هشتگ های داغ :‌
ایرفون-ریورسانگ
0

بهترین ایرفون ریورسانگ؛ معرفی 7 مدل خوش‌قیمت

خرید ایرفون همیشه یکی از چالش‌های اصلی کاربران است. به صورت کلی، کاربر بودجه‌ای برای خرید ایرفون مشخص می‌کند و نیاز خود را می‌داند. اما با وارد شدن به هر وب‌سایت یا فروشگاه، با هزاران مدل مواجه می‌شود. اگر قصد خرید ایرفون دارید و نمی‌دانید کدام برند بهتر است، در این مقاله قصد داریم چند مدل ایرفون ریورسانگ را به شما معرفی کنیم. برند ریورسانگ محصولات متنوعی را طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است. در صورتی که برای خرید هر یک از مدل‌های معرفی شده در این مقاله به مشاوره نیاز دارید؛ می‌توانید با پشتیبانان ما در شهر تکنولوژی فافا به صورت آنلاین و تلفنی ارتباط برقرار کنید. شهر تکنولوژی فافا، وارد کننده اصلی محصولات ریورسانگ به ایران است. 

ایرفون-ریورسانگ

فهرست مطالب

معرفی برند ریورسانگ

برند Riversong زیر مجموعه شرکت IMG Technology Group واقع در شهر شنزن چین است. این کمپانی، ریورسانگ را به طور رسمی از سال 2015 تاسیس نمود و در سال 2020 به صورت جهانی معرفی کرد. این برند با تولید صدها محصول متنوع و پخش آن‌ها در بیش از 60 کشور جهان توانسته توجه بسیار زیادی را جلب کند. ریورسانگ محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و طراحی مناسب برای همه افراد تولید می‌کند. این برند در اکتبر 2023 با شرکت در نمایشگاه Global Sources هنگ کنگ محصولات خود را معرفی کرد و به فروش گذاشت.

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  معرفی برند ریورسانگ RIVERSONG

چه نکاتی هنگام خرید ایرفون ریورسانگ اهمیت دارد؟

همانطور که گفتیم در زمان خرید ایرفون با اینکه نیاز و بودجه مشخصی دارید؛ اما با برندها و مدل‌های مختلف مواجه می‌شوید. در ادامه راهنمای خرید ایرفون و نکاتی که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید را آورده‌ایم. با استفاده از این راهنمای خرید می‌توانید بهترین ایرفون ریورسانگ را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب کنید. 

خرید-ایرفون-و-هدفون-و-هندزفری-ریورسانگ

بودجه برای خرید ایرفون

اولین موردی که اهمیت دارد و پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، بودجه است. قیمت هر کدام از ایرفون‌ها بسته به کیفیت متریال استفاده شده و همچنین قابلیت‌هایی که دارند؛ متفاوت است. اما محصولات میان‌رده بسیار زیادی در رنج‌های قیمتی متفاوت با کیفیت‌های بسیار خوب در بازار وجود دارند. توجه داشته باشید که ایرفون‌های خیلی ارزان، طول عمر زیادی ندارند و اکثرا از برندهای فیک هستند. در زمان خرید ایرفون بهتر است بسته به نیازتان، ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرند را نادیده بگیرید.

طراحی ظاهری و راحتی ایرفون

ایرفون ریورسانگ دارای مدل‌ها و طراحی‌های متفاوتی است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند صدای ایزوله‌تری را بشنود، به همین دلیل خرید ایرفون‌هایی که سری سیلیکونی دارند را ترجیح می‌دهند. ایرفون‌هایی که سری معمولی دارند، صدای محیط را نیز به گوش منتقل می‌کنند. انتخاب هر کدام از این مدل‌ها بسته به راحتی و تناسب ارگونومی ایرفون بر روی گوش شما دارد. ایرفون‌هایی که از برندهای مطرحی مانند ریورسانگ به بازار عرضه می‌شوند، دارای سری‌های استاندارد هستند و گوش کاربر را به هیچ عنوان اذیت نمی‌کنند. 

ایرفون-ریورسانگ

کیفیت صدای ایرفون

یکی از مهم‌ترین موارد راهنمای خرید ایرفون، توجه به کیفیت صداست. مواردی مانند تعداد درایورها، فرکانس پاسخ‌گویی و امپدانس نقش اساسی در کیفیت صدای ایرفون دارند. ایرفون‌ها به دلیل سایز کوچکتر تعداد درایور زیادی ندارند. به عبارت دیگر، هر ایرفون نهایتاً دارای 2 درایور است. اما تعداد کم درایور سبب کاهش کیفیت صدا نخواهد شد. زیرا ایرفون‌ها داخل گوش قرار می‌گیرند و صدا به صورت متمرکز و یکدست وارد گوش می‌شود. 

در مورد فرکانس پاسخ‌گویی هرچه عدد کوچک‌تر به 20 هرتز نزدیک‌تر باشد، میزان باس تولید شده بیشتر است. هرچه عدد بالاتر به 20000 هرتز نزدیک باشد دقت ایرفون در تولید صداهای زیر بیشتر می‌باشد. هر چه میزان امپدانس ایرفون بالا برود، صدای کمتری تولید می‌شود. اکثر ایرفون‌ها امپدانس بالاتر از 35 اهم دارند که میزان صدای مناسبی برای قرار دادن داخل گوش است. 

نداشتن تاخیر در صدای ایرفون

یکی از مواردی که در راهنمای خرید ایرفون بی‌سیم نیاز به برجسته‌سازی دارد؛ تاخیر صدا است. این تاخیر به دلیل فاصله زمانی انتقال سیگنال از گوشی به ایرفون ایجاد می‌شود. تاخیر صدا در زمان گوش دادن به موسیقی احساس نمی‌شود. اما در زمان بازی بسیار اذیت‌کننده خواهد بود. برندهای حال حاضر، ایرفون‌هایی با عنوان گیمینگ نیز وارد به بازار عرضه کرده‌اند که کمترین تاخیر صدا در زمان بازی را دارند. این قابلیت در ایرفون ریورسانگ نیز وجود دارد.  

ایرفون-ریورسانگ

قابلیت حذف نویز و مقاومت در برابر آب در ایرفون

مسلماً هر چه قابلیت‌های یک ایرفون بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. قابلیت حذف نویز و مقاومت در برابر آب و گرد و خاک ممکن است برای همه کاربران اهمیت نداشته باشد. اما داشتن این استانداردها می‌تواند مقاومت و طول عمر ایرفون را بالاتر ببرد. در صورتی که ورزشکار هستید؛ بهتر است ایرفون شما گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار داشته باشد. همچنین قابلیت حذف نویز (Noise-Cancelling) ایرفون، سبب می‌شود که صدای محیط از بین برود و صدایی واضح و شفاف به گوش شما برسد. 

طول عمر باتری ایرفون

میزان نگهداری شارژ ایرفون‌ها و کیس آن اهمیت زیادی دارد. اینکه ایرفون‌ها با هر بار شارژ، چند ساعت قابلیت پخش موسیقی و مکالمه دارند و کیس چند بار می‌تواند ایرفون‌ها را شارژ کند. لازم به ذکر است که میزان ولومی که با آن موسیقی گوش می‌دهید، اثر مستقیم روی مصرف باتری دارد. 

ایرفون-ریورسانگ

فرمان‌های لمسی ایرفون 

یکی از ویژگی‌های ایرفون‌ها، قابلیت فرمان‌های لمسی است. این قابلیت بدین صورت است که با لمس قسمت خاصی از ایرفون می‌توان فرمان‌های مختلفی را به گوشی هوشمند ارسال کرد. با استفاده از این قابلیت می‌توان صدای ایرفون را هنگام مکالمه یا پخش موسیقی کم یا زیاد کرد. همچنین پاسخ به تماس و دسترسی به دستیار صوتی نیز امکان‌پذیر است. 

خرید ایرفون از فروشگاه‌های معتبر

توجه داشته باشید که تمامی کالاهای دیجیتال و گجت‌ها را باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. بسیاری از فروشگاه‌ها کالاهای فیک یا دست دوم را به عنوان کالای نو و اورجینال به مشتری ارائه می‌دهند. شهر تکنولوژی فافا یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها برای خرید انواع لپ‌تاپ، کامپیوتر، موبایل و لوازم جانبی مانند ایرفون است. این فروشگاه، محصولات برند ریورسانگ را با گارانتی طلایی فافا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در صورتی که قصد خرید ایرفون ریورسانگ را دارید؛می‌توانید به وب‌سایت یا فروشگاه حضوری شهر تکنولوژی فافا مراجعه نمایید. 

خرید-نگهدارنده-گوشی-ریورسانگ

معرفی چند مدل ایرفون ریورسانگ

حال که راهنمای خرید ایرفون بی‌سیم در بخش قبل را خواندید و می‌دانید که باید به چه نکاتی توجه کنید؛ قصد داریم چند مدل ایرفون‌ ریورسانگ را به شما معرفی کنیم. Riversong بیش از 16 مدل هندزفری بلوتوثی، با قابلیت‌ها، کاربری و در رنج‌های قیمتی مختلف دارد. در ادامه 7 مدل از پرفروش‌ترین‌های این برند جدید و خوش‌سابقه را بررسی خواهیم کرد. 

ایرفون ریورسانگ مدل AirFly L3

ایرفون-ریورسانگ

ایرفون ریورسانگ مدل AirFly L3 با طراحی شبیه به ایرپاد 3 اپل و قیمت اقتصادی طرفداران بسیار زیادی در جهان پیدا کرده است. این ایرفون تنها در رنگ سفید ارائه شده و دارای استاندارد IPX5 یعنی مقاوم در برابر قطرات آب است. این هندزفری بلوتوثی با استفاده از کابل Type-C شارژ می‌شود. به لطف بلوتوث ورژن 5.3، برد این محصول تا 10 متر می‌رسد. ایرفون بلوتوثی Riversong مدل AirFly L3 دارای کیفیت صدای استریو HD و قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) است. ظرفیت باتری کیس برابر با 190 میلی‌آمپر و هر ایرفون 25 میلی‌آمپر است. میزان شارژدهی کیس حداکثر تا 30 ساعت و هر ایرفون حداکثر تا 5 ساعت می‌باشد. 

  • قطر اسپیکر: 13 میلی‌متر
  • امپدانس: 32 اهم
  • مدت زمان شارژ شدن: 1.5 ساعت
  • فرکانس پاسخ‌گویی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • قابلیت لمس: دارد
  • راهنمای صوتی: دارد
  • قابلیت مکالمه: دارد

خرید ایرفون بلوتوثی Riversong مدل Airfly L3

ایرفون ریورسانگ مدل AirFly L5

ایرفون-ریورسانگ

ایرفون ریورسانگ مدل AirFly L5 طراحی شبیه به ایرپاد پرو اپل دارد. قیمت اقتصادی و کیفیت بسیار بالای این ایرفون سبب شده که طرفداران بسیار زیادی در جهان پیدا کند. این ایرفون تنها در رنگ سفید ارائه شده و دارای استاندارد IPX5 یعنی مقاوم در برابر قطرات آب است. این هندزفری بلوتوثی با کابل Type-C شارژ می‌شود و به لطف بلوتوث ورژن 5.3، برد آن تا 10 متر می‌رسد. ایرفون بلوتوثی Riversong مدل AirFly L5 کیفیت صدای استریو HD و قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) دارد. میزان شارژدهی کیس حداکثر تا 30 ساعت و برای ایرفون حداکثر تا 5 ساعت است. 

  • قطر اسپیکر: 13 میلی‌متر
  • امپدانس: 32 اهم
  • مدت زمان شارژ شدن: 1.5 ساعت
  • فرکانس پاسخ‌گویی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • ظرفیت باتری کیس: 190 میلی‌آمپر
  • ظرفیت باتری هر ایرفون: 25 میلی‌آمپر
  • قابلیت لمس: دارد
  • راهنمای صوتی: دارد
  • قابلیت مکالمه: دارد
  • قابلیت پخش سه بعدی صدا

خرید ایرفون بلوتوثی Riversong مدل Airfly L5

ایرفون بلوتوثی ریورسانگ مدل AIRFLY M2

ایرفون-ریورسانگ

ایرفون ریورسانگ مدل AIRFLY M2 به دلیل داشتن طراحی بسیار خاص، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. بر روی بدنه کیس این ایرفون یک پنل LED وجود دارد که میزان شارژ و درصد آن را به نمایش می‌گذارد. این محصول با استفاده از کابل Type-C شارژ شده و به لطف بلوتوث ورژن 5.3، تا 10 متر برد دارد. این ایرفون دارای تاخیر صدای 40 میلی‌ثانیه‌ای است که گزینه بسیار خوبی برای بازی است. با استفاده از تاخیر کم این هندزفری بلوتوثی می‌توانید در هر بازی برنده شوید. ایرفون بلوتوثی Riversong مدل AIRFLY M2 دارای قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) و صدای 360 درجه HD Stereo است. کیس این هدفون با 10 دقیقه شارژ شدن تا 60 دقیقه قابلیت شارژدهی دارد. 

  • دارای استاندارد IPX5
  • فرکانس پاسخ‌گویی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • قطر اسپیکر: 8 میلی‌متر
  • امپدانس: 32 اهم
  • ظرفیت باتری کیس 300 میلی‌آمپر
  • ظرفیت باتری هر ایرفون: 40 میلی‌آمپر
  • مدت زمان شارژ شدن: 1.5 ساعت
  • قابلیت لمس: دارد
  • قابلیت مکالمه: دارد

خرید ایرفون بلوتوثی Riversong مدل Airfly M2

ایرفون ریورسانگ مدل NEO L3

ایرفون-ریورسانگ

ایرفون ریورسانگ مدل NEO L3 طراحی شبیه به ایرفون‌های سامسونگ دارد و به دلیل وزن 33 گرمی و ابعاد کوچک مورد توجه قرار گرفته است. یکی دیگر از دلایل جذابیت این ایرفون، تنوع رنگی آن است. این محصول در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی روشن موجود می‌باشد. این earphone دارای استاندارد IPX5 است. ایرفون بلوتوثی Riversong مدل NEO L3 با استفاده از کابل Type-C شارژ شده و با بلوتوث ورژن 5.3، تا 10 متر برد دارد. یکی از موارد قابل توجه این ایرفون تأخیر بسیار کم 40 میلی ثانیه‌ای آن است که لذت بازی کردن را برای شما دو چندان می‌کند. هر دو میکروفون این هندزفری بلوتوثی قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) دارند. با استفاده از صدای 360 درجه HD Stereo می‌توانید باس واقعی را احساس کنید. این ایرفون تا 30 ساعت در حجم صدای 70٪ قابلیت شارژدهی دارد. 

  • قطر اسپیکر: 8 میلی‌متر
  • امپدانس: 32 اهم
  • فرکانس پاسخگویی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • قابلیت لمس: دارد
  • دستیار صوتی: دارد
  • ظرفیت باتری کیس: 300 میلی‌آمپر
  • ظرفیت باتری هر ایرفون: 40 میلی‌آمپر

ایرفون بلوتوثی ریورسانگ مدل AirClip L3

ایرفون-ریورسانگ

ایرفون ریورسانگ مدل AirClip L3 با داشتن کیس فلزی و طراحی باز، جذابیت بسیار زیادی دارد. این محصول با طراحی Never Drop و انعطاف‌پذیر 180 درجه، نیازی به قرار گرفتن داخل گوش ندارد و برای ورزشکاران و افراد با هر نوع گوش، مناسب است. استاندارد IPX5 سبب شده تا ورزشکاران بسیاری این هندزفری بلوتوثی را انتخاب کنند. ایرفون بلوتوثی Riversong مدل AirClip L3 با داشتن بلوتوث 5.3 تا 10 متر نیز برد دارد و با کابل Type-C شارژ می‌شود. با استفاده از قابلیت ENC، می‌توانید مکالماتی واضح و بدون نویز را تجربه کنید. انتقال صدا در این ایرفون به صورت جهت‌دار است و تا 90٪ درز صدا به محیط را کاهش می‌دهد. با هر بار شارژ این محصول می‌توانید  تا 450 آهنگ را گوش کنید. همچنین، با 10 دقیقه شارژ این earphone می‌توانید تا 4 ساعت به موسیقی گوش دهید. 

  • دارای صدای 360 درجه HD Stereo 
  • قطر اسپیکر: 12 میلی‌متر
  • امپدانس: 16 اهم
  • فرکانس پاسخگویی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • قابلیت لمس: دارد
  • دستیار صوتی: دارد
  • ظرفیت باتری کیس: 300 میلی‌آمپر
  • ظرفیت باتری هر ایرفون: 40 میلی‌آمپر

خرید ایرفون بلوتوثی Riversong مدل AirClip L3

ایرفون ریورسانگ مدل Utopia H1

ایرفون-ریورسانگ

ایرفون ریورسانگ مدل Utopia H1 دارای قابلیت‌های جدید است که ارزش خرید آن را خیلی بالا می‌برد. این ایرفون در رنگ مشکی ارائه می‌شود و دارای طراحی دو رنگ است که جذابیت آن را بیشتر می‌کند. ورژن بلوتوث این محصول 5.2 است که حداکثر تا 10 متر برد دارد. یکی از قابلیت‌های مهم این هندزفری بلوتوثی تأخیر بسیار کم 60 میلی ثانیه‌ای آن در حالت بازی است که بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. ایرفون بلوتوثی Riversong مدل Utopia H1 دارای قابلیت حذف نویز (ANC) است و هر دو میکروفون آن حذف نویز محیطی (ENC) دارند. به همین دلیل برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی بهترین ایرفون بلوتوثی ریورسانگ است. 

  • دارای قابلیت + Bass Boost
  • دارای استاندارد IPX5
  • قطر اسپیکر: 10 میلی‌متر
  • قابلیت لمس: دارد
  • دستیار صوتی: دارد
  • ظرفیت باتری کیس: 300 میلی‌آمپر
  • ظرفیت باتری هر ایرفون: 40 میلی‌آمپر

ایرفون بلوتوثی ریورسانگ مدل YOGA G2

ایرفون-ریورسانگ

ایرفون ریورسانگ مدل YOGA G2 از سری گیمینگ این برند، برای علاقه‌مندان به بازی طراحی و تولید شده است. این ایرفون دارای نورپردازی RGB‌ می‌باشد که جذابیت ظاهری آن را چندین برابر کرده است. توجه داشته باشید که این محصول استاندارد IPX5 دارد. همچنین به لطف بلوتوث ورژن 5.3 این earphone، حداکثر تا 10 متر برد خواهید داشت. هر دو میکروفون این هندزفری بلوتوثی دارای قابلیت ENC هستند که مکالمات واضح و بدون نویز را به شما ارائه می‌دهند. ایرفون بلوتوثی Riversong مدل YOGA G2، بهترین ایرفون بلوتوثی ریورسانگ است که دارای طراحی گیمینگ و کمترین میزان تاخیر صدا می‌باشد. 

  • دارای صدای 360 درجه HD Stereo 
  • دارای استاندارد IPX5
  • قابلیت لمس: دارد
  • دستیار صوتی: دارد
  • ظرفیت باتری کیس: 300 میلی‌آمپر
  • ظرفیت باتری هر ایرفون: 35 میلی‌آمپر

جمع بندی

در این مقاله به معرفی ایرفون ریورسانگ پرداختیم تا با مشخصات و قابلیت‌های هر کدام بیشتر آشنا شوید. حال می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از مدل‌های این برند جدید اما صاحب اعتبار را انتخاب کنید. شهر تکنولوژی فافا تمامی محصولات برند Riversong را با یکسال گارانتی طلایی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در نتیجه می‌توانید با خیالی آسوده، ایرفون و هندزفری بلوتوثی ریورسانگ را از فروشگاه اینترنتی و حضوری شهر تکنولوژی فافا تهیه کنید. 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش