هشتگ های داغ :‌
شارژر-فندکی-ریورسانگ
0

راهنمای خرید بهترین شارژر فندکی ریورسانگ؛ معرفی 5 مدل باکیفیت

کمپانی‌های مختلف با پیشرفت تکنولوژی به دنبال تولید گجت‌ها و اکسسوری‌هایی هستند که زندگی را برای انسان‌ها راحت‌تر کند. شارژر فندکی‌ها یکی از این اکسسوری‌های جذاب هستند که رانندگان را از خرید هر نوع پاوربانک بی‌نیاز می‌کنند. اما برای خرید این محصول باید به نکاتی توجه نمایید که در ادامه بررسی می‌کنیم. شارژر فندکی ریورسانگ دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالاست. به همین دلیل، در این مقاله از شهر تکنولوژی فافا قصد داریم بهترین شارژر فندکی ریورسانگ را به شما معرفی کنیم. 

شارژر-فندکی-ریورسانگ

فهرست مطالب

معرفی برند ریورسانگ

کمپانی IMG Technology Group، ریورسانگ را در سال 2015 راه‌اندازی کرد. این برند با گروه‌های طراحی و بازاریابی در کشورهای اروپایی، ایالات متحده آمریکا، تایوان و … همکاری دارد تا روی برندسازی، توسعه و طراحی محصولات خود کار کند. Riversong دارای ۷ نمایندگی رسمی در جهان است. همچنین محصولات این برند چینی در 200000 فروشگاه در سراسر جهان به فروش می‌رسند. طبق گزارش‌هایی که در ژانویه 2024 ارائه شد، ریورسانگ، برند شماره 4 گجت‌های پوشیدنی در بازار یونان است. علاوه بر این، در مارس 2024 نمایندگی ریورسانگ در ایران به صورت رسمی به شهر تکنولوژی فافا اعطا شد. 

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  معرفی برند ریورسانگ RIVERSONG

چه نکاتی هنگام خرید شارژر فندکی اهمیت دارد؟

شارژر فندکی خودرو اکسسوری مهمی است. اگر کیفیت این محصول پایین باشد، آسیب جدی به باتری گوشی وارد می‌شود. بنابراین، در زمان خرید شارژر فندکی باید فاکتورهایی را مد نظر قرار دهید که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

خرید-پاوربانک-ریورسانگ

قابلیت فست ‌شارژ (Fast Charge) شارژر فندکی

با پیشرفت فناوری و به منظور بالا بردن سرعت شارژ گوشی، کمپانی‌ها شروع به استفاده از تکنولوژی فست شارژ استفاده کردند. در گوشی‌هایی که از این قابلیت استفاده می‌کنند؛ آسیب کمتری به باتری وارد می‌شود. علاوه بر این با دریافت آمپر و ولتاژ بیشتر، سریع‌تر شارژ می‌شوند. اگر گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی می‌کند؛ پس باید به دنبال خرید شارژر فندکی فست شارژ باشید. 

شارژر-فندکی-ریورسانگ

اندازه شارژر فندکی

اندازه این محصول نیز اهمیت زیادی دارد. رانندگی با شارژر فندکی‌های بزرگ می‌تواند دردسر‌ساز باشد و تعویض دنده را برای شما مشکل کند. تمامی مدل‌های شارژر فندکی ریورسانگ دارای اندازه کوچک هستند و در زمان رانندگی مشکلی برای شما ایجاد نخواهند کرد.

تعداد درگاه USB شارژر فندکی

تعداد درگاه‌های شارژر فندکی برای افرادی مهم است که علاوه بر گوشی، قصد شارژ دیگر وسایل الکترونیکی را نیز دارند و مدت زمان زیادی به رانندگی مشغولند. با استفاده از چند درگاه USB می‌توانید چند دستگاه مختلف را به صورت همزمان با یکدیگر شارژ کنید. شارژر فندکی خودرو دارای 1 تا 2 درگاه USB است. 

شارژر-فندکی-ریورسانگ

برند شارژر فندکی

برندهای معتبری که به تولید اکسسوری‌ها و گجت‌های جانبی می‌پردازند، همیشه سبب امنیت خاطر کاربران می‌شوند. زیرا کاربر از کیفیت تولید آگاه است و به راحتی خرید خود را انجام می‌دهد. ریورسانگ یکی از این برندهاست که شارژر فندکی‌های بسیار با‌کیفیتی را تولید کرده است. 

میزان ولتاژ و آمپر شارژر فندکی

میزان ولتاژ و آمپر شارژر فندکی از مواردی است که باید در زمان خرید به آن توجه کنید. هر گوشی توان دریافتی معینی دارد. در صورتی که توان شارژر فندکی بالاتر از حد معین گوشی باشد، باتری آسیب می‌بیند. شارژر فندکی ریورسانگ در ولتاژ و آمپر‌های متفاوت عرضه شده‌اند که می‌توانید متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

شارژر-فندکی-ریورسانگ

جنس شارژر فندکی

بهترین شارژرهای فندکی دارای بدنه‌ای از جنس فلز هستند. ظاهر شارژر فندکی‌های فلزی بسیار شیک‌تر و جذاب‌تر است و مقاومت و دوام زیادی دارند. برخی از مدل‌های این محصول دارای بدنه پلاستیکی و قیمت پایین‌تر هستند. بهترین شارژر فندکی ریورسانگ دارای بدنه فلزی است و طول عمر بسیار زیادی دارد. 

شارژر-فندکی-ریورسانگ

خرید شارژر فندکی از فروشگاه معتبر

با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار و میان‌رده گران هستند، باید به نحوه شارژ کردن آن‌ها و خرید لوازم جانبی باکیفیت و اورجینال توجه کنید. خرید شارژر فندکی ریورسانگ می‌تواند گوشی شما را از هر گونه آسیب دور کند. همانطور که گفتیم، شهر تکنولوژی فافا تنها نمایندگی ریورسانگ در ایران است و تمامی محصولات این برند را با یکسال گارانتی طلایی فافا در اختیار مشتریان ارائه می‌دهد. 

معرفی بهترین شارژر فندکی ریورسانگ

این روزها، استفاده از شارژر فندکی در بین کاربرانی که مدت زمان زیادی به رانندگی مشغول هستند؛ بیشتر از همیشه شده است. پاوربانک انتخاب مناسبی برای این دسته از افراد نیست، زیرا بعد از گذشت چند ساعت نیاز به شارژ دارد. علاوه بر این، شارژر فندکی ریورسانگ قیمت مناسبی دارد و نیازی به پرداخت هزینه زیاد برای خرید پاوربانک نخواهید داشت.

شارژر فندکی ریورسانگ مدل Safari C3

شارژر-فندکی-ریورسانگ

شارژر فندکی فست شارژ ریورسانگ مدل Safari C3 طراحی جدید و اندازه کوچکی دارد. این محصول دارای یک پورت USB Type-A با توان خروجی 18 وات و یک کابل فنری 1.8 متری لایتنینگ با توان خروجی 20 وات است. این car charger از قابلیت فست شارژ QC در پورت USB Type-A و فست شارژ PD در کابل Lightning پشتیبانی می‌کنند. شارژر فندکی Riversong مدل Safari C3 دارای سیستم حفاظتی چندگانه هوشمند است. 

  • وزن: 59 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک ABS و PC
  • ابعاد: 3.2 7.5 سانتی‌متر

شارژر فندکی ریورسانگ مدل Safari S8

شارژر-فندکی-ریورسانگ

شارژر فندکی ریورسانگ مدل Safari S8 طراحی شیک و مدرنی دارد و به دلیل ظاهر متفاوت، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این محصول دارای یک پورت Type-C با توان خروجی 20 وات و یک پورت USB Type-A با توان خروجی 18 وات است. علاوه بر این، پورت تایپ سی از قابلیت فست شارژ PD و پورت USB Type-A از فناوری شارژ سریع QC پشتیبانی می‌کند. شارژر فندکی Riversong مدل Safari S8 دارای سیستم حفاظتی چندگانه هوشمند است. 

  • وزن: 23 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک ABS و PC
  • ابعاد: 3.2 7.5 سانتی‌متر

شارژر فندکی ریورسانگ مدل Safari P5

شارژر-فندکی-ریورسانگ

شارژر فندکی فست شارژ ریورسانگ مدل Safari P5 دارای طراحی مدرن و اندازه بسیار کوچک است. این محصول دارای دو پورت USB Type-A با جریان خروجی 3.1 آمپر است که از قابلیت fast charge پشتیبانی می‌کنند. شارژر فندکی Riversong مدل Safari P5 سیستم حفاظتی هوشمند دارد و در برابر جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه و افزایش دما از دستگاه شما محافظت می‌کند. 

  • وزن: 13 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک ABS و PC
  • ابعاد: 2.7 6 سانتی‌متر

خرید شارژر فندکی Riversong مدل Safari P5

شارژر فندکی ریورسانگ مدل Safari S9

شارژر-فندکی-ریورسانگ

شارژر فندکی ریورسانگ مدل Safari S9 دارای طراحی بسیار شیک و اندازه کوچک است. به همین دلیل توجه بسیاری را در سطح جهانی جلب کرده است. این محصول دارای یک پورت Type-C با توان خروجی 20 وات و یک پورت USB Type-A با توان خروجی 18 وات است. علاوه بر این، از قابلیت فست شارژ PD نیز پشتیبانی می‌کند. این شارژر فندکی دارای سیستم حفاظتی هوشمند است و در برابر نوسانات برق، افزایش دما و ولتاژ بالا مقاوم است. شارژر فندکی Riversong مدل Safari S9 با دارا بودن خروجی USB Type-A با اکثر دستگاه‌های الکترونیکی مانند گوشی و تبلت سازگاری دارد. 

  • وزن: 12 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک ABS و PC
  • ابعاد: 2.4 4.3 سانتی‌متر

خرید شارژر فندکی Riversong مدل Safari S9

شارژر فندکی ریورسانگ مدل Safari S6

شارژر-فندکی-ریورسانگ

بهترین شارژر فندکی ریورسانگ مدل Safari S6 دارای بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم است. این محصول یک پورت Type-C با توان خروجی 20 وات و یک پورت USB Type-A با توان خروجی 18 وات دارد. علاوه بر این، از قابلیت فست شارژ PD و QC نیز پشتیبانی می‌کند. شارژر فندکی Riversong مدل Safari S6 سیستم حفاظتی چندگانه هوشمند دارد.

  • وزن: 20 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک ABS و PC
  • ابعاد: 2.2 5 سانتی‌متر

جمع بندی

شارژر فندکی یکی از پرکاربردترین اکسسوری‌های خودرو است. این محصول می‌تواند تمامی دستگاه‌ها و گجت‌های الکترونیکی را شارژ کند. توجه داشته باشید که اورجینال و باکیفیت بودن شارژر فندکی می‌تواند از آسیب به باتری دستگاه الکترونیکی شما جلوگیری کند. شارژر فندکی ریورسانگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. محصولات این برند دارای استانداردهای لازم هستند و آسیبی به باتری دستگاه‌های الکترونیکی و هوشمند شما وارد نمی‌کنند. در صورتی که قصد خرید شارژر فندکی ریورسانگ را دارید؛ می‌توانید به صفحه فروشگاه مراجعه کرده و از بین مدل‌های مختلف یکی را انتخاب نمایید. شهر تکنولوژی فافا، نمایندگی اصلی محصولات ریورسانگ است. تمامی محصولات این برند چینی با یکسال گارانتی طلایی فافا به مشتریان ارائه می‌شوند.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش