هشتگ های داغ :‌
بهترین اسپیکرهای قابل حمل ریورسانگ Riversong
0

بهترین اسپیکرهای قابل حمل ریورسانگ Riversong

اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل بهترین راه برای پخش موسیقی هستند. از آنجایی که اسپیکرهای بزرگ فضای زیادی اشغال می‌کنند مدل‌های قابل حمل این مشکل را نخواهند داشت. به همین دلیل در هر خانه‌ای یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل پیدا می‌کنید. این گجت‌ها قابلیت شارژ شدن دارند و برای خارج از منزل نیز قابل استفاده هستند. این نوع اسپیکرها در مدل‌ها، برندها و رنج‌های قیمتی متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در این مقاله قصد داریم اسپیکرهای قابل حمل ریورسانگ را به شما معرفی کنیم. برند ریورسانگ که زیر مجموعه کمپانی IMG Technology Group است از سال 2015 شروع به کار کرد و در حال حاضر، بیش از 100 محصول متفاوت تولید کرده است. شهر تکنولوژی فافا، وارد‌کننده محصولات Riversong است و تمامی محصولات این برند را با گارانتی طلایی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

معرفی برند ریورسانگ

معرفی برند ریورسانگ

همانطور که گفتیم برند ریورسانگ زیر مجموعه شرکت IMG Mobile یا همان IMG Technology Group واقع در شهر شنزن کشور چین است. این برند با تولید بیش از 100 محصول متفاوت و توزیع آن‌ها در بیش از 60 کشور جهان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. حدود یک پنجم مردم دنیا این برند را می‌شناسند و از محصولات آن استفاده می‌کنند.کمپانی IMG به صورت رسمی از سال 2015 این برند را راه‌اندازی کرد و در سال 2020 به صورت جهانی معرفی نمود. Riversong با تمرکز بر تجربه کاربر، محصولات با‌کیفیتی با طراحی مناسب برای همه افراد تولید می‌نماید. دیدگاه ریورسانگ در مورد آینده این برند، ساخت دستگاه‌ها و گجت‌هایی است که زندگی را برای بشر راحت‌تر کند. برای اطلاع از تاریخچه برند ریورسانگ می‌توانید مقاله مرتبط با آن را در بلاگ شهر تکنولوژی فافا بخوانید.

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  معرفی برند ریورسانگ RIVERSONG

هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی به چه نکاتی توجه کنیم؟

توجه به برخی نکات کمک می‌کند که بهترین انتخاب را داشته باشید. در صورتی که کیفیت صدا، اندازه، دوام و طول عمر باتری برای شما اهمیت دارد، باید به دنبال اسپیکری باشید که با توجه به بودجه‌تان بهترین انتخاب است. اسپیکرهای برند Riversong در رنج‌های قیمتی متفاوت و همچنین با دارا بودن کیفیت بسیار بالا، می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. در ادامه به بررسی نکاتی برای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل می‌پردازیم.

هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی به چه نکاتی توجه کنیم؟

میزان بودجه

قبل از هر چیز باید میزان بودجه خود را در نظر بگیرید. اسپیکر بلوتوثی با قیمت‌های متنوع در بازار موجود است که می‌توانید نسبت به بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که کیفیت متریال استفاده شده در اسپیکرها و همچنین میزان وضوح و تفکیک صدا ارتباط مستقیمی با قیمت اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل دارد. اگر کیفیت ساخت و صدای اسپیکر برای شما اهمیت دارد، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. 

قیمت انواع ایرفون بلوتوثی

اندازه

هر چه اندازه اسپیکر بزرگتر باشد، صدای بلندتری دارد و وزن آن نیز بیشتر است. اسپیکرهای خیلی بزرگ برای جابه‌جایی و حمل، کمی سنگین هستند. در صورتی که می‌خواهید اسپیکر بلوتوثی را هر جا که می‌روید با خود حمل کنید؛ بهتر است اسپیکرهایی با اندازه کوچک یا متوسط را برای خرید انتخاب نمایید. 

کیفیت صدا اسپیکرهای ریورسانگ

کیفیت صدا

بلندی و وضوح صدا در اسپیکرها اهمیت زیادی دارد. اکثر اسپیکرهای بلوتوثی دارای صدای استریو و باس قوی هستند. دارا بودن ویژگی صدای استریو تجربه متفاوتی را برای شما رقم می‌زند و صدایی با وضوح و کیفیت بالا خواهید شنید. تعداد درایورها در کیفیت صدا تاثیر زیادی دارد. به عبارت دیگر، هر چه تعداد درایورهای یک اسپیکر بیشتر باشد، صدای خروجی باکیفیت‌تری خواهید داشت. بازه شنوایی انسان از ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است. فرکانس پاسخگویی اسپیکرها در همین بازه است. هر چه عدد فرکانس پایین به ۲۰ هرتز نزدیک باشد، بیس قوی‌تری خواهید داشت. 

قیمت انواع هدفون و هدست

دوام 

امروزه اکثر اسپیکرهایی که به بازار عرضه می‌شوند، ضد آب و ضد گرد و غبار هستند. اگر دوست دارید اسپیکر بلوتوثی را با خودتان به ساحل یا پیک‌نیک ببرید، باید مدلی را انتخاب کنید که استانداردهای لازم را داشته باشد. این استانداردها عبارتند از:

  • IPX6: مقاومت در برابر فشار آب به عبارت دیگر گواهی پایه ضد آب بودن 
  • IPX7: گواهی مقاومت در برابر گرد و غبار و ضد آب بودن تا ارتفاع یک متری به مدت 30 دقیقه  
  • IPX8: گواهی ضد آب بودن تا ارتفاع بیش از 3 متر و حداکثر 30 تا 40 دقیقه و مقاومت در برابر گرد و غبار

طول عمر باتری اسپیکرهای ریورسانگ

طول عمر باتری

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل، دارای باتری با طول عمر بسیار زیاد هستند. تصور کنید زمانی که خارج از منزل هستید و هیچ دسترسی به برق ندارید، شارژ اسپیکر شما تمام شود. اسپیکر بلوتوث ریورسانگ با داشتن مدل‌های مختلف در ظرفیت‌های باتری متفاوت توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. اکثر مدل‌های این برند به صورت میانگین تا 6 ساعت شارژدهی دارند. 

قیمت انواع لپ تاپ

امکانات جانبی و اتصالات

بسیاری از اسپیکرها قابلیت نورپردازی هنگام پخش موسیقی را دارند. نورپردازی این نوع از اسپیکرها دارای حالت‌های مختلف است که قابل تغییر هستند. قابلیت True Wireless Stereo یا به اختصار TWS در اسپیکر بلوتوثی اهمیت بسیار زیادی دارد. این قابلیت به شما امکان اتصال چند اسپیکر را به صورت همزمان به یک دستگاه برای پخش موسیقی می‌دهد. به عبارت دیگر، زمانی که در فضایی بزرگ هستید، اسپیکرهای دارای این قابلیت اتصال بی‌سیم با یکدیگر برقرار می‌کنند و به یک دستگاه واحد برای پخش موزیک وصل شوند. اکثر اسپیکرهایی که امروزه در بازار عرضه می‌شوند دارای پورت USB، جک 3.5 میلی‌متری و کارت حافظه TF هستند. 

معرفی چند مدل اسپیکر بلوتوثی ریورسانگ

معرفی چند مدل اسپیکرهای قابل حمل ریورسانگ

در ادامه قصد داریم تعدادی از اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل برند ریورسانگ را به شما معرفی کنیم و قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که محصولات ریورسانگ با یکسال گارانتی طلایی فافا به خریداران ارائه می‌شود.

 

اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L7

اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L7

این اسپیکر بلوتوثی با ظاهر استوانه‌ای شکل در رنگ مشکی ارائه شده است. جنس بدنه اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L7 از پلاستیک ABS‌ است. بدنه این اسپیکر ضد آب و دارای استاندارد IPX6 است. این گجت دارای رابط اتصال جک 3.5 میلی‌متری، USB و بلوتوث است. به لطف بلوتوث ورژن 5.3، برد این اسپیکر تا 10  متر است. فرکانس پاسخ‌گویی 200 هرتز تا 18 کیلو‌هرتز این گجت سبب بالا رفتن کیفیت صدا و باس نسبتا خوب آن است. اسپیکر بلوتوثی ریورسانگ Jazz L7 دارای کیفیت صدای استریو قوی است. باتری 2000 میلی‌آمپری این اسپیکر حداکثر تا 8 ساعت شارژدهی دارد. لازم به ذکر است که توان خروجی این گجت 20 وات است. سایر امکانات این اسپیکر Jazz L7 عبارتند از:

  • پشتیبانی از فناوری TWS
  • دارای اسلات کارت حافظه از نوع TF
  • دارای 6 حالت نورپردازی RGB

 اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L7

اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L6

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل ریورسانگ Jazz L6 دارای ابعاد نسبتا کوچکی است و در رنگ مشکی ارائه می‌شود. بدنه از جنس پلاستیک ABS‌ و دارای استاندارد IPX6 است. اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L6 دارای رابط اتصال USB، جک 3.5 میلی‌متری و بلوتوث است. این اسپیکر کیفیت صدای استریو قوی دارد. این گجت با داشتن بلوتوث ورژن 5.3 توانسته تا 10 متر برد داشته باشد. همچنین فرکانس پاسخ‌گویی آن بین 200 هرتز تا 18 کیلو‌هرتز است که باس نسبتا خوبی را ارائه می‌دهد. باتری 1200 میلی‌آمپری این اسپیکر حداکثر تا 6 ساعت شارژدهی دارد. دیگر امکانات اسپیکر بلوتوثی Jazz L6 عبارتند از:

  • بدنه ضد آب 
  • پشتیبانی از فناوری TWS
  • دارای اسلات کارت حافظه TF

 اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L6

اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L3

 

اسپیکر بلوتوث برند ریورسانگ Jazz L3 در رنگ مشکی ارائه می‌شود. جنس بدنه این اسپیکر نیز مانند مدل‌‌های قبل از پلاستیک ABS‌ است و گواهی IPX6 ضد آب دارد. این دستگاه تنها از طریق بلوتوث ورژن 5.3 با 10 متر برد قابلیت اتصال دارد. اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L3 کیفیت صدای استریو قوی دارد. این گجت دارای فرکانس پاسخ‌گویی 200 هرتز تا 18 کیلو‌هرتز است که کیفیت صدا و باس تقریبا خوبی دارد. باتری 800 میلی‌آمپری این اسپیکر حداکثر تا 5 ساعت شارژدهی دارد. 

 

اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L2

اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L2

اسپیکر بلوتوث برند ریورسانگ Jazz L2 ابعاد نسبتا کوچکی دارد. گواهی IPX6 ضد آب این گجت سبب شده تا بتوانید از آن در هر جایی استفاده کنید. اسپیکر قابل حمل Riversong مدل Jazz L2 دارای رابط اتصال جک 3.5 میلی‌متری، USB و بلوتوث ورژن 5.3 است. این دستگاه کیفیت صدای استریو خوبی دارد. برد بلوتوث این گجت تا 10 متر است و با داشتن فرکانس پاسخ‌گویی 200 هرتز تا 18 کیلو‌هرتز توانسته کیفیت صدا و باس نسبتاً قوی ارائه دهد. باتری 400 میلی‌آمپری این اسپیکر تا 6 ساعت شارژ نگه می‌دارد. 

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل از برند ریورسانگ را به شما معرفی کنیم. این اسپیکرها دارای شارژدهی بسیار مناسبی برای استفاده خارج از منزل هستند. توجه داشته باشید که رابط اتصال این گجت‌ها علاوه بر بلوتوث؛ جک 3.5 میلی‌متری، USB و حافظه TF‌ نیز هست. تمامی اسپیکرهای این برند دارای استاندارد IPX6‌ هستند. در نتیجه کنار استخر یا در ساحل نیز بدون هیچ نگرانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شهر تکنولوژی فافا برای آسودگی مشتریان، تمامی محصولات برند Riversong اعم از اسپیکرهای قابل حمل را با یکسال گارانتی طلایی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. 

 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش