هشتگ های داغ :‌

راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاور بانک های بازار

راهنمای خرید پاور بانک مناسب

 

در این مقاله که یک راهنمای خرید پاوربانک است به بررسی نکات هنگام خرید و معرفی بهترین پاوربانک‌ های بازار می‌پردازیم تا خیال‌تان از بابت جنسی که می‌خرید راحت باشد.

این روزها به‌دلیل استفاده فراوان از گوشی‌های هوشمند و دیگر گجت‌های الکترونیکی و معضل تمام شدن شارژ، پاور بانک محبوبیت بیشتری پیدا کرده و به یکی از اصلی‌ترین وسایل مورد نیاز بسیاری از ما تبدیل شده است.

در سال‌های اخیر با توجه به استقبال مردم، پاور بانک‌ها در انواع و ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند و با توجه به نوع کاربری، برند و قیمت، از فناوری و قابلیت‌های جذاب و متفاوت از جمله شارژ سریع برخوردار هستند.

 

 

مقاله معرفی بهترین لپ تاپ را نیز بخوانید

 

پاور بانک چیست؟

پاور بانک یا همان شارژر همراه، دستگاه کوچکی و سبک وزنی است که عملاً از تعدادی باتری پرظرفیت تشکیل شده است. کافی است این دستگاه را شارژ کنید تا بعداً و در شرایطی که به برق دسترسی ندارید، بتوانید از شارژ آن استفاده کنید.

بهترین شارژر همراه برای شما، به این بستگی دارد که به چه مقدار ظرفیت نیاز دارید و یا به زبان ساده‌تر می‌خواهید این پاور بانک قابلیت چند بار شارژ دستگاه‌های شما را داشته باشد،‌ همچنین تا چه اندازه حمل‌پذیری راحت این دستگاه (وزن کم و ابعاد کوچک) برای شما اهمیت دارد. اگر خواهان ظرفیت بالای پاور بانک باشید بدیهی است که وزن زیادتر و یا ابعاد بزرگ‌‎تر دستگاه اجتناب‌ناپذیر است چون با بالاتر رفتن ظرفیت، وزن و ابعاد آن هم بزرگ‌تر می‌شود.

اگر گوشی شما باتری حجیمی دارد و یا اینکه شما اگر جز افرادی هستید که در سفرهای چند روزه خود می‌خواهید از پاور بانک به عنوان منبع شارژ اصلی خود استفاده کنید، باید پاور بانک با ظرفیت بالاتری تهیه کنید. اما برای شارژ گوشی‌های موبایل هوشمند در سفرهای نیم روزه و کوتاه روزانه در شرایط اضطراری و تأمین شارژ تا زمان رسیدن به پریز برق پاور بانک‌های کوچک با ظرفیت پایین مانند پاور بانک‌ 10000 میلی آمپر ساعتی، مناسب شما خواهد بود.

 

نکات مهم هنگام خرید پاور بانک

خرید پاور بانک یا در حقیقت باتری قابل حمل و اضافی باید بسته به نیاز، نوع استفاده و بودجه انجام شود؛ به این ترتیب سعی کنید از میزان ظرفیت باتری گوشی خود و میزان شارژدهی آن آگاه باشید تا پاور بانک با ظرفیت مورد نیازتان را خریداری کنید.

اگر به شارژ دیگر گجت‌ها مانند تبلت، ساعت هوشمند، هدست و حتی لپ تاپ می‌پردازید، بهتر است در زمان خرید، مدل‌های دارای ولتاژ و ظرفیت بالاتر و طبیعتاً قیمت بالاتر را در نظر بگیرید، اما اگر قصد دارید برای استفاده روزانه، پاور بانک را در جیب یا کیف پول حمل کنید، مدل‌های سبک‌تر و ترجیحاً کم ظرفیت را انتخاب کنید.

نکات-مهم-هنگام-خرید-پاوربانک

1- شارژ سریع پاور بانک

تکنولوژی فست شارژ (Fast Charge) یا شارژ سریع یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و در وقت شما صرفه جویی بسزایی انجام می‌دهد. این قابلیت در قالب فناوری‌های مختلف Power Delivery و Quick Charge ارائه می‌شود و در بهترین پاور بانک‌ های فست شارژ یافت می‌شود.

لازم به ذکر است که برای استفاده از این قابلیت‌ها، باتری دستگاه شما نیز باید با این فناوری‌ها سازگار باشد اگرنه هیچ تأثیری در سرعت شارژ ایجاد نخواهد کرد.

زمان شارژ شدن خود پاور بانک‌ها نیز نکته مهمی است که کمتر به آن توجه می‌شود و  هرچه ولتاژ ورودی پاور بانک بیشتر باشد، مدت زمان شارژ شدنش هم کوتاه‌تر است.

شارژ-سریع-پاور-بانک

 

مقاله بهترین لپ تاپ براساس قیمت را بخوانید

2- اتصالات و خروجی های پاور بانک

اتصالات و شدت جریان خروجی درگاه‌ها از دیگر موضوعات مهمی است که باید به آن توجه کنید که در پاور بانک‌ها، هر درگاه، خروجی متفاوتی ارائه می‌دهد.

پاور بانک ها، به طور کلی دارای 2 نوع پورت هستند؛ پورت های ورودی و پورت های خروجی. درگاه های ورودی در اکثر پاور بانک ها معمولاً یک عدد است و از نوع MicroUSB و یا USB Type-C می باشد و تنها برای شارژ کردن خود پاور بانک به کار می رود. علاوه بر پورت های ورودی، پاور بانک ها دارای یک یا چند پورت خروجی نیز هستند که معمولاً از نوع USB معمولی و گاهی نیز از نوع USB Type-C می باشند و برای اتصال دستگاه های مختلف و شارژ کردن آنها مناسب و کاربردی خواهند بود.

 

 

اتصالات-و-خروجی-پاور-بانک

اتصالات-پاور-بانک

 

 

3- باتری پاور بانک

باتری پاور بانک‌ها در دو مدل لیتیوم یونی (Li-ion) و لیتیوم پلیمری (Li-Po) تولید می‌شوند. این باتری‌ها قابلیت تعمیر یا تعویض ندارند و به نوعی دارای طول عمر مشخصی هستند.

باتری‌های لیتیوم یونی دارای هزینه ساخت پایین‌تر و طول عمر بیشتری هستند و انرژی بیشتری را ذخیره می‌کنند و در مقابل، باتری‌های لیتیوم پلیمری از امنیت بیشتر و وزن کمتری برخوردار هستند.

شرکت‌های سازنده پاور بانک، آن‌ها را به استانداردهای ایمنی مجهز می‌کنند تا باتری دستگاه در حال شارژ در معرض خطر قرار نگیرد.

این استانداردها شامل محافظت در برابر ولتاژ بیش از حد، محافظت در برابر جریان بیش از حد، محافظت در برابر شارژ بیش از حد، محافظت در برابر گرما و اتصال کوتاه می‌شود و بهتر است که پاور بانک انتخابی شما، از این استانداردها بهره ببرد.

 

4- ولتاژ و شدت جریان ورودی و خروجی پاور بانک 

نسبت به دستگاهی که قصد شارژ کردن آن را دارید، باید به شدت جریان پورت مورد استفاده توجه کنید تا آسیبی به آن وارد نشود. بعضی از پاور بانک‌ها نسبت به دستگاه در حال شارژ، شدت جریان خروجی را به‌صورت خودکار و هوشمند تنظیم می‌کنند.

در هنگام خرید عوامل دیگری مانند جنس بدنه، ابعاد و وزن نیز تأثیرگذار هستند که در این بازار پرتلاطم، با شناخت نیاز خود و نوع استفاده‌تان، می‌توانید یک پاور بانک خوب را انتخاب و خریداری کنید.

 

5-قابلیت شارژ بی سیم

شارژ بی‌سیم، نیاز کاربران به حمل کابل را برطرف می‌کند و سرعت عمل را نیز افزایش می‌دهد. البته برای خرید پاور بانک‌های بی‌سیم با استاندارد شارژ وایرلس، باید از پشتیبانی گوشی موبایل خود از این فناوری با در نظر داشتن اینکه شارژ بی‌سیم معمولاً به مدت زمان طولانی‌تری نسبت به شارژ با کابل نیاز دارد، اطمینان حاصل کنید و تنها با نزدیک قرار دادن پاور بانک و گوشی، گوشی خود را شارژ نمایید.

 

شارژ-بی-سیم-پاور-بانک

6- صفحه نمایشگر

برخی دیگر از پاور بانک‌ها به نشانگر LED برای نشان دادن عملیات شارژ و میزان شارژ باقی مانده مجهز شده‌اند و بعضی نیز دارای نمایشگر هستند تا اطلاعات بیشتری از جمله شدت جریان، ولتاژ، مدت زمان شارژ و… را در اختیارتان قرار دهند.

 

7-ظرفیت مناسب پاور بانک برای استفاده های مختلف

ظرفیت، مهم ترین و اصلی ترین معیار انتخاب پاور  بانک محسوب می شود. این پارامتر مهم مشخص می کند که پاور بانک ها چه مقدار انرژی می توانند در خود ذخیره کنند و تا چند مرتبه قادر به شارژ کردن انواع دستگاه ها خواهند بود. ظرفیت پاوربانک با واحد میلی آمپر ساعت بیان می شود و مقادیر گوناگونی دارند که باعث می شود پاور بانک ها ابعاد، اندازه و وزن های متفاوتی داشته باشند.
امروزه، ظرفیت های 5000 تا 20000 میلی آمپر ساعت و یا حتی بیشتر، از جمله محبوب ترین و رایج ترین انواع پاور بانک ها هستند.

 

8-ابعاد و وزن پاور بانک و جابجایی آن

ابعاد و وزن پاور بانک، یکی دیگر از نکات بسیار مهمی است که قبل از خرید مدل مناسب پاور بانک، باید حتماً به آن توجه داشته باشید. پاور بانک هایی که در ظرفیت های گوناگون در بازار موجود هستند، هر یک به خاطر ساختار، جنس و ابعادی که دارند، دارای وزن های متفاوتی نیز می باشند و این باعث می شود که پاور بانک ها با ظرفیت و وزن کمتر، امکان حمل ساده تری نسبت به پاور بانک های با ظرفیت و وزن بیشتر داشته باشند.

برای استفاد های روزمره و خارج از منزل، پاور بانک های کم ظرفیت تر که وزن کمتری دارند و جابجایی آنها راحت تر است، گزینه های مناسب تری هستند. در مقابل، برای افرادی که با ماشین شخصی و یا اتوبوس و قطار به مسافرت های چند روزه می روند و دیر به مقصد می رسند، پاور بانک هایی که ظرفیت بیشتری دارند مناسب خواهد بود.

 

راهنمای خرید پاور بانک برای سفر

 

بهترین پاور بانک‌ها برای استفاده در مسافرت و اوقات فراغت، مدل‌های دارای ظرفیت بالا هستند که معمولاً از ابعاد و وزن بزرگ‌تری برخوردارند و دفعات بیشتری گوشی شما را شارژ می‌کنند.

برخی از پاور بانک‌ها برای شرایط آب و هوایی گوناگون، مقاوم در برابر ضربه، نفوذ مایعات و سقوط از ارتفاع طراحی شده‌اند تا با خیال راحت آن‌ها را با خود حمل کنید و از سوی دیگر بعضی به فلش LED مجهز شده اند تا از آن‌ها به عنوان چراغ قوه در گردش استفاده کنید.
مورد مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد، تعداد و نوع خروجی متفاوت در پاور بانک‌ها است؛ بنابراین هنگام خرید پاور بانک برای سفر، بهتر است که یک مدل دارای خروجی‌های متعدد را انتخاب کنید تا افراد با دستگاه‌های مختلف نیز قابلیت استفاده از آن را داشته باشند.

راهنمای-خرید-پاور-بانک-برای-سفر

 

راهنمای خرید پاور بانک برای گوشی‌های اندروید و iOS

در ساخت گوشی‌های امروزی، از باتری‌های بزرگ و پرظرفیت برای شارژدهی هرچه بیشتر استفاده شده است. بسیاری از گوشی‌های اندروید و آیفون‌های سری 8 به بالا، از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و درگاه شارژ این گوشی‌ها نیز متفاوت است اما مدل‌های جدید اکثراً از درگاه‌های Type-C و Lightning استفاده می‌کنند.

با توجه به ظرفیت باتری گوشی، نوع درگاه شارژ و کابل شارژ مورد استفاده و همچنین پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، می‌توانید مدل مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در ادامه چند نمونه از بهترین پاور بانک‌ها برای آیفون و بهترین پاور بانک‌های دنیا برای گوشی‌های اندرویدی را معرفی می‌کنیم.

پاور-بانک-مناسب-سفر

 

ظرفیت اسمی پاور بانک چیست؟

پاور بانک‌ها در اصل از چندین باتری تشکیل شده‌اند که ظرفیت همه این باتری‌ها در کنار هم، ظرفیت پاور بانک را نشان می‌دهد و بر حسب میلی آمپر ساعت عنوان می‌شود. پاور بانک‌های امروزی معمولا بین 5000 تا 20000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند اما پاور بانک‌هایی هم هستند ظرفیت‌های بالاتری داشته باشند.

ظرفیت پاور بانک در اصل نشان می‌دهد که شما چند بار می‌توانید گوشی یا دستگاهتان را شارژ کنید. مثلا اگر ظرفیت باتری گوشی شما 3000 میلی آمپر ساعت باشد، با یک پاور بانک 10000 میلی آمپری، تقریبا 3 بارِ تمام و یک بار تا 30 درصد، می‌توانید گوشی خود را شارژ کنید.

در واقع هرچه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد، به تعداد دفعات بیشتری می‌توانید گوشی یا دستگاه خودتان را شارژ کنید. تعداد دفعات شارژ بیشتر، یک گزینه خوب است اما در نظر داشته باشید که هرچه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد، وزن و قیمتش هم بیشتر خواهد بود. بنابراین قبل از خرید پاور بانک باید به این توجه کنید که ظرفیت آن دقیقا مناسب گوشی و نیاز شما باشد.

 

ظرفیت واقعی پاور بانک چیست؟

همه چیز به همین سادگی محاسبه بالا نیست و در عمل می‌بینیم که پاور بانکی که باید بیشتر از 3 بار گوشی شما را شارژ کند، عملا برای 2 بار و نیم گوشی را شارژ می‌کند. دلیل این اختلاف اینجاست که ظرفیت نوشته شده روی پاور بانک، ظرفیت اسمی است که با ظرفیت واقعی پاور بانک فرق دارد.

دلیل اختلاف بین ظرفیت اسمی و ظرفیت واقعیِ پاور بانک این است که باتری‌هایی که داخل پاور بانک قرار می‌گیرند، معمولا ولتاژ 3.7 ولت دارند. در طرف مقابل، USB به صورت استاندارد دارای ولتاژ 5v است. به همین دلیل پاور بانک برای اینکه بتواند گوشی را شارژ کند، باید ولتاژ 3.7 خود را به 5 ولت تبدیل کند. همین کار باعث می‌شود که مقداری از انرژی پاور بانک از دست برود و ظرفیت واقعی آن کمتر از ظرفیت اسمی‌‌اش باشد.

 

روش محاسبه ظرفیت واقعی پاور بانک

بعضی از کمپانی‌های تولید کننده پاور بانک، علاوه بر نوشتن ظرفیت اسمی، ظرفیت واقعی آن را هم با فونتی کوچک‌تر، روی پاور بانک درج می‌کنند اما در اکثر پاور بانک‌ها که ظرفیت واقعی را نمی‌بینید، با یک حساب ساده می‌توانید آن را بدست بیاورید.

به صورت معمولی ظرفیت واقعی پاور بانک، حدود 70 درصد ظرفیت اسمی آن است. یعنی تقریبا 30 درصد انرژی پاور بانک صرف تبدیل ولتاژ می‌شود. فرمول ساده محاسبه ظرفیت واقعی پاور بانک به صورت زیر است:

ظرفیت واقعی پاور بانک = ظرفیت اسمی پاور بانک * 0.7

به این ترتیب اگر باتری گوشی شما  3000 میلی آمپر ساعتی باشد و یک پاور بانک 10000 میلی آمپر ساعتی داشته باشید، با این پاور بانک عملا تنها برای 2 بار کامل و یک بار تا حدود 30 درصد، می‌توانید گوشی را شارژ کنید:

10000 * 7.0 = 7000 میلی آمپر ساعت

7000 / 3000 = 2.33 مرتبه

چرا باید پاور بانک اورجینال و دارای ضمانت بخریم؟

 

شاید شما هم تا کنون با چنین پاور بانک هایی که با نام برندهای ناشناس و حتی با نام برندهای معتبر با قیمت پایین در فروشگاه های اینترنتی یا حتی حضوری عرضه می‌شوند، مواجه شده باشید. ما به شما توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به خرید، مشکلاتی که ممکن است پاور بانک های بی کیفیت برای شما به وجود آورند را در ادامه ی مطلب بخوانید.

1- خروجی غیر استاندارد این پاور بانک ها، منجر به آسیب رسیدن به برد اصلی دستگاه می شود.

2- نوسانات زیاد در شارژدهی به باتری دستگاه آسیب می رساند.

3- پاور بانک های بدون گارانتی معمولا به صورت قاچاق و غیرقانونی وارد می شوند و تأییدیه ی اداره استاندارد ندارند.

4- حتی اگر هزینه ی خیلی کمتری نسبت به پاور بانک های اصلی پرداخت کنید، جنس بی کیفیتی را خواهید خرید که به هیچ عنوان ارزش خرید ندارد.

5- افزایش احتمال انفجار پاوربانک یا حتی دستگاهی که به آن وصل شده به دلیل رعایت نکردن موارد استاندارد در ساخت آن و افزایش بیش از حد دما

6- به دلیل استفاده از باتری های بی کیفیت در ساخت آن ها ظرفیت اسمی درج شده روی آن ها غیر واقعیست و خیلی زود خراب می شوند.

7- به دلیل استفاده از مواد نامرغوب در ساخت آنها معمولا پاور بانک های غیر اصلی وزن زیادی دارند

معرفی چند نمونه از بهترین پاور بانک‌ های بازار 

در ادامه چند مدل از بهترین پاور بانک های بازار را به شما معرفی خواهیم کرد و به بررسی مشخصات آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

پاور بانک 30000 سیلیکون پاور مدل Silicon Power QX55 

 

 

Silicon Power QX55 

 

  • ظرفیت : 30000 میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمری
  • 3 ورودی : Micro USB / Type-C / Lightning
  • 4 خروجی : USB1 (USB Type-A) / USB2 (USB Type-A) / USB3 (USB Type-A) / USB Type-C
  • پشتیبانی از Power Delivery
  • دارای فناوری smartSHIELD : محافظت از جریان بیش ازحد ، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و …

 

جزئیات بیشتر و قیمت روز محصول

 

 

 

پاور بانک 20000 سیلیکون پاور مدل Silicon Power QS28

 

 

Silicon Power QS28

 

  • ظرفیت : 20000 میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمری
  • 2 ورودی : Micro USB / Type-C
  • 3 خروجی : USB1 (USB Type-A) / USB2 (USB Type-A) / USB Type-C
  • پشتیبانی از Power Delivery 3.0
  • دارای فناوری‌های smartSENSE، smartBOOST، smartFOCUS و smartSHIELD
  • قابلیت شارژ همزمان 3 دستگاه

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

 

 

 

پاور بانک 20000 سیلیکون پاور مدل Silicon Power QS55

 

Silicon Power QS55

 

  • ظرفیت : 20000 میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمری
  • 3 ورودی : Micro USB / Type-C / Lightning
  • 4 خروجی : USB1 (USB Type-A) / USB2 (USB Type-A) / USB3 (USB Type-A Smart Fast Charge) / USB Type-C
  • پشتیبانی از Power Delivery 3.0
  • محافظت در برابر جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه، افت جریان، شارژ بیش از حد
  • قابلیت شارژ همزمان 2 دستگاه
  • وزن سبک

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

 

 

 

پاور بانک 20000 انرجایزر مدل Energizer UE20014

Energizer UE20014

 

  • ظرفیت : 20000 میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمری
  • 2 ورودی : Micro USB / Type-C
  • 2 خروجی : USB1 (USB Type-A) / USB2 (USB Type-A)
  • محافظت در برابر شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه
  • قابلیت شارژ همزمان 2 دستگاه

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

 

 

پاور بانک 20000 سیلیکون پاور مدل Silicon Power QS15

 

Silicon Power QS15

 

 

  • ظرفیت : 20000 میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمری
  • 2 ورودی : Micro USB / Type-C
  • 3 خروجی : USB1 (USB Type-A) / USB2 (USB Type-A) / Type-C
  • پشتیبانی از Power Delivery 3.0
  • دارای فناوری smartSHIELD : محافظت از جریان بیش ازحد ، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و …
  • قابلیت شارژ همزمان 3 دستگاه

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

 

 

پاور بانک 10000 انرجایزر مدل Energizer UE10064

 

Energizer UE10064

  • ظرفیت : 10000 میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمری
  • 2 ورودی : Micro USB / Type-C
  • 2 خروجی : USB1 (USB Type-A) / USB2 (USB Type-A)
  • محافظت در برابر شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه
  • قابلیت شارژ همزمان 2 دستگاه
  • وزن سبک

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

 

 

پاور بانک 10000 سیلیکون پاور مدل Silicon Power QP77

 

Silicon Power QP77

 

 

  • ظرفیت : 10000 میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمری
  • 2 ورودی : Micro USB / Type-C
  • 3 خروجی : USB1 (USB Type-A) / USB2 (USB Type-A) / Type-C
  • پشتیبانی از قابلیت Fast Charge
  • دارای فناوری smartSHIELD : محافظت از جریان بیش ازحد ، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و …
  • وزن سبک

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

 

 

پاور بانک 10000 انرجایزر مدل Energizer UE10065PQ

 

 

Energizer UE10065PQ

 

 

  • ظرفیت : 10000 میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمری
  • 2 ورودی : Micro USB / Type-C
  • 3 خروجی : USB1 (USB Type-A) / USB2 (USB Type-A) / Type-C
  • پشتیبانی از Power Delivery 3.0
  • محافظت در برابر جریان بیش از حد، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد
  • وزن سبک

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

 

شارژر بی‌سیم انرجایزر مدل Energizer WCP105

 

Energizer WCP105

 

 

  • نوع : بی‌سیم
  • توان : 22.5 وات
  • ورودی : Type-C
  • خروجی : Wireless
  • پشتیبانی از قابلیت Fast Charge
  • شارژ بی سیم Qi
  • وزن سبک

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

 

 

 

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. آدرینا حیاتی گفت:

    بهترین پاور بانک ها ابزارهای ضروری برای همه افراد در دنیای امروز هستند. آنها به شما این امکان را می‌دهند تا در هر زمان و هر مکان از دستگاه‌های الکترونیکی خود استفاده کنید. پاور بانک‌ها با طراحی کوچک و قابل حمل، راحتی استفاده و امکان شارژ سریع از ویژگی های برجسته آنها هستند.

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش