هشتگ های داغ :‌

چگونه از رد دد ردمپشن ۲ بیشتر لذت ببریم؛ یک کابوی مجهز

رد دد ردمپشن ۲ همان عنوانی است که گیمر‌ها عاشقش هستند؛ مگر از راک استار چیزی به غیر از این انتظار میرفت؟ شاید شما این بازی جذاب را از طرق مختلف تجربه کرده‌ باشید و یا به فکر خرید آن هستید. رد دد ردمپشن ۲ به‌تنهایی عنوان شاهکار و لذت بخشی است، اما چطور از آن لذت بیشتری ببریم، به‌بیان‌ دیگر چطور در این بازی یک کابوی واقعی و مجهز باشیم. در ادامه با شهر‌فافا همراه باشید.


سوال اساسی، به چه چیز‌هایی احتیاج داریم؟

۱ـ بستری برای دنیای کابوی‌ها  

فعلا این بازی برای کنسول‌ها عرضه‌شده است و به همین خاطر تهیه یک کنسول قدرتمند اولین مورد می‌باشد. همان‌طور که شما هم می‌دانید برای اجرای رد دد به سخت‌افزار قدرتمندی احتیاج داریم که بتواند از پس پردازش‌های دنیای وسیع آن بر‌بیاید. در رد دد ردمپشن ۲ جزئیات گرافیکی به خوبی اعمال‌شده‌اند، پس چرا از آن‌ها لذت بیشتری نبریم؟

کنسول‌هایی مانند ایکس‌ باکس وان‌ایکس و پلی‌استیشن ۴پرو می‌توانند با کیفیت خارق‌العاده 4K به شما محتوا را ارائه دهند و کمک کنند که شما از جزئیات رد دد لذت تمام را ببرید. بعد از این‌که بستری برای دنیای کابوی‌ها فراهم کردیم وقت آن است که دنیای آن‌ها را ببینیم.

ps4pro

 


۲ـ دنیای خود را ببینید 

بعد از تهیه یک کنسول قدرتمند احتیاج داریم که کابوی‌ها و دنیای رد دد را ببینیم. مشاهده این دنیا و تجربه این بازی بر روی یک تلویزیون ۷۷ اینچی با‌کیفیت 4K لذت‌بخش است اما هزینه‌ای که برای به‌دست آوردن این تجربه باید پرداخت کنیم چطور، آن‌هم لذت‌بخش است؟

یک مانیتور گیمینگ شاید ابعاد کوچک‌تری داشته‌ باشد اما به‌احتمال زیاد لذت بزرگ‌تری را برای شما به‌ ارمغان می‌آورد! این مانیتور‌ها همان‌طور که از نامش مشخص است برای بازی ساخته‌شده‌اند و با توجه به مشخصاتی مانند نوع پنل، زاویه دید و زمان‌ پاسخ‌دهی گزینه‌ بسیار خوبی برای بازی کردن این عنوان هستند، به‌خصوص هنگامی که یک نوع خمیده مانیتور را برگزینید. علاوه بر این دیگر مجبور نیستید وقتی‌که خانواده قصد دیدن سریال‌ها را دارند، از جان مارتسون (یکی از شخصیت‌های محبوب عناوین رد دد) خداحافظی کنید. در ضمن یک کابل HDMI با‌کیفیت را هم فراموش نکنید، چرا که تأثیر مثبتی در بهبود کیفیت تصویر ارائه شده خواهد داشت. هم اکنون می‌توانیم دنیای وسیع و خیره‌کننده رد دد را مشاهده کنیم؛ دیگر به چه چیز‌هایی نیاز داریم؟

MONITOR

۳ـ یک هفت‌ تیر خوب

دنیای هیجان انگیز وسترن است و یک هفت‌تیر خفن! در بازی‌هایی مانند رد دد یک گیم پد می‌تواند نقش یک هفت تیر خوب را برای ما داشته باشد. یک گیم پد خوب باعث می‌شود از بازی لذت بسیار بیشتری ببریم، با طراحی منحصر‌به‌فرد خود در دست بهتر قرار می‌گیرد و به دنبال آن از خستگی و آسیب‌ها را کاهش می‌دهد، کمک می‌کند عملکرد بهتری در بازی به نمایش می‌گذاریم و واقعا چه کسی دوست ندارد گیم‌ پدی داشته باشد که توسط برند‌هایی مثل ریزر طراحی شده. بعد از این که یک هفت تیر خوب به دست‌آوردید، قطعاً باید صدای هیجان‌انگیز آن را هم بشنوید.

GAME PAD

۴ـ به صدای غرب وحشی گوش دهید

راک استار برای بخش صدا‌گذاری رد دد ردمپشن ۲ سنگ تمام گذاشته و تمامی لحظات بازی می‌توان صداهایی گوش‌نواز را شنید که شما‌را بیشتر از پیش در بازی غرق می‌کند. صدای اسب‌ها، شلیک هفت‌تیر، دیالوگ شخصیت‌های محبوب و… با یکدیگر می‌توانند صدای غرب وحشی را به گوش شما تزریق کنند. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانیم آن‌ها را بشنویم، استفاده از هدست‌های باکیفیت می‌باشد. با یک هدست می‌توانید بدون آن‌که صدا برای دیگران مزاحمتی ایجاد کند و صدای دیگران برای شما مزاحمتی ایجاد کند، در نقش خود فرو‌ بروید و با تمرکز بیشتر از بازی لذت ببرید.

headset

 


۵ـ غرب را خنک کنید 

خوب می‌دانیم وقتی‌که رد دد ردمپشن ۲ را بازی می‌کنیم به‌راحتی نمی‌توانیم از آن دل بکنیم و کنسول را خاموش‌کنیم؛ به همین علت، طبیعتاً دمای کنسول افزایش پیدا می‌کند و همین موضوع سبب خواهد شد که عمر کنسول کاهش پیدا کند و حتی خراب شود. در حقیقت شرکت‌های سونی و مایکروسافت برای بهبود دمای کنسول‌های خود تلاش‌های زیادی کردند، اما باز‌هم کافی نبوده.

یک فن خنک‌کننده می‌تواند به کاهش دمای کنسول ما کمک کند و همچنین چند پورت اضافی هم در اختیارمان قرار می‌دهد. همچنین در برخی از مدل‌ها قابلیت شارژ دسته هم برای شما وجود دارد و می‌توانید با این فن چندکاره به شارژ کردن آن‌ها بپردازید. ما دوست نداریم کنسول نازنینمان خراب شود، به‌خصوص وقتی‌که در حال تجربه عنوان‌های جذابی مانند رد دد هستیم. با‌ این‌ وجود تهیه یک فن که علاوه بر کاهش‌دما قابلیت‌های دیگری را هم برای ما به ارمغان می‌آورد، کار معقولی برای خنک‌ کردن کنسول و دنیای رد دد به نظر می‌رسد.

ps4 coolpad

۶ـ  فضای بیشتر برای دنیای بزرگتر

حجم بازی رد دد با توجه به وسعت بازی و ویژگی‌های فراوان به هیچ‌وجه کم نیست. احتمال این‌که کنسول‌بازی فضای کافی برای ذخیره این بازی را نداشته باشد زیاد است، اما راه‌حل چیست؟ خوشبختانه کنسول‌های ایکس باکس و پلی‌ استیشن هر‌دو از هارد اکسترنال پشتیبانی می‌کنند و می‌توان از این ذخیره‌ساز‌ها برای نگه‌داری اطلاعات بازی استفاده کرد. حتی ما می‌توانیم داده‌ها و بازی‌های دیگر را بر روی هارد اکسترنال ذخیره کنیم تا  بتوان برای رد دد از حافظه کنسول بهره برد. با‌وجود یک هارد اکسترنال، دیگر لازم نیست نگران کمبود فضا باشید، چرا‌که چند ترابایت فضای بیشتر را به‌دست خواهید آورد تا با خیال راحت اطلاعات مورد‌نیاز خود را ذخیره نمایید.

externalhard

۷ـ دنیا را حمل کنید

یک کابوی مجهز همیشه تجهیزات خود را به همراه دارد. هنگامی‌که می‌توان از رد دد لذت برد، چرا این لذت را همیشه حمل نکنیم! برای نگه‌داری بهتر از کنسول و حمل و نقل راحت‌تر قطعاً به یک کیف نیازمندیم. برای انتخاب یک کیف خوب برای کنسول، باید به مواردی همچون جا‌دار بودن کیف، وجود جیب‌های متعدد توجه کنیم؛ همچنین بهتر است که در برابر آب و ضربه نیز کمی مقاوم باشد. با یک کیف برای کنسولمان می‌توانیم کنسول را هر‌کجا که خواستیم جابه‌جا کنیم، به خانه دوستانمان برویم و با آن‌ها بازی کنیم و در‌نهایت دنیای رد دد و لذت آن را با خودمان همواره حمل کنیم.

ps4 bag

 


در این مقاله با‌هم ۷ روش را برای این‌که از بازی ردد دد ۲ بیشتر لذت ببریم خواندیم و بررسی کردیم. ممکن است PC گیمر‌ها این روز‌ها چندان خوشحال نباشند، اگر شما عضو این دسته هستید نگرانی لازم نیست چرا‌ که بنا بر شایعاتی که به نظر می‌رسد به حقیقت تبدیل شوند، نسخه مخصوص کامپیوتر‌های شخصی رد دد ردمپشن ۲ در دی ماه سال ۹۸ منتشر خواهد شد. با توجه به این موضوع اگر PC گیمر هستید، می‌توانید هم اکنون تجهیزات گیمینگ خود را برای آن اتفاق هیجان‌انگیر آماده کنید.

بدون شک تجربه این عنوان باکیفیت می‌تواند برای هر گیمری لذت‌بخش باشد و مدت‌ها آن را سرگرم بازی و داستان غنی آن کند. اما این لذت وقتی چند برابر می‌شود که ما مثل یک کابوی مجهز در بازی ظاهر شویم و با اسب خود غرب وحشی را در نوردیم.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش