هشتگ های داغ :‌

شکستن آیفون 10 مقابل دوربین؛ سوژه جدیدی که کاربران یوتیوب آن را باب کرده‌اند


تصویر اصلی خبر شکستن آیفون 10 مقابل دوربین؛ سوژه جدیدی که کاربران یوتیوب آن را باب کرده‌اند

اپل از ابتدای هفته جاری سرانجام عرضه گوشی 1000 دلاری آیفون ایکس یا همان آیفون 10 را آغاز کرده است و به مرور زمان از صف تشکیل شده در مقابل اپ استورها کاسته می‌شود. برخلاف آنچه تا امروز در گوشی‌های آیفون دیده بودیم دیگر خبری از فلز در قاب پشتی دستگاه نیست و اپل تصمیم گرفته تا از شیشه برای این آیفون جدید بهره ببرد. اینکه تا چه حد این شیشه مقاوم است و یا اینکه تا چه اندازه اثر انگشت جذب می‌کند را می‌توان در تست‌های عملی مشاهده کرد.

شکستن عمدی آیفون 10شکستن عمدی آیفون 10

هرچند بسیاری از علاقه‌مندان به برند اپل، آیفون 10 را به دلیل بهره‌مندی از قابلیت‌هایی همچون تراشه قدرتمند و یا نمایشگر بدون حاشیه خریداری می‌کنند، اما به نظر می‌رسد آمار بالای بازدید از کانال‌های یوتیوب باعث شده برخی خریداران با هدف جذب مخاطب، اقدام به انجام تست سقوط روی آیفون 10 پرطرفدار کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که شیشه‌های بدنه آیفون 10 در مقابل ضربات سخت شکننده هستند و انجام چنین تست‌های غیراستانداردی آن هم توسط کاربران غیر حرفه ای، دلیلی جز افزایش بازدید از کانال ندارد.

شکستن عمدی آیفون 10شکستن عمدی آیفون 10
شکستن عمدی آیفون 10شکستن عمدی آیفون 10

گفتنی است با وجود خرد کردن‌های عمدی آیفون 10، گزارش‌هایی هم مبنی بر سقوط غیر عمدی این تلفن از دست کاربران و شکستن پنل‌های شیشه‌ای وجود داشته که برخی تصاویر آن‌ها را می‌توان مشاهده کرد. هزینه تعویض نمایشگر در آیفون 10 از سوی اپل 279 دلار تعیین شده، خسارت‌های بیشتر تا 549 دلار هزینه خواهد داشت. تعمیرات آیفون 10 بسیار گران است و اگر از بیمه اپل بهره نگیرید هزینه تعویض نمایشگر این آیفون 279 دلار هزینه خواهد داشت، این قیمت در حالی اعلام شده که هزینه تعویض نمایشگر آیفون 8 پلاس 169 دلار است، پس اگر منفعتی برایتان در بر ندارد، از پرت کردن داوطلبانه این گوشی گران قیمت بر روی زمین خودداری کنید.

شکستن عمدی آیفون 10شکستن عمدی آیفون 10
شکستن عمدی آیفون 10شکستن عمدی آیفون 10

ازم به یادآوریست که نمایشگر آیفون 10 اندازه‌ای 5.8 اینچی دارد و رزولوشن 2436×1125 با تراکم پیکسلی 458 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد؛ این نمایشگر از قابلیت HDR هم پشتیبانی می‌کند. وجه تمایز این پنل نسبت به مدل‌های به کار رفته در آیفون 8، بدون حاشیه بودن آن است. در حالی که بخشی از قسمت بالایی نمایشگر توسط سیستم فیس آی دی اشغال شده، با این حال در فریم پایین و بالای نمایشگر هیچ حاشیه‌ای مشاهده نمی‌شود. تا پیش از این نیز شاهد پنل‌های بدون حاشیه در گوشی‌هایی مانند اس 8، جی 6 یا اسنشال فون بوده‌ایم، با این حال نمونه به کار رفته در آیفون 10 اولین پنلی است که در حقیقت هیچ‌گونه حاشیه‌ای در اطراف آن مشاهده نمی‌شود.در سوی دیگر این مدل به تراشه A11 تجهیز گردیده که با اختلاف زیادی نسبت به اسنپ‌دراگون 835، هم اکنون به عنوان قدرتمندترین تراشه موبایلی جهان شناخته میشود.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش