هشتگ های داغ :‌
هدفون-ریورسانگ
0

بهترین هدفون ریورسانگ؛ معرفی 4 مدل برتر

هدفون بلوتوثی نسبت به ایرفون‌ها کاربری خاص‌تری دارد. اما به صورت کلی هدفون‌ها کیفیت صدا بهتر و بیس بالاتری دارند و آسیب به مراتب کمتری را به گوش می‌رسانند. برندهای بسیار زیادی اقدام به تولید انواع هدفون کرده‌اند، در نتیجه نمی‌توانید به راحتی یک مدل را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید هدفون را به شما ارائه دهیم و سپس به معرفی چند مدل هدفون ریورسانگ بپردازیم. برند ریورسانگ محصولات متنوعی را تولید و عرضه کرده است. شهر تکنولوژی فافا تنها نمایندگی محصولات ریورسانگ در ایران است. تمامی محصولات این برند را می‌توانید از طریق وب‌سایت و فروشگاه حضوری شهر تکنولوژی فافا خریداری کنید.

هدفون-ریورسانگ

معرفی برند ریورسانگ 

برند ریورسانگ در سال 2015 به صورت رسمی توسط IMG Technology Group راه‌اندازی شد. این برند در سال 2016 ابتدا وارد بازار هند و در سال 2020 به عنوان برند جهانی معرفی شد. Riversong هم اکنون دارای 7 نمایندگی فروش در آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا است. علاوه بر این، محصولات این برند در 200000 فروشگاه به فروش می‌رسند. برای آشنایی بیشتر با این برند چینی مقاله‌ای جامع در بلاگ شهر تکنولوژی فافا منتشر شده که لینک آن را در ادامه قرار می‌دهیم. در این مقاله قصد داریم یک راهنما برای خرید هدفون بی سیم ریورسانگ به شما ارائه دهیم تا بتوانید به راحتی مدل مد نظر خود را انتخاب کنید.

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  معرفی برند ریورسانگ RIVERSONG

چه نکاتی هنگام خرید هدفون ریورسانگ اهمیت دارد؟

خرید هدفون همیشه برای افراد چالش برانگیز بوده است. کاربران با اینکه نیاز خود را می‌دانند و بودجه خاصی را در نظر گرفته‌اند، اما با مراجعه به فروشگاه و دیدن تنوع هدفون‌ها، گیج می‌شوند. در ادامه سعی کردیم، مهم‌ترین موارد در زمان خرید headphone بی سیم را به شما ارائه دهیم. همچنین، در انتهای این مقاله به معرفی چند مدل هدفون بلوتوثی ریورسانگ خواهیم پرداخت. 

هدفون-ریورسانگ

 

بودجه برای خرید هدفون بلوتوثی

اگر به دنبال خرید هدفون بلوتوثی هستید، با یک سرچ ساده متوجه تنوع بالای این گجت‌ها خواهید شد. بنابراین برای خرید این گجت جذاب باید بودجه‌ای را تعیین کنید و متناسب با آن هدفونی را انتخاب نمایید. هدفون ریورسانگ در رنج قیمت اقتصادی دسته‌بندی می‌شود و اکثر ویژگی‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را دارد. 

خرید-هدست-و-هدفون

طراحی ارگونومیک هدفون بی‌سیم

هدفون‌های بلوتوثی به دلیل نوع قرارگیری روی گوش، در استفاده‌های طولانی مدت خستگی زیادی ایجاد می‌کنند. از عوامل اصلی که در خرید هدفون بیسیم اهمیت دارد، طراحی ارگونومیک است. جنس، حالت و متریال هد و گوشی‌های هدفون هرچه ارگونومیک‌تر باشند، گوش شما در استفاده‌های طولانی مدت، کمتر خسته خواهد شد. به عبارت دیگر، جنس بالشتک‌های گوشی‌ها نه تنها روی دریافت صدایی واضح، بلکه روی خستگی گوش نیز تاثیر دارند. نوع هد و تطبیق‌پذیر بودن headphone اهمیت دارد، زیرا قابلیت تنظیم متناسب با سر را دارد. 

هدفون-ریورسانگ

گزینه‌های اتصال هدفون بی‌سیم

از اصلی‌ترین گزینه‌های اتصال هر هدفون بی‌سیم، بلوتوث است. برخی از این هدفون‌ها برای اینکه کاربر را محدود به یک روش اتصال نکنند، پورت TF یا جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال AUX نیز بر روی آن تعبیه می‌نمایند. استفاده از اتصال سیمی و درگاه کارت TF می‌تواند شارژدهی هدفون را بالاتر ببرد. علاوه بر این، ورژن بلوتوث بر مصرف انرژی و شارژدهی هدفون تاثیر مستقیم دارد. در نتیجه هدفون‌هایی که ورژن بلوتوث بالای 5.0 دارند، گزینه‌های بهتری برای خرید هستند. تمامی مدل‌های هدفون بلوتوثی ریورسانگ دارای بلوتوث 5.0 به بالاتر هستند که اتصال پایداری را برای شما فراهم می‌کنند.   

قابلیت نویز کنسلینگ هدفون بلوتوثی

قابلیت حذف نویز به دو صورت ANC و ENC در هدفون‌های بلوتوثی وجود دارد. ENC که با نام حذف نویز محیطی شناخته می‌شود روی میکروفون‌ها اعمال می‌شود و صدای محیط را برای داشتن مکالمه بهتر حذف می‌کند. حالت ANC به دو شکل فعال (Active) و غیر فعال (Passive) در هدفون‌ بلوتوثی اعمال می‌شود. حذف نویز فعال در هدفون‌ها و ایرفون‌های گران‌تر و حرفه‌ای وجود دارد. استفاده از فناوری ANC سبب مصرف باتری بیشتر می‌شود. نویز کنسلینگ غیر فعال مربوط به جنس گوشی‌هاست. پیش‌تر نیز به متریال استفاده شده در بالشتک‌های گوشی‌ها اشاره کردیم که سبب فیکس شدن آن‌ها روی گوش خواهند شد و صدای اطراف را کم‌تر به گوش می‌رسانند. 

هدفون-ریورسانگ

کیفیت صدا در هدفون بی سیم

حجم صدا، یکی از مهم‌ترین پارامترهایی است که در انتخاب headphone بلوتوثی نقش بسزایی ایفا می‌کند. کیفیت به همراه حجم صدای بالا، می‌تواند شما را در دنیای موسیقی غرق کند. دارا بودن باس مناسب نیز بر کیفیت و حجم صدا تاثیر مستقیم دارد. اگر شنیدن باس موسیقی اهمیت زیادی برای شما دارد؛ بهتر است مدل‌‌های دور گوش را تهیه کنید. لازم است بدانید که بازه شنوایی انسان در محدوده بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. هرچه پاسخ فرکانسی به اعداد بالا و پایین این بازه نزدیک‌تر باشد، هدفون دقت بالاتری در انتقال صداهای خیلی زیر و خیلی بم دارد. 

خرید-انواع-ایرفون-و-هندزفری

عمر باتری هدفون بی‌سیم

در زمان خرید هدفون بی سیم، باید به مواردی مانند مدت زمان شارژ و استندبای توجه کنید. هر چه هدفونی سریع‌تر شارژ شود، مدت زمان کمتری باید منتظر بمانید. هدفون ریورسانگ در مدل‌های پایه با بیش از 20 ساعت شارژدهی توانسته توجه بسیاری را جلب کند. 

هدفون-ریورسانگ

معرفی بهترین هدفون ریورسانگ

حال که با نکات خرید هدفون بیسیم آشنا شدید؛ قصد داریم چند مدل از هدفون‌های برند ریورسانگ را معرفی کنیم. در صورتی که قصد خرید هدفون بی‌سیم ریورسانگ را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق این مدل‌ها بپردازیم. 

هدفون بلوتوثی ریورسانگ مدل RHYTHM L9

هدفون-ریورسانگ

هدفون ریورسانگ مدل RHYTHM L9 در رنگ مشکی و سفید و طراحی ظاهری بسیار جذاب و مدرن به بازار عرضه شده است. بر روی گوشی‌های این محصول نوارهای باریکی از LED وجود دارد که زیبایی آن را دو چندان می‌کند. بالشتک‌های این headphone از جنس مموری فوم هستند و هد بند آن قابلیت تنظیم دارد. این هدفون بلوتوثی با کابل Type-C شارژ می‌شود. به لطف ورژن بلوتوث 5.3 این کالا تا 10 متر برد دارد. جک 3.5 میلی‌متری این هدفون، می‌تواند اتصال سیمی را برای شما فراهم کند. هدفون بلوتوثی Riversong مدل RHYTHM L9 دارای کیفیت صدای 360 درجه HD استریو و قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) است. باتری 200 میلی‌آمپری این هدفون تا 20 ساعت شارژدهی دارد. 

  • قطر اسپیکر: 40 میلی‌متر
  • امپدانس: 32 اهم
  • فرکانس پاسخ‌گویی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • مدت زمان شارژ شدن: 1.5 ساعت
  • میزان حساسیت: 115 دسیبل
  • وزن: 158 گرم

خرید هدفون بلوتوثی Riversong مدل RHYTHM L9

هدفون ریورسانگ مدل RHYTHM M6

هدفون-ریورسانگ

هدفون ریورسانگ مدل RHYTHM M6 دارای طراحی ظاهری بسیار جذاب و مدرن است. جنس رویه بالشتک‌های این هدفون از چرم مصنوعی است که در استفاده طولانی مدت، کاربر را اذیت نخواهد کرد. هدبند این محصول قابلیت تنظیم دارد و در قسمت داخلی آن بالشتک‌هایی از جنس فوم تعبیه شده است. این هدفون با استفاده از کابل Type-C شارژ می‌شود. به لطف ورژن بلوتوث 5.3، این headphone تا 10 متر برد دارد. هدفون بلوتوثی Riversong مدل RHYTHM M6 قابلیت اتصال سیمی با استفاده از جک 3.5 میلی‌متری، قابلیت حذف نویز محیطی و کیفیت صدای 360 درجه HD استریو دارد. با شارژ این کالا به مدت 2 ساعت، تا 25 ساعت به موسیقی گوش دهید. 

  • ظرفیت باتری: 300 میلی‌آمپر
  • قطر اسپیکر: 40 میلی‌متر
  • امپدانس: 64 اهم
  • مدت زمان شارژ شدن: 1.5 ساعت
  • وزن: 222 گرم

هدفون بلوتوثی ریورسانگ مدل RHYTHM L5

هدفون-ریورسانگ

هدفون ریورسانگ مدل RHYTHM L5 طراحی بسیار مدرن و مینیمال دارد. هد بند قابلیت تنظیم دارد و در قسمت داخلی آن نیز بالشتک‌های فومی قرار گرفته است. این هدفون بلوتوثی با استفاده از کابل Micro USB شارژ می‌شود. همچنین با داشتن بلوتوث ورژن 5.0، این محصول تا 10 متر برد دارد. هدفون بلوتوثی Riversong مدل RHYTHM L5 دارای پورت TF نیز هست. با استفاده از 6 نوع افکت صدایی مختلف EQ می‌توانید به صدای دلخواهتان از هدفون برسید. این هدفون با داشتن باتری لیتیومی با ظرفیت 200 میلی‌آمپر، می‌تواند تا حداکثر 10 ساعت شارژدهی داشته باشد. 

  • قطر اسپیکر: 40 میلی‌متر
  • امپدانس: 32 اهم
  • مدت زمان شارژ شدن: 1.5 ساعت
  • فرکانس پاسخ‌گویی: 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز

هدفون ریورسانگ مدل RHYTHM M5

هدفون-ریورسانگ

هدفون بیسیم ریورسانگ مدل RHYTHM M5 طراحی جذاب و مینیمالی دارد. با استفاده از هد بند قابل تنظیم آن در استفاده‌های طولانی مدت اذیت نخواهید شد. این محصول از طریق پورت Type-C شارژ می‌شود. بلوتوث ورژن 5.3 این headphone بی سیم اتصالی پایدار تا 10 متر را به شما ارائه می‌دهد. هدفون بلوتوثی Riversong مدل RHYTHM M5 دارای پورت TF است تا بتوانید بدون اتصال بلوتوثی هم به موسیقی گوش دهید. این محصول با ارائه باتری لیتیومی با ظرفیت 400 میلی‌آمپر، می‌تواند تا حداکثر 18 ساعت شارژدهی داشته باشد. 

  • قطر اسپیکر: 40 میلی‌متر
  • امپدانس: 32 اهم
  • مدت زمان شارژ شدن: 1.5 ساعت
  • فرکانس پاسخ‌گویی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز

جمع بندی

در این مقاله، راهنمای خرید هدفون بلوتوثی را به شما ارائه دادیم. همچنین به معرفی برند ریورسانگ (Riversong) پرداختیم و چند مدل از هدفون‌های پرفروش این برند را مورد بررسی قرار دادیم. شهر تکنولوژی فافا، تنها نمایندگی رسمی محصولات ریورسانگ در ایران است. اگر قصد خرید هدفون ریورسانگ را دارید؛ می‌توانید از طریق وب سایت شهر تکنولوژی فافا اقدام به خرید نمایید. توجه داشته باشید که تمامی محصولات این برند با یکسال گارانتی طلایی به مشتریان ارائه می‌شوند. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره، پشتیبانان ما به صورت آنلاین و تلفنی آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش