هشتگ های داغ :‌

حضور شهرفافا در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و صوتی تصویری فارس

 

حضور شهر فافا در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی و صوتی تصویری

فروشگاه اینترنتی شهر فافا با همکاری شرکت داده پرداز متین در بیست و سومین دوره نمایشگاه‌های لوازم خانگی و صوتی تصویری، از 27 تا 30 مهرماه 1401 حضور پررنگی را از خود نشان دادند. فروشگاه شهر فافا در نمایشگاه امسال با حضور بیش از 70 شرکت تولیدی مطرح فعال در زمینه‌ی لوازم خانگی شامل 42 درصد شرکت‌کننده بومی و 58 درصد شرکت‌کننده غیربومی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز، شرکت کرد و توانست به‌عنوان یکی از پربازدیدترین غرفه‌های نمایشگاه معرفی شود و مورد استقبال بی‌نظیر عموم مخاطبین، همکاران و بازدیدکنندگان حوزه لوازم صوتی و تصویری قرار گیرد.

عوامل اجرایی شهرفافا در نمایشگاه لوازم خانگی و صوتی تصویری

طراحی خاص و کاربرپسند غرفه شهر فافا

طراحی و نحوه چیدمان مخاطب‌پسند غرفه شهر فافا در (سالن بهار) این نمایشگاه به شکلی بود که بازدیدکنندگان، امکان چرخش دورتادور ویترین و مشاهده، تست و خرید محصولات موجود در غرفه را داشتند. همین موضوع موجب شده بود تا کاربران با آسودگی خیال، کالای موردنظر خود را مشاهده کرده، با سایر محصولات مقایسه کنند و علاوه‌بر شناخت بهتر مجموعه، خرید لذت بخشی را تجربه نمایند.

از ویژگی‌های دیگر این نمایشگاه می‌توان به امکان رویارویی مستقیم و گفتگو با کارکنان و کارشناسان تیم فروش مجموعه شهر فافا در رابطه با مشاوره خرید و به اشتراک گذاشتن تجارب و پاسخگویی به سؤالات شرکت‌کنندگان و فعالین این حوزه اشاره کرد.

نمای-جلویی-از-غرفه-شهرفافا-در-نمایشگاه-لوازم-خانگی-فارس

مهم‌ترین محصولاتی که در نمایشگاه معرفی شد

شهر فافا فروشگاهی اینترنتی با بیش از 30 هزار تنوع کالایی است که در این غرفه حدود 250 نوع کالا شامل اسپیکرهای قابل‌حمل مهمانی، لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم جانبی‌های دیجیتال شامل پاوربانک، هدفون، ایرفون، ساعت هوشمند، فلش مموری، کابل، ترازوی دیجیتال و… از برندهای ریمکس، انرجایزر، کینگ استار، سیلیکون پاور، هایلو و اپیسر قرار داشت که بازدیدکنندگان، امکان خرید مستقیم در محل یا ثبت سفارش آنلاین را داشتند.

همچنین دو سیستم گیمینگ در غرفه قرار داشت که بازدیدکنندگان می‌توانستند با توجه به سلیقه خود، انواع بازی اعم از FPS، Action-Adventure، Open World، RPG و Racing را با آن انجام داده و در این فرصت مناسب، سیستم مورد نیاز خود را انتخاب نمایند. شهر فافا با در نظر داشتن رضایت بیشتر در خرید، امکان مشاوره فروش اقساطی برای مشتریان را نیز فراهم نموده بود.

قسمت-گیمینگ-غرفه-شهرفافا-در-نمایشگاه-بین-المللی-فارس

 

شهر فافا، محبوب‌ترین مجموعه در نمایشگاه از نگاه شرکت‌کنندگان

از دیگر فعالیت‌های این غرفه در سه روز نمایشگاه، علاوه بر فروش حضوری، مشاوره و راهنمای خرید کالاهای گیمینگ و لوازم جانبی، قرعه‌کشی از میان بازدیدکنندگان حاضر در نمایشگاه و تحویل هدایا در محل بود.

در همین راستا، از بین غرفه‌های موجود در این نمایشگاه، سه غرفه با توجه به محبوبیت در میان شرکت‌کنندگان و عملکرد بهتر، برای مصاحبه با صدا و سیمای شبکه استانی انتخاب شدند که مجموعه شهر فافا به‌عنوان یکی از منتخبین اعلام گردید. در این مصاحبه به معرفی مجموعه و برند شهر فافا، مشتری محوری و گوش دادن به نظرات مشتریان، تنوع کالا و خدمات ارائه شده اشاره نمود. از دیگر بازدید کنندگان غرفه شهر فافا در سه روز نمایشگاه می‌توان به معاون استاندار، رئیس اتحادیه لوازم خانگی و مدیرعامل کارخانه نوآوری شیراز اشاره کرد.

 

 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش