هشتگ های داغ :‌

بهترین اسپیکرهای قابل حمل

بهترین اسپیکرهای قابل حمل و راهنمای خرید اسپیکر حرفه ای

 

استفاده از اسپیکرهای قابل حمل یکی از روش‌های محبوب برای پخش موسیقی و صدا در محیط‌های مختلف است. این اسپیکرها به علت قابلیت حمل آسان، از جمله لوازم جانبی محبوب برای تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر شخصی هستند. همچنین، اسپیکرهای بلوتوث و وای فای با امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف، از جمله انتخاب‌های پرطرفدار برای پخش موسیقی و صدا در محیط‌های گوناگون مانند خانه، محل کار، پارک، سفر و … هستند. برخی اسپیکرها دارای ویژگی‌هایی مانند ضدآب، قابلیت شارژ سریع و مقاومت در برابر ضربه هستند که آنها را به انتخاب مناسبی برای استفاده در محیط‌های خارجی تبدیل می‌کند.

اسپیکر یکی از اقلام ضروری در زندگی افرادیست که به موسیقی علاقه دارند و از گوش دادن روزانه به موزیک لذت می‌برند. کسانی که روز خود را با نرمش صبحگاهی و شنیدن یک موزیک پر انرژی آغاز می‌کنند یا هنرمندانی که با پخش ملودی های الهام بخش، محیط کار خود را سرشار از موج و فرکانس مثبت می‌کنند یا حتی کسانی که دوست دارند در مهمانی های خود افراد را تحت تاثیر قرار دهند و فضای مهمانی و دورهمی خود را شاد می‌کنند، به یک اسپیکر با کیفیت نیاز دارند.

انتخاب بهترین اسپیکرهای قابل حمل و حرفه ای که توانایی پخش صدای با کیفیت بهمراه باس و اکو فوق‌العاده را داشته باشد و همچنین بتوان آن را به راحتی با خود حمل کرد اولین چالش علاقه‌مند به موسیقی است. در اینجا سعی داریم با معرفی چند مدل از بهترین اسپیکرها به شما کمک کنیم تا بیشتر از قبل از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

راهنمای خرید اسپیکر مناسب میهمانی

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای قابل حمل 

 

گوش دادن به موسیقی یکی از تفریحات لذت بخش برای تمامی افراد با رده‌های سنی گوناگون به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید در مهمانی یا محفل‌های دوستانه از موسیقی با صدای بلند و واضح نهایت لذت را ببرید، به یک اسپیکر با کیفیت صدای رضایت‌بخش نیاز خواهید داشت.

قطعاً خرید بهترین اسپیکر قابل با آگاهی بیشتر، با توجه به تنوع بی‌سابقه بازار، می‌تواند انتخاب شما را بهینه‌تر و لذت بخش‌تر نماید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهمی که باید هنگام خرید یک اسپیکر خانگی بلوتوثی مدنظر داشت را با هم بررسی کنیم.

ابعاد اسپیکرهای قابل حمل (چمدانی)

چند سالی‌ست که اسپیکرهای قابل حمل یا چمدانی با قابلیت اتصال بی سیم از طریق بلوتوث و مجهز بودن اغلب تلفن‌های همراه به این فناوری، برای استفاده در جشن‌ها و دورهمی‌ها تولید شده‌اند.

ابعاد اسپیکرهای قابل حمل نسبت به سایر اسپیکرهای بلوتوثی بزرگتر بوده که موجب می‌شود صداها با کیفیت بهتر و باس قدرتمندتری پخش شوند.

این دسته از اسپیکرها عمدتاً با طول حدودی 50 تا 100 سانتی‌متر و محدوده وزنی 4 تا 30 کیلوگرم تولید شده‌اند. از این جهت، شرکت‌های تولید کننده اسپیکر برای حمل راحت این محصولات، دسته و چرخ‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند که همین موضوع موجب شده با نام اسپیکرهای چمدانی نیز شناخته شوند و به راحتی بتوان آن‌ها را جابه‌جا نمود.

مقاله راهنمای خرید لپ تاپ را بخوانید

کیفیت صدای بهترین اسپیکرهای قابل حمل

قطعاً مهم‌ترین مسئله در خرید بهترین اسپیکر قابل حمل ، کیفیت صدا و قابلیت پخش صدای مناسب با شفافیت بالا در محیط‌های مختلف است. یکی از موارد مهم که کیفیت صدای اسپیکر را تضمین می‌کند، قطر ساب ووفر و استفاده از تیوتر برای پخش ریزترین تا بم‌ترین صداهای در حال پخش است.

  • ساب‌ووفر: مسئولیت پخش صدای bass و بم در اسپیکر بر عهده ساب‌ووفرها است. استفاده از ساب‌ووفر موجب تولید صداهای با کیفیت‌تر و تجربه شنیداری بهتر خواهد شد.

 

  • تیوتر: پخش صداهای ریز در اسپیکر، بر عهده تیوترهاست. گرچه در حالت عادی، بلندگوها دارای تیوتر داخلی هستند اما استفاده از یک تیوتر مجزا موجب می‌شود بلندگو به پخش صدای میانه بپردازد و صداهای ریز تنها از تیوتر مجزا پخش شود تا کیفیت پخش صدای اسپیکر تضمین گردد.

میزان نگه داری شارژ در بهترین اسپیکرهای قابل حمل 

از دیگر نکات مهمی که باید در هنگام خرید بهترین اسپیکرهای قابل حمل مناسب مهمانی یا محیط‌های باز و کمپینگ در نظر داشت، میزان نگه‌داری شارژ و سرعت شارژ شدن دستگاه است.

ظرفیت باتری با توجه به میزان مصرف شارژ اسپیکر، باید به گونه‌ای باشد که پاسخگوی یک مهمانی و دورهمی 4-5 ساعته باشد و دغدغه‌ای بابت اتمام شارژ آن برای شما باقی نگذارد.

نسخه بلوتوث قابل پشتیبانی بهترین اسپیکرهای قابل حمل 

هرچه نسخه بلوتوث قابل پشتیبانی یک اسپیکر بالاتر باشد، ارتباط پایدارتر، دامنه اتصال بیشتر و سرعت انتقال داده بالاتر را خواهد داشت که در نتیجه لذت استفاده از اسپیکر را دو چندان خواهد نمود. پس در هنگام خرید لازم است به نسخه بلوتوث قابل پشتیبانی دقت نمایید.

نورپردازی و رقص نور اسپیکرهای قابل حمل مناسب مهمانی

مجهز بودن اسپیکرها به پنل نورپردازی و قابلیت هماهنگ شدن نور و صدا، به جذاب‌تر شدن اسپیکر مهمانی کمک کرده و رقص نور ثابت یا متحرک آن، زیبایی دوچندانی به مهمانی شما خواهد بخشید و حس بهتری را به شما منتقل خواهد کرد. اگر قصد هدیه دادن به شخص عزیزی را دارید این اسپیکرها می‌تواند انتخاب مناسب و خاصی باشد؛ همچین در مقاله هدیه روز مادر، پیشنهادهای جالبی برای این روز برای شما داریم.

پشتیبانی از لوازم جانبی مختلف

هرچند وظیفه اسپیکر، پخش صدا با کیفیت مناسب است اما تصور کنید دوست شما برای داشتن یک مهمانی و دورهمی جذاب، قرار است یک آهنگ با گیتار خود بنوازد، قطعاً امکان اتصال گیتار به اسپیکر برای اینکه همه مهمانان از صدای زیبای گیتار با شفافیت و کیفیت بالا و همچنین صدای بلندتر بهره‌مند شوند، اتفاق مثبتی است که ارزش خرید یک اسپیکر را چند برابر خواهد نمود.

برخی از اسپیکرها، قابلیت اتصال میکروفون بی سیم را دارند که می‌توان از آن استفاده‌‌های متعددی از جمله، شنیدن صدای خود یا دوست خواننده شما و ضبط صدای آن، سخنرانی یا مسابقه آواز خوانی در مهمانی را انجام داد و محیط مهمانی را صمیمی‌تر و جذاب‌تر کرد.

لوازم جانبی اسپیکر های مناسب دورهمی

قیمت مناسب اسپیکرهای قابل حمل با توجه به کیفیت آن

در نهایت، قطعاً قیمت اسپیکر نسبت به کیفیت آن مسئله‌ای است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. در ادامه چند نمونه از بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور با رنج قیمتی و کیفیت‌های متفاوت را بررسی می‌کنیم که با توجه به قیمت مناسب محصولات این برند و کیفیت بالای آن، خرید ایده‌آلی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مکس گفت:

    این اسپیکرها گارانتی هم دارند؟

    1. Support Team گفت:

      درود
      بله تمام اسپیکرهای معرفی شده در این مقاله از طرف شرکت داده پرداز رایانه متین دارای گارنتی هستند.

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش