هشتگ های داغ :‌

معرفی برترین بازی های اندروید در سبک محبوب اکشن

فروشگاه نرم افزاری اندروید که آن را با نام گوگل پلی میشناسیم دارای انبوهی از اپلیکیشن ها است که قسمت عمده ای از این اپلیکیشن ها در دسته ی بازی و سرگرمی قرار میگیرند. در این دسته عناوین بسیاری در سبک های مختلف قرار دارند که مانند نرم افزارها به دو دسته ی پولی و رایگان تقسیم بندی میشوند. تعداد گیمرهای موبایل حالا به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و به همین دلیل است که بازی سازان به ارائه ی بازی های خود برای این پلتفرم نیز علاقه نشان داده اند. سبک اکشن را میتوان محبوب ترین سبک در بازی های کامپیوتری عنوان کرد که معمولا بسیار هیجان انگیز هستند و حتی تا ساعت ها میتوانند گیمر را به خود مشغول کنند. در میان تعداد زیاد بازی های اندروید، انتخاب بازی های اکشن خوب میتواند کمی سخت باشد. در این مطلب شما را برای انتخاب بهترین بازی های اکشن سیستم عامل اندروید راهنمایی خواهیم کرد. همراه شهر فافا باشید.

Super Mario Run

Super Mario Run

کار با یک عنوان فوق العاده نوستالژیک آغاز میکنیم. سوپر ماریو را در کودکی با عنوان قارچ خور در کنسول میکرو تجربه کرده ایم و با آن خاطراتی به یاد ماندنی داریم. خوشبختانه شرکت نینتندو این بازی را برای گوشی های هوشمند نیز منتشر کرد تا این عنوان خاطره برانگیز را روی این دستگاه نیز بتوان تجربه کرد. همان طور که از نام این نسخه از سوپر ماریو پیداست، در این بازی مداوم در حال دویدن هستید و مانند نسخه ی قدیمی در راه دشمنان مختلفی را سر راه خود دارید و سکه نیز میتوانید جمع کنید. در این عنوان در امر جمع کردن سکه و کسب امتیاز و ارتقاء سطح خود میتوانید با دوستان خود به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. با سکه های جمع شده میتوانید قلمرو قارچی پادشاهی خود را گسترش دهید و شخصی سازی کنید. این بازی در سه مرحله ی ابتدایی رایگان است و پس از آن باید 9.99 دلار پرداخت کنید تا تمام مراحل باز شوند.

Asphalt Xtreme

Asphalt Xtreme

عاشقان بازی های ریسینگ یا همان مسابقه ای قطعا با عنوان Asphalt از شرکت Gameloft آشنایی دارند. یک اکشن تمام عیار که سطح آدرنالین بدن شما را افزایش میدهد و لحظات هیجان انگیزی را برای شما رقم میزند. این بازی دارای 5 حالت مختلف است و مجموعا از بیش از 400 مسابقه، 500 چالش و 35 ماشین مسابقه ای برخوردار است. علاوه بر این Asphalt Xtreme دارای حالت آنلاین چند نفره است که میتوانید به صورت آنلاین در لحظه با حداکثر هشت نفر مسابقه دهید. این بازی رایگان با پرداخت داخل برنامه ای است که بیشتر محتوای پولی آن مربوط به بخش چند نفره است.

Injustice 2

Injustice 2

بازی های مبارزاتی همیشه نزد کاربران محبوب هستند و اگر پای ابر قهرمان های دنیای DC داخل این بازی ها باز شود قطعا به جذابیت بازی اضافه تر میشود. عنوان Injustice 2 ادامه دهنده ی قسمت اول است. جایی که بتمن و متحدینش سعی در بازسازی حکومت پس از دوران سوپرمن دارند اما با تهدیدهای جدیدی روبرو میشوند. این بازی دارای سیستم مبارزاتی جدیدی است و در آن تیم های سه نفره به مبارزه با یکدیگر میپردازند و حسابی میتوانید از نیروهای خارق العاده ی ابرقهرمان های محبوب لذت ببرید. Injustice 2 یک عنوان کاملا رایگان است.

Sonic 4

Sonic 4

باز هم یک عنوان نوستالژیک که نسخه ی 4 آن جدیدترین سری از عنوان محبوب و بسیار زیبای سونیک است و برای گوشی های هوشمند و سیستم عامل اندروید منتشر شده است. سبک این بازی علاوه بر اکشن، ماجراجویی نیز میباشد و در این نسخه حرکات جدید و پشتیبانی از کنترلر نیز به آن اضافه شده است تا تجربه ی این بازی به شکل بهتری صورت بگیرد. این بازی در قسمت های جداگانه قابل انجام است که البته باید مبلغ مشخص شده برای هر اپیزود را پرداخت کنید. مطمئنا سونیک یکی از به یاد ماندنی ترین بازهای اکشن و ماجراجویانه است که همیشه توانسته نظر گیمرهای زیادی را به خود جلب کند.

Unkilled

Unkilled

به یک عنوان اکشن تمام عیار میرسیم که در آن شما باید برای بقا به صورت گروهی به کشتن زامبی های وحشی بپردازید. این بازی از 300 مرحله تشکیل شده و سلاح های متنوعی را در طول مراحل بازی در اختیار شما میگذارد تا زامبی ها را نابود کنید. علاوه بر بخش داستانی، این بازی دارای حالت بازیکن در برابر بازیکن نیز میباشد که در این حالت با انسان های عادی خواهید جنگید. تجربه ی Unkilled هزینه ای ندارد.

Xenowerk

Xenowerk

این بازی در سبک تیراندازی سوم شخص است و ما را یاد عناوین مشابه قدیمی که در دهه ی 90 میلادی وجود داشتند میاندازد. در این عنوان شما باید در هر مرحله به کشتن شخصیت های بد داستان بپردازید و موانع را از سر راه بردارید. این بازی دارای 70 مرحله است که هر چه جلوتر بروید سطح بازی افزایش پیدا میکند و کار شما سخت تر میشود. در محیط بازی تجهیزات مختلفی نیز وجود دارند که میتوانید آنها را جمع در زمان مناسب استفاده کنید. Xenowerk شاید برای همه گیمرها رضایت بخش نباشد اما مطمئنا ارزش یک بار تجربه را دارد.

Alto’s Adventure

Alto’s Adventure

یک بازی آرامشبخش که در آن میتوانید در دنیایی بی انتها تا میتوانید با تخت اسکی به ماجراجویی بپردازید. در طول مسیر باید مواظب صخره ها، صخره ها و پرتگاه ها باشید و با انجام حرکات مختلف امتیاز کسب کنید. طراحی بازی بسیار ساده است و همین باعث شده تا در آن آرامش مناسبی را احساس کنید و بر خلاف اکثر بازی های اکشن دچار استرس نشوید. این ویژگی ها باعث شده تا Alto’s Adventure یک بازی اکشن آرامبخش باشد. این عنوان نیز در فروشگاه اندروید به طور رایگان در دسترس کاربران قرار دارد.

ICEY

ICEY

بیشتر ما عادت داریم که بازی های اکشن را در محیط های سه بعدی تجربه کنیم در حالی که همین سبک در یک محیط دو بعدی میتواند تجربه ی متفاوتی را برای شما رقم بزند. ICEY از جمله ی این بازی ها است که تجربه ی رضایت بخشی را در صفحات لمسی گوشی و تبلت های هوشمند به ارمغان میآورد. دشمنان شما در این بازی ربات ها هستند که شما باید آنها را با خلاقیت در حمله کردن از میان ببرید. سیستم مبارزاتی جالب ICEY به همراه فضای علمی تخیلی از این عنوان یک بازی اکشن بسیار خوب ساخته است که برای دریافت آن باید 2.49 دلار پرداخت کنید.

منتشر شده در شهر فافا

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش