هشتگ های داغ :‌
کابل-شارژ-ریورسانگ
0

معرفی ۵ مدل برتر کابل شارژ ریورسانگ

به دلیل استفاده‌ی همه مردم از گوشی‌های هوشمند، خرید کابل شارژ نیز افزایش زیادی پیدا کرده است. کاربران به منظور آسیب کمتر به گوشی، گجت‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی خود از کابل‌های شارژ باکیفیت استفاده می‌کنند. کمپانی‌های مختلف اقدام به تولید کابل شارژ با کانکتورهای مختلف کرده‌اند. در این میان، کابل شارژ ریورسانگ با استفاده از متریال درجه یک و باکیفیت توانسته بازار جهانی را از آن خود کند. شهر تکنولوژی فافا اولین وارد کننده محصولات این برند به ایران و نمایندگی آن است. در این مقاله به معرفی بهترین کابل شارژ ریورسانگ می‌پردازیم و نکاتی که در زمان خرید باید به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌نماییم. شما می‌توانید کابل شارژ ریورسانگ را با یکسال گارانتی طلایی فافا از وب‌سایت این فروشگاه خریداری کنید.

کابل-شارژ-ریورسانگ

معرفی برند ریورسانگ

ریورسانگ در سال 2015 توسط کمپانی IMG Technology Group راه‌اندازی شد. این برند به طراحی و تولید گجت‌های هوشمند و کالاهای الکترونیکی می‌پردازد. Riversong در نمایشگاه‌های جیتکس سال 2018 و 2019 محصولات خود را به نمایش گذاشته است. در سال 2019، این برند توانست جایزه جذاب‌ترین برند در هند را دریافت کند و با تاکید بر سه اصل فناوری، کیفیت و خدمات، محصولات باکیفیتی را به بازار رقابتی عرضه کند. شهر تکنولوژی فافا، نمایندگی اصلی تمامی محصولات ریورسانگ در ایران است. محصولات این برند با یکسال گارانتی طلایی فافا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. 

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  معرفی برند ریورسانگ RIVERSONG

چه نکاتی هنگام خرید کابل شارژ اهمیت دارد؟

استفاده از کابل شارژ اورجینال و دارای استانداردهای لازم می‌تواند طول عمر باتری را افزایش دهد و از آسیب به آن جلوگیری کند. برندهای مختلف، کابل شارژ با کانکتورهای متنوع تولید می‌کنند. برند Riversong نیز از این قاعده مستثنی نیست و کابل‌های بسیار متنوعی را تولید کرده است. در ادامه به بررسی نکاتی در مورد خرید بهترین کابل شارژ ریورسانگ خواهیم پرداخت. 

خرید-انواع-لپ-تاپ

سازگاری کابل شارژ با گوشی یا دستگاه‌های الکترونیکی

اولین موردی که باید در زمان خرید کابل شارژ مورد توجه قرار گیرد، مطابقت سوکت شارژ گوشی با کابل است. مدل‌های مختلفی از کابل‌های شارژ با سری‌های متفاوت وجود دارد. رایج‌ترین کابل‌هایی که برای گوشی‌ها و اکثر دستگاه‌های الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ عبارتند از Type-C، لایتنینگ و Micro-USB.  

کابل-شارژ-ریورسانگ

طول کابل شارژ 

به صورت کلی، کابل‌های شارژ موجود در بازار از 0.9 متر تا 3 متر طول دارند. البته کابل‌های کوتاه‌تر، برای پاوربانک‌ها و کابل‌های بلندتر برای استفاده در منزل یا محل کار هستند. توصیه ما این است که در زمان خرید کابل شارژ، به طول کابل دقت کنید و کابل‌های بسیار بلند و دست و پاگیر نخرید. 

جنس کابل شارژ

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کابل شارژ خوب، جنس و نوع پوشش بیرونی آن است. هرچه جنس کابل شارژ بهتر باشد، دوام و ماندگاری آن در طولانی مدت بالاتر خواهد بود. به عبارت دیگر، کیفیت بالای متریال استفاده شده در کابل شارژ ریورسانگ سبب جلوگیری از آسیب به آن می‌شود. 

کابل-شارژ-ریورسانگ

قابلیت فست شارژ کابل 

اگر گوشی شما از تکنولوژی فست شارژ پشتیبانی می‌کند، باید در زمان خرید کابل شارژ به میزان توان قابل انتقال آن دقت کنید. Qualcomm نامی است که برای فناوری فست شارژ در کابل‌ها و آداپتورها وجود دارد. همچنین فناوری‌های جدیدی در کابل‌های شارژ وجود دارد که از گوشی در برابر نوسانات برق محافظت می‌کنند. با استفاده از قابلیت Fast Charge می‌توانید گوشی، تبلت، ایرفون و هدفون بی‌سیم خود را در صورت پشتیبانی از این قابلیت، سریع‌تر شارژ کنید. 

توان خروجی کابل شارژ

در زمان خرید کابل شارژ باید به توان خروجی آن توجه کنید. در صورتی که گوشی شما قابلیت فست شارژ و آداپتورتان توان خروجی بالایی دارد؛ باید به توان خروجی کابل شارژ نیز توجه کنید تا از جریان و ولتاژ مد نظر شما پشتیبانی کند. 

کابل-شارژ-ریورسانگ

کیفیت کانکتور یا سری کابل شارژ

کابل شارژهایی که از برندهای ناشناخته به بازار عرضه می‌شوند، دارای کانکتورهای بسیار بی‌کیفیت هستند. سری این کابل‌ها بعد از مدت کوتاهی دچار شکستگی یا لق زدن خواهد شد. در نتیجه، بهترین کار خرید کابل شارژ از یک برند شناخته شده و معتبر است. در ادامه به بررسی بهترین کابل شارژ ریورسانگ خواهیم پرداخت تا با کابل‌های این برند باکیفیت آشنا شوید. 

انتقال داده کابل شارژ 

کابل شارژ تنها برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی استفاده نمی‌شود. بلکه در بسیاری موارد برای انتقال فایل از گوشی به لپ‌تاپ و کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین، در زمان خرید کابل شارژ، اگر انتقال داده برای شما اهمیت دارد باید به این قابلیت توجه کنید. تمامی مدل‌های کابل شارژ ریورسانگ دارای قابلیت انتقال داده به صورت همزمان با شارژ دستگاه هستند. 

کابل-شارژ-ریورسانگ

بهترین برند کابل شارژ

کابل‌های شارژ مانند دیگر لوازم جانبی دارای تنوع بسیار زیادی هستند. به همین دلیل خرید کابل شارژ از یک برند معتبر و باکیفیت اهمیت زیادی دارد. یکی از بهترین برندهایی که به تازگی توسط شهر تکنولوژی فافا وارد ایران شده، Riversong است. تمامی محصولات این برند با یکسال گارانتی طلایی فافا به فروش می‌رسند. در صورتی که قصد خرید کابل شارژ ریورسانگ را دارید به صفحه فروشگاه شهر تکنولوژی فافا مراجعه کنید. 

خرید-انواع-مانیتور

معرفی بهترین کابل شارژ ریورسانگ

در این بخش به معرفی بهترین کابل شارژ ریورسانگ می‌پردازیم. کابل‌های ریورسانگ دارای کانکتورهای مختلف و استانداردهای لازم هستند. این برند کابل‌های لایتنینگ با تاییدیه MFI نیز تولید و عرضه کرده است. علاوه بر این، کابل‌های شارژ تایپ سی و میکرو USB بسیار باکیفیت و مقاوم در این دسته‌بندی قرار دارند. برای خرید کابل شارژ ریورسانگ می‌توانید مدل‌های معرفی‌شده در این مقاله را بررسی کنید. 

کابل شارژ ریورسانگ 1 متری Type-C مدل LOTUS 08

کابل-شارژ-ریورسانگ

کابل شارژ ریورسانگ تایپ سی مدل LOTUS 08 دارای روکش ABS و پلاستیک TPE است که انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد. همچنین این کالا در برابر پارگی و خراش دارای مقاومت زیادی است. این محصول قابلیت انتقال دیتا و شارژ سریع با توان خروجی 60 وات را دارد. جریان انتقالی کابل شارژ 1 متری Type-C ریورسانگ مدل LOTUS 08، حداکثر 3 آمپر است و می‌تواند گوشی و دستگاه‌های الکترونیکی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ کند. 

خرید کابل شارژ 1 متری Type-C ریورسانگ مدل LOTUS 08

کابل شارژ ریورسانگ 1.2 متری Type-C مدل Hercules C3

کابل-شارژ-ریورسانگ

کابل شارژ ریورسانگ تایپ سی مدل Hercules C3 از جنس آلیاژ آلومینیوم و روکش پارچه بافته شده است. متریال بسیار باکیفیت این کابل، سبب مقاومت و انعطاف‌پذیری بسیار بیشتر آن می‌شود. این محصول قابلیت انتقال دیتا با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه و فست شارژ PD با توان خروجی 100 وات را دارد. کابل شارژ 1.2 متری Type-C ریورسانگ مدل Hercules C3 با لپ‌تاپ، تبلت، گوشی هوشمند، سوییچ و تمامی دستگاه‌های دارای این پورت سازگار است. علاوه بر این، مقاومت بسیار بالای این کابل، طول عمر بیشتری به شما ارائه می‌دهد. 

کابل شارژ 1.2 متری Type-C ریورسانگ مدل Hercules C3

کابل شارژ ریورسانگ 1 متری Lightning به Type-C مدل Alpha L2

کابل-شارژ-ریورسانگ

کابل شارژ ریورسانگ لایتنینگ به تایپ سی مدل Alpha L2 دارای تاییدیه MFI اپل است. این تاییدیه ارزش خرید این کابل را بسیار بالا می‌برد. مقاومت و انعطاف‌پذیری این محصول به دلیل استفاده از روکش بافته شده پلاستیکی و آلیاژ آلومینیومی بسیار بالا است. این کالا قابلیت انتقال دیتا و فست شارژ PD با توان خروجی 20 وات را دارد. کابل شارژ 1 متری Lightning به Type-C ریورسانگ مدل Alpha L2 با تمامی دستگاه‌های اپل سازگاری دارد و از آسیب به باتری و مدار شارژ دستگاه‌های الکترونیکی شما جلوگیری می‌کند.

کابل شارژ ریورسانگ 1 متری 3 به 1 مدل Infinity 05

کابل-شارژ-ریورسانگ

کابل شارژ ریورسانگ 3 به 1 مدل Infinity 05 دارای روکش آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک بافته شده است. استفاده از متریال باکیفیت سبب مقاومت و انعطاف‌پذیری این محصول شده است. این کابل دارای یک سری USB-A و 3 سری میکرو USB، لایتنینگ و Type-C است و قابلیت اتصال همزمان به سه دستگاه مختلف را دارد. علاوه بر این، کابل شارژ 1 متری 3 به 1 ریورسانگ مدل Infinity 05 امکان فست شارژ و انتقال دیتا را برای شما فراهم می‌کند.

کابل شارژ ریورسانگ 1 متری USB-A به Micro-USB مدل Alpha S

کابل-شارژ-ریورسانگ

کابل شارژ ریورسانگ USB-A به میکرو USB مدل Alpha S دارای روکش آلیاژ آلومینیوم و دو لایه پلاستیک بافته شده است. این کابل توانسته تا مقاومت 5000 بار در سویینگ تست (Swing Test) را به خوبی پشت سر بگذارد. همچنین انعطاف‌پذیری بالای بهترین کابل شارژ ریورسانگ، سبب افزایش طول عمر آن نسبت به کابل‌های سایر برندها می‌شود. این محصول قابلیت انتقال دیتا و شارژ سریع 2.4 آمپری را دارد. کابل شارژ 1 متری USB-A به Micro-USB ریورسانگ مدل Alpha S، می‌تواند گوشی و دستگاه‌های الکترونیکی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ کند. 

جمع بندی

کابل شارژ یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی است. کیفیت و اورجینال بودن این محصول اهمیت زیادی دارد. زیرا با کابل‌های فیک و بی‌کیفیت، مدار شارژ و باتری گوشی و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی آسیب می‌بیند. با خرید کابل شارژ ریورسانگ خیالتان در مورد اورجینال بودن و کیفیت آن راحت خواهد بود. شهر تکنولوژی فافا وارد کننده اصلی محصولات Riversong در ایران است. در این مقاله مدل‌هایی از بهترین کابل شارژ ریورسانگ را به شما معرفی کردیم که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را از وب‌سایت شهر تکنولوژی فافا با یکسال گارانتی طلایی خریداری کنید. 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش