هشتگ های داغ :‌
بهترین-هدست-گیمینگ
0

بهترین هدست گیمینگ برای بازی‌های رقابتی آنلاین | معرفی 10 مدل با قابلیت‌های خاص

استفاده از یک هدست خوب می‌تواند تجربه گیمینگ را بهبود بخشد. هدست‌های با کیفیت می‌توانند شما را در دنیای بازی غرق کرده و حسی واقعی را بهتر از همیشه به شما منتقل کنند. با توجه به تقاضای زیاد در بازار، بسیاری از شرکت‌ها اقدام به تولید هدست گیمینگ کرده‌اند. پیش از خرید هدست گیمینگ، آشنایی با بهترین محصولات بازار ضروری است. در ادامه این مقاله از شهر تکنولوژی فافا، بهترین هدست گیمینگ را معرفی می‌کنیم. 

بهترین-هدست-گیمینگ

فهرست مطالب

راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ

تولیدکنندگان در تلاشند هدست‌های گیمینگ را به قابلیت‌هایی مجهز نمایند که تجربه بازی را بهبود بخشند. همین قابلیت‌ها، این هدست‌ها را از هدست‌های معمولی متمایز می‌کنند. قبل از معرفی بهترین هدست گیمینگ، برخی از ویژگی‌های یک هدست با‌کیفیت را بررسی می‌کنیم.

بهترین-هدست-گیمینگ

کیفیت صدا، مهم‌ترین عاملی است که باید در نظر داشته باشید. اگر کیفیت صدای هدست قابل قبول نباشد، تجربه بازی نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد و صدایی واضح و شفاف از بازی به گوش شما نخواهد رسید. قابلیت حذف نویز (Noise Canceling) نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. برای گیمرهایی که بیشتر وقت خود را مشغول بازی‌های آنلاین هستند، تمرکز اهمیت زیادی دارد و هدست‌هایی با قابلیت حذف نویز برای آنها مناسب‌تر هستند. تولید‌کنندگان هدست‌های گیمینگ، با در نظر گرفتن اینکه گیمرها در فضاهای شلوغ و پرسروصدا مشغول بازی هستند اقدام به طراحی و تولید هدست کرده‌اند. به همین دلیل با قابلیت نویز کنسلینگ، صداهای مزاحم حذف شده و گویی در اتاقی ساکت مشغول بازی هستید. 

میکروفون با کیفیت و دقیق نیز یکی از امکاناتی است که باید در بهترین هدست برای بازی‌های آنلاین موجود باشد. این میکروفون‌ها به کاربران امکان ارتباط بهتر با هم‌تیمی‌ها را می‌دهند. طراحی ظاهری و ساختاری همچنین باید در نظر گرفته شود، زیرا ظاهر شیک و جذاب هدست می‌تواند برای برخی از گیمرها اهمیت داشته باشد. همچنین وزن کم و طراحی ارگونومیک به منظور خستگی کم‌تر گوش‌ها بسیار مهم است. 

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  مشخصات هدست خوب چیست؟ | بررسی تاثیر این مشخصات بر کارایی هدست

معرفی بهترین هدست‌های گیمینگ 

حال که متوجه شدید به چه مواردی در زمان خرید هدست گیمینگ توجه کنید، قصد داریم بهترین هدست برای بازی‌های رقابتی آنلاین را به شما معرفی کنیم. 

هدست سیمی گیمینگ TSCO مدل TH 5127

بهترین-هدست-گیمینگ

یکی از بهترین هدست های گیمینگ زیر 1 میلیون، هدست سیمی گیمینگ TSCO مدل TH 5127 است. این هدست با استفاده از جک 3.5 میلی‌متری به گوشی و لپ‌تاپ یا کامپیوتر متصل می‌شود. نوع گوشی‌های این هدست به صورت روی گوش است و فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز دارد. این هدست گیمینگ دارای میکروفون با مقاومت 2.2 کیلو اهم می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5127 می‌توان به کلید کنترل صدا، کابل 2 متری از جنس کتان اشاره کرد. 

هدست سیمی گیمینگ TSCO مدل TH 5124

بهترین-هدست-گیمینگ

یکی دیگر از بهترین هدست های گیمینگ زیر 1 میلیون، هدست سیمی گیمینگ TSCO مدل TH 5124 است. این هدست با جک 3.5 میلی‌متری به گوشی و لپ‌تاپ یا کامپیوتر وصل می‌شود. فرکانس پاسخگویی این محصول برابر با 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز و امپدانس آن برابر با 32 اهم است. این هدست گیمینگ دارای میکروفون با حساسیت 62 دسیبل و امپدانس 2.2 اهم می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124 می‌توان به کابل 2.2 متری آن اشاره نمود. 

هدست سیمی گیمینگ HyperX مدل Cloud Chat for PS4

بهترین-هدست-گیمینگ

بهترین هدست گیمینگ تا 3 میلیون، هدست سیمی گیمینگ HyperX مدل Cloud Chat for PS4 است. رابط اتصال این محصول جک 3.5 میلی‌متری می‌باشد. این هدست با درایورهای 40 میلی‌متری خود، صدایی شفاف و واضح را به گوش کاربران و گیمرهای حرفه‌ای می‌رساند. میکروفون این هدست، قابلیت حذف نویز دارد تا صدای شما را با وضوح بیشتر به مخاطب برساند. همچنین می‌توانید میکروفون را به صورت کامل بی‌صدا کنید. هدست سیمی گیمینگ هایپر ایکس مدل Cloud Chat for PS4 دارای طراحی سبک و انعطاف‌پذیری است که امکان استفاده طولانی‌مدت بدون احساس خستگی را فراهم می‌کند.

هدست سیمی گیمینگ HyperX مدل CloudX

بهترین-هدست-گیمینگ

اگر قصد خرید بهترین هدست گیمینگ را دارید، پیشنهاد ما به شما هدست سیمی گیمینگ HyperX مدل CloudX می‌باشد. رابط اتصال این محصول جک 3.5 میلی‌متری است که با تمامی دستگاه‌های دارای این جک سازگار است. اما این هدست گیمینگ با لایسنس شرکت مایکروسافت برای Xbox طراحی شده است و با دستگاه‌های Xbox One و Xbox Series X|S سازگاری بیشتری دارد. درایورهای 53 میلی‌متری هدست سیمی گیمینگ هایپر ایکس مدل CloudX، صدایی شفاف و واضح را ارائه می‌دهند. این محصول قابلیت حذف نویز داشته و صدای محیطی را کمتر به گوش شما می‌رساند. 

هدست بی سیم گیمینگ HyperX مدل Cloud Stinger Core

بهترین-هدست-گیمینگ

یکی از بهترین هدست های بلوتوثی گیمینگ، هدست بی سیم HyperX مدل Cloud Stinger Core است. این هدست از طریق دانگل USB با تکنولوژی 2.4 گیگاهرتز ارتباط برقرار می‌کند. گوشی‌های این هدست دارای جنسی نرم و راحت هستند که از خستگی گوش شما جلوگیری می‌کند. امپدانس این هدست بلوتوثی 16 اهم است و می‌تواند با اکثر دستگاه‌ها sync شود. هدست بی سیم گیمینگ HyperX مدل Cloud Stinger Core دارای قابلیت حذف نویز است و صدا را شفاف‌تر و واضح‌تر به گوش شما می‌رساند. باتری این محصول تا 17 ساعت شارژدهی دارد. 

هدست سیمی گیمینگ HyperX مدل Cloud Alpha S

بهترین-هدست-گیمینگ

در معرفی بهترین هدست‌های گیمینگ، می‌رسیم به هدست سیمی گیمینگ HyperX مدل Cloud Alpha S که با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، یکی از انتخاب‌های بسیار عالی برای گیمرهای حرفه‌ای است. این محصول دارای سیستم صوتی 7.1 فراگیر می‌باشد که صدایی عمیق و جهت‌دار را به شما ارائه می‌دهد و امکان تشخیص دقیق موقعیت‌ها را فراهم می‌کند. میکروفون این هدست گیمینگ با الگوی قطبی دو جهته و قابلیت حذف نویز، صدای شما را بدون هیچگونه اختلال و نویزی منتقل می‌کند.

هدست سیمی گیمینگ Corsair مدل HS60 HAPTIC

بهترین-هدست-گیمینگ

بهترین هدست گیمینگ از برند کورسیر مدل HS60 HAPTIC می‌باشد. این محصول با ساختار آلومینیومی و بالشتک‌های فومی و قابل تنظیم، در عین دوام بالا، سبک و راحت است. درایورهای نئودیمیوم 50 میلی‌متری آن با قابلیت سازگاری با صدای فراگیر Windows Sonic، صداهای با‌کیفیت را به گوش شما منتقل می‌کنند. هدست سیمی گیمینگ Corsair مدل HS60 HAPTIC دارای کابلی به طول 180 سانتی‌متر است که با رابط USB 2.0 به کنسول و کامپیوتر یا لپ تاپ شما متصل خواهد شد. میکروفون جداشدنی این هدست دارای گواهی Discord و قابلیت کاهش نویز نیز می‌باشد. 

هدست سیمی گیمینگ Razer مدل Kraken V3 HyperSense

بهترین-هدست-گیمینگ

هدست ریزر مدل Razer Kraken V3 HyperSense، از بهترین هدست گیمینگ موجود در بازار است که به فناوری haptic مجهز شده است. ریزر در این هدست از درایورهای سه قسمتی با دیافراگم‌های روکش شده با تیتانیوم و قطر 50 میلی‌متر استفاده کرده است که صدای خروجی را با شفافیت بالا به شما انتقال خواهد داد تا تجربه شنیداری لذت بخشی با این هدست داشته باشید. هدست سیمی گیمینگ Razer مدل Kraken V3 HyperSense دارای فناوری THX و صدای فراگیر 7.1 کاناله است. میکروفون این محصول، قابلیت جداسازی داشته و با حذف نویز محیطی، صدای شما را با وضوح بالایی منتقل می‌کند.

هدست سیمی گیمینگ HyperX مدل Cloud Revolver

بهترین-هدست-گیمینگ

اگر به دنبال بهترین هدست گیمینگ هستید، پیشنهاد ما هدست سیمی گیمینگ HyperX مدل Cloud Revolver است. این محصول دارای سیستم صوتی 7.1 Surround است تا صدای محیط بازی را به صورت واقع‌گرایانه و جزئی بشنوید. این سیستم صوتی با نرم‌افزار HyperX NGENUITY قابلیت تنظیم دارد. گوشی‌های این هدست با اسپیکرهای 50 میلی‌متری، صدایی با بیس قوی و بازه فرکانسی گسترده ایجاد می‌کند که شما را جذب بازی می‌کند. هدست سیمی گیمینگ هایپر ایکس مدل Cloud Revolver با رابط جک 3.5 میلی‌متری و USB، قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف را دارد. علاوه بر این، میکروفون قابل جداسازی بوده و دارای قابلیت حذف نویز است.

هدست بی سیم گیمینگ HyperX مدل Cloud II

بهترین-هدست-گیمینگ

یکی از بهترین هدست‌های بلوتوثی گیمینگ از برند هایپر ایکس، مدل Cloud II است. این هدست با دستگاه‌های PC ،PS4 و PS5 سازگاری بیشتری دارد. این محصول با استفاده از دانگل USB به دستگاه متصل می‌شود و تا فاصله 20 متری ارتباط را حفظ می‌کند. درایورهای 53 میلی‌متری این هدست بلوتوثی، صدایی شفاف و با‌کیفیت را به گوش شما منتقل می‌نمایند.این درایورها از تکنولوژی DTS Spatial Audio نیز پشتیبانی می‌کنند که به شما امکان تشخیص صداهای محیط بازی را می‌دهد. هدست بی سیم گیمینگ HyperX مدل Cloud II تا 30 ساعت شارژدهی دارد.

شهر تکنولوژی فافا ارائه دهنده بهترین هدست گیمینگ با گارانتی‌های معتبر است. برای خرید هدست گیمینگ اورجینال می‌توانید به صفحه فروشگاه مراجعه نمایید. 

سوالات متداول

هدست گیمینگ یک گجت صوتی است که برای گیمرها طراحی شده است. این نوع هدست‌ها به دلیل کیفیت صدا، راحتی در استفاده و قابلیت‌های دیگری مانند دارا بودن میکروفون، حذف نویز و صدای سه بعدی، مورد توجه گیمرها قرار گرفته‌اند.

کیفیت صدا، راحتی در استفاده، میکروفون با‌کیفیت، حذف نویز و سبکی و راحتی در استفاده از ویژگی‌های مهمی هستند.

با توجه به برند، نوع اتصال (بی‌سیم یا باسیم)، کیفیت مواد به کار رفته، تکنولوژی‌های استفاده شده (مانند حذف نویز و صدای سه بعدی) و …

بله، اغلب هدست‌های گیمینگ با قیمت بالاتر دارای کیفیت صدا و عملکرد بهتری هستند، اما گاهی قیمت نیز بر اساس برند و ویژگی‌های دیگر می‌تواند متفاوت باشد.

با بررسی و مقایسه ویژگی‌ها و خواندن نظرات کاربران می‌توان بهترین انتخاب را برای خود داشت.

با نگهداری و تمیزکاری منظم، استفاده در شرایط مناسب و جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی می‌توان عمر مفید هدست را افزایش داد.

هر دو نوع دارای مزایا و معایب خود هستند. هدست‌های سیمی باتری ندارند اما محدودیت حرکت دارند، در حالی که هدست‌های بی‌سیم امکان حرکت بیشتری را فراهم می‌کنند اما نیاز به شارژ دارند.

با تنظیمات صدا و میکروفون، استفاده در محیط‌های مناسب و استفاده از قابلیت‌هایی مانند حذف نویز و صدای سه بعدی.

بله، بسیاری از هدست‌های گیمینگ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای استفاده‌های مختلف مانند گوش دادن به موسیقی یا مکالمه تلفنی نیز استفاده شوند.

بله، برند‌های معتبر از کیفیت بالاتری برخوردارند و ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی بهتری دارند.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش