هشتگ های داغ :‌
گوشی گلکسی زد فولد Special Edition
0

مشخصات گوشی گلکسی زد فولد Special Edition اعلام شد

سامسونگ به‌تازگی از نسخه ویژه گلکسی زد فولد رونمایی کرد. در حالی که برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند سامسونگ ممکن است از رقبا در بازار گوشی‌های تاشو عقب بماند، این مدل جدید به‌عنوان نازک‌ترین و بزرگ‌ترین گوشی تاشوی سامسونگ عرضه شده و نشان می‌دهد این شرکت همچنان قدرت رقابت بالایی دارد. در ادامه به بررسی مشخصات گوشی گلکسی زد فولد Special Edition می پردازیم.

مشخصات گوشی گلکسی زد فولد Special Edition

وزن گلکسی زد فولد Special Edition تنها ۲۳۶ گرم است و ضخامت آن در حالت بسته ۱۰.۶ میلی‌متر و در حالت باز ۴.۹ میلی‌متر می‌باشد؛ یعنی در مقایسه با گلکسی زد فولد ۶، این مدل ۱.۵ میلی‌متر نازک‌تر و ۳ گرم سبک‌تر است. بدین ترتیب، نسخه ویژه گلکسی زد فولد نازک‌ترین و سبک‌ترین گوشی سری زد فولد تا به امروز به حساب می‌آید. همچنین، قاب پشتی آن دارای الگوی راه‌راه است و از مواد باکیفیت فلز و شیشه ساخته شده است.

یکی از ارتقاهای برجسته در این نسخه، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است که نسبت به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی زد فولد ۶ بهبود یافته است. سایر دوربین‌ها مشابه نسخه قبلی هستند، اما سامسونگ مدعی است که با ارتقای دوربین اصلی، کیفیت عکاسی به سطح گلکسی S24 اولترا نزدیک شده و تصاویر واضح‌تری ارائه می‌دهد. این مدل دارای ۱۶ گیگابایت رم است که نسبت به ۱۲ گیگابایت رم گلکسی زد فولد ۶ پیشرفت کرده، اما تنها با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود، در حالی که گلکسی زد فولد ۶ تا ظرفیت ۱ ترابایت ارائه می‌شد.

صفحه‌نمایش داخلی این دستگاه ۸ اینچ با نسبت تصویر ۲۰:۱۸ است که آن را به بزرگ‌ترین نمایشگر سری گلکسی زد فولد تبدیل می‌کند. نمایشگر خارجی نیز ۶.۵ اینچ با نسبت تصویر ۲۱:۹ می‌باشد که هر دو نمایشگر کمی بزرگ‌تر از نسخه پیشین هستند. یکی دیگر از تفاوت‌ها، پشتیبانی از وای‌فای ۷ است. این گوشی از باتری با ظرفیت ۴۲۷۲ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد که اندکی کمتر از ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی زد فولد ۶ است. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نسخه مخصوص گلکسی است و سامسونگ تا ۷ سال پشتیبانی نرم‌افزاری را برای این مدل تضمین کرده است.

گلکسی زد فولد Special Edition از چهارم آبان با قیمت حدودی ۲۰۳۸ دلار در کره جنوبی عرضه خواهد شد و احتمالاً به بازار چین نیز خواهد رفت، هرچند هنوز اطلاعاتی درباره عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

به نظر شما قیمت این گوشی در ایران چقدر خواهد بود ؟

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

دادار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
خرید تجهیزات گیمینگ در بلک فرایدی ۲۰۲۴

خرید تجهیزات گیمینگ در بلک فرایدی ۲۰۲۴

19 ساعت پیش
بهترین فیلم برای آخر هفته

بهترین فیلم برای آخر هفته (مهر ۱۴۰۳)

5 روز پیش
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

11 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

2 سال پیش