هشتگ های داغ :‌

بهترین لپ تاپ ایسوس بر اساس قیمت

به دلیل تنوع گسترده مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس، امکان دارد بسته به نیازها و استفاده شما بهترین لپ تاپ ایسوس متفاوت باشد. اما در کل، برای انتخاب بهترین مدل لپ تاپ ایسوس به موارد زیر توجه کنید:

  1. استفاده از نوع پردازنده مناسب:

برای استفاده عادی و بدون نیاز به کارهای سنگین، پردازنده های Intel Core i5 یا i7 بهترین گزینه هستند. برای کارهایی مانند بازی های سنگین یا برنامه هایی که از رم بیشتری استفاده می کنند، پردازنده های Intel Core i9 یا AMD Ryzen 7 و 9 مناسب هستند.

  1. حافظه RAM:

حافظه RAM بالاتر باعث بهبود عملکرد و سرعت سیستم می شود. حداقل 8 گیگابایت RAM برای استفاده عادی و حداقل 16 گیگابایت RAM برای کارهای سنگین توصیه می شود.

  1. حافظه داخلی:

برای ذخیره فایل های بیشتر و اجرای سریع تر برنامه ها، حافظه داخلی SSD بهتر است.

  1. کارت گرافیک:

برای بازی های سنگین و استفاده از برنامه هایی که از کارت گرافیک استفاده می کنند، کارت گرافیک مجزا (مانند NVIDIA GeForce یا AMD Radeon) مناسب است. برای کارهای معمولی، کارت گرافیک یکپارچه (مانند Intel HD Graphics) کافی است.

  1. اندازه صفحه نمایش:

برای کارهایی که نیاز به صفحه نمایش بزرگ دارند، لپ تاپ های با صفحه نمایش 15.6 اینچ یا 17.3 اینچ مناسب هستند. برای کارهای کوچکتر، صفحه نمایش 14 اینچ مناسب است.

بهترین لپ تاپ ایسوس بر اساس قیمت

در ادامه مقاله بهترین لپ تاپ ایسوس (ASUS)، به معرفی مدل‌های مختلفی از این برند بر اساس قیمت می‌پردازیم. با خواندن ادامه این مطلب شما می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارید یک انتخاب عالی از میان بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس داشته باشید.

بهترین مدل لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون تومان

لپ تاپ ایسوس مدل Asus Vivobook Go 14 Flip TP1401KA

این لپ تاپ اولین مدل از میان انواع مدل های لپ تاپ ایسوس است که در اینجا قصد داریم به شا معرفی کنیم. لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook Go 14 Flip TP1401KA  یک لپ تاپ پایین رده با صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی است. این لپ تاپ برای استفاده در خانه، دانشگاه، کار و مسافرت مناسب است.

 

جزئیات بیشتر و قیمت روز محصول 

بهترین مدل لپ تاپ ایسوس از 20 تا 30 میلیون تومان

 

لپ تاپ ایسوس مدل R565EP – EJ627 

در ادامه آشنایی با بهترین لپ تاپ ایسوس به معرفی لپ تاپ ایسوس مدل  R565EP – EJ627 که یک لپ تاپ با قیمت مناسب و با کارایی متوسط است می‌پردازیم. برای کاربرانی که نیاز به یک لپ تاپ متوسط دارند و قصد استفاده از آن برای امور روزمره و کارهای آفیسی دارند، مناسب خواهد بود.

این لپ تاپ دارای پردازنده‌ی Intel Core i3-1145G4 است که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس پایه 3 گیگاهرتز و حافظه کش 6 مگابایت است. همچنین با 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD ، کاربران می‌توانند به راحتی از این لپ تاپ برای انجام کارهای روزمره و کارهای آفیسی استفاده کنند.

لازم به ذکر است که کارت گرافیک این لپ تاپ NVIDIA GeForce MX330 با حافظه 2 گیگابایت است که به طور کلی برای بازی‌های سبک و برنامه‌های گرافیکی مناسب است.

 

جزئیات بیشتر و قیمت روز محصول

بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس از 30 تا 40 میلیون تومان

لپ تاپ ایسوس مدل Asus Vivobook 15 K513EQ-BN788

Asus Vivobook 15 K513EQ  یک لپ تاپ سبک و قابل حمل با امکانات مناسب برای کاربران عادی و متوسط ​​است. این لپ تاپ دارای پردازنده Intel Core i5-1135G7 با سرعت 2.4 گیگاهرتز است و با استفاده از توربو بوست می تواند به 4.2 گیگاهرتز رسید. همچنین دارای کارت گرافیک NVIDIA MX350 با حافظه 2 گیگابایتی GDDR5 است که امکان اجرای بازی های سبک و کارهای گرافیکی را فراهم می کند.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ دارای وضوح 1080 × 1920 و نسبت تصویر 16: 9 است. همچنین دارای حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است که سرعت انتقال داده های بالایی دارد. در بخش ارتباطی، این لپ تاپ دارای پورت های USB-A و USB-C ، HDMI و کارت خوان SD است.

 

جزئیات بیشتر و قیمت روز محصول

لپ تاپ ایسوس مدل Asus TUF Gaming F15 FX506LHB

Asus TUF Gaming F15 FX506LHB  یک لپ تاپ گیمینگ با قابلیت‌های بالا و طراحی مقاوم است. این لپ تاپ دارای پردازنده Intel Core i5-10300H با سرعت 2.5 گیگاهرتز است که با استفاده از توربو بوست می تواند به 4.5 گیگاهرتز رسید. همچنین دارای کارت گرافیک NVIDIA GTX 1650 با حافظه 4 گیگابایتی GDDR6 است که برای اجرای بازی‌های سنگین و کارهای گرافیکی مناسب است.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ دارای وضوح 1080 × 1920 و نرخ به روز رسانی 144 هرتز است. همچنین دارای حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است که سرعت انتقال داده های بالایی دارد. در بخش ارتباطی، این لپ تاپ دارای پورت‌های USB-A و USB-C ، HDMI و کارت خوان SD است.

 

جزئیات بیشتر وقیمت روز محصول

بهترین لپ تاپ ایسوس از 40 میلیون به بالا

لپ تاپ ایسوس مدل Asus Vivobook 15 K513EQ

Asus Vivobook 15 K513EQ یک لپ تاپ سبک و باریک با طراحی زیبا و ویژگی‌های کاربردی است. این لپ تاپ دارای پردازنده Intel Core i7-1165G7 با سرعت 2.8 گیگاهرتز است که با استفاده از توربو بوست می تواند به 4.7 گیگاهرتز رسید. همچنین دارای کارت گرافیک NVIDIA MX350 با حافظه 2 گیگابایتی GDDR5 است که برای اجرای بازی‌ها و کارهای گرافیکی معمولی مناسب است.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ دارای وضوح 1080 × 1920 و نسبت تصویر 16:9 است. همچنین دارای حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است که سرعت انتقال داده های بالایی دارد. در بخش ارتباطی، این لپ تاپ دارای پورت‌های USB-A و USB-C ، HDMI و کارت خوان SD است.

 

جزئیات بیشتر و قیمت روز محصول

لپ تاپ ایسوس مدل Asus Vivobook Pro 15 OLED K3500PC

Asus Vivobook Pro 15 OLED K3500PC یک لپ تاپ با صفحه نمایش OLED با کیفیت بالا و قدرت پردازش مناسب است. این لپ تاپ دارای پردازنده Intel Core i7-11370H با سرعت 3.30 گیگاهرتز است که با استفاده از توربو بوست می تواند به 4.80 گیگاهرتز رسید. همچنین دارای کارت گرافیک GeForce RTX3050  با حافظه 16 گیگابایتی GDDR6 است که برای اجرای بازی‌ها و کارهای گرافیکی معمولی مناسب است.

صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچی است و دارای وضوح FHD  با رزولوشن 1920×1080 است که تصاویر با جزئیات بالایی را به نمایش می‌گذارد در بخش ارتباطی، این لپ تاپ دارای پورت‌های USB-A و USB-C ، HDMI و کارت خوان SD است.

 

جزئیات بیشتر و قیمت روز محصول

لپ تاپ ایسوس مدل Asus ROG STRIX G15 G513RM

Asus ROG STRIX G15 G513RM یک لپ تاپ گیمینگ با عملکرد بالا و قدرت پردازش مناسب است. این لپ تاپ دارای پردازنده AMD Ryzen 7 6800H با سرعت 3.20 گیگاهرتز است که با استفاده از توربو بوست می‌تواند به 4.70 گیگاهرتز رسید. همچنین دارای کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 با حافظه 6 گیگابایتی GDDR6 است که برای اجرای بازی‌ها و کارهای گرافیکی پرسرعت مناسب است.

صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچی است و دارای وضوح WQHD با رزولوشن 2560×1440 است که تصاویر با جزئیات بالایی را به نمایش می‌گذارد. در بخش ارتباطی، این لپ تاپ دارای پورت‌های USB-A و USB-C ، HDMI و کارت خوان SD است.

 

جزئیات بیشتر و قیمت روز محصول

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش