هشتگ های داغ :‌

دستبند هوشمند Mi Band 6 شیائومی با قابلیت SpO2 معرفی شد

بی شک یکی از معروف‌ترین گجت‌های پوشیدنیِ سلامتی محور در سراسر دنیا، دستبندهای هوشمند شیائومی هستند که با نام Mi Band شناخته می‌شوند. حالا به تازگی این کمپانی از جدیدترین عضو این خانواده با نام Mi Band 6 رونمایی کرده است که به ادعای تحلیل‌گران، بیشترین تغییر را از اعضای این خانواده از می بند 3 تا کنون داشته است. قصد داریم در ادامه به معرفی دستبند هوشمند می بند 6 بپردازیم و مهم‌ترین بهبودهایی که این دستبند به خود دیده است را بررسی کنیم. با شهرفافا همراه باشید.

معرفی و بررسی دستبند هوشمند Mi Band 6

طراحی ظاهری؛ ادامه‌ی یک روند ثابت

شیائومی در طراحی این دستبند هوشمند، از همان زبان طراحی سابق می بندها بهره برده است و همان بیضی کشیده به همراه بندهای سیلیکونی را شاهد هستیم. ابعاد این مچ بند هوشمند 47.4 در 18.6 در 12.7 میلی متر است که دقیقاً هم اندازه‌ی می بند 5 شیائومی است. بندهای سیلیکونی آن در رنگ‌های مشکی، نارنجی، زرد، استخوانی و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و اندازه‌ی بندها بین 155 تا 219 میلی‌متر قابل تنظیم است.

ضمناً باید اشاره کنیم که مچ بند هوشمند Mi Band 6 شیائومی به صورت ضد آب با استاندارد 5ATM طراحی شده است. در نتیجه بدون هیچ نگرانی می‌توانید آن را در استخر، حمام و… استفاده کنید.

افزایش 50 درصدی سطح نمایشگر

نمایشگر این دستبند هوشمند به صورت یک بیضی بزرگ طراحی شده است که اندازه‌ی 1.56 اینچی با رزولوشن 152 در 486 پیکسل دارد. روشنایی این نمایشگر امولد 450 نیتس و تراکم پیکسلی آن 326 پیکسل بر اینچ است و شیائومی آن را با گلس حرارت دیده و پوشش ضد اثر انگشت کاور کرده است. نکته‌ی مهم در خصوص نمایشگر دستبند هوشمند شیائومی می بند 6 نسبت به نمونه‌های قبلی، افزایش 50 درصدی فضای واقعی است که در اختیار نمایشگر قرار گرفته است.

ارائه‌ی قابلیت SpO2، آنچه انتظارش را داشتیم

مانند همیشه، می بند 6 شیائومی از قابلیت‌هایی همچون مانیتور و سنجش 24 ساعته‌ی ضربان قلب، پایش خواب و… بهره می‌برد. این بار اما دستبند هوشمند جدید شیائومی به قابلیت ردیابی میزان اکسیژن خون (SpO2) مجهز شده است که این ویژگی یکی از مهم‌ترین ارتقاءهایی است که می بند 6 به خود دیده است و به لطف آن، این دستبند می‌تواند سطح اکسیژن خون را در طول ورزش اندازه گیری کند. حتی قابلیت SpO2 امکان سنجش کیفیت تنفس در طول خواب را هم فراهم می‌کند، درواقع Mi Band 6 شیائومی از ویژگی REM tracking هم بهره می‌برد.

گذشته از این ویژگی‌ها، مچ بند هوشمند Mi Band 6 شیائومی از قابلیت‌های سلامتی محور دیگری همچون ردیابی سلامتی بانوان، مانیتور سطح استرس، پشتیبانی از 30 حالت ورزشی (که نسبت به نسل قبلی می بند، دو برابر شده است) و… بهره می‌برد.

باتری با دوام 14 روزه

شیائومی در این دستبند هوشمند از یک باتری 125 میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری بهره برده است که نسبت به باتری نسل قبلی، تغییری نکرده است و مانند قبل این باتری با یک بار شارژ کامل، برای 14 روز انرژی مورد نیاز مچ بند هوشمند می بند 6 را تأمین می‌کند. اگرچه ظرفیت باتری افزایش پیدا نکرده است اما مشخص است که مصرف باتری در این مچ بند بهبود یافته است زیرا با وجود افزایش 50 درصدی اندازه‌ی نمایشگر، میزان شارژدهی باتری کم نشده است.

قیمت Mi Band 6

قیمت می بند 6 برای مدل استاندارد در بازار چین 35 دلار و قیمت مدل NFC آن حدود 43 دلار تعیین شده است.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش