هشتگ های داغ :‌

بهترین لپ تاپ های گیمینگ MSI

قبل از اینکه بهترین لپ تاپ های گیمینگ MSI را بشناسیم باید بگوییم لپ تاپ های گیمینگ و حرفه ای که از سخت افزار های قدرتمندی بهره می برند، برای بازی کردن و کار های سنگین و پیشرفته نظیر رندرینگ، مدل سازی، کارهای گرافیکی و غیره مناسب اند و می توانند نیازهای مختلف کاربران را برطرف کنند.

شرکت های بسیاری به تولید انواع لپ تاپ های گیمینگ مشغول هستند و محصولات متنوعی را تولید می کنند که کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارند و برای نیاز های مختلف حرفه ای و فوق حرفه ای مناسب خواهند بود. شرکت MSI، یکی از مطرح ترین و معروف ترین برند های فعال در این زمینه محسوب می شود که لپ تاپ های گیمینگ بسیار قدرتمندی را تولید می کند که قابل انتخاب و خریداری می باشند.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی جدید ترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ MSI بپردازیم و مشخصات سخت افزاری آنها را بررسی کنیم تا بتوانید در نهایت، بهترین و مناسب ترین مدل آنها را انتخاب و خریداری کنید.

با بهترین لپ تاپ های msi آشنا شوید.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ MSI کدامند؟

شرکت تایوانی MSI که از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان قطعات کامپیوتری و انواع لپ تاپ ها می باشد، در سال ۱۹۸۶ میلادی تأسیس شد و امروزه، یکی از مطرح ترین برند ها در زمینه تولید لپ تاپ های گیمینگ می باشد. این برند معروف از محبوب زیادی در بین گیمرها برخوردار است، زیرا آنها معتقدند لپ تاپ های گیمینگ ام اس آی را می‌توان جزو بهترین‌ها در نوع خود دانست.

لپ تاپ های تولیدی شرکت MSI، از بهترین و جدیدترین سخت افزار های موجود بهره می برند که برای انواع کاربری ها مناسب اند. لپ تاپ های گیمینگ ام اس آی که طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارند، بسیار خوش ساخت هستند. این لپ تاپ ها انتخابی مناسب، برای افرادی می باشند که علاقه ی زیادی به بازی های کامپیوتری دارند و امکانات و قابلیت های متنوعی را در اختیار آنها قرار می دهند.

 

راهنمای خرید هدست گیمینگ به شما کمک می‌کند تا بهترین خرید را داشته باشید.

انواع کاربری ها و انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ ام اس آی

لپ تاپ های گیمینگ، مدل های متنوعی دارند که هر کدام داری مشخصات سخت افزاری گوناگونی می باشند و قدرت پردازشی آنها نیز با یکدیگر متفاوت است و برای کارهای نیمه حرفه ای و پیشرفته مناسب خواهند بود. دسته ای از افراد، لپ تاپ های گیمینگ را تنها برای اجرای بازی های ساده و معمولی نیاز دارند که لپ تاپ مورد نیاز آنها، احتیاجی به سخت افزار های بسیار قدرتمند ندارد و لپ‌ تاپ های معمولی‌ تر، جوابگوی نیاز های آنها خواهند بود.

در مقابل، دسته ای از کاربران هستند که استفاده های حرفه ای و فوق حرفه ای نظیر کار های گرافیکی، انیمیشن سازی، مدل سازی های سه بعدی و غیره را با لپ تاپ خود انجام می دهند که لپ تاپ های گیمینگ فوق حرفه ای شرکت MSI، به راحتی جوابگوی نیاز های آنها خواهند بود.

لپ تاپ گیمینگ MSI مدل Katana GF66 12UCO

لپ تاپ ام اس آی مدل Katana GF66 12UCO یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ MSI برای کاربری نیمه حرفه ای است. این لپ تاپ با وزنی حدود 2.5 کیلوگرم از بدنه ای مقاوم و عملکردی مناسب برخوردار است. این لپ تاپ از پردازنده اینتل مدل Core i5 بهره می‌برد و رم آن 16 گیگابایت و از نوع DDR4 می‌باشد.

حافظه این لپ تاپ گیمینگ ام اس آی 1 ترابایت و از نوع پرسرعت SSD است و در ساخت آن از کارت گرافیک مدل GeForce RTX 3050 4GB استفاده شده است.

 

MSI Katana GF66

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

 

لپ تاپ گیمینگ MSI مدل  Katana GF76 12UD

لپ تاپ ام اس آی مدل Katana GF76 12UD یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ MSI برای کاربری نیمه حرفه ای است. این لپ تاپ از پردازنده اینتل مدل core i7 بهره می‌برد و رم آن 16 گیگابایت و از نوع DDR4 می‌باشد.

حافظه این لپ تاپ گیمینگ ام اس آی 512 گیگابایت و از نوع پرسرعت SSD است و در ساخت آن از کارت گرافیک مدل GeForce RTX 3050 Ti استفاده شده است.

 

MSI Katana GF76

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

 

لپ تاپ گیمینگ MSI مدل Alpha 15 B5EEK

این لپ تاپ با ظاهری زیبا دارای نورپردازی کیبورد RGB می‌باشد و با نرخ تازه سازی 144 هرتزی خود کیفیتی بی‌نظیر را به کاربر ارائه می‌دهد. در این لپ تاپ از پردازنده ساخت شرکت AMD و مدل Ryzen7 استفاده شده است و رم آن 16 گیگابایت از نوع DDR4 می‌باشد.

حافظه این لپ تاپ گیمینگ ام اس آی 512 گیگابایت و از نوع پرسرعت SSD است و در ساخت آن از کارت گرافیک مدل Radeon RX 6600M استفاده شده است.

 

MSI Alpha 15 B5EEK

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

 

لپ تاپ گیمینگ MSI مدل Alpha 15 B5EEK

این لپ تاپ قدرتمند دارای نورپردازی کیبورد RGB می‌باشد و با نرخ تازه سازی 144 هرتزی خود کیفیتی بی‌نظیر را به کاربر ارائه می‌دهد. در این لپ تاپ از پردازنده ساخت شرکت اینتل و Core i7 استفاده شده است و رم آن 16 گیگابایت از نوع DDR4 می‌باشد.

حافظه این لپ تاپ گیمینگ ام اس آی 1 ترابایت و از نوع پرسرعت SSD است و در ساخت آن از کارت گرافیک مدل  GeForce RTX 3060 استفاده شده است.

 

MSI Pulse GL76 12UEK

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

 

لپ تاپ گیمینگ MSI مدل Vector GP76 12UGS

این لپ تاپ قدرتمند یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ MSI بوده و در بین گیمرها بسیار محبوب است. در این لپ تاپ از پردازنده ساخت شرکت اینتل و Core i7 نسل دوازدهم استفاده شده است و رم آن 16 گیگابایت از نوع DDR4 می‌باشد.

حافظه این لپ تاپ گیمینگ ام اس آی 1 ترابایت و از نوع پرسرعت SSD است و در ساخت آن از کارت گرافیک مدل  GeForce   RTX 3070 Tiاستفاده شده است.

 

MSI Vector GP76 12UGS

 

جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت روز محصول

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش