هشتگ های داغ :‌

پیشنهادهای خاص برای هدیه روز مادر

تقدیم و پیشکش کردن هدیه روز مادر، یکی از راه های قدردانی از ایثار و مهربانی زنانی‌ست که به ما زندگی بخشیده و در راه پر پیچ‎وخم زندگی همواره کنار ما ایستاده‌اند؛ شاید خرید بهترین هدیه روز مادر برای زنان الهام‎بخش و دوست‌داشتنی زندگی‎مان کار ساده‌ای بنظر برسد، اما تنوع محصولات موجود در بازار و کمبود وقت بدلیل مشغله‌های روزانه این کار را برای بسیاری از ما کمی سخت کرده است

اگر شما هم در انتخاب هدیه روز مادر و روز زن دچار مشکل شده‌اید، در ادامه همراه ما باشید زیرا در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین هدیه روز مادر بپردازیم.[vc_single_image image=”4021″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

هدیه روز مادر چی بگیرم؟

با وجود تنوع محصولات موجود در بازار بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم از بین لباس، کیف و کفش، عطر و طلا یکی را به‌عنوان هدیه روز مادر انتخاب کنیم. اگر هم به نتیجه نرسیم کارت هدیه یا پول نقدی را در پاکت قرار داده و به‎ مادران و همسرانمان تقدیم می‌کنیم! اما قبول دارید که کمی تنوع هم بد نیست؟ بهتر است امسال به‌جای چیز‌های تکراری، یک هدیه متفاوت و کاربردی تهیه کنیم و با تقدیم آن به مادران مهربان‌مان باعث خوشحالی آن‌ها شویم.

عصر امروز، عصر تکنولوژی است. در این دوره تمامی زنان با هرنوع تحصیلات و هر میزان سواد با تکنولوژی‎ همراه شده و از فناوری‌های جدید استقبال می‌کنند. تفاوتی نمی‌کند که مادر یا همسر شما زنی مسن و جاافتاده است یا زنی جوان که از کودکی یا نوجوانی به لوازم الکترونیکی دسترسی داشته؛ در هرصورت با خرید گوشی موبایل یا دیگر لوازم الکترونیکی به‌عنوان هدیه روز زن می‌توانید باعث غافلگیری او شوید!

لوازم الکترونیکی هدیه‌هایی کاملاً کاربردی هستند که توسط مادر و همسر شما مورد استفاده قرار می‎گیرند. اما خرید لوازمی مانند عطر و ادکلن، کیف و کفش و لباس ممکن است باعث خوشحالی مادر یا همسرتان نشود؛ چراکه خانم‌ها در انتخاب این لوازم وسواس زیادی به ‎خرج می‌دهند و اگر هدیه شما طبق سلیقه‌شان نباشد از آن استفاده نخواهند کرد!

[vc_single_image image=”4019″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

چالش‌های خرید هدیه روز مادر

مناسبات فامیلی باعث شده تا خرید هدیه روز مادر برای بیشتر افراد محدود به مادر و همسرشان نشود. در واقع اکثر افراد علاقه‌مندند تا در روز زن از مادرِ همسر و مادربزرگ‌هایشان نیز قدردانی کنند. اما این‎کار با چالش‌های فراوانی همراه است؛ زیرا اکثر افراد نمی‌توانند هدیه مناسبی را برای عزیزانشان انتخاب کنند. به‌همین‌دلیل در ادامه هدایای مناسب برای مادر، همسر، مادربزرگ، مادر شوهر و مادر زن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انتخاب کادو روز مادر

تفاوتی نمی‌کند که مادر شما چند سال دارد یا میزان تحصیلاتش چقدر است. در هر صورت می‌توانید با خرید یک گوشی هوشمند باعث خوشحالی او شوید. خوشبختانه رابط کاربری گوشی‌های هوشمند بسیار ساده است و تمامی افراد از کودک و پیر و جوان به‌راحتی می‌توانند از این گوشی‌ها استفاده کنند.

اما اگر مادرتان به تازگی گوشی موبایلش را تعویض کرده یا به‌دنبال هدیه روز مادر ارزان قیمتی می‌گردید، می‌توانید انواع لوازم جانبی موبایل از جمله کاور موبایل، پاوربانک، هندزفری یا ایرفون را برای هدیه به مادرتان انتخاب کرده و به این‎صورت از او برای تمامی مهربانی‌هایش قدردانی کنید.

[vc_single_image image=”4020″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

انتخاب کادو برای همسر

انتخاب کادو برای خانم‌ها به ‌خودیِ ‎خود کاری دشوار و زمان‌گیر است؛ حال تصور کنید انجام این‎کار برای آقایان چقدر سخت و چالش بر‎انگیز خواهد بود. اکثر آقایان تمام تلاش خود را برای انتخاب کادو روز زن بکار می‌برند، اما ممک است نتوانند هدیه مناسبی را برای همسر خود تهیه کنند. این را زمانی می‌توان فهمید که خانم‌ها پشت چشمی نازک کرده و به یک تشکر خشک و خالی قناعت می‎کنند.

در این لحظه گویی آب سردی روی آقایان ریخته باشند؛ چراکه به نظر تمامی زحماتشان به‌هدر رفته و کادوی نامناسبی را انتخاب کرده‌اند. البته به آقایان حق می‌دهیم؛ زیرا تنوع محصولات موجود در بازار در کنار سخت‌پسندی خانم‌ها، خرید هدیه روز زن را سخت می‌کند. اما چرا به جای پوشاک و لوازم زنانه، لوازم الکترونیکی را انتخاب نمی‌کنید؟

[vc_single_image image=”4018″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

اکثر آقایان در رابطه با لوازم الکترونیکی اطلاعات بسیار زیادی دارند و می‌توانند در میان مدل‌های مختلف لپ‌تاپ، گوشی موبایل، هارد اکسترنال و… بهترین‌شان را تشخیص داده و خریداری کنند. اکثر خانم‎ها هم نمی‌توانند بدون لوازم الکترونیکی حتی یک ساعت را سپری کنند؛ بنابراین با انتخاب این لوازم می‌توانید باعث شادی بی‌حدوحصر همسر مهربانتان شوید.

برای مثال با خرید لپ‌تاپ ارزان، تبلت، ساعت هوشمند، پاوربانک، هارد اکسترنال، ایرفون یا چند مدل کاور موبایل می‌توانید برق رضایت را در چشمان همسرتان مشاهده کرده و از او به خاطر زحماتش قدردانی کنید.[vc_single_image image=”4017″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

انتخاب هدیه برای مادرشوهر و مادرزن

خوشبختانه دوره دعوای عروس و مادرشوهر یا داماد و مادرزن به سر آمده و امروزه اکثر افراد مادرِ همسر خود را همانند مادرِ واقعی خودشان دوست دارند. اما عشق و علاقه را نمی‌توان بدون هدیه‌ای مناسب ابراز کرد!

در انتخاب هدیه مناسب برای مادر همسرتان بهتر است رنج سنی او را در نظر داشته باشید. اگر مادر همسر شما در آستانه میان‌سالی قرار گرفته می‌توانید در کنار هدیه روز مادر، با خرید لوازمی مثل گوشی موبایل، اسپیکر قابل حمل یا یکی از بهترین پاوربانک‌های بازار از مادر همسرتان قدردانی کنید.

 

انتخاب هدیه برای خانم‌های مسن یا مادربزرگ‌ها

انتخاب هدیه برای خانم‌های مسن در نگاه اول کار چندان سختی نیست اما مادربزرگ‎ها در سنی قرار دارند که نسبت به اتفاقات پیرامونشان حساس و زودرنج می‎شوند؛ به‌همین‌دلیل هدیه شما نباید حس پیری را به آن‌ها القا کند. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است به سراغ لوازم الکترونیکی بروید.

در روزگاران قدیم اکثر مادر‌ها یک رادیو کوچک سر طاقچه می‌‎گذاشتند و در حین انجام کارهای خانه برنامه‌های رادیو را دنبال می‌کردند؛ اما پس از آنکه تلویزیون جای خود را در خانه‌ها باز کرد، عمر رادیو به پایان رسید و تنها یاد و خاطره‌ای از آن روزگار باقی ماند. با گذشت سال‌ها مادرهای دیروز به مادربزرگ‌های امروز تبدیل شدند، مادربزرگ‌هایی که در جهان متفاوت امروز به دنبال نشانه‌ای از گذشته می‌گردند.

[vc_single_image image=”4016″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

با خرید اسپیکر قابل حمل یا همان اسپیکرهای بلوتوثی می‌توانید خاطرات خوش گذشته را برای مادربزرگ‌هایتان زنده کنید. به این‎صورت مادربزرگ‌تان می‌تواند روز خود را با ربنای شجریان آغاز کند و در طول روز دل به نوای خوش موسیقی سنتی یا قرائت قرآن بسپارد. البته برخی از انواع اسپیکر بلوتوثی مجهز به رادیو نیز هستند که باعث تکمیل شدن امکاناتشان برای مادربزرگ‌ها می‎شود.

خرید هدیه روز مادر ارزان

متاسفانه ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که پول سخت به دست می‌آید و ‌راحت از دست می‌رود. احتمالاً مردم دیگر کشورها اگر در این شرایط قرار بگیرند، در مناسبات مختلف فقط به یک تبریک خشک و خالی کفایت می‌کنند. اما خون‌گرمی، دست‌ودلبازی و مهربانی از صفات برجسته مردم ایران است؛ به‌همین‌دلیل شرایط سخت اقتصادی نمی‌تواند مانع خرید هدیه روز مادر توسط فرزندان شود و تنها کمی در ارزش مادی آن تاثیر می‌گذارد.

اگر به‌دنبال لوازم الکترونیکی ارزان‌قیمت به‌عنوان هدیه روز زن هستید، می‌توانید یکی از لوازم زیر را با توجه به بودجه‌تان انتخاب کنید:

خرید لپ‌تاپ ارزان

برخی از مادران شاغل به‌جای کار تمام‌وقت یا نیمه‌وقت، کار فریلنسری یا دورکاری را انتخاب می‌کنند. خرید یک لپ‌تاپ ارزان‌قیمت انتخاب مناسبی به‌عنوان کادو روز مادر برای این عزیزان است. اما به نظر شما برای مادران فریلنسر چه مدل لپ‌تاپی خوبه؟

خوشبختانه امروزه انواع لپ‌تاپ در رنج قیمتی مختلفی عرضه می‎شوند و می‌توان با صرف مبلغی بین 10 تا 20 میلیون تومان یک لپ‌تاپ کاربردی و ارزان‌قیمت را خریداری کرد. برای مثال Lenovo، Acer و Asus برخی از برندهای معتبر لپ‌تاپ هستند که محصولاتی باکیفیت و کارآمد را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کنند.

بنابراین می‎توانید با توجه به بودجه در دسترس‌تان یکی از مدل‌های مختلف لپ‌تاپ این 3 برند مطرح را انتخاب و خریداری کنید. برای مثال لپ‎تاپ 15.6 اینچ Lenovo مدل IdeaPad5 15ITL05 جزء مدل‌های ارزان‌قیمت بازار است و برای امور روزانه کاملاً مناسب می‌باشد.

خرید لوازم جانبی لپ‌تاپ

اگر لپ‌تاپ مادر یا همسر شما سالم و کاربردی است و همچنان می‎توان از آن استفاده کرد، می‌توانید به‌جای آن، انواع لوازم جانبی لپ‌تاپ مانند کیف یا میز لپ‌تاپ را خریداری کنید.[vc_single_image image=”4014″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]خرید میز لپ‌تاپ به مناسبت روز زن، انتخابی هوشمندانه و ارزان‌قیمت است؛ زیرا این هدیه نشان‌دهنده توجه شما به‌راحتی و سلامت مادر یا همسرتان خواهد بود. البته با توجه به امکانات متفاوت انواع میز لپ‌تاپ توصیه می‎کنیم تا پیش از خرید حتماً راهنمای خرید میز لپ‌تاپ را مطالعه کرده و سپس محصولی را خریداری کنید که بیشترین کارایی را برای مادر یا همسرتان داشته باشد. آشنای ویژگی‌های بهترین میز لپ تاپ را می‌توانید در این مقاله بخوانید.

خرید موبایل ارزان

اگر در انتخاب هدیه روز مادر دچار مشکل شده‌اید و دائماً از دیگران سوال می‎کنید: هدیه روز مادر چی بخرم؟ توصیه می‌کنیم ابتدا نفسی عمیق بکشید و سپس در میان مدل‌های مختلف گوشی موبایل یا تبلت یکی را انتخاب کنید.

خوشبختانه این محصولات با رنج قیمتی مختلفی عرضه می‌شوند و حتی با بودجه محدود نیز می‌توان گوشی موبایل هوشمندی را خریداری کرد. بنابراین اگر بودجه شما محدود است می‌توانید به سراغ انواع گوشی میان‌رده سامسونگ و شیائومی بروید.

البته در نظر داشته باشید که قیمت گوشی‌های شیائومی در مقایسه با برند سامسونگ ارزان‌ترند؛ به‌عبارت دیگر اگر دو مدل از گوشی‌های سامسونگ و شیائومی از امکانات مشابه‌ای برخوردار باشند، مطمئناً قیمت گوشی سامسونگ بیشتر از گوشی شیائومی خواهد بود.

اما به‌طورکل با بودجه محدودی بین 3 تا 6 میلیون تومان می‌توانید یک گوشی هوشمند کاربردی از یکی از این برندها خریداری کرده و با هدیه‌کردن آن به مادر یا همسرتان از زحمات او قدردانی کنید.[vc_single_image image=”4015″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

خرید کاور موبایل

اگر بودجه شما بسیار محدود است و نمی‌توانید برای خرید هدیه روز مادر مبلغ زیادی را صرف کنید، یا اگر پکیجی از لوازم مورد نیاز مادر یا همسرتان را خریداری کرده و قصد دارید به این پکیج چیزهای جدیدی را اضافه کنید، کاور موبایل انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

خوشبختانه با مبلغی کم‌تر از 100 هزارتومان می‌توان کاور موبایل باکیفیتی را خریداری کرده و با استفاده از آن مادر یا مادربزرگ خود را خوشحال کرد. البته اگر کاور موبایل مادرتان سالم است می‌توانید لوازم جانبی دیگری مانند هندزفری یا ایرفون را نیز خریداری کنید.[vc_single_image image=”4012″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

خرید هدفون و هدست به‌عنوان هدیه روز زن

انواع هدفون و هدست نیز جزء هدایای ارزان‌قیمت به حساب می‌آیند که با وجود کاربرد زیادشان باعث جلب رضایت مادر یا همسر شما می‎شوند. این محصولات با بودجه‌ای کمتر از 500 هزارتومان قابل خریداری هستند اما اگر بودجه شما از این میزان بیشتر است، می‌توانید به جای هدفون، لیست قیمت انواع ایرفون را بررسی کرده و یکی از مدل‌های این محصول را خریداری کنید.

ایرفون محصولی کوچک و کاربردی است و انتخاب مناسبی به‌عنوان هدیه روز مادر می‌باشد. خانم‌ها می‌توانند با استفاده از ایرفون بلوتوثی در حین انجام اموری مانند آشپزی از زمان ارزشمند خود استفاده کرده و با گوش‌دادن به پادکست اطلاعات خود را افزایش دهند. البته در حین آشپزی یا شست‌وشوی ظروف، گوش سپردن به آوای خوش موسیقی یا غرق ‎شدن در داستان‌های صوتی نیز لذت‎بخش است که با ایرفون بلوتوثی این لذت دوچندان می‎شود.[vc_single_image image=”4013″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

خرید هارد اکسترنال

اگر همسر یا مادر شما عاشق تماشای فیلم و سریال است، می‌توانید با هدیه کردن هارد اکسترنالی پر از فیلم‌ها و سریال‌های محبوبش باعث خوشحالی بی‌حدوحصر او شوید. البته در حین خرید هدیه روز مادر برای مادرانی که میانه چندان خوبی با سینما ندارند نیز می‌توانید انواع هارد اکسترنال را در نظر داشته باشید، زیرا با وجود این حافظه خارجی، مادر شما می‌تواند از فیلم‌های خانوادگی و تصاویر شخصی به خوبی نگه‌داری کرده و نگران پرشدن حافظه موبایلش نباشد!

قیمت هارد اکسترنال باتوجه به برند تولیدی و میزان حافظه در دسترس تعیین می‎شود اما به‎طور کل با صرف مبلغی بین یک میلیون و پانصد هزار تومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان می‌توانید یک هارد اکسترنال یک ترابایت یا 2 ترابایت باکیفیت را خریداری کنید.

از برترین برندهای هارد اکسترنال نیز می‌توان به Adata و وسترن اشاره کرد که انواع هارد اکسترنال وسترن یا WD قیمت مناسب‎تری نسبت به محصولات Adata دارند.[vc_single_image image=”4011″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

جمع‌‎بندی

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با نحوه انتخاب بهترین هدیه روز مادر اطلاعات کاملی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در ابتدای مقاله به بررسی پوشاک و لوازم زنانه‌ای که عمده هدایای روز مادر را تشکیل می‌دهند پرداختیم و سپس هدایای مناسب برای مادر، همسر، مادر همسر و مادربزرگ‌ها را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم. در نهایت به بررسی هدایای ارزان‌قیمت پرداختیم تا شما عزیزان بتوانید با هر مقدار بودجه‌، هدیه مناسبی برای مادر و همسر گرانقدر خود تهیه کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید هدیه روز زن وارد سایت فروشگاه اینترنتی شهر فافا شوید و از میان صدها لوازم الکترونیکی مختلف، محصول دلخواهتان را خریداری کنید. تمامی سفارشات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال می‎شوند و با وجود گارانتی معتبر محصولات می‌توانید از اصالت و کارایی آن‌ها اطمینان داشته باشید.

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

مریم راستی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش