هشتگ های داغ :‌

رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا در آنپکد 2023

رونمایی از یک محصول جدید یا معرفی تکنولوژی جدید برای هر کاربری جذاب و دلنشین است. سامسونگ بعد از 2 سال از شروع بیماری کرونا، دوباره مراسم آنپکد 2023 را به صورت حضوری در شهر سان فرانسیسکو در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) برگزار کرد. در میان محصولات جدید، به جرات می‌توان معرفی و رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا را مهم‌ترین اتفاق این رویداد در نظر گرفت.

تاکنون خبرها و شایعه‌های بسیار زیادی در رابطه با این گوشی پرچمدار مشاهده نمودیم اما اکنون قصد داریم مشخصات کامل S22 Ultra را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر از طرفداران دو آتیشه محصولات سامسونگ هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.[vc_single_image image=”4269″ img_size=”full”]

مشخصات گوشی موبایل S23 Ultra سامسونگ

پس از رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا، اکنون اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در اختیار داریم. قصد داریم در ادامه این مقاله به بررسی این مشخصات بپردازیم.

طراحی و نمایشگر

سامسونگ صفحه نمایشی 6.8 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X برای گوشی S23 Ultra خود در نظر گرفته که همانند نسل قبل، با رزولوشن 1440×3088 پیکسل و کیفیت QHD تصاویر را با وضوحی فوق العاده نمایش می‌دهد.

حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 1750 نیت برآورد شده که امکان استفاده از آن در زیر نور مستقیم خورشید را فراهم می‌کند. همچنین به لطف برخورداری از تکنولوژی HDR10+، می‌توانید از تماشای ویدیو با رنگ‌های نزدیک به واقعیت لذت ببرید.

شیشه جلویی و عقبی گوشی S23 Ultra از جنس گوریلا گلس Victus 2 است و به یک فریم آلومینیومی برای مقاومت در برابر ضربه، خط و خش مجهز شده است. همچنین این گوشی دارای استاندارد IP68 بوده و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.

S23 Ultra مانند مدل قبلی، از S Pen پشتیبانی می‌کند که از میزان تأخیر بسیار پایین 2.8 میلی‌ثانیه برای دقت بالا برخوردار است. درگاهی برای قرار دادن آن در گوشی تعبیه شده است.

 

رنگبندی گوشی جدید سامسونگ

در رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا مشخص شد که این گوشی خارق‌العاده در چهار رنگ مشکی، کرمی (سفید)، سبز و بنفش روشن ارائه می‌شود و می‌توانید با توجه به سلیقه خود، هریک از آن‌ها را تهیه کنید. همچنین چهار رنگ لیمویی، آبی آسمانی، گرافیتی و قرمز که انحصاری سایت سامسونگ است را برای آن در نظر گرفته است.[vc_single_image image=”4270″ img_size=”full” alignment=”center”]

دوربین S23 Ultra سامسونگ

گوشی پرچمدار S23 Ultra به یک دوربین 200 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض (Ultrawide) و دو دوربین 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم 3 و 10 برابر مجهز شده است. تنها تفاوت دوربین‌ها نسبت به نسل قبل، ارتقای دوربین اصلی از 108 مگاپیکسل به 200 مگاپیکسل است که قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت فوق العاده 8K و 30 فریم بر ثانیه یا 4K و 60 فریم بر ثانیه را در اختیار شما قرار می‌دهد.[vc_single_image image=”4271″ img_size=”full” alignment=”center”]

برای آشنایی با محصولات سری 14 اپل بخوانید.[/vc_message]

یکی از کارهای عجیب سامسونگ که بسیاری از کاربران را متعجب کرده، جایگزین کردن دوربین سلفی 40 مگاپیکسل با دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است. شاید کاهش رزولوشن ممکن است خبر خوبی به نظر نرسد ولی سامسونگ بر روی قسمت‌های دیگر این سنسور تمرکز کرده تا کیفیت کلی آن را بهبود ببخشد.

یکی از قابلیت‌هایی که در مراسم رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا پر رنگ بود، قابلیت Nightography پیشرفته گوشی است که با ثبت عکس و ضبط ویدیوهای با کیفیت فوق العاده در تاریکی، شب‌های خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

سخت افزار و باتری گوشی‌های S23 Ultra

برخی از گوشی‌های S22 Ultra به همراه تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 و برخی دیگر با تراشه ضعیف‌تر Exynos 2100 سامسونگ عرضه شدند. بر خلاف آن، درون تمامی گوشی‌های S23 Ultra در سراسر دنیا، تراشه قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 تعبیه شده که نسخه بهبود یافته آن مختص گوشی‌های گلکسی محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده برای این گوشی Adreno 740 است و توانایی اجرای بازی‌ها با فناوری Ray Tracing را دارد. با استفاده از این فناوری می‌توانید بازی‌ها را با گرافیکی واقع گرایانه تجربه کنید.

مدل‌های مختلف گوشی S23 Ultra با حافظه رم 8 گیگابایت و 12 گیگابایت عرضه می‌شود. همچنین ظرفیت حافظه ذخیره سازی از 256 گیگابایت شروع شده و تا 512 گیگابایت و 1 ترابایت افزایش می‌یابد.

همچون نسل قبل، سامسونگ از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی برای تأمین انرژی گوشی S23 Ultra استفاده نموده که از طریق شارژر سیمی با توان 45 وات شارژ می‌شود. توان شارژ بی سیم در نسل قبل 15 وات بود ولی در مدل جدید به 10 وات کاهش یافته که یکی دیگر از کارهای عجیب سامسونگ است. باتری این گوشی به گفته سامسونگ توانایی پخش ویدیو تا 26 ساعت و پخش موسیقی تا 99 ساعت را دارد.

از مشخصه‌های جدید اضافه شده به S23 Ultra می‌توان به بلوتوث نسخه 5.3 و Wi-Fi 6E اشاره کرد. این گوشی با اندروید 13 به صورت پیش فرض ارائه می‌شود. رابط کاربری One UI 5.1 نیز امکانات بسیار زیادی را با خود به ارمغان آورده و به گفته سامسونگ، تا 4 سال از این گوشی و سری S23 پشتیبانی خواهد کرد.

 

قیمت  گوشی جدید سامسونگ؛ S23 Ultra

سامسونگ پس از رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا،  قیمت گوشی S23 Ultra را 1199 دلار اعلام کرده که نسبت به گوشی S22 Ultra که 1199 دلار بوده تغییری نیافته است. لازم به ذکر است که این قیمت مدل پایه است و مدل‌های با رم و حافظه بالاتر قیمت بیشتری خواهند داشت.آیا می‌دانید ChatGPT چیست؟ در این مقاله امکانات خارق‌العاده این ربات هوش مصنوعی و کاربردهای آن را توضیح داده‌ایم.[/vc_message]

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. احمد رضا مکتوبیان گفت:

    سامسونگ تو اس ۲۳ اولترا زیاد تغییری ایجاد نکرده است، چیدمان دوربین پشتی اس ۲۳ اولترا مانند مدل قبلی هس، سامسونگ نمی تواند رم ۸ حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ را کلا از سری اس جدید حذف کنه، در کل باید قید رم ۸ حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ را بزند، تو اس جدید از رم های ۱۲ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ، رم ۱۲ حافظه داخلی ۵۱۲ گیگ، رم ۱۲ حافظه داخلی ۱ ترابایتی استفاده کند، از شارژر جدید ۶۵ آمپر استفاده کند، باید باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تو اس جدید حذف کنه و باتری کمی بزرگتر استفاده کنه باتری ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعت تو اس ۲۳ اولترا لازم هس،

    1. mohammad haghighi گفت:

      اگه ظرفیت باتری رو افزایش میداد خیلی بهتر بود اما قطعا با تراشه جدید کوالکام که قراره توی S23 اولترا استفاده بشه قطعا شارژدهی بهبود پیدا میکنه

  2. mehdi boroji گفت:

    کاش قیمتش روهم میگفتین

    1. mohammad haghighi گفت:

      قیمت قطعی هنوز مشخص نیست اما به احتمال زیاد قیمت دلاری گوشی ها توی نسخه پایه ایناست:
      گلکسی S23: حدودا ۷۹۹ دلار
      گلکسی S23 پلاس: حدودا ۹۹۹ دلار
      گلکسی S23 اولترا: حدودا ۱۱۵۰ دلار
      ولی سامسونگ پیش فروش خودش رو شروع کرده که با ۵۰$ تخفیف کاربرها میتونند گوشی و گلکسی بوک هایی که قراره رونمایی بشه رو پیش خرید کنن

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش