هشتگ های داغ :‌
هایپرایکس
0

تاریخچه شرکت هایپرایکس | معرفی محصولات و جایگاه برند HyperX

امروزه شرکت‌ها و برندهای مختلفی در زمینه تولید محصولات و لوازم جانبی گیمینگ فعالیت می‌کنند و به رقابت می‌پردازند. هرکدام از این برندها محصولات بسیار زیادی عرضه کرده‌اند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. آشنایی با این برندها می‌تواند درک بهتری از انتخاب محصول مورد نیاز‌تان به شما بدهد. هایپرایکس (HyperX) یکی از این برندهای محبوب است که توانسته با طراحی و ارائه محصولات و لوازم جانبی جذاب و با‌کیفیت، محبوبیت زیادی در میان گیمرهای حرفه‌ای و استریمرها پیدا کند. در این مقاله تصمیم داریم که این برند پرطرفدار را به شما معرفی کنیم. اگر گیمر هستید و برندهایی که به صورت تخصصی گجت‌های گیمینگ با‌کیفیت تولید می‌کنند برای شما جذابیت دارند؛ تا آخر این مقاله با شهر تکنولوژی فافا همراه باشید.

هایپرایکس

فهرست مطالب

معرفی برند هایپرایکس

برند هایپر ایکس همان دپارتمان گیمینگ کینگستون تکنولوژی (Kingston Technology) است. این برند همواره سعی داشته محصولات و لوازم جانبی گیمینگ حرفه‌ای را طراحی و تولید کند تا پاسخگوی تمامی گیمرها در سراسر دنیا باشد. HyperX در سال 2002 راه‌اندازی شد و فعالیت خود را آغاز کرد. از همان سال‌های اول، هایپر ایکس به برندی معتبر در زمینه گجت‌های گیمینگ تبدیل شد و با حمایت از تورنمنت‌ها، تیم‌‌ها و اینفلوئنسرهای گیمینگ توانست شهرت جهانی کسب کند. این برند با همکاری شرکت‌هایی مانند EA، Ubisoft و Microsoft محصولاتی خاص با کیفیتی بالاتر، طراحی، تولید و عرضه کرده است. 

هایپر ایکس به تمام دنیا نشان داده که یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید محصولات گیمینگ است. با شنیدن نام هایپر ایکس، تمامی گیمرها به یاد طراحی جذاب، کیفیت فوق العاده، راحتیِ تکرار نشدنی و عملکرد بی‌نظیر محصولات آن می‌افتند. محصولات هایپرایکس با تکنولوژی‌های مدرن و طراحی جذاب، مورد توجه گیمرها، استریمرها و علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی قرار گرفته است. این برند در حال حاضر اسپانسر بیش از 20 تیم گیمینگ است و با استریمرها ارتباطی نزدیک دارد. هایپرایکس به دنبال بهترین استانداردهای تولید محصولات گیمینگ است و با رکوردهای جهانی در پرفورمنس تراشه‌های حافظه و دریافت جوایز بین‌المللی، برندی خوش‌نام و سطح بالاست.

هایپرایکس

تاریخچه برند هایپراکس

از هر برند گیمینگ و معروفی انتظار می‌رود که تاریخچه درخشانی در زمینه تولید محصولات گیمینگ داشته باشد؛ تاریخچه هایپر ایکس نیز پربار و درخشان است. شرکت بزرگ کینگستون، این برند را در سال 2002 راه‌اندازی کرد و لاین فروش رم‌های فرکانس بالای خود را تحت عنوان این برند ارائه داد. رم‌های DDR1 با فرکانس 370 مگاهرتز در ظرفیت‌های 256 و 512 مگابایت عرضه شدند.

تا سال 2010 برند هایپر ایکس به تولید رم‌های پرسرعت با فرکانس بالا ادامه داد و در این مدت رم‌های دسکتاپی DDR2 و DDR3 و همچنین رم‌های لپ‌تاپی DDR2 تولید می‌کرد. بالاخره در 2011 این برند اولین حافظه SSD خود را با کنترلر SandForce و حافظه NAND شرکت توشیبا به بازار عرضه نمود. در سال 2012، هایپر ایکس طی 10 سال فعالیت در زمینه تولید محصولاتی نظیر رم، حافظه ssd و فلش، موفق به فروش بیش از 700 محصول مختلف در دنیا شد.

در سال 2014، هایپر ایکس پای خود را فراتر گذاشت و شروع به تولید لوازم جانبی کامپیوتر کرد. این کار با معرفی موس‌پدهای سری اسکاین (Skyn) و هدست‌های گیمینگ و حرفه‌ای سری کلود (Cloud) با همکاری شرکت QPad انجام شد. تاکنون، هدست‌های گیمینگ سری Cloud برند هایپر ایکس پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته‌اند و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین هدست‌ها برای گیمرها شده‌اند. علاوه بر این در همان سال، این برند رکورد پرسرعت‌ترین رم DDR3 با سرعت 4620 مگاهرتز را در مراسم کامپیوتکس شکست.

برند هایپر ایکس کار خود را با تولید حافظه‌های SSD و رم‌های پرسرعت در کنار لوازم جانبی گیمینگ با‌کیفیت ادامه داد. در سال 2015 این برند هدست گیمینگ Cloud II را با صدای فراگیر 7.1 کاناله وارد بازار کرد و لذت بازی کردن را برای گیمرها چند برابر نمود. در همان سال، شاهد عرضه سریع‌ترین اس اس دی PCIe دنیا از هایپرایکس در میان تمامی حافظه‌های این شرکت بودیم. همچنین، این برند رکورد اورکلاک کردن رم تا فرکانس 4351 هرتز را دارد. 

هایپرایکس

پیشرفت‌های این برند در سال 2016 بیشتر شد. هایپر ایکس با تعدادی از ستارگان NBA و یکی از تیم‌های eSport یعنی Detroit Renegades قرارداد همکاری امضا کرد و شهرت خود را افزایش داد. همچنین توانست به صورت رسمی هدستی لایسنس شده از طرف شرکت بزرگ مایکروسافت برای Xbox One ارائه کند. در همین سال هایپرایکس موفق به فروش بیش از یک میلیون هدست گیمینگ شد. این برند به قرارداد بستن با دیگر بازیکن‌های NBA و شرکت‌های دیگر ادامه داد و تبلیغات خود را از این طریق افزایش داد.

همچنین، هایپر ایکس در سال 2018 موفق به دریافت سه جایزه از مراسم Red Dot Awards برای خلاقیت در تولید سخت‌افزار گیمینگ و چندین جایزه دیگر از مراسم iF Design Awards برای طراحی و تولید محصولات خود شده است. با فروش بیش از 5 میلیون هدست گیمینگ تا 2018، هایپر ایکس به یکی از برندهای پیشتاز در زمینه eSport تبدیل شد. این برند طی سال‌ها فعالیت در زمینه تولید لوازم جانبی گیمینگ همچون هدست، کیبورد، موس و …، محبوبیت بسیار بالایی در میان گیمرها بدست آورده است.

در سال 2021، برند هایپر ایکس توسط شرکت بزرگ HP خریداری شد و از آن پس، تحت چارچوب این شرکت به فعالیت خود ادامه می‌دهد. خرید این برند سبب شد تا HP در بازار لوازم جانبی گیمینگ نیز حضور قوی‌تری داشته باشد. 

در سال 2022، هایپر ایکس اولین مانیتور گیمینگ خود را از سری Armada رونمایی نمود. این مانیتورهای گیمینگ دارای صفحه نمایش IPS با نرخ تازه‌سازی بالا و پشتیبانی از فناوری G-Sync می‌باشند. از سوی دیگر، این مانیتورها قابل نصب بر روی بازوهای Single Gaming Mount هستند و امکان تنظیم زاویه و جابجایی آسان را فراهم می‌کنند.

هایپرایکس حامی تورنمنت‌ها و سلبریتی‌های گیمینگ

تورنمنت Intel Extreme Masters، یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین رقابت ‌های گیمینگ در سراسر دنیاست و با بازی‌‌های مختلفی مانند Counter-Strike: Global Offensive، League of Legends و StarCraft II برگزار می‌‌شود.

تورنومنت ESL One نیز یک سری از رقابت‌های گیمینگ با بازی ‌های Dota 2، Counter-Strike: Global Offensive و Battlefield 4 است و در شهرهای مختلف دنیا برگزار می‌‌شود.

هایپرایکس

تورنمنت DreamHack که یکی از رویدادهای گیمینگ و فرهنگ دیجیتال است، در کشورهای اروپا و آمریکا برگزار می‌شود و گیمرها در بازی‌‌های مختلفی مانند Counter-Strike: Global Offensive، Dota 2، Fortnite و Call of Duty رقابت می‌کنند.

تورنومنت HyperX Esports Arena Las Vegas که مکانی اختصاصی برای برگزاری رقابت‌ها و رویدادهای گیمینگ است و در شهر لاس وگاس آمریکا قرار دارد. این تورنمنت با بازی‌‌های مختلفی مثل Fortnite، Super Smash Bros. Ultimate، Tekken 7 و Street Fighter V برگزار می‌‌شود.

تورنمنت HyperX Showdown که به صورت رقابت‌‌های هفتگی است، در بازی‌های مختلف مانند Call of Duty: Warzone، Valorant، Fall Guys و Among Us برگزار می‌‌شود. در این رویداد سلبریتی ‌ها، استریمر‌ها، بازیکنان حرفه‌ای و هواداران به صورت تیمی به چالش کشیده می‌شوند.

هایپرایکس

زمینه فعالیت برند هایپراکس

همانطور که گفتیم، برند هایپر ایکس (HyperX) کار خود را با تولید رم‌های پرسرعت شروع کرد و با تولید حافظه‌های SSD مختلف، زمینه فعالیت خود را گسترش داد. سپس، با طراحی و تولید لوازم جانبی گیمینگ و حرفه‌ای، فعالیت خود را در میان گیمرها، بازیکنان حرفه‌ای و eSport پلیرها افزایش داد. علاوه بر این، هایپرایکس با افتخار اسپانسرینگ بیش از 20 تیم گیمینگ و فستیوال‌های مهمی همچون Intel Extreme Masters و Dreamhack را نیز بر عهده دارد.

محصولات هایپر ایکس به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند تا تمامی نیازهای گیمرهای حرفه‌ای را برآورده کرده و به آن‌ها کمک کنند تا بهترین بازی خود را ارائه دهند و پیروز رقابت‌ها باشند.

هایپرایکس

محصولات برند هایپراکس

برند هایپر ایکس تنوع بالایی از لوازم جانبی گیمینگ را برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای ارائه می‌کند که همگی از ویژگی‌های جذابی برخوردار هستند.

  • هدست‌های گیمینگ: با این هدست‌ها می‌توانید صدای پای دشمنان و رقیب‌های خود را به راحتی در بازی بشنوید و پیروز رقابت‌ها باشید. کیفیت بالای این هدست‌ها شما را در دنیای بازی غرق می‌کند و تجربه بسیار خوبی از بازی در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • کیبوردهای گیمینگ: با کیبوردهای گیمینگ هایپر ایکس می‌توانید کنترل بیشتری روی بازی خود داشته باشید. سوییچ‌های نرم و راحت این کیبوردها دقت بسیار خوبی دارند و استفاده از آن‌ها حس خوبی هنگام بازی به شما می‌دهد.
  • موس‌های گیمینگ: یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های موس‌های گیمینگ هایپرایکس سنسور با دقت بسیار بالای آن‌ها است که می‌تواند تمامی حرکت‌های شما را تِرَک نماید.
  • دسته‌های بازی: دسته‌های بازی هایپر ایکس دارای طراحی ارگونومیک هستند تا در طولانی مدت، خستگی دست را کاهش دهند. علاوه بر آن، این دسته‌ها تحت لایسنس ایکس باکس هستند و امکان استفاده از آن‌ها با کنسول‌های ایکس باکس نیز وجود دارد.
  • مانیتورهای گیمینگ: هایپرایکس به تازگی شروع به تولید مانیتورهای گیمینگ کرده که همگی از رفرش ریت بالایی برخوردار هستند. همچنین رنگ‌های پویای این مانیتورها لذت بازی کردن را چند برابر می‌کنند.
  • میکروفون: هایپر ایکس استریمرها و تولید کنندگان محتوا را نیز در نظر دارد. میکروفون‌های هایپرایکس صدای شما را با شفافیت بالا ضبط می‌کند. همچنین با کاهش یا حذف نویز محیط، مخاطبان شما صدا را واضح می‌شنوند.
  • اکسسوری‌ها: اگر به شخصی سازی لوازم جانبی گیمینگ خود علاقه دارید، هایپرایکس اکسسوری‌های مختلفی همچون اکسسوری‌های هدست، کلیدهای کیبورد، کابل و … را نیز ارائه می‌کند تا جذابیت لوازم خود را چند برابر نمایید.

هایپرایکس

گارانتی محصولات هایپرایکس (HyperX)

درست است که هایپر ایکس محصولات حرفه‌ای و جذابی تولید می‌کند، اما هرکدام از آن‌ها طول عمر مشخصی دارند؛ به همین دلیل داشتن گارانتی معتبر مزیتی بسیار مهم محسوب می‌شود. بسیاری از محصولات هایپر ایکس با گارانتی نیکان پاسارگاد در کشور عرضه می‌شوند. این شرکت بیش از 15 سال در زمینه تأمین و عرضه کالاهای IT فعالیت دارد. علاوه بر این، در تلاش است تا کیفیت کار خود را افزایش دهد تا کاربران با راحتی بیشتری خرید خود را انجام دهند.

برند هایپرایکس (HyperX) همواره در تلاش کرده تا بهترین لوازم جانبی گیمینگ را برای گیمرها، استریمرها، کاربران حرفه‌ای و eSport پلیرها عرضه کند. تاریخچه برند هایپرایکس بسیار پربار است و اتفاقات جذاب زیادی را در خود دارد که برای هر کاربری، جالب و شنیدنی است. اسپانسر بودن برای تیم‌ها و مسابقات مختلف باعث شده نام هایپرایکس در میان صنعت گیم برجسته شود. محصولات هایپرایکس از آن دسته کالاهایی هستند که به هر کاربری پیشنهاد می‌شود تا با استفاده از آن‌ها، سطح بازی خود را ارتقا دهند.

سوالات متداول

محصولات هایپرایکس دارای کیفیت بسیار بالا، عملکرد عالی و قابلیت‌های منحصربه‌فرد هستند که انتخاب بسیار مناسبی برای گیمرها می‌باشند.

بله، محصولات هایپرایکس با تمامی سیستم‌های گیمینگ مانند کنسول‌های بازی، کامپیوترها، لپ‌تاپ‌های گیمینگ و… سازگار هستند.

ویژگی‌هایی که محصولات هایپرایکس را از سایر برندها متمایز می‌کند شامل طراحی مدرن، کیفیت ساخت بالا، طول عمر زیاد و سازگاری آن با انواع سیستم‌های گیمینگ است.

برای اطمینان از اصالت و اورجینال بودن محصولات هایپرایکس، بهتر است از فروشگاه‌های رسمی و معتبری مانند شهر تکنولوژی فافا خرید کنید. علاوه بر این، محصولات هایپرایکس تنها با گارانتی نیکان پاسارگاد عرضه می‌شوند که باید به این مورد در زمان خرید توجه نمایید. 

بله، تمامی محصولات هایپرایکس دارای گارانتی نیکان پاسارگاد هستند.

محصولاتی مانند هدست‌های گیمینگ، موس و کیبوردهای گیمینگ، پد موس و میکروفون‌ها از محبوب‌ترین‌های هایپرایکس در بین گیمرها هستند.

بله، محصولات هایپرایکس هدیه‌ای کاربردی و باکیفیت برای گیمرها محسوب می‌شوند.

برای مشاوره در مورد محصولات هایپرایکس می‌توانید با پشتیبانان ما در شهر تکنولوژی فافا به صورت آنلاین و تلفنی در ارتباط باشید. 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

امیرمحمد مریدزاده

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش