هشتگ های داغ :‌

تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege از 25 میلیون نفر عبور کرد

این روز ها بازی های کامپیوتری نقش زیادی در ایجاد یک سرگرمی جذاب و منحصر به فرد برای ما ایفا می کنند. یک گیمر عاشق تقریباً بیشتر وقت خود را صرف انجام بازی های آنلاین می کند و هر روزه به جمع این گونه افراد اضافه می شود. تقریباً دو سال از انتشار بازی محبوب Rainbow Six Siege می گذرد و حال یوبیسافت اعلام کرده است که این بازی آنلاین هم اکنون بیش از 25 میلیون بازیکن در سراسر جهان و در پلتفرم های مختلف دارد. 25 میلیون مقدار کمی نیست، تقریباً برابر و یا حتی بیشتر از جمعیت بسیاری از کشور ها می باشد؛ این موضوع خود نشان دهنده موفقیت بی نظیر Rainbow Six Siege را نشان می دهد. این بازی در ابتدای انتشار، طرفدار زیادی نداشت اما شاید با معجزه ای از سوی یوبیسافت، به مرور این روند تغییر کرد و پشتیبانی ها از این بازی بیشتر شد و مدتی بود که نام Rainbow Six Siege به عنوان گل سرسبد بازی های آنلاین به گوش می رسید . دستیابی به این تعداد عظیم از بازیکنان آن هم در حدود دو سال اصلا کار ساده ای نیست و از این جهت باید به یوبیسافت احترام گذاشت!

 

برخی شخصیت های بازی Rainbow Six Siege

 

الکساندر رمی، مدیر برند و سازنده Rainbow Six Siege در مورد دستیابی به 25 میلیون بازیکن، پیامی منتشر کرد که در ادامه با یکدیگر می خوانیم:

طول عمر همیشگی بازی برای ما بسیار مهم است. همان طور که بازی پیشرفت کرد، ما طبق ذهن کاربران ادامه دادیم. ما از بابت پذیرفته شدن و استقبال بازیکنان از بازی هیجان زده هستیم و می بینیم که حتی بازیکناین این عنوان را به دوستانشان هم معرفی می کنند. با این وجود به ثمر رسیدن اهدافی که ما برای بازی در نظر گرفته ایم، ممکن تر می شود.

این اهداف به احتمال زیاد و طبق گفته الکساندر رمی ممکن خواهد شد و با توجه به انتشار بسته Operation White Noise برای این بازی که در حال حاضر برای کنسول های بازی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر های شخصی نیز در دسترس می باشد، بیشتر رنگ و بوی واقعیت به خود می گیرد. این افزودنی شامل نقشه جدید Mok Myeok Tower است که در کشور کره جنوبی واقع شده و همچنین سه اپراتور جدید با نام های Vigil، Dokkaebi و Zofia که هر کدام دارای سلاح های مختص خودشان هستند را معرفی می نماید. افرادی که سیزن پس دو را در اختیار دارند می توانند به این اپراتور ها دسترسی پیدا کنند و سایر کاربران نیز باید تا 12 دسامبر (21 آذر) هفته آینده برای دریافت و خرید آن ها صبر کنند. با توجه به پیشرفت بازی Rainbow Six Siege و استقبال بسیار خوب کاربران از آن، انتظار می رود که در سال های آینده شاهد افزایش تعداد بازیکنان و موفقیت های بیشتر Rainbow Six Siege باشیم.

 

نظر شما در رابطه با این بازی چیست، آیا Rainbow Six Siege را تجربه کرده اید؟

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش