هشتگ های داغ :‌

امکانات و قیمت مودم های ایرانسل

بررسی اجمالی مودم های 4G ایرانسل

با وجود راه‌اندازی نسل‌های سوم و چهارم ایرانسل، این امکان برای بسیاری از گوشی های پائین‌ رده و حتی میان رده بازار برای استفاده از اینترنت پرسرعت با توجه به مشخصات فنی آن‌ها امکان‌پذیر نیست. در این گونه موارد معمولاً اپراتورها استفاده از مودم‌های همراه را برای کاربرانی که علاقه‌مند به استفاده از اینترنت پرسرعت هستند توصیه می‌کنند. این موضوع مخصوصاً در مورد نسل چهارم اینترنت همراه 4G بیشتر دیده می‌شود که عدم پشتیبانی از آن حتی در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار وارد شده به بازار ایران هم دیده می‌شود.

البته این تنها مزیت استفاده از این مودم‌ها نیست و امکانات دیگری که در این مودم‌ها قرار داده شده می‌تواند دلایل قابل اعتنایی برای خرید این مودم‌ها باشد. از جمله این امکانات می‌توان به قابلیت اشتراک‌گذاری فایل‌ها میان دستگاه‌های متصل به مودم و استفاده از اینترنت همراه به‌صورت مشترک در میان چندین دستگاه با تعداد اتصال هم‌زمان بیشتر اشاره کرد.
با توجه به این موارد فروشگاه اینترنتی شهر فافا قصد دارد تعدادی از این مودم ها را به طور اجمالی به شما معرفی کند. در ادامه با ما همراه باشید.

مودم 4 جی / 3 جی LH92 ایرانسل

مودم LH92 ایرانسل یکی از مودم های همراه ایرانسل است که با خرید آن، قابلیت پشتیبانی از سیم کارت های نسل 4 (LTE‏) می تواند اینترنت را در هرکجا که باشید به‌صورت بی سیم در اختیارتان قرار دهد‏.‏ پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD تا ظرفیت 32 گیگابایت برای ذخیره اطلاعات و به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طریق وای فای را می توان از دیگر ویژگی های این دستگاه نام برد‏.‏ ضمن این که پشتیبانی از شبکه های ‏G2،3G‏،‏4G‏،‏EDGE و GPRS این محصول را به یک محصول کامل تبدیل کرده است‏.‏

مودم 4 جی / 3 جی LH92 ایرانسل دارای صفحه نمایش LCD که قابلیت های نمایش میزان سرعت دانلود ‏(‏Traffic Statistic‏)‏‏‏، وضعیت اتصال بی سیم ‏(‏Wi‎-Fi Status‏)،‏نوع شبکه در حال استفاده ‏(2G/3G/4G‏)، قدرت سیگنال ‏‏Signal Strenghth‏، وضعیت اتصال به اینترنت ‏(‏Internet Connection Status‏)، ‏پیام کوتاه و میزان باتری را دارد‏.‏

مودم 4 جی / 3 جی LH92 ایرانسل

مودم 4 جی DT-350 ایرانسل

در مودم DT-350 ایرانسل نیز خبری از آنتن‌های خارجی نیست و تمام ارتباطات به‌وسیله‌ی آنتن‌های داخلی انجام می‌شود.  روی بدنه‌ی مودم، قسمتی وجود دارد که شما را از کیفیت و قدرت سیگنال دریافتی دستگاه مطلع می‌کند. این قسمت که با سه چراغ LED کار می‌کند، ضعیف‌ترین میزان آنتن را با یک خط و قوی‌ترین سیگنال را سه خط آنتن نمایش می‌دهد. این مودم می‌تواند با TD-LTE Cat4 که در ایران به خوبی پشتیبانی ارائه و پشتیبانی می‌شود، کار کند. آنتن وای فای دستگاه هم داخلی و از نوع 2×2 است و حداکثر استانداردی که ارائه می‌دهد، 802.11n است. این استاندارد تقریباً در تمام گوشی‌های موبایل و لپ‌تاپ‌ها پشتیبانی می‌شود و می‌توانید به‌سرعت دستگاه خود را به شبکه‌ی وای فای DT-350 وصل کنید. 32 کاربر می‌توانند به‌صورت هم‌زمان به وای فای DT-350 متصل شوند و از ارتباط اینترنتی استفاده کنند. با خرید این مودم به غیر از این 32 کاربر، دو عدد پورت LAN هم در پشت دستگاه به کار رفته تا امکان اتصال کابلی دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز برایتان فراهم باشد.

مودم 4 جی DT-350 ایرانسل

مودم 4 جی / 3 جی LH96 ایرانسل

مودم «LH96» محصولی دیگر از ایرانسل است که در گروه مودم‌های سیم‌کارتی قابل‌حمل قرار می‌گیرد. این مودم از نسل‌های 3 و 4 اینترنت همراه پشتیبانی می‌کند که با آن می‌توان سرعت خوبی را برای دانلود و آپلود تجربه کرد. ابعاد این مودم بسیار کوچک است؛ به‌طوری‌که به‌راحتی می‌توان آن را در جیب لباس قرار داد و همیشه از وجود اینترنت بی‌سیم لذت برد. سرعتی ‌که شرکت تولیدکننده‌ی محصول برای انتقال اطلاعات توسط LH96 ارائه کرده، ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است. این مودم شرکت ایرانسل برای راه‌اندازی تنها به یک سیم‌کارت ایرانسل نیاز دارد که همراه محصول ارائه می‌شود. در کنار شیار سیم‌کارت یک شیار کارت حافظه تعبیه ‌شده که به کمک آن می‌توان از کارت‌های حافظه‌ی Micro SD تا ظرفیت 32 گیگابایت در این محصول استفاده کرد. آنتن ارائه‌شده در LH96 به‌صورت داخلی است اما می‌تواند محدوده‌ی وسیعی را تحت پوشش شبکه‌ی بی‌سیم قرار دهد. مودم LH96 انرژی خود را از طریق باتری داخلی لیتیوم‌یون با میزان ظرفیت 2500 میلی‌آمپر تأمین می‌کند. به کمک این باتری می‌توان تا 8 ساعت از مودم استفاده کرد.

مودم 4 جی / 3 جی LH96 ایرانسل

مودم روتر 4جی GP-2101 TD-LTE ایرانسل

مودم «GP-2101» محصولی از شرکت «ایرانسل» است که در گروه مودم‌های TD-LTE قرار می‌گیرد. این مودم به‌صورت رومیزی است و از یک درگاه LAN برای اتصال تجهیزات به‌صورت باسیم به اینترنت بهره می‌برد. با خرید این مودم برای اتصال تلفن‌همراه، تبلت و لپ‌تاپ‌ها به راحتی می‌توانید از رابط اتصال بی‌سیم (WiFi) مودم استفاده کنید. شرکت ایرانسل این محصول را نیز به یک شیار کارت حافظه‌ی MicroSD تجهیز کرده است تا بتوانید به‌صورت بی‌سیم به اطلاعات موجود در کارت حافظه‌ی خود دسترسی داشته باشید. مودم TD-LTE ایرانسل مدل GP-2101 دارای آنتن داخلی است. این محصول انرژی خود را از طریق برق شهری تأمین می‌کند. از ویژگی‌های این مودم قابلیت اتصال هم‌زمان 32 کاربر به آن است که GP-2101 را به انتخابی مناسب برای استفاده‌های حرفه‌ای تبدیل کرده است. در قسمت جلویی GP-2101 نشان‌گرهای LED تعبیه شده‌اند که می‌توانند اطلاعات خوبی به کاربر ارائه کنند.

مودم روتر 4جی GP-2101 TD-LTE ایرانسل
امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش