هشتگ های داغ :‌

برند وان مور (1More) را بیشتر بشناسید

تصویر اصلی خبر برند وان مور (1More) را بیشتر بشناسید

به برند 1More می توان اعتماد کرد؟

پیش از اینکه در مورد میزان کیفیت و ارزش خرید برند 1More یا به عبارتی” وان مور” صحبت کنیم، جا دارد که به اصالت این برند بپردازیم و ببینیم که در ابتدا برند 1More (برند وان مور) چیست، چگونه شکل گرفت و از کجا آمده است و در چه زمینه هایی فعالیت می کند.

برند چینی و با کیفیت 1More (برند وان مور) با وجود نوپا بودن، قدرتی خیره کننده در برابر مبلغی نسبتا کم دارد. ممکن است پس از مشاهده قیمت محصولات برند 1More (برند وان مور) با خود بگویید، این قیمت ها که اصلا کم نیست؛ اما باید به شما بگوییم که برند چینی 1More (برند وان مور) یک تنه وارد بازار شده است تا غول هایی مانند Beats را کنار بزند، بنابراین باید آن را در رده با کیفیت ترین های بازار قرار داد و این برند دوست داشتنی را با آن ها مقایسه کرد، که در این صورت متوجه خواهید شد که برند 1More (برند وان مور) نه تنها قیمت بالایی ندارد بلکه به قول خود این کمپانی “صدایی بزگ، با قیمتی کم” را در اختیار شما گذاشته است.

 

محدوده فعالیت برند 1More

صحبت از صدا شد، ابتدا ببینیم برند 1More (برند وان مور) در چه زمینه هایی فعالیت می کند. این برند چینی به صورت حرفه ای در زمینه تحقیق و توسعه و تولید محصولات صوتی، نرم افزارهای هوشمند و گجت های پوشیدنی فعالیت می کند. ماموریت برند 1More (برند وان مور) این است که به جهانیان کمک کند تا با طراحی و ساخت محصولات صوتی بی نظیر، بهتر و بیشتر بشنوند.

 

بیشتر بشنوید

هر کسی شایسته این است که موسیقی را همانطور باید و شاید بشنود، به همان میزانی که همان هنرمند دوست دارد شنیده شود.

برند 1More (برند وان مور) حرکات تحسین برانگیز زیادی را در این راستا انجام داده است. این برند عجیب و دوست داشتنی تنها در زمینه تولید فعالیت نمی کند، بلکه موفق به ثبت اختراع و همچنین گرفتن جایزه گرمی “Grammy Awards” شده است. برند 1More (برند وان مور) توانست محصولات خود را به سرعت در 24 کشور معتبر جهان عرضه کند و به موفقیت خیره کننده ای در زمینه تولید انبوه برسد و آمار خیره کننده تولید و عرضه 38 میلیون هدفون تنها در عرض 4 سال در سراسر دنیا را برای خود ثبت کند.

شاید برای شما جدول زیر کمی تعجب برانگیز باشد، اما جایگاه واقعی برند قدرتمند 1More (برند وان مور) را پس از شش سال اثبات می کند.

 

کیفیت قابل توجه محصولات برند 1More

محصولات تولید شده توسط برند 1More از نظر کیفیت نیز کاملا قابل قبول هستند و از ابتدای مسیر تحقیق و تولید و رسیدن به دستان شما، بیش از 700 تست مختلف و قابل اعتماد را پشت سر می گذارند و به راحتی می توان گفت محصولات برند چینی 1More (برند وان مور) در زمینه استانداردهای صنعتی، پا فراتر از بسیاری از برندهای صوتی جهان گذاشته اند. بنابراین می توانید با خیالی آسوده محصولات برند 1More (برند وان مور) را خریداری کنید و به گوش خود احترام بگذارید و “بیشتر بشنوید”.

 

معرفی تعدادی از محصولات برند 1More که میتوانید روی آن ها حساب باز کنید:

 

1- هندزفری 1MORE مدل PISTON FIT

این نسخه ارگونومیک هندزفری Piston از برند 1More (برند وان مور) به سادگی در سه سایز مختلف گوش جای میگیرد و احتمال افتادن آن از گوش بسیار پایین است بنابراین شما می توانید آزادانه از موسیقی با کیفیت بالا لذت ببرید.

اگر به خوش پوشی و جزئیات اهمیت می‌دهید، این محصول به دلیل تنوع رنگ بالا و جذابش گزینه بسیار مناسبی است.

 

2- هندزفری 1MORE مدل STYLISH DUAL-DYNAMIC

بسته به اولویت های سلیقه ای خود در پوشش و مد می توانید هر کدام از رنگ های جذاب و زیبای این محصول با کیفیت را انتخاب کنید و بی وقفه نظرها را به خود جلب کنید. این محصول در کنار کارآیی بالا و کیفیت قابل قبول، زیبایی خاصی به پوشش شما می دهد و می توانید به خوبی در میان دوستانتان بدرخشید و به کمک برند 1More (برند وان مور)، موسیقی را چاشنی مد و زیبایی کنید.

 

3- هدفون گیمینگ 1MORE مدل SPEARHEAD VRX

توسط این هدفون یک تجربه صوتی سه بعدی فوق العاده و واقع گرایانه را خواهید داشت. برند 1More (برند وان مور) در این هدفون سنگ تمام گذاشته و در کنار قابلیت های فوق العاده ای همچون نویز کنسلینگ با قدرت بالا و امکان تنظیم رنگ دستگاه به دلخواه، از طراحی ظاهری ارگونومیک و خشنی استفاده کرده است که قطعا هر گیمری را به وجد خواهد آورد.

 

4- ایرفون 1MORE مدل STYLISH TRUE WIRELESS

یکی از راه های خوب برای تصمیم گیری میان ایرفون های موجود در بازار، انتخاب زیباترین آن ها است. خرید ایرفون برند 1More (برند وان مور) نه تنها زیبایی، بلکه قدرتی کم نظیر را برای شما به ارمغان می آورد. پیش از صحبت در مورد کیفیت صدای ایرفون 1MORE مدل STYLISH TRUE WIRELESS، بدون شک می توان گفت که هر کسی از بیس پر قدرت صدا، راحتی استفاده و عمر طولانی باتری لذت می برد.یکی دیگر از نکاتی که موجب مقرون به صرفه بودن ایرفون برند 1More (برند وان مور) می شود، خاصیت ضد عرق بودن آن است. این موضوع قطعا برای گجت های پوشیدنی که با گوش انسان در ارتباط هستند، بسیار پر اهمیت است.

در مورد افتادن ایرفون ها هنگام تحرک نیز برند 1More (برند وان مور) طراحی هوشمندانه ای داشته است، قلاب های O شکل موجب می شود که در ورزش های سخت و دویدن های طولانی هم به خوبی درون لاله گوش باقی بمانند و کمتر پیش می آید که به محکم کردن آن احساس نیاز پیدا کنید.

یکی دیگر از مواردی که به شدت حائز اهمیت است میزان شارژدهی ایرفون 1MORE مدل STYLISH TRUE WIRELESS است. این ایرفون برند 1More (برند وان مور) قادر است در صورت استفاده مداوم جت گوش دادن موسیقی با بیشترین حجم صدا، به شما 5.28 ساعت شارژدهی داشته باشد، اما در صورتی که با 50 درصد حجم صدا هم بتوانید از موسیقی لذت ببرید، عددی معادل 7.5 ساعت شارژدهی را خواهید داشت.

بیش از این در مورد ایرفون 1MORE مدل STYLISH TRUE WIRELESS زیاده گویی نمی کنیم، تنها می توان گفت که این ایرفون زیبا و دوست داشتنی از برند 1More (برند وان مور) یکی از مقرون به صرفه ترین ایرفون های بازار ایران است.

 

در نتیجه می توان گفت که به طور کلی محصولات برند 1More (برند وان مور) علاوه بر کیفیت از زیبایی ظاهری و ارگونومیک بودن خاصی بهره می برند و به نسبت کیفیتی که در آن ها شاهد هستیم قیمت معقول و خوبی دارند. به صراحت باید گفت که اگر در میان برند های مختلف موجود در بازار ایران قصد انتخاب و تصمیم گیری جهت خرید دارید، خرید برند 1More (برند وان مور) و انتخاب از میان محصولات با کیفیت این شرکت چینی، گزینه ای کاملا ایده آل و مقرون به صرفه خواهد بود و با خیال راحت می توانید از انتخاب خود لذت ببرید و دیگران نیز پیشنهاد دهید.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش