هشتگ های داغ :‌
نگهدارنده-گوشی-ریورسانگ
0

بهترین نگهدارنده گوشی ریورسانگ؛ معرفی 5 مدل کاربرپسند

همه ما می‌دانیم که استفاده از گوشی در زمان رانندگی، خطرات بی‌شماری دارد. برای مثال، افراد زیادی به منظور پیدا کردن مسیر خود از اپلیکیشن‌های مسیریابی استفاده می‌کنند. به همین دلیل، کمپانی‌ها و برندهای بسیاری اقدام به تولید نگهدارنده گوشی کرده‌اند. ریورسانگ یکی از این برندها است که هولدر گوشی باکیفیت تولید کرده است. این برند توسط شهر تکنولوژی فافا وارد ایران شده است. مدل‌های مختلف نگهدارنده گوشی ریورسانگ را می‌توانید به صورت به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و آفلاین از طریق فروشگاه حضوری شهر تکنولوژی فافا، خریداری کنید. 

 
نگهدارنده-گوشی-ریورسانگ

فهرست مطالب

معرفی برند ریورسانگ 

برند چینی Riversong در سال 2015 توسط کمپانی IMG Technology Group راه‌اندازی شد. این برند در سال 2023 وارد بازار روسیه شد و توانست به فروش بسیار بالایی در بازار این کشور دست یابد. ریورسانگ با توجه به جزئیات، تجربه‌ای منحصر بفرد برای کاربران رقم می‌زند. این برند در سال 2024 توسط شهر تکنولوژی فافا وارد ایران شده است. تمامی محصولات ریورسانگ را می‌توانید از طریق وب‌سایت و فروشگاه حضوری شهر تکنولوژی فافا با یکسال گارانتی طلایی این شرکت خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین نگهدارنده گوشی ریورسانگ بپردازیم. 

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  معرفی برند ریورسانگ RIVERSONG

چه نکاتی هنگام خرید هولدر گوشی اهمیت دارد؟

هولدر گوشی ریورسانگ دارای مدل‌های مختلفی برای ماشین، دوچرخه و موتور است. بسته به وسیله نقلیه خود می‌توانید یکی از مدل‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم را انتخاب نمایید.

  • هولدر گوشی مکنده‌ای: این نوع نگهدارنده‌های گوشی دارای Suction Cup هستند که بر روی داشبورد یا شیشه ماشین نصب می‌شوند. holder‌های مکنده‌ در اثر ایجاد خلاء، روی محل مورد نظر می‌چسبند. توجه داشته باشید که سطح داشبورد یا شیشه خودرو باید کاملا صاف باشد تا این نوع هولدر گوشی به درستی بچسبد و بعد از مدتی کنده نشود. قبل از نصب روی شیشه، ابتدا دید راننده را مد نظر قرار دهید. 
  • هولدر موبایل دریچه‌ای: این نوع هولدر گوشی خودرو پایه مخصوصی دارد که روی پره‌های دریچه کولر ماشین قرار می‌گیرد. این نگهدارنده گوشی برای دریچه کولرهای صاف و معمولی ساخته شده است. لازم به ذکر است که در زمان استفاده از این نوع holder‌ها، باید دریچه را ببندید تا باد گرم یا سرد به گوشی شما برخورد نکند. 
  • هولدر موبایل دوچرخه و موتور: در صورتی که دوچرخه‌سوار یا موتور‌سوار هستید حتما به هولدر موبایل دوچرخه و موتور نیاز پیدا خواهید کرد. استفاده از گوشی در زمان دوچرخه‌سواری یا موتور‌سواری سبب وقوع حوادث ناگوار و در بسیاری موارد افتادن گوشی خواهد شد. هولدر گوشی دوچرخه و موتور روی فرمان نصب می‌شوند. 
  • هولدر گوشی چسبی: این نوع holder‌ها با استفاده از چسب‌های مخصوص به داشبورد، شیشه یا میز می‌چسبند. در این نگهدارنده‌ها، کیفیت چسب اهمیت زیادی دارد و در صورت نداشتن قدرت کافی کنده خواهد شد. علاوه بر این، کیفیت چسب هولدر گوشی چسبی باید به گونه‌ای باشد که بعد از جدا کردن آن اثری روی سطح باقی نگذارد. 

با توجه به انواع نگهدارنده گوشی که در این بخش بررسی کردیم؛ می‌توانید مدل مناسب خود را پیدا کنید. در ادامه به بررسی نکاتی که در زمان خرید هولدر موبایل باید مد نظر قرار دهید؛ می‌پردازیم. نگهدارنده گوشی ریورسانگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند کاربران با هر نیازی را راضی نگه‌دارد. 

قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع نگهدارنده گوشی

بسیاری از هولدرهای گوشی، قابلیت چرخش 90 تا 360 درجه را دارند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید گوشی خود را در زاویه دلخواه قرار دهید تا در زمان رانندگی مشکلی برای دیدن صفحه نمایش آن نداشته باشید. قابلیت تنظیم ارتفاع در برخی از نگهدارنده‌های موبایل بسیار کارآمد است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید متناسب با قد خود،‌ ارتفاع هولدر گوشی ریورسانگ را تنظیم کنید. 

نگهدارنده-گوشی-ریورسانگ

قابلیت استفاده آسان از هولدر موبایل 

هولدری را انتخاب کنید که استفاده از آن راحت باشد و برای هر بار برداشتن یا گذاشتن گوشی شما را اذیت نکند. همچنین گذاشتن یا برداشتن گوشی با یک دست در زمان رانندگی اهمیت زیادی دارد. در نتیجه، نگهدارنده‌هایی که برای استفاده از آن‌ها باید هر دو دست خود را به کار گیرید، گزینه‌های مناسبی برای خرید نیستند. نگهدارنده گوشی ریورسانگ قابلیت استفاده آسان دارد و در زمان استفاده زحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند. 

امکان جابه‌جایی هولدر گوشی

ممکن است مدتی بعد از نصب هولدر گوشی بخواهید آن را جابه‌جا کنید. انتخاب نگهدارنده‌ای که با جابه‌جایی خراب نشود اهمیت بسیار زیادی دارد. 

نگهدارنده-گوشی-ریورسانگ

سازگاری هولدر با گوشی و امکان استفاده با قاب 

هر نگهدارنده موبایل تا اندازه خاصی از گوشی‌های هوشمند را پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل سازگار بودن گوشی هوشمند با هولدر موبایل ریورسانگ اهمیت زیادی دارد. زیرا از فشار به گوشی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، در برخی از مدل‌ها نمی‌توان از قاب به همراه هولدر استفاده کرد. این امر در طولانی مدت می‌تواند آزاردهنده باشد. در نتیجه به استفاده همزمان قاب و holder گوشی توجه لازم را داشته باشید. 

معرفی بهترین نگهدارنده گوشی ریورسانگ

تا اینجا با مواردی آشنا شدید که باید در زمان خرید یک هولدر، مورد توجه قرار دهید. در ادامه، قصد داریم بهترین نگهدارنده گوشی ریورسانگ را به شما معرفی کنیم. تمامی مدل‌های این برند با یکسال گارانتی طلایی فافا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. 

نگهدارنده گوشی ریورسانگ مدل FlexiClip 02 CH21

نگهدارنده-گوشی-ریورسانگ

نگهدارنده گوشی ریورسانگ مدل FlexiClip 02 CH21 قابل نصب بر روی داشبورد و شیشه است و پایه مکنده بسیار قوی دارد. این holder دارای قابلیت چرخش 360 درجه است. همچنین می‌تواند گوشی هوشمند شما را به صورت عمودی و افقی نگه دارد. این محصول، با تمامی گوشی‌های بالای 6.5 اینچ سازگار است. جنس بدنه نگهدارنده موبایل Riversong مدل FlexiClip 02 CH21 از پلاستیک ABS درجه یک و باکیفیت است. همچنین حفره‌ای برای رد کردن کابل شارژ، هندزفری و AUX روی این هولدر گوشی تعبیه شده که مشکلی برای شارژ گوشی در زمان رانندگی نخواهید داشت. 

  • وزن: 137 گرم
  • قابل استفاده روی هر نوع سطح صاف مانند میز
  • دارای گیره نگهدارنده

خرید نگهدارنده موبایل Riversong مدل FlexiClip 02

نگهدارنده موبایل ریورسانگ مدل FlexiClip CH05

نگهدارنده-گوشی-ریورسانگ

نگهدارنده گوشی ریورسانگ مدل FlexiClip CH05 قابلیت نصب روی شیشه و داشبورد را دارد. پایه مکنده بسیار قوی این holder گوشی، خیال شما را برای جابه‌جایی آن راحت می‌کند. این محصول قابلیت چرخش 360 درجه و تنظیم ارتفاع دارد. علاوه بر این، امکان نگهداری از گوشی شما را به صورت عمودی و افقی فراهم می‌کند. نگهدارنده موبایل Riversong مدل FlexiClip CH05، با همه گوشی‌های بالای 6.5 اینچ سازگاری دارد. جنس بدنه این هولدر از پلاستیک ABS بسیار باکیفیت است که سبب دوام بالای آن می‌شود. در این محصول، حفره‌ای برای رد کردن کابل شارژ و هندزفری تعبیه شده تا بتوانید به راحتی در زمان رانندگی گوشی خود را شارژ کنید یا با استفاده از کابل AUX به موسیقی گوش دهید. 

  • وزن: 178 گرم
  • پایه قابل شستشو
  • دارای گیره نگهدارنده
  • قابلیت استفاده روی هر نوع سطح صاف مثل میز

خرید نگهدارنده موبایل Riversong مدل FlexiClip CH05

نگهدارنده گوشی ریورسانگ مدل MagClip 01 CH10

نگهدارنده گوشی ریورسانگ مدل MagClip 01 CH10 تنها قابل نصب روی داشبورد است. پایه این هولدر چسبی بوده و مقاومت خوبی دارد. قابلیت چرخش 360 درجه و مگنتی بودن، ارزش خرید این محصول را بسیار بالا برده است. این holder برای تمامی گوشی‌ها و تبلت‌ها مناسب است. جنس بدنه نگهدارنده موبایل Riversong مدل MagClip 01 CH10 از پلاستیک ABS است که دوام بالایی دارد. 

نگهدارنده-گوشی-ریورسانگ

نگهدارنده موبایل ریورسانگ مدل MagClip 03 CH12

هولدر گوشی ریورسانگ مدل MagClip 03 CH12 قابل نصب روی داشبورد است. پایه چسبی این محصول، مقاومت بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این هولدر می‌توان به چرخش 360 درجه و مگنتی بودن آن اشاره کرد. نگهدارنده موبایل Riversong مدل MagClip 03 CH12 با تمامی مدل‌های گوشی و تبلت، مخصوصا آیفون‌های 12 تا 15 سازگار است. بدنه این نگهدارنده از پلاستیک ABS است که طول عمر و استحکام بسیار بالایی دارد. 

نگهدارنده-گوشی-ریورسانگ

نگهدارنده گوشی ریورسانگ مدل MagClip 02 CH11

نگهدارنده گوشی ریورسانگ مدل MagClip 02 CH11 تنها قابلیت نصب روی داشبورد را دارد. پایه چسبی این هولدر دارای مقاومت بسیار خوبی است. علاوه بر این، امکان چرخش 360 درجه و آهنربایی بودن، کاربری بیشتری برای این محصول ایجاد می‌کند. نگهدارنده موبایل Riversong مدل MagClip 02 CH11 با تمامی مدل‌های گوشی و تبلت سازگار است. جنس بدنه این holder از پلاستیک ABS است که مقاومت و طول عمر بسیار بالایی دارد.  

جمع بندی

نگهدارنده‌های گوشی، اکسسوری‌هایی جدید و ایمن هستند که دسترسی به موبایل را در زمان رانندگی راحت‌تر می‌کنند. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریابی و نیاز به عکس یا فیلم‌برداری، اکثر رانندگان به یک هولدر گوشی نیاز دارند. با استفاده از نگهدارنده گوشی ریورسانگ می‌توانید ایمن و راحت رانندگی کنید. شهر تکنولوژی فافا واردکننده اصلی محصولات ریورسانگ به بازار ایران است. علاوه بر این، می‌توانید بهترین نگهدارنده گوشی ریورسانگ را با یکسال گارانتی طلایی از فروشگاه شهر تکنولوژی فافا تهیه کنید.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش