هشتگ های داغ :‌
مدل ارزان‌تر اپل ویژن
0

مدل ارزان‌تر اپل ویژن با قیمت حدودی ۱۰۰ میلیون تومان !!!

نسل بعدی اپل ویژن پرو در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۵ روانه‌ی بازار خواهد شد. مدل ارزان‌تر اپل ویژن به تراشه‌ی M5 و هوش مصنوعی مولد مجهز خواهد بود که ظاهرا تجربه‌ی کاربری را بهبود می‌بخشد. اما همانند مدل ۳,۴۹۹ دلاری، به احتمال زیاد قیمت بالای آن مانع از خرید آن توسط بسیاری از مشتریان خواهد شد. با این حال، اپل از این موضوع آگاه است و پیش‌بینی می‌شود که سال آینده با معرفی یک مدل ارزان‌قیمت، این مشکل را حل کند. در گزارش جدیدی، قیمت این هدست واقعیت ترکیبی مقرون‌به‌صرفه بررسی شده و همچنین به این موضوع پرداخته شده که اپل چگونه می‌تواند برای کاهش هزینه‌های قطعات، تغییراتی ایجاد کند.

مدل ارزان‌تر اپل ویژن

در یک گزارش جدید آمده که apple vision pro ارزان‌قیمت احتمالا فاقد قابلیت EyeSight خواهد بود. از سوی دیگر ارتقای A18 Pro می‌تواند عملکرد مناسبی را ارائه دهد، چرا که عملکرد چند هسته‌ای آن با M1 برابری می‌کند. با توجه به اینکه اپل ویژن پرو نسل فعلی از دو پنل ۴K micro-OLED بهره می‌برد، یکی از اولین جاهایی که می‌توان هزینه‌های تولید را کاهش داد، نمایشگر است.

پیش از این گزارش شده بود که اپل نمونه‌های نمایشگر با تراکم پیکسلی ۱,۵۰۰PPI از Japan Display دریافت کرده است که این میزان کمتر از نیمی از تراکم پیکسلی ۳,۳۸۶PPI اپل ویژن پرو است. در حالی که مشخصات نمایشگر هدست ارزان‌قیمت در خبرنامه‌ی «Power On» مارک گورمن ذکر نشده بود، این خبرنگار بلومبرگ بیان کرد که مدل مقرون‌به‌صرفه می‌تواند با قیمت ۲,۰۰۰ دلار به فروش برسد.

مدل ارزان‌تر اپل ویژن

مدل ارزان‌تر اپل ویژن

مشخصات اپل ویژن جدید

برخی از ویژگی‌ها از این محصول حذف خواهند شد، از جمله EyeSight و استفاده از پلاستیک به جای شیشه و آلومینیوم برای بدنه. ما درباره‌ی احتمال استفاده از A18 Pro در اپل ویژن پرو ارزان‌تر صحبت کردیم، چرا که عملکرد چند هسته‌ای این تراشه با M1 قابل مقایسه است. با توجه به اینکه M2 تفاوت سرعت چندانی با نسل قبلی خود ندارد، A18 Pro می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. در ضمن گورمن با پیش‌بینی مینگ-چی کو، مبنی بر عرضه‌ی نسل دوم اپل ویژن پرو در سال ۲۰۲۵، موافق نیست.

در عوض، او معتقد است که این محصول در سال ۲۰۲۶ و با یک SoC سریع‌تر عرضه خواهد شد، هرچند مشخصات سخت‌افزاری آن در آخرین خبرنامه ذکر نشده است. امیدواریم با شروع سال جدید میلادی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

دادار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
بهترین فیلم برای آخر هفته

بهترین فیلم برای آخر هفته (مهر ۱۴۰۳)

10 ساعت پیش
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

10 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

2 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

2 سال پیش