرضه کرد و در سال 2011 برای تولید گوشی‌های باکیفیت‌تر با کمپانی‌های Qualcomm و Mediatek همکاری خود را آغاز نمود. ریورسانگ در سال 2016 اولین نمایندگی رسمی خود در کشور هند را افتتاح نمود. سپس نمایندگی دبی و ایالات متحده آمریکا را تاسیس کرد و فروش خود را تا بازار امارت و آمریکا گسترش داد. ریورسانگ در سال 2018، مجوز صادرات اتحادیه اروپا (CE) را دریافت کرد. در حال حاضر لوازم جانبی ریورسانگ در 200 هزار فروشگاه از جمله Aliexpress، آمازون و eBay در سراسر جهان به فروش می‌رسند. Riversong در سال 2024 توسط شهر تکنولوژی فافا وارد بازار ایران شد و تمامی محصولات این برند در بازار ایران نیز به فروش می‌رسند. در این مقاله قصد داریم بهترین‌های لوازم جانبی ریورسانگ را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید ساعت هوشمند، پاوربانک، کابل شارژ، ایرفون، اسپیکر بلوتوثی، نگهدارنده گوشی، شارژر فندکی و دیواری را دارید، این مقاله راهنمای خوبی برای شماست.

لوازم-جانبی-ریورسانگ

فهرست مطالب

ساعت هوشمند ریورسانگ با گواهی IP68

ساعت‌های هوشمند از برندهای مطرحی مانند اپل و سامسونگ قیمت‌های بسیار بالایی دارند. به همین دلیل، بسیاری به دنبال خرید اسمارت واچ‌های فیک و تقلبی می‌روند. این گجت‌ها کیفیت بسیار پایینی دارند و به سرعت خراب می‌شوند. در نتیجه، خرید ساعت هوشمند از برندهای متفرقه اما باکیفیت منطقی‌تر است. مهم‌ترین فاکتور برای خرید ساعت‌های هوشمند، مقاومت آن در برابر گرد و غبار و نفوذ آب است. اکثر ساعت‌های هوشمند ریور سانگ دارای گواهی IP68 هستند که مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار می‌باشند. 

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  معرفی برند ریورسانگ RIVERSONG

ساعت هوشمند Riversong مدل Motive 6C Pro یکی از این گجت‌های جذاب است که دارای گواهی IP68 می‌باشد. این اسمارت واچ ریورسانگ با صفحه نمایش گرد، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث، پیدا کردن گوشی هوشمند، نمایش وضعیت آب و هوا، کنترل موسیقی و … را دارد. علاوه بر این، دارای شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، حسگر اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، اندازه‌گیری میزان مصرف کالری، نظارت بر استرس و … است.

ساعت هوشمند Riversong مدل Motive 8 Ultra، طراحی مشابه با اپل واچ اولترا دارد. این اسمارت واچ از اپلیکیشن RiversongFit Epoch پشتیبانی می‌کند و باتری آن تا 20 روز شارژدهی دارد. این گجت دارای میکروفون و اسپیکر است و قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث را نیز دارد. 

پاور بانک با‌کیفیت مدل Vision 20SE Pro ریورسانگ

یکی دیگر از لوازم جانبی ریورسانگ پاوربانک است. ریورسانگ پاوربانک‌های متنوعی در ظرفیت‌های مختلف به بازار عرضه کرده است. در اینجا به معرفی پاور بانک ریورسانگ 20000 میلی‌آمپر ساعت مدل Vision 20SE Pro می‌پردازیم. این محصول دارای 4 پورت است. پورت Micro USB و Type-C آن برای شارژ خود پاوربانک و دو پورت USB-A و یک پورت Type-C برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پاوربانک ریور سانگ دارای قابلیت فست شارژ PD با توان خروجی 22.5 وات است. همچنین، تمامی پاوربانک‌های ریور سانگ دارای Multi-Protection یا به عبارت دیگر، استاندارد جلوگیری از ولتاژ و شارژ بیش از حد، داغ شدن بیش از اندازه، شدت جریان زیاد و اتصال کوتاه می‌باشد.

کابل شارژ ریورسانگ در مدل‌های مختلف

لوازم جانبی ریورسانگ شامل کابل شارژ نیز می‌شود. ریورسانگ کابل شارژ‌های متنوعی تولید کرده تا به نیاز تمام کاربرانش پاسخ دهد. این کابل شارژها دارای انواع کانکتورهای USB-A، تایپ C، میکرو USB و لایتنینگ هستند. جنس کابل از کنف، پلاستیک، آلیاژ آلومینیوم و روکش پارچه بافته شده می‌باشد. کابل‌های Alpha L2، iPower 01 و  iPower 02 ریورسانگ دارای تاییدیه MFI هستند که به راحتی می‌توانید برای دستگاه‌های آیفون خود تهیه نمایید و با خیالی آسوده استفاده کنید. تمامی این کابل‌ها دارای قابلیت انتقال دیتا هستند. همچنین از فناوری فست شارژ PD نیز پشتیبانی می‌کنند. 

ایرفون ریورسانگ مدل Stream M1 و Airfly M2

این دو مدل ایرفون به صورت گردنی و بی‌سیم ارائه می‌شوند. ایرفون گردنی Riversong مدل Stream M1 دارای قابلیت حذف نویز است. این ایرفون با قطر اسپیکر 10 میلی‌متر دارای امپدانس 32 اهم می‌باشد و تا 10 متر برد دارد. این ایرفون ریورسانگ دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر رطوبت و عرق است و در حالت پخش موسیقی تا 30 ساعت شارژدهی دارد. 

ایرفون بلوتوثی Riversong مدل Airfly M2 دارای بلوتوث ورژن 5.3، برد 10 متر و امپدانس 32 اهم است. این گجت علاوه بر قابلیت حذف نویز، Game Mode ‌نیز دارد. همچنین صدای این ایرفون به صورت 360 درجه HD Stereo می‌باشد. این ایرفون ریورسانگ تا 30 ساعت شارژدهی داشته و از فست شارژ پشتیبانی می‌کند. 

اسپیکر بلوتوثی ریورسانگ مدل Jazz L7 

این اسپیکر ریورسانگ دارای رابط اتصال جک 3.5 میلی متری، USB و بلوتوث  ورژن 5.3 است. اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L7 از فناوری TWS پشتیبانی می‌کند و دارای کیفیت صدای استریو و باس قوی می‌باشد. بدنه این محصول دارای گواهی بین‌المللی IPX6 است و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد. همچنین این اسپیکر بلوتوثی دارای 6 حالت نورپردازی LED است که زیبایی ظاهری آن را دو چندان می‌کند. 

شارژر فندکی ریورسانگ مدل Safari S9

از دیگر لوازم جانبی ریورسانگ می‌توان به شارژر فندکی‌های آن اشاره کرد. شارژر فندکی Riversong مدل Safari S9  یک خروجی Type-C و یک خروجی USB-A دارد. وزن این محصول 12 گرم است و خیلی سبک و کوچک است. این شارژر فندکی ریورسانگ دارای Multiple Protection است و از آسیب به گوشی شما جلوگیری می‌کند. همچنین از فناوری Power Delivery نیز برای فست شارژ پشتیبانی می‌نماید. 

شارژرهای دیواری ریورسانگ در مدل‌های مختلف

خرید شارژر دیواری اورجینال همیشه چالش برانگیز بوده و بسیاری از کاربران نمی‌توانند محصول اورجینال را از فیک تشخیص دهند. به همین دلیل، بهترین کار خرید شارژر از برندهای متفرقه اما باکیفیت است. یکی از لوازم جانبی ریورسانگ که با کیفیت بسیار بالایی تولید و عرضه شده‌اند، شارژر دیواری است. شارژر ریورسانگ دارای انواع مختلف با استانداردهای جهانی است که مانند شارژرهای اورجینال می‌باشد. این محصولات دارای فناوری‌های روز دنیا برای حفاظت از دستگاه‌های الکترونیکی شما هستند. 

نگهدارنده موبایل ریورسانگ مدل FlexiClip CH05

از لوازم جانبی ریورسانگ که برای موبایل و ماشین طراحی شده، می‌توان به هولدر موبایل اشاره نمود. این محصول قابلیت نصب روی شیشه و داشبورد را دارد. پایه مکنده بسیار قوی این هولدر، برای جابه‌جایی شما را اذیت نخواهد کرد. نگهدارنده موبایل Riversong مدل FlexiClip CH05 قابلیت چرخش 360 درجه و تنظیم ارتفاع را دارد. همچنین با استفاده از این Holder می‌توانید گوشی خود را به صورت عمودی و افقی قرار دهید.

چرا لوازم جانبی ریورسانگ را بخریم؟

ریورسانگ با پایبندی به شعار «توجه به طراحی جزئیات برای ارائه تجربه‌ای فراتر از انتظار به کاربران» محصولاتی بسیار باکیفیت را عرضه و تولید می‌کند. تمامی لوازم جانبی ریورسانگ دارای کیفیت بسیار بالا و استانداردهای قابل قبول هستند، از جمله استاندارد MFI. اگرچه قیمت این محصولات ممکن است به نظر شما کمی بالا باشد، اما با توجه به کیفیت، قابلیت و گارانتی، می‌توانید از جدیدترین تکنولوژی‌ها با خیال راحت استفاده کنید.

در نهایت، ریورسانگ یکی از برندهایی است که همیشه می‌توانید به راحتی لوازم جانبی مورد نیاز خود را از آن خریداری کنید. این برند در دسته‌بندی‌های مختلف، لوازم جانبی متنوعی را ارائه می‌دهد که می‌توانید از شهر تکنولوژی فافا با گارانتی یکساله خریداری کنید.

سوالات متداول

لوازم جانبی ریورسانگ با کیفیت بالا، استانداردهای بین‌المللی و گارانتی معتبر شهر تکنولوژی فافا، انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده روزانه هستند.

لوازم جانبی ریورسانگ، کیفیت ساخت بالا، انطباق با استانداردهای بین‌المللی، سازگاری با انواع دستگاه‌ها و گارانتی معتبر دارند.

بله، لوازم جانبی ریورسانگ با تمامی دستگاه‌های موبایل سازگار هستند، از جمله گوشی‌های اندرویدی و iOS.

برای اطمینان از اصالت و اورجینال بودن محصولات ریورسانگ، بهتر است از مراکز فروش رسمی و فروشگاه‌های معتبری مانند شهر تکنولوژی فافا خرید کنید.

بله، لوازم جانبی ریورسانگ دارای یکسال گارانتی طلایی شهر تکنولوژی فافا هستند.

محصولاتی مانند پاوربانک، ایرفون، ساعت هوشمند، شارژر فندکی و … از محبوب‌ترین لوازم جانبی ریورسانگ هستند.

بله، لوازم جانبی ریورسانگ کیفیت ساخت بالایی دارند و در برابر ضربه، نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند.

بله، لوازم جانبی ریورسانگ به عنوان هدیه‌ای متفاوت برای دوستان و خانواده گزینه‌های بسیار خوبی هستند.

برای مشاوره در مورد لوازم جانبی ریورسانگ، می‌توانید با پشتیبانان ما در شهر تکنولوژی فافا به صورت تلفنی و آنلاین در ارتباط باشید.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش