هشتگ های داغ :‌
ساعت-هوشمند-ریورسانگ
0

معرفی ۸ مدل برتر ساعت هوشمند ریورسانگ

ساعت‌های هوشمند از پرطرفدارترین گجت‌های حال حاضر بازار لوازم جانبی و الکتریکی محسوب می‌شوند. بسیاری از افراد این گجت را مانند گوشی هوشمند، همیشه به همراه خود دارند. برندهای بسیار زیادی اقدام به طراحی و تولید این محصول کرده‌اند. از همین رو، اسمارت واچ دیگر محصولی گران قیمت نیست که افراد کمی بتوانند آن را تهیه کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین ساعت هوشمند ریورسانگ را به شما معرفی نماییم. تنها نمایندگی رسمی این برند، شهر تکنولوژی فافا است. تمامی محصولات ریورسانگ با یکسال گارانتی طلایی فافا ارائه می‌شوند. در صورتی که قصد خرید ساعت هوشمند دارید حتما به صفحه فروشگاه سر بزنید. 

ساعت-هوشمند-ریورسانگ

معرفی برند ریورسانگ 

برند ریورسانگ در سال 2015 به صورت رسمی راه‌اندازی و وارد بازار چین و هند شد. در حال حاضر 7 نمایندگی فروش این برند در کشورهای هند، امارات، ایالات متحده، آفریقای جنوبی، اسپانیا، اندونزی، بریتانیا و چین فعالیت دارند. تمامی محصولات ریورسانگ در فروشگاه‌های اینترنتی آمازون، eBay و Aliexpress به فروش می‌رسند و یک پنجم جمعیت جهان این برند را می‌شناسند. در ادامه این مقاله بهترین ساعت هوشمند بازار از برند ریورسانگ را به شما معرفی کنیم. 

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  معرفی برند ریورسانگ RIVERSONG

چه نکاتی هنگام خرید ساعت هوشمند ریورسانگ اهمیت دارد؟

برندهای کمی در ابتدا اقدام به طراحی و تولید ساعت هوشمند کردند. اما امروزه تعداد این برندها به قدری زیاد است که در زمان خرید smart watch سردرگم خواهید شد. از همین رو، در ادامه به بررسی نکاتی می‌پردازیم که در زمان خرید اسمارت واچ باید به آن‌ها توجه کنید تا بهترین انتخاب را با توجه به نیاز خود داشته باشید.

ساعت-هوشمند-ریورسانگ

سازگاری سیستم عامل اسمارت واچ با گوشی هوشمند 

امروزه ساعت‌های هوشمند به تنهایی امکانات زیادی دارند. اما با اتصال به گوشی هوشمند قابلیت‌های آن‌ها بسیار بیشتر خواهد بود. پس در زمان خرید ساعت هوشمند باید سیستم عامل آن، با گوشی شما سازگار باشد تا بهترین عملکرد را ارائه دهد. ساعت هوشمند ریورسانگ با اندروید و iOS سازگاری کامل دارد.

خرید-ساعت-هوشمند-ریورسانگ

دوام و قابلیت ضد آب بودن ساعت هوشمند 

در زمان خرید ساعت هوشمند باید به کیفیت ساخت، دوام و قابلیت ضد آب بودن آن توجه کنید. زیرا این محصول به صورت دائمی همراه شماست و باید در برابر نفوذ گرد و غبار، عرق و آب مقاومت داشته باشد. در صورتی که شناگر حرفه‌ای هستید و نیاز دارید اطلاعات فعالیت ورزشی شما ثبت شود، باید اسمارت واچی انتخاب کنید که ضد آب باشد. بهترین ساعت هوشمند اقتصادی، بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد و در برابر خط و خش نیز مقاوم است.

ساعت-هوشمند-ریورسانگ

سنسورهای سلامتی و حرکتی ساعت هوشمند

اگر ورزشکار هستید یا پایش لحظه‌ای سلامتی برای شما اهمیت دارد باید به سنسورهای سلامتی و حرکتی در زمان خرید ساعت هوشمند، توجه کنید. در حال حاضر، اسمارت واچ‌ها از حالت‌های ورزشی مختلف و سنسورهای گوناگونی استفاده می‌کنند. هرچه سنسورهای به کار رفته در یک Smart Watch عملکرد دقیق‌تری داشته باشند؛ قیمت آن بالاتر خواهد بود. از جمله سنسورهای موجود در این گجت‌های اقتصادی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نظارت بر عملکرد خواب
  • کنترل میزان مصرف کالری
  • نظارت بر میزان استرس
  • نظارت بر چرخه سلامت بانوان
  • گام شمار
  • شمارنده ضربان قلب
  • اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون

فرم ظاهری و صفحه نمایش ساعت هوشمند

فرم ظاهری، اندازه و جنس صفحه نمایش اسمارت واچ اهمیت بسیار زیادی دارد. طبق سلیقه خود باید ساعت هوشمند صفحه گرد، مربعی یا مستطیلی بخرید. ساعت‌های مربعی شکل، فضای بیشتری برای نمایش پیام و مشاهده هر نوع محتوا به شما می‌دهند. در صورتی که ترجیح شما استفاده از ساعت‌های صفحه گرد است؛ می‌توانید از انواع ساعت هوشمند ریورسانگ با صفحه گرد استفاده کنید. فرم ظاهری Smart Watch ربطی به قابلیت‌های آن ندارد و سلیقه‌ای است. ساعت‌های هوشمند، صفحه نمایش AMOLED، IPS و TFT دارند. هر کدام از این پنل‌ها در قیمت نهایی محصول تاثیر دارند و کیفیت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

ساعت-هوشمند-ریورسانگ

رابط کاربری و کلیدهای فیزیکی ساعت هوشمند

از اصلی‌ترین تفاوت‌های میان اسمارت واچ‌ها از برندهای مختلف، می‌توان به نوع رابط کاربری آن‌ها اشاره کرد. برندهای متفرقه با سیستم عامل اندروید عرضه می‌شوند و با گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها سازگاری دارند. ساعت‌های هوشمند به دلیل داشتن صفحه نمایش کوچک، خطای لمس بیشتری دارند. به همین دلیل، در اکثر مدل‌ها یک کلید فیزیکی Digital Crown برای کاربری راحت‌تر تعبیه شده است. بنابراین، در زمان خرید این گجت حتما دارا بودن این کلید را مد نظر قرار دهید.

باتری و میزان شارژدهی ساعت هوشمند 

smart watch‌ها دارای باتری در ظرفیت‌های مختلف هستند. جدا از ظرفیت باتری، شارژدهی آن کاملا بستگی به میزان استفاده کاربر دارد. اگر کاربر از GPS برای شمارش گام استفاده کند، میزان شارژدهی اسمارت واچ کاهش پیدا خواهد کرد. مدل‌هایی با قیمت پایین‌تر، دارای شارژدهی بالاتری هستند. زیرا صفحه نمایش کیفیت پایینی دارد، در نتیجه شارژ کمتری مصرف می‌کند. 

ساعت-هوشمند-ریورسانگ

پشتیبانی از زبان فارسی در ساعت هوشمند

در صورتی که از اسمارت واچ برای دیدن پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های خود استفاده می‌کنید؛ باید در زمان خرید ساعت هوشمند به پشتیبانی آن از زبان فارسی توجه نمایید. نمایش صحیح کلمات و حروف فارسی در این گجت‌ها اهمیت دارد. 

 

قابلیت تماس و دریافت پیام ساعت هوشمند

مدل‌هایی از Smart Watch‌ها هستند که قابلیت تماس و دریافت پیام دارند. واچ‌هایی که دارای اسپیکر و میکروفون هستند، با اتصال به گوشی هوشمند قابلیت پاسخ به تماس و ارسال پیام متنی و صوتی دارند. در این میان، ساعت هوشمند سیم کارت خور، ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی دارد که در ایران قابل استفاده نیست. بهتر است در زمان خرید ساعت هوشمند به این ویژگی‌ها توجه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه بیشتر نشوید.

ساعت-هوشمند-ریورسانگ

معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند ریورسانگ

حال که متوجه شدید در زمان خرید ساعت هوشمند باید به چه نکاتی توجه کنید؛ در ادامه قصد داریم چند مدل ساعت‌ هوشمند ریورسانگ را به شما معرفی کنیم. تمامی این smart watch‌ها در فروشگاه شهر تکنولوژی فافا با گارانتی طلایی یکساله موجود هستند.

ساعت هوشمند Riversong مدل MOTIVE 6 PRO 

ساعت-هوشمند-ریورسانگ-MOTIVE-6PRO-SW62

ساعت هوشمند ریورسانگ مدل MOTIVE 6 PRO دارای صفحه نمایش مستطیلی است. جنس بدنه این گجت از PC و محافظ صفحه نمایش از شیشه حرارت دیده خمیده 2.5D می‌باشد. سایز صفحه نمایش 1.83 اینچ و دارای رزولوشن 284 × 240 پیکسل است. این اسمارت واچ استاندارد IP68 دارد، یعنی مقاوم در برابر گرد و غبار و نفوذ آب تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه است. ساعت هوشمند Riversong مدل MOTIVE 6 PRO با ظرفیت 220 میلی‌آمپر در 2 ساعت شارژ می‌شود. میزان شارژدهی این محصول در حالت استفاده روزانه حداکثر 5 تا 7 روز و استفاده معمولی حداکثر تا 10 روز خواهد بود. این اسمارت واچ با اپلیکیشن اختصاصی RiversongFit Epoch قابلیت شخصی‌سازی و مدیریت اطلاعات دارد. 

  • ورژن بلوتوث: 5.1 
  • دارای دستیار صوتی
  • دارای واچ‌فیس‌های متنوع
  • دارای کلید فیزیکی Digital Crown
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث 
  • پشتیبانی از چند حالت ورزشی 
  • قابلیت کنترل دوربین گوشی و پیدا کردن تلفن همراه
  • حسگر شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون
  • نظارت بر خواب، کنترل میزان کالری، نظارت بر میزان استرس، نظارت بر چرخه سلامت بانوان

خرید ساعت هوشمند Riversong مدل Motive 6 Pro

ساعت هوشمند ریورسانگ مدل MOTIVE 9 SW900

ساعت-هوشمند-ریورسانگ-MOTIVE-9-SW900

اسمارت واچ ریورسانگ مدل MOTIVE 9 SW900 دارای صفحه نمایش 1.96 اینچی AMOLED با رزولوشن 410 × 502 است. جنس بدنه این اسمارت واچ ریورسانگ از فلز و دارای رنگ خاکستری تیره می‌باشد. همچنین این محصول، گواهی IP68 دارد تا در برابر گرد و غبار و نفوذ آب مقاوم باشد. ساعت هوشمند Riversong مدل MOTIVE 9 9 SW900 دارای باتری با ظرفیت 300 میلی‌آمپر است که در استفاده معمولی 7 تا 10 روز شارژدهی دارد. این گجت با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی RiversongFit Epoch قابلیت شخصی‌سازی و نظارت بر اطلاعات را دارد. 

  • ورژن بلوتوث: 5.3 
  • وزن: 31 گرم
  • دارای دستیار صوتی
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث 
  • دارای بیش از 100 واچ‌فیس و حالت ورزشی 
  • قابلیت کنترل دوربین گوشی و پیدا کردن تلفن همراه
  • دارای کلید فیزیکی Digital Crown
  • حسگر شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون
  • نظارت بر خواب، کنترل میزان کالری، نظارت بر فعالیت روزانه، نظارت بر چرخه سلامت بانوان

خرید ساعت هوشمند Riversong مدل Motive 9

ساعت هوشمند Riversong مدل MOTIVE 8C

ساعت-هوشمند-ریورسانگ-MOTIVE-8C

ساعت هوشمند ریورسانگ مدل MOTIVE 8C، صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466 × 466 دارد. برای افرادی که به دنبال ساعت هوشمند صفحه گرد هستند، این مدل یکی از بهترین‌هاست. جنس بدنه این اسمارت واچ ریورسانگ از فلز است. این محصول، گواهی 5ATM دارد یعنی تا فشار عمق 50 متر مقاومت می‌کند. ساعت هوشمند Riversong مدل MOTIVE 8C دارای ظرفیت باتری 410 میلی‌آمپری است. این گجت با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی RS Motive قابلیت شخصی سازی و رصد اطلاعات وارد شده را دارد. 

  • ورژن بلوتوث: 5.2 
  • دارای دستیار صوتی
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث 
  • دارای بیش از 100 واچ‌فیس و حالت ورزشی
  • قابلیت کنترل دوربین گوشی و پیدا کردن تلفن همراه
  • حسگر شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، نظارت بر خواب و میزان استرس
  • کنترل میزان کالری، نظارت بر فعالیت روزانه و چرخه سلامت بانوان

ساعت هوشمند ریورسانگ مدل MOTIVE 8 Ultra SW808

ساعت-هوشمند-ریورسانگ-MOTIVE-8Ultra-SW808

smart watch ریورسانگ مدل MOTIVE 8 Ultra SW808 دارای صفحه نمایش 2.1 اینچی با رزولوشن 282 × 240 است. این گجت به دلیل طراحی ظاهری شبیه به اپل واچ اولترا و آپشن‌های بی‌شمار، فروش بسیار زیادی داشته است. این محصول، استاندارد IP68 و در برابر گرد و غبار و نفوذ آب تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه مقاومت دارد. ساعت هوشمند Riversong مدل MOTIVE 8 Ultra SW808 دارای باتری با ظرفیت 250 میلی‌آمپر است که در صورت استفاده معمولی 7 تا 10 روز شارژدهی خواهد داشت. این Smart Watch با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی RiversongFit Epoch قابل شخصی‌سازی و مدیریت اطلاعات است. 

  • ورژن بلوتوث: 5.3 
  • دارای دستیار صوتی و کلید فیزیکی Digital Crown
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث 
  • امکان شخصی‌سازی واچ‌فیس 
  • دارای حالات ورزشی متنوع 
  • قابلیت کنترل دوربین گوشی و پیدا کردن تلفن همراه
  • حسگر شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون
  • نظارت بر خواب، فعالیت روزانه، چرخه سلامت بانوان و میزان استرس

خرید ساعت هوشمند Riversong مدل Motive 8 Ultra

ساعت هوشمند Riversong مدل MOTIVE 7C

ساعت-هوشمند-ریورسانگ-MOTIVE-7C

ساعت هوشمند ریورسانگ مدل MOTIVE 7C، دارای صفحه نمایش 1.52 اینچی TFT با رزولوشن 360 × 360 است. جنس بدنه این گجت ریورسانگ از PC و ABS است. این ساعت هوشمند صفحه گرد دارای طراحی ظاهری جذاب و مینیمال است. استاندارد IP68 این محصول، تکمیل کننده ویژگی‌های آن است تا به اسمارت واچی با ارزش خرید بالا تبدیل شود. ساعت هوشمند Riversong مدل MOTIVE 7C با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی RiversongFit Epoch قابلیت تنظیم و بررسی اطلاعات را دارد. این Smart Watch باتری با ظرفیت 300 میلی‌آمپری دارد. 

  • ورژن بلوتوث: 5.3 
  • دارای کلید فیزیکی Digital Crown و دستیار صوتی 
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث 
  • دارای بیش از 100 واچ‌فیس و حالت ورزشی
  • قابلیت کنترل دوربین گوشی و پیدا کردن تلفن همراه
  • دارای برنامه پیش‌بینی آب و هوا
  • حسگر شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، نظارت بر خواب، میزان استرس، فعالیت روزانه و چرخه سلامت بانوان

ساعت هوشمند ریورسانگ مدل MOTIVE 5 PRO SW52

ساعت-هوشمند-ریورسانگ-MOTIVE-5PRO-SW52

اسمارت واچ ریورسانگ مدل MOTIVE 5 PRO SW52 صفحه نمایش مستطیلی شکل و طراحی Ultra Slim دارد. جنس بدنه این محصول از فلز و دارای محافظ صفحه نمایش از شیشه حرارت دیده خمیده 2.5D است. این ساعت هوشمند اقتصادی صفحه نمایش 1.83 اینچی و رزولوشن 284 × 240 پیکسل دارد. استاندارد 3ATM این کالا امکان استفاده در زیر باران و هنگام شستن دست‌ها را به شما می‌دهد. به بیان دیگر، ساعت هوشمند Riversong مدل MOTIVE 5 PRO SW52 در برابر پاشش نسبی و تا عمق 30 متری در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. این محصول با اپلیکیشن اختصاصی RiversongFit Epoch شخصی‌سازی می‌شود. 

  • ورژن بلوتوث: 5.1 
  • ظرفیت باتری: 180 میلی‌آمپر
  • دارای دستیار صوتی
  • دارای واچ‌فیس‌های متنوع
  • دارای کلید فیزیکی Digital Crown
  • دارای بیش از 100 حالت ورزشی 
  • قابلیت کنترل دوربین گوشی و پیدا کردن تلفن همراه
  • حسگر شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و نظارت بر خواب و فعالیت روزانه

ساعت هوشمند Riversong مدل MOTIVE 9 Max

ساعت-هوشمند-ریورسانگ-MOTIVE-9Max

ساعت هوشمند ریورسانگ مدل MOTIVE 9 Max، صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466 × 466 دارد. برای افرادی که به دنبال ساعت هوشمند صفحه گرد با ظاهری لاکچری و جذاب هستند، این محصول یکی از بهترین‌هاست. جنس بدنه این اسمارت واچ خاص ریورسانگ از فلز است. ساعت هوشمند Riversong مدل MOTIVE 9 Max دارای استاندارد IP68 می‌باشد. ظرفیت باتری این گجت 300 میلی‌آمپر است و در صورت استفاده معمولی بین 7 تا 10 روز شارژدهی خواهد داشت. 

  • ورژن بلوتوث: 5.3 
  • دارای دستیار صوتی
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث 
  • دارای کلید فیزیکی Digital Crown
  • دارای بیش از 100 واچ‌فیس و حالت ورزشی
  • قابلیت کنترل دوربین گوشی و پیدا کردن تلفن همراه
  • حسگر شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، نظارت بر خواب، میزان استرس، کنترل میزان کالری، فعالیت روزانه و چرخه سلامت بانوان

ساعت هوشمند ریورسانگ مدل MOTIVE 9 ECG

ساعت-هوشمند-ریورسانگ-MOTIVE-9ECG

بهترین ساعت هوشمند ریورسانگ مدل MOTIVE 9 ECG صفحه نمایش 1.96 اینچی IPS مستطیلی شکل و رزولوشن 386 × 320 پیکسل دارد. این smart watch در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای تولید و عرضه شده است. با استفاده از قابلیت ECG یا Electrocardiography می‌توانید ضربان قلب خود را با دقت یک دستگاه نوار قلب مشاهده و تحلیل کنید. ساعت هوشمند Riversong مدل MOTIVE 9 ECG دارای قابلیت کنترل موزیک است. این گجت با اپلیکیشن اختصاصی HBand قابلیت شخصی‌سازی و مدیریت اطلاعات را دارد. 

  • ورژن بلوتوث: 5.3 
  • دارای استاندارد IP68 
  • ظرفیت باتری: 260 میلی‌آمپری لیتیوم پلیمر
  • امکان شخصی‌سازی واچ‌فیس
  • دارای کلید فیزیکی Digital Crown و ECG
  • پشتیبانی از 100 حالات ورزشی مختلف
  • حسگر شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و نظارت بر خواب، میزان استرس و فعالیت روزانه

جمع بندی 

در این مقاله به بررسی بهترین ساعت هوشمند ریورسانگ پرداختیم و چند مدل از آن‌ها را معرفی کردیم. به جرات می‌توان گفت محصولات ریورسانگ یکی از بهترین‌های موجود در بازار است که با گارانتی طلایی فافا ارزش خرید بسیار بیشتری پیدا می‌کند. تمامی کالاهای Riversong با بهترین متریال و کیفیت تولید و عرضه می‌شوند. در صورتی که برای خرید ساعت هوشمند ریورسانگ نیاز به مشاوره دارید؛ می‌توانید با پشتیبانی آنلاین و تلفنی ما در ارتباط باشید.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش