هشتگ های داغ :‌
بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون
2

راهنمای خرید بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون تومان

موس گیمینگ یکی از اصلی‌ترین لوازمی است که هر گیمر یا حرفه‌ای باید داشته باشد. این نوع موس‌ها به دلیل ظاهر متفاوت و طراحی جذابی که دارند، مورد توجه قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، ویژگی‌های خاصی دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. انتخاب بهترین موس با توجه به نیازها و بودجه ممکن است چالش برانگیز باشد. به ویژه زمانی که قیمت موس برای شما مهم است. در این مقاله از شهر تکنولوژی فافا می‌خواهیم بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون تومان را بررسی کنیم. 

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ویژگی‌های اصلی بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون

موس گیمینگ باید ویژگی‌هایی مانند دقت بالا، طراحی ارگونومیک، دکمه‌های قابل تنظیم و … را داشته باشد. این ویژگی‌ها برای تجربه بازی بهتر و راحت‌تر ضروری هستند. همچنین در نظر گرفتن بودجه برای خرید موس گیمینگ اهمیت دارد. 

نوع اتصال بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

موس‌ها دارای دو نوع اتصال هستند، سیمی و بی‌سیم. تا 1 میلیون تومان، اکثر موس‌ها به صورت سیمی هستند و موس بی سیم در این محدوده قیمتی پیدا نخواهید کرد، مگر اینکه محصولات فیک و بی‌کیفیت را ترجیح دهید. موس‌های بی سیم دارای دو نوع اتصال بلوتوث یا دانگل هستند. نقطه قوت موس بیسیم آزادی در حرکت است اما نیاز به شارژ کردن یا تعویض باتری دارند. به همین دلیل موس‌های سیمی طرفداران بیشتری دارند. 

طراحی و ارگونومی بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

توجه به ارگونومی و طراحی موس گیمینگ اهمیت زیادی دارد. زیرا راحتی و بهره‌وری بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد. موس‌های گیمینگ باید با اندازه دست شما تناسب داشته باشند. در زمان خرید باید به محل قرارگیری انگشت‌ها، مخصوصا انگشت شست دقت کافی را داشته باشید. 

استایل و نورپردازی بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

برخی از موس‌های گیمینگ دارای نورپردازی RGB هستند که زیبایی و استایل سیستم شما را افزایش می‌دهد. اگر استایل برای شما مهم است، به دنبال موس با نورپردازی جذاب باشید.

تعداد کلیدهای بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

تعداد کلیدهای موس نیز باید با نیازهای شما هماهنگ باشد. برخی موس‌ها دارای کلیدهای بیشتری برای کنترل‌های اضافی هستند و برای بازی‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که این کلیدها برای شما کاربردی نیستند، بهتر است از خرید موس با کلیدهای زیاد اجتناب کنید. 

سرعت DPI بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون

آخرین موردی که در راهنمای خرید موس گیمینگ باید به آن اشاره کنیم، سرعت DPI است. این فاکتور به دقت موس برمی‌گردد که عدد آن برای گیمرها کافی است. موردی که باید به آن توجه کنید، امکان تغییر DPI است که کمک بسیار زیادی به شما می‌کند.

معرفی بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون

در ادامه به معرفی 8 مدل از بهترین موس های گیمینگ تا 1 میلیون تومان می‌پردازیم. توجه داشته باشید که این موس‌ها دارای تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. 

موس سیمی گیمینگ Green مدل GM601

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

موس سیمی گیمینگ گرین مدل GM601 وزنی حدود 115 گرم دارد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد تا جابه‌جایی آن برای گیمرها راحت باشد. این موس برای گیمرهای راست دست طراحی شده تا به راحتی از آن استفاده کنند. دقت 2400 DPI موس گرین می‌تواند ردیابی دقیقی در سطوح مختلف ارائه دهد. 

موس سیمی گیمینگ Green مدل GM601 با 7 کلید، قابلیت Forward، Backward و تنظیم DPI را دارد. ضربه‌پذیری 20 میلیون کلیکی این موس، یکی از فاکتورهای مهم آن محسوب می‌شود. این موس گیمینگ ارزان از طریق کابل USB 2.0 با طول 1.5 متر و روکش کتان بافته شده به سیستم شما متصل می‌شود. 

موس سیمی گیمینگ T-Dagger مدل Private T-TGM106

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

موس سیمی گیمینگ تی-دگر مدل Private T-TGM106 یکی از بهترین موس های گیمینگ است. این محصول برای گیمرهای راست دست طراحی شده تا به راحتی از آن استفاده کنند و قابلیت استفاده با هر دو دست را ندارد. دقت 3200 DPI موس تی دگر، ردیابی خوبی در سطوح مختلف دارد. موس سیمی گیمینگ T-Dagger مدل Private T-TGM106 دارای 6 کلید است که قابلیت Forward، Backward و تنظیم DPI را دارند.

موس گیمینگ Green مدل GM602 RGB

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

موس گیمینگ گرین مدل GM602 RGB دارای طراحی بسیار جذاب و منحصر بفرد است و 98 گرم وزن دارد. بدنه پلاستیکی این موس برای گیمرها طراحی شده و به همین دلیل وزن بسیار کمی دارد. حفره‌های زیادی که روی این موس وجود دارد، اجازه جریان پیدا کردن هوا را برای جلوگیری از تعریق دست شما می‌دهد. در نتیجه برای استفاده طولانی مدت مناسب است. دقت این موس گیمینگ 6400 DPI و نرخ نمونه‌برداری آن 125 هرتز می‌باشد. 

موس گیمینگ Green مدل GM602 RGB دارای 6 دکمه برای انجام Forward و Backward، قابلیت شخصی‌سازی نورپردازی و تغییر دقت موس در محدوده 800 تا 6400 DPI است. کلیدهای این محصول، عمر 10 میلیون ساله دارند و نیاز شما را تا سال‌ها پاسخ می‌دهند. این مدل موس گیمینگ گرین با کابل روکش کتان 1.5 متری به سیستم شما متصل می‌شود. علاوه بر این، دارای نورپردازی RGB نیز می‌باشد که زیبایی آن را دو چندان کرده است. 

موس سیمی گیمینگ T-Dagger مدل Warrant Officer T-TGM203

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

موس سیمی گیمینگ تی-دگر مدل Warrant Officer T-TGM203، بهترین موس گیمینگ با وزن 220 گرم است. این موس برای گیمرهای راست دست طراحی شده تا به راحتی از آن استفاده کنند و نمی‌توان با هر دو دست از آن استفاده کرد. دقت 4800 DPI موس T-Dagger، می‌تواند ردیابی دقیقی روی سطوح مختلف انجام دهد. 

موس سیمی گیمینگ T-Dagger مدل Warrant Officer T-TGM203 دارای 6 کلید است. این موس جذاب گیمینگ دارای 10 ضربه‌پذیری میلیونی می‌باشد. همچنین طول کابل این محصول 1.8 متر است که برای استفاده شما را محدوده نمی‌کند. 

موس سیمی گیمینگ Redragon مدل Reaping M987-W

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

موس سیمی گیمینگ ردراگون مدل Reaping M987-W، طراحی بسیار جذاب دارد و با وزن 55 گرم عرضه شده است. حفره‌هایی که روی بدنه این موس وجود دارد سبب جلوگیری از تعریق دست شما می‌شود و برای استفاده‌های طولانی مدت بسیار مناسب است. دقت این موس ردراگون 12400 DPI و نرخ نمونه‌برداری آن 1 کیلوهرتز می‌باشد. 

موس سیمی گیمینگ Redragon مدل Reaping M987-W دارای 6 دکمه است که تمامی آن‌ها قابلیت برنامه‌ریزی دارند. ضربه‌پذیری کلیدهای این محصول 20 میلیون است و تا چندین سال شما را از خرید موس بی‌نیاز می‌کند. بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون از برند ردراگون دارای طراحی ارگونومیک و نورپردازی RGB است.

موس سیمی گیمینگ Redragon مدل Memeanlion Honeycomb M809 K

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

موس سیمی گیمینگ ردراگون مدل Memeanlion Honeycomb M809 K، دارای وزن 116 گرم است. حفره‌هایی که روی بدنه این موس تعبیه شده از تعریق دست شما جلوگیری می‌کند. این موس ردراگون دارای دقت 12400 DPI و نرخ نمونه‌برداری 1 کیلوهرتز است. 

موس سیمی گیمینگ Redragon مدل Memeanlion Honeycomb M809 K دارای 7 دکمه قابل برنامه‌ریزی است. ضربه‌پذیری کلیدهای این موس جذاب 20 میلیون است و تا چندین سال شما را از خرید موس بی‌نیاز می‌نماید. موس ردراگون Memeanlion Honeycomb دارای طراحی ارگونومیک و نورپردازی RGB می‌باشد.

موس سیمی گیمینگ T-DAGGER مدل Vale T-TGM309

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

موس سیمی گیمینگ تی-دگر مدل Vale T-TGM309، بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون است. این موس برای گیمرهای راست دست طراحی شده قابل استفاده با هر دو دست نیست. دقت 16000 DPI موس T-Dagger، می‌تواند به صورت دقیق ردیابی را روی سطوح مختلف انجام دهد. 

موس سیمی گیمینگ T-Dagger مدل Vale T-TGM309 دارای 10 کلید است که 9 کلید آن قابلیت برنامه‌ریزی دارد. طراحی این موس جذاب گیمینگ به صورت ارگونومیک است و از اپلیکیشن اختصاصی پشتیبانی می‌کند.

موس سیمی گیمینگ Redragon مدل STORMRAGE M718 RGB

بهترین-موس-گیمینگ-تا-1-میلیون

موس سیمی گیمینگ ردراگون مدل STORMRAGE M718 RGB، طراحی ساده و مینیمال دارد و بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون است. دقت این موس ردراگون 10000 DPI و قابلیت استفاده با هر دو دست را دارد. 

موس سیمی گیمینگ Redragon مدل STORMRAGE M718 RGB دارای 7 دکمه با قابلیت برنامه‌ریزی است. علاوه بر این نورپردازی RGB آن از 5 افکت نوری مختلف پشتیبانی می‌کند. ضربه‌پذیری کلیدهای این محصول 20 میلیون است و نیاز شما را تا چندین سال برآورده می‌کند. این مدل موس ردراگون 164.4 گرم وزن دارد.

با توجه به انتخاب‌های متنوعی که در بازار وجود دارد، پیدا کردن بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون تومان میسر است. اما با در نظر گرفتن ویژگی‌های اصلی و فاکتورهای مهم مانند دقت، طراحی و تعداد کلید می‌توانید بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون را برای تجربه بازی بهتر خود انتخاب کنید. شهر تکنولوژی فافا ارائه‌دهنده انواع موس‌های گیمینگ با گارانتی‌های معتبر است. 

سوالات متداول

این موضوع بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. با موس‌های بیسیم حرکت آزادانه‌تری دارید اما موس‌های سیمی دقت بالاتری دارند.

سرعت DPI، تعداد کلیدها، طراحی و نورپردازی از جمله فاکتورهای مهم هستند که باید در نظر گرفته شوند.

موس‌های گیمینگ با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. برخی از مدل‌های ارزان‌تر می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند، به شرطی که ویژگی‌های اصلی بازی را پوشش دهند.

بستگی به نوع و سطح بازی شما دارد. برای برخی از بازی‌ها، استفاده از یک موس گیمینگ می‌تواند تجربه بازی را بهبود ببخشد.

موس‌های گیمینگ دارای دقت بالا، پاسخگویی سریع، قابلیت برنامه‌ریزی کلیدها و طراحی منحصر به فرد برای راحتی و عملکرد بهتر در بازی هستند، در حالی که موس‌های معمولی اغلب برای استفاده عمومی طراحی شده‌اند.

بله، برخی از برندهای معروف و مطرح موس‌های گیمینگ با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد ارائه می‌دهند، اما باید به ویژگی‌ها و نیازهای خودتان نیز توجه کنید.

خیر، گاهی اوقات موس‌های گیمینگ ارزان‌تر هم می‌توانند کارایی خوبی داشته باشند، اما معمولاً قیمت موس‌هایی با ویژگی‌های پیشرفته، بالاتر است.

بله، موس‌های گیمینگ معمولاً با دیگر تجهیزات مانند کیبوردها و هدست‌های گیمینگ سازگار هستند و می‌توانند به راحتی با آنها join شوند.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مهدی م گفت:

    بسیار عالی

    1. حنانه برزگرحسینی گفت:

      ممنون از کامنتتون

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش