هشتگ های داغ :‌

5 فلش مموری مناسب برای اتصال به گوشی (OTG)

امروزه اگرچه اغلب گوشی و تبلت‌ها با حافظه‌های ذخیره‌سازی ظرفیت بالایی عرضه می‌شوند اما از آن‌طرف با گسترش شبکه‌های اجتماعی حجم اطلاعات کاربران نیز افزایش یافته و حافظه داخلی آن‌ها پاسخگوی نیاز کاربران نیست. با بهبود کیفیت دوربین‌ها کاربران علاقه زیادی به عکاسی و فیلم‌برداری با گوشی‌هایشان نشان می‌دهند، ضمن این‌که با توجه بهبود وضعیت صفحه‌نمایش گوشی‌ها جمع کثیری از کاربران رو به مشاهده فیلم با گوشی‌هایشان آورده‌اند. مسلماً هرچقدر هم فضای ذخیره‌سازی گوشی و تبلت زیاد باشد باز هم برای این حجم اطلاعات کافی نخواهد بود.

برای حل این مشکل به بعضی از گوشی و تبلت ها می‌توان کارت حافظه‌های 64 یا 128 گیگابایتی افزود اما این گوشی‌ها عموماً قیمت بالایی دارند و تعدادشان هم محدود است. اما بقیه گوشی و تبلت ها حداکثر تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می‌کنند، بدتر این‌که بعضی از آن‌ها همچون گوشی‌های اپل امکان ارتقا ندارند و شما را به همان حافظه داخلی محدود می‌کنند. اینجاست که ضرورت فلش‌های OTG روشن می‌شود. ما امروز قصد داریم تعدادی از فلش مموری های موجود در شهر فافا با قابلیت OTG را به شما معرفی کنیم. تنها توصیه ما این است که قبل از خرید با بررسی مشخصات گوشی و تبلت خود، نسبت به پشتیبانی از این قابلیت اطمینان حاصل کنید.

 

SANDISK ULTRA DUAL DRIVE M3

0 فلش مموری SANDISK ULTRA DUAL DRIVE M3.0 یکی از سریع‌ترین و سبک‌ترین فلش‌های دوطرفه فهرستمان است. بدنه این فلش مموری از پلاستیک باکیفیت ساخته شده که برخلاف ظاهر ظریفش در برابر بسیاری از صدمات روزمره، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. دو پورت USB3.0 و OTG در دو سوی آن قرار گرفته‌اند که امکان تبادل اطلاعات میان گوشی و کامپیوتر را به‌راحتی میسر می‌سازد. سرعت این فلش مموری در ظرفیت 16گیگابایتی تا 130MB/s و در ظرفیت‌های بالاتر تا 150MB/s می‌رسد. هم اکنون فلش مموری های ULTRA DUAL DRIVE M3.0 64GB و ULTRA DUAL DRIVE M3.0 128GB در شهر فافا موجود است.فلش مموری SANDISK ULTRA DUAL DRIVE M3فلش مموری SANDISK ULTRA DUAL DRIVE M3

 

Siliconpower Mobile X21

1 فلش مموری Siliconpower Mobile X21 ارزان‌ترین گزینه پیشنهادی ماست. شاید در نگاه اول قیمت ارزان و طراحی بسیار ساده آن در مقایسه با سایر فلش‌های لیست، شما هم مثل من فکر کنید اشتباهاً در لیست فلش‌های با قابلیت OTG قرار گرفته است؛ اما حقیقت دارد. فلش مموری X21 از یک طرف به پورت USB2.0 و از سمت دیگر به یک پورت microUSB مجهز شده تا بتوانید آن را به‌راحتی به گوشی و تبلت‌هایی که از قابلیت OTG پشتیبانی می‌کنند وصل کنید. البته ازنظر سرعت قابل مقایسه با سایر گزینه‌های لیست نیست اما به‌هرحال برای کسانی که تمایل دارند با هزینه کم یک فلش مموری OTG داشته باشند گزینه‌ای ایده آل است. هم اکنون فلش مموری Siliconpower Mobile X21 8GB و Siliconpower Mobile X21 16GB در شهر فافا موجود است.

فلش مموری Siliconpower Mobile X2فلش مموری Siliconpower Mobile X2

 

Sandisk ULTRA DUAL DRIVE TYPE

فلش مموری ULTRA DUAL DRIVE TYPE-C یکی دیگر از فلش مموری های پرسرعت ساخت SANDISK است که به دو پورت مجهز است. سرعت این فلش همچون مدل قبلی در ظرفیت 16GB تا 130 MB/s و در سایر ظرفیت‌ها می‌تواند تا 150MB/s برسد اما آنچه آن را نسبت به قبلی متمایز می‌سازد وجود پورت USB 3.1 و USB Type-C است که استانداردهای جدیدتری نسبت به پورت‌های مدل قبلی هستند و امکان انتقال اطلاعات با سرعتی نزدیک به مقدار تعریف شده را فراهم می‌کند. بدین ترتیب اگر شما گوشی یا تبلتی دارید که از پورت USB TYPE C و قابلیت OTG پشتیبانی می‌کند می‌توانید این فلش پرسرعت را در اولویت انتخاب‌هایتان قرار دهید. فلش مموری های ULTRA DUAL DRIVE TYPE-C 16GB و ULTRA DUAL DRIVE TYPE-C 32GB و ULTRA DUAL DRIVE TYPE-C 64GB را هم اکنون می توانید از شهر فافا تهیه کنید.

فلش مموری Sandisk ULTRA DUAL DRIVE TYPEفلش مموری Sandisk ULTRA DUAL DRIVE TYPE

Sandisk IXPAN

با توجه به این‌که قابلیت ارتقای حافظه در گوشی‌های آیفون وجود ندارد احتمالاً شما هم با کمبود حافظه مواجه شده‌اید و برای حل آن مجبور به پاک کردن بسیاری از فایل‌های محبوبتان شده‌اید. اما فلش مموری Sandisk IXPAND با طراحی ظریف و زیبا را علاوه بر این‌که با پورت USB3.0 به کامپیوترتان می‌توانید وصل کنید، با پورت Lightning در سمت دیگر آن می‌توانید به آیفون یا آی پد و سایر دستگاه‌های اپلی سازگار با این پورت وصل کنید تا فایل‌های غیرضروری‌تان را روی آن منتقل کنید و هنگام نیاز با وصل کردن فلش به گوشی به‌راحتی آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. سرعت انتقال اطلاعات این فلش مموری می‌تواند تا 90MB/s برسد که سرعتی نسبتاً بالا محسوب می‌شود. هم اکنون فلش مموری های IXPAND 32GB و IXPAND 64GB را می توانید از شهر فافا تهیه کنید.

فلش مموری Sandisk IXPANفلش مموری Sandisk IXPAN

Adata AI92

فلش‌ مموری Adata AI920 از سری i-Memory شرکت ای دیتا است که برای محصولات اپل طراحی شده‌اند. ظرافت و طراحی خاص این فلش مموری ناخودآگاه ما را به یاد محصولات اپل می‌اندازد. AI920 دارای دو پورت USB3.1 و Lightning است که پورت USB3.1 می‌تواند سرعت انتقال اطلاعات در کامپیوتر را تا 150 مگابایت بر ثانیه برساند اما هنگام اتصال پورت Lightning سرعت نهایتاً تا 30 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. ضمن این‌که طراحی AI920 آن را در برابر نفوذ مایعات و گردوغبار تا حد زیادی مقاوم کرده است. فلش مموری AI920 64GB را هم اکنون می توانید از شهر فافا تهیه کنید.

فلش مموری Adata AI92فلش مموری Adata AI92

حرف آخر

شاید برایتان سؤال باشد که چرا اغلب فلش مموری های این لیست از برند Sandisk انتخاب شده‌اند. SanDisk شرکتی آمریکایی است که در طول 27 سال فعالیتش توانسته در ذهن مشتریانش خاطراتی خوب برجای بگذارد و در سایت تاپ تن با کسب بیشترین آرا توانست عنوان بهترین برند فلش مموری را به خود اختصاص دهد. به همین خاطر بیشتر فلش مموری های OTG پیشنهادی‌مان را از این برند انتخاب کرده‌ایم.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش