هشتگ های داغ :‌

با محصولات برند ریزر بیشتر آشنا شوید

برند ریزر  چگونه برندی است؟

برند ریزر ارائه دهنده بهترین تجهیزات گیمینگ است که در مدت زمان کوتاهی توانست به یکی از پیشتازان صنعت گیم تبدیل شود. این برند همواره محبوب بوده و همه ساله برنده عناوین معتبر از جشنواره ها و مراسم های مختلف در زمینه تکنولوژی و سخت افزار شده است. از ویژگی های محصولات ریزر می توان به کیفیت بالای محصول، ابتکار و خلاقیت در طراحی آن اشاره کرد. ریزر یک برند تخصصی است که تمام سرمایه گذاری خود را به صورت کامل بر روی ارائه تجهیزات خاص برای گیمیرها متمرکز کرده است. این کمپانی خلاقیت را جزئی از ویژگی های یک گیمر می داند و اکثر نیروهای خود را از میان جامعه گیمرها انتخاب می کند.

لوگو ریزر

محصولات ریزر

لوگو سبز رنگ ریزر در ذهن تمام گیمیر ها نقش بسته و مار سه سر ریزر یکی از مشهورترین لوگو ها در عرصه گیمینگ است، برند ریزر توانسته است. ارتباط مناسبی با گیمر ها برقرار کند فقط کافی است به شعار این برند توجه کنید: “برای گیمرها توسط  گیمرها” برند ریزر به راحتی توانسته  خود را  به عنوان یک تیم جوان و با تجربه به گیمر ها معرفی کند.

مفهوم لوگو ریزر

در توضیحات لوگو ریزر آمده است که موسسان این برند خود را از بقیه شرکت ها برتر می دانستند. در واقع این لوگو مارهایی را نشان می دهد که بر موش ها حکومت می کنند و نکته بسیار شگفت انگیز برند ریزر این است که نام بسیاری از محصولات خود را از روی مارهای سمی و بسیار خطرناک گرفته اند.

محصولات برند ریزر

کیبورد ریزر

طیف وسیعی از کیبورد های گیمینگ ریزر جوایز متعددی در عرصه کیبورد گیم کسب کرده اند. کیبوردهای شرکت ریزر تلفیقی از تکنولوژی نوری و مکانیکی است که باعث می شود سرعت کلیک کردن بالا برود. این کیبورد ها با پشتیبانی از تکنولوژی کروما، حالت بک لایت دارد. کیبورد های ریزر در دو نوع بی سیم و با سیم موجود می باشد.

موس ریزر

موس ریزر

این موس ها در انواع بی سیم و سیم دار در بازار عرضه شده است. همچنین این برند جوایز بهترین و محبوب ترین موس گیمینگ را به خود اختصاص داده است و از تکنولوژی کروما پشتیبانی می کند. 

لپ تاپ های ریزر

لپ تاپ های ریزر نیز از دیگر محصولات این برند جا نمانده اند و مانند سایر محصولات این شرکت جوایز مختلفی در بخش های نوآوری و کیفیت به دست آورده اند. لپ تاپ های ریزر در سه سایز 13،15،17 اینچ به بازار عرضه شده است.

هدست و سیستم های پخش صدای ریزر

هدست ریزر

هدست های ریزر نیز  مانند سایر محصولات این برند جایگاه ویژه ای در میان گیمر ها به دست آورده است به طوریکه همواره جوایز مختلفی را نصیب خود کرده است. از جمله جوایز هدست های این برند شامل: بهترین هدست گیم نت، بهترین ساند بار برای گیم و بهترین اسپیکر سال به محصولات ریزر تعلق گرفته است. این کمپانی توانایی و قدرت فراوان در تولید هدست گیم سیم دار و بی سیم دارد. همچنین ریزر هدست های قدرتمندی برای پلی استیشن طراحی و تولید کرده است.

گوشی هوشمند

کمپانی ریزر دو گوشی هوشمند ریزر فون و ریزر فون 2 درحوزه گیمینگ در بازار عرضه کرده است. این دو گوشی در حوزه گیم بسیار خوش درخشیدند.برای مثال در سال جاری ریزر فون 2 به بازار عرضه شد که مجهز به اسنپدارگون 845 بوده و از سیستم خنک کننده محفظه بخار بهره می برد.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که تمامی محصولات کمپانی ریزر طراحی خاص و منحصر به فردی دارند و برند محبوب بیشتر کاربران در حوزه گیمینگ می باشد. طراحی این محصولات به نحوی است که در هنگام استفاده طولانی مدت از آن ها احساس راحتی کنید. به عنوان مثال هنگام کار با موس ریزر، شما نه تنها خسته نمی شوید بلکه واکنش شما در بازی سریع تر  نیز خواهد شد. 

 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش