هشتگ های داغ :‌
هندزفری-ریورسانگ
0

بهترین هندزفری ریورسانگ؛ معرفی 6 مدل پرفروش

علیرغم اینکه هندزفری‌های بلوتوثی در مدل‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند، اما هندزفری‌های سیمی همچنان طرفداران خاص خود را دارند. البته که مدل‌های مختلف هندزفری سیمی در بازار وجود دارد که از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. زیرا تمرکز کمپانی‌های مطرح بر روی تولید هندزفری‌های سیمی نیست. همین امر سبب می‌شود که کاربران برای خرید هندزفری سیمی با چالش‌هایی روبرو شوند. ریورسانگ یکی از برندهایی است که همچنان هندزفری‌های سیمی بسیار با‌کیفیتی تولید می‌کند. این برند در سال 2024 توسط شهر تکنولوژی فافا وارد ایران شد. برای خرید هندزفری ریورسانگ با یکسال گارانتی طلایی فافا می‌توانید به صفحه فروشگاه مراجعه نمایید. در ادامه همراه شهر تکنولوژی فافا باشید تا نکاتی برای خرید هندزفری را بررسی کرده و بهترین هندزفری ریورسانگ را به شما معرفی کنیم. 

هندزفری-ریورسانگ

فهرست مطالب

معرفی برند ریورسانگ

برند Riversong توسط IMG Technology Group در سال 2015 راه‌اندازی شد. این برند، محصولات مرتبط با هوش مصنوعی اشیاء را طراحی و تولید می‌کند. ریورسانگ در تلاش است تا با ادغام این محصولات با زندگی مردم، لذت و راحتی را برای کاربران خود به ارمغان آورد.در ادامه این مقاله، قصد داریم نکات قبل از خرید هندزفری سیمی را بررسی کنیم و بهترین هندزفری ریورسانگ را به شما معرفی نماییم. 

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  معرفی برند ریورسانگ RIVERSONG

چه نکاتی هنگام خرید هندزفری اهمیت دارد؟

همانطور که گفتیم، در زمان خرید هندزفری سیمی باید از بین هزاران مدل، یکی را انتخاب کنید. در این بخش می‌خواهیم، نکاتی که در زمان خرید هندزفری باید به آن‌ها توجه کنید را مورد بررسی قرار دهیم. هندزفری ریورسانگ تمامی ویژگی‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده را دارد. همچنین محصولات این برند چینی و معتبر، با قیمت بسیار مناسب، توسط شهر تکنولوژی فافا با یکسال گارانتی طلایی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. 

خرید-ایرفون-و-هدفون-و-هندزفری-ریورسانگ

نوع اتصال هندزفری سیمی

نوع اتصال در هندزفری‌های سیمی بسته به نوع درگاه گوشی شما دارد. در حال حاضر، هندزفری ریورسانگ دارای پورت Type-C، لایتنینگ و جک 3.5 میلی‌متری است که بسته به نوع درگاه گوشی خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. 

هندزفری-ریورسانگ

طراحی ارگونومیک هندزفری سیمی

طراحی ارگونومیک در زمان خرید هندزفری سیمی بسیار حائز اهمیت است. این نوع طراحی در استفاده‌های طولانی مدت، گوش شما را اذیت نمی‌کند. هندزفری‌های سیمی که سری سیلیکونی دارند و کاملا داخل کانال گوش قرار می‌گیرند، به صورت ارگونومیک طراحی شده‌اند. اگر در مورد نوع طراحی که متناسب با گوش شماست مطمئن نیستید؛ می‌توانید مدل‌های مختلف را امتحان کنید. هندزفری ریورسانگ با طراحی‌های متنوع و کیفیت متریال بسیار بالا، توانسته توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. 

کیفیت صدای هندزفری سیمی

کیفیت صدای هندزفری سیمی به مواردی مانند اندازه درایور، کیفیت ساخت و متریال مورد استفاده بستگی دارد. هرچه اندازه درایور بزرگتر باشد، صدایی با کیفیت و باس بیشتر خواهید داشت. هندزفری‌هایی که از متریال باکیفیت برای ساخت استفاده می‌کنند، صدا را واضح‌تر و شفاف‌تر منتقل می‌نمایند. هندزفری ریورسانگ دارای کیفیت صدای استریو و اندازه درایور استاندارد است. 

هندزفری-ریورسانگ

طول کابل هندزفری سیمی

طول کابل هندزفری سیمی باید با نیاز شما تناسب داشته باشد. در صورتی که از هندزفری برای ورزش استفاده می‌کنید، طول کابل باید بیشتر از حد معمول باشد. تمامی مدل‌های هندزفری ریورسانگ دارای 1.2 متر، طول کابل هستند. 

معرفی بهترین هندزفری‌های ریورسانگ

همانطور که گفتیم، تمامی محصولات برند ریورسانگ توسط شهر تکنولوژی فافا وارد ایران شده‌اند. Riversong با تولید هندزفری سیمی باکیفیت، توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. در این بخش قصد داریم، بهترین هندزفری ریورسانگ را به شما معرفی کنیم. در صورتی که قصد خرید هندزفری ریورسانگ را دارید؛ می‌توانید به صفحه فروشگاه شهر تکنولوژی فافا مراجعه کنید. 

هندزفری ریورسانگ مدل +Melody T

هندزفری-ریورسانگ

هندزفری ریورسانگ مدل +Melody T در رنگ سفید و با طراحی نیمه درون گوشی (Half in ear) و ارگونومیک وارد بازار ایران شده است. این محصول دارای رابط اتصال Type-C است و کنترلری با قابلیت چند عملکردی (Multifunction) دارد. سایز اسپیکر هندزفری Riversong مدل +Melody T برابر با 14 میلی‌متر است که صدایی واضح با باس نسبتا خوب به شما ارائه می‌دهد. همچنین این گجت دارای کیفیت صدای استریو نیز می‌باشد. 

  • فرکانس پاسخگویی: 20 هرتز تا 20 کیلو‌هرتز
  • امپدانس: 32 اهم
  • طول کابل: 1.2 متر 

هندزفری ریورسانگ مدل Spirit M

هندزفری-ریورسانگ

هندزفری ریورسانگ مدل Spirit M دارای طراحی نیمه درون گوشی (Half in ear) و ارگونومیک است. این محصول با رابط اتصال جک 3.5 میلی‌متری و طراحی دوتایی کنترلر، ظاهری مینیمال و مدرن دارد. هندزفری Riversong مدل Spirit M با اسپیکر 14 میلی‌متری که دارد، صدایی شفاف با باس مناسب به شما ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که این کالا، کیفیت صدای استریو نیز دارد. 

  • امپدانس: 32 اهم
  • طول کابل: 1.2 متر
  • فرکانس پاسخگویی: 20 هرتز تا 20 کیلو‌هرتز 

خرید هندزفری Riversong مدل Spirit M

هندزفری ریورسانگ مدل +Melody L

هندزفری-ریورسانگ

هندزفری ریورسانگ مدل +Melody L، طراحی Half in ear و ارگونومیک دارد. این گجت با داشتن رابط اتصال لایتنینگ (Lightning) تنها برای محصولات اپل قابل استفاده است. همچنین دکمه‌های کنترلر این کالا به صورت دوتایی طراحی شده و قابلیت چند عملکردی (Multifunction) دارد. هندزفری Riversong مدل +Melody L با داشتن اسپیکر 10 میلی‌متری، صدایی واضح با باس نسبتا قوی ارائه می‌دهد. کیفیت صدای استریو این محصول، صدا را با جزئیات بیشتر منتقل می‌نماید. 

  • طول کابل: 1.2 متر 
  • امپدانس: 32 اهم
  • فرکانس پاسخگویی: 20 هرتز تا 20 کیلو‌هرتز

هندزفری ریورسانگ مدل Spirit M1

هندزفری-ریورسانگ

هندزفری ریورسانگ مدل Spirit M1 گوشی‌هایی با سری سیلیکونی و طراحی ارگونومیک دارد که صدای محیط را کمتر به گوش شما می‌رساند. این هندزفری سیمی در رنگ‌های سفید، صورتی، قرمز، مشکی، آبی و سبز به بازار عرضه شده است. این کالا با استفاده از رابط اتصال جک 3.5 میلی‌متری به گوشی و لپ‌تاپ شما متصل می‌شود. همچنین طراحی دوتایی کنترلر و امکان Multifunction آن، کاربری بهتری ارائه می‌دهد. اسپیکرهای هندزفری Riversong مدل Spirit M1 با اندازه 10 میلی‌متری، کیفیت صدای استریو دارد که صدایی واضح به شما ارائه می‌دهد. 

  • طول کابل: 1.2 متر
  • امپدانس: 32 اهم
  • فرکانس پاسخگویی: 20 هرتز تا 20 کیلو‌هرتز 

هندزفری ریورسانگ مدل Spirit T

هندزفری-ریورسانگ

هندزفری ریورسانگ مدل Spirit T در رنگ‌های سفید، صورتی، قرمز، مشکی، آبی و سبز تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای گوشی‌هایی با طراحی ارگونومیک و سری سیلیکونی است که صدای محیط را کمتر به گوش شما منتقل می‌کند. این هندزفری سیمی با رابط اتصال Type-C به گوشی متصل می‌شود. علاوه بر این، طراحی دوتایی کنترلر و دارا بودن قابلیت Multifunction آن، کاربری بیشتری برای افراد به ارمغان می‌آورد. هندزفری Riversong مدل Spirit T با اسپیکرهای 10 میلی‌متری و کیفیت صدای استریو، صدایی شفاف به شما ارائه می‌کند. 

  • امپدانس: 32 اهم
  • طول کابل: 1.2 متر
  • فرکانس پاسخگویی: 20 هرتز تا 20 کیلو‌هرتز 

هندزفری ریورسانگ مدل +Melody T1

هندزفری ریورسانگ مدل +Melody T1 دارای گوشی‌هایی با سری سیلیکونی و طراحی نزدیک به شکل طبیعی گوش است. این هندزفری سیمی با استفاده از رابط اتصال Type-C به گوشی متصل می‌شود. همچنین، طراحی دوتایی کنترلر و داشتن امکان Multifunction آن، کاربری بیشتری به افراد ارائه می‌دهد. هندزفری Riversong مدل +Melody T1 با اسپیکرهای 9 میلی‌متری و کیفیت صدای استریو، وضوح مناسبی از صدا را به شما منتقل می‌کند. 

  • طول کابل: 1.2 متر
  • امپدانس: 32 اهم
  • فرکانس پاسخگویی: 20 هرتز تا 20 کیلو‌هرتز 

جمع بندی

هندزفری‌های سیمی همچنان طرفداران خاص خود را دارند و بسیاری از کاربران استفاده از آن‌ها را به ایرفون‌های بی‌سیم ترجیح می‌دهند. از دیدگاه بسیاری از کاربران، این هندزفری‌ها برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی گزینه‌های بهتری هستند. در این مقاله از شهر تکنولوژی فافا، به بررسی بهترین هندزفری ریورسانگ پرداختیم و تمامی مدل‌های موجود در بازار را معرفی کردیم. هندزفری ریورسانگ در مدل‌های متنوع با پورت‌های مختلف طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است تا نیاز تمامی کاربران را برطرف نماید. اگر قصد خرید هندزفری ریورسانگ و دریافت مشاوره دارید؛ می‌توانید با پشتیبانان ما در شهر تکنولوژی فافا به صورت آنلاین و تلفنی ارتباط برقرار کنید. 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش