هشتگ های داغ :‌
گوشی‌ های سری فایند X8 اوپو
0

گوشی‌ های سری فایند X8 اوپو رونمایی شدند

اوپو از سری جدید گوشی‌های پرچمدار Find X8 در چین پرده‌برداری کرده است. این گوشی‌ها به تراشه پیشرفته مدیاتک مجهز هستند و دکمه‌ی دوربین با کنترل لمسی شبیه به آیفون ۱۶ دارند. در ادامه به بررسی گوشی‌ های سری فایند X8 اوپو می پردازیم.

گوشی‌ های سری فایند X8 اوپو

مدل‌های Find X8 و Find X8 Pro از پردازنده‌ی قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ بهره می‌برند. نسخه پرو دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی و باتری ۵۹۱۰ میلی‌آمپرساعتی است، درحالی‌که مدل استاندارد از نمایشگری ۶.۶ اینچی و باتری کوچک‌تر استفاده می‌کند. هر دو گوشی از صفحه‌نمایش اولد (AMOLED) با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند.

سری Find X8 با سیستم‌عامل ColorOS 15 مبتنی بر اندروید ۱۵ از قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی برخوردار است. این رابط کاربری جدید، افکت‌های حرکتی متنوع و انیمیشن‌های بهینه‌شده در سطح سیستم دارد که باعث افزایش ۱۸ درصدی سرعت پاسخگویی اپلیکیشن‌ها می‌شود. اوپو در طراحی دوربین‌های جدیدش با برند سوئدی Hasselblad، سازنده مشهور دوربین‌های حرفه‌ای، همکاری کرده است.

اوپو مدعی است که قابلیت عکاسی بدون سایه (Shadowless Snapshot) در این گوشی‌ها امکان ثبت تصاویر بدون تارشدگی و سایه را فراهم می‌کند، بدون نیاز به استفاده از حالت عکاسی خاص. این ویژگی با آیفون ۱۶ پرو مکس مقایسه شده است.

گوشی‌ های سری فایند X8 اوپو

گوشی‌ های سری فایند X8 اوپو

یکی از امکانات برجسته ColorOS 15، ابزار هوشمند حذف انعکاس نور از تصاویر است که با استفاده از هوش مصنوعی بازتاب‌های مزاحم را حذف می‌کند. Find X8 Pro دارای دو دوربین تله‌فوتو ویژه است که یکی برای ثبت تصاویر دور و دیگری برای عکس‌های پرتره طراحی شده است. بنابراین، علاقه‌مندان به عکاسی می‌توانند Find X8 Pro را به‌عنوان یک گزینه برتر در نظر بگیرند.

گوشی‌ های سری فایند X8 اوپو

گوشی‌ های سری فایند X8 اوپو

اوپو همچنین دکمه‌ی شاتر لمسی مشابه آیفون ۱۶ را معرفی کرده است که با فشار انگشت می‌توان تصویر را ثبت یا زوم کرد، و این ویژگی Find X8 را به اولین گوشی اندرویدی با چنین دکمه‌ای تبدیل می‌کند.

اوپو اعلام کرده که مدل استاندارد Find X8 دارای اولین دوربین با لنز پریسکوپی معکوس در دنیاست؛ این دوربین دارای گشودگی دیافراگم f/2.6 و حسگر ۱/۱.۹۵ اینچی است که به کاهش ابعاد دوربین به میزان ۳۳ درصد کمک می‌کند.

فعلاً این گوشی‌ها فقط در چین عرضه می‌شوند، اما طبق گفته‌های یکی از مدیران شرکت در رویداد MWC 2024، عرضه جهانی سری Find X8 به‌زودی آغاز خواهد شد.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

دادار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
خرید تجهیزات گیمینگ در بلک فرایدی ۲۰۲۴

خرید تجهیزات گیمینگ در بلک فرایدی ۲۰۲۴

3 روز پیش
بهترین فیلم برای آخر هفته

بهترین فیلم برای آخر هفته (مهر ۱۴۰۳)

1 هفته پیش
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

11 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

2 سال پیش