هشتگ های داغ :‌

بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور

گوش دادن به موسیقی یکی از تفریحات لذت بخش برای تمامی کاربران به شمار می‌رود. اگر دوست دارید در مهمانی، سفر و هر مکان دیگری، از موسیقی با صدای بلند و وضوح بالا نهایت لذت را ببرید، به یک اسپیکر قابل حمل با مشخصات مناسب احتیاج خواهید داشت. شرکت سیلیکون پاور برای پاسخ به این نیاز کاربران، اسپیکرهای قابل حمل خود را با قابلیت‌های و خصوصیات گوناگونی تولید و به بازار عرضه کرده است. در ادامه به معرفی برند سیلیکون پاور و بهترین اسپیکرهای قابل حمل این شرکت می‌پردازیم تا به جواب این سوال که چرا اسپیکرهای قابل حمل این شرکت، انتخاب بسیار مناسبی برای گوش دادن به موسیقی در گردش و سفر می باشند، پی ببرید.

 

معرفی برند سیلیکون پاور

شرکت سیلیکون پاور (Silicon Power) از سال 2003 در کشور تایوان فعالیت خود را شروع کرده و با تولید محصولات و کالاهای با کیفیت موفق شده به محبوبیت بالایی در میان کاربران برسد. امروزه خرید و فروش محصولات این شرکت از جمله اسپیکرهای قابل حمل، اس اس دی اینترنال، هارد اکسترنال، پاور بانک و … در بیش از 100 کشور جهان انجام می‌شود. دفتر اصلی شرکت سیلیکون پاور در شهر تایپه کشور تایوان قرار دارد اما برای پاسخگویی بهتر به نیازهای کاربران، دفترهای دیگری نیز در کشورهایی همچون ایالات متحده آمریکا، ژاپن، هند و هلند تاسیس کرده است.

 

بهترین اسپیکر قابل حمل سیلیکون پاور

 

شرکت سیلیکون پاور با سر لوحه قرار دادن مدیریت کیفیت محصولات، مسئولیت پذیری در قبال محیط زیست و احترام متقابل به شرکای تجاری، کارمندان و مصرف کننده‌ها، اعتماد کاربران زیادی را در طول این سال‌ها به دست آورده است. از بزرگ‌ترین دستاوردهای شرکت سیلیکون پاور می‌توان به کسب رتبه یازدهم در بین 1000 تولید کننده برتر و رده نخست در صنعت نیمه رسانای تایوان در سال 2009 اشاره کرد. همچنین این شرکت موفق به دریافت جوایز ارزنده و نفیسی همچون Taiwan Excellence، Golden Pin Design و China Red Star Design شده است.

 

مزایای اسپیکرهای سیلیکون پاور

همانطور که گفته شد، شرکت سیلیکون پاور محصولات با کیفیت بسیار زیادی را با کاربردهای مختلف تولید می‌کند. اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور نیز همچون دیگر کالاهای این شرکت، با طراحی جذاب و امکانات مختلفی تولید می‌شوند تا به نیازهای انواع کاربران پاسخ دهند. اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور دارای ویژگی‌ها و خصوصیات کاربردی بسیار زیادی هستند که باعث بیشتر شدن ارزش خرید آن‌ها شده است.

از مهم‌ترین مزایای اسپیکرهای سیلیکون پاور می‌توان به بهره مندی از اتصالات متنوع، کیفیت صدای بالا برای پخش صدای با کیفیت، پشتیبانی از فناوری TWS، برخورداری از نورپردازی جذاب و شارژدهی مناسب برای پخش موسیقی در مدت زمان طولانی اشاره کرد. در ادامه با مزایای بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور بیشتر آشنا خواهید شد.

 

اتصالات متنوع

یکی از مزایای بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور، اتصالات متنوع آن‌ها می باشد. امکان اتصال به اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون به صورت سیمی با استفاده از کابل AUX و بی سیم به وسیله بلوتوث وجود دارد و می‌توانید با رابط دلخواه یا در دسترس خود به پخش موسیقی بپردازید.

بسیاری از اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور از درگاه‌های دیگری همچون درگاه USB و درگاه Micro SD نیز برخوردار هستند. می‌توانید ترانه‌های خود را روی فلش مموری یا حافظه Micro SD ذخیره نمایید و با متصل کردن آن‌ها به اسپیکر، از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

 

کیفیت صدای بالا

یکی دیگر از مزایای بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور، کیفیت صدای بالای آن‌ها است که موسیقی و آهنگ‌ها را با وضوحی عالی پخش می‌کنند. بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور به ووفرهای بزرگی مجهز شده‌اند تا صدای بیس را با ضرب و قدرت بسیار بالایی پخش نمایند. همچنین این اسپیکرها برای پخش صداهای با فرکانس بالا به باند توییتر مجهز شده‌اند. این اسپیکرها با پخش صداهای مختلف از درایور و باند مخصوص، صداها را با کیفیت بسیار خوبی پخش می‌کنند و تجربه خوبی را از گوش دادن به موسیقی برای شما به ارمغان می‌آورند.

 

فناوری TWS

از دیگر مزایای بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور می‌توان به پشتیبانی از فناوری TWS اشاره کرد. فناوری TWS امکان اتصال اسپیکرها با استفاده از بلوتوث را برای شما فراهم می‌کنند. با استفاده از این فناوری می‌توانید دو اسپیکر مشابه را از طریق رابط بی سیم بلوتوث به یکدیگر متصل کنید و با صدای غنی تولید شده توسط آن، لذتی دو چندان از گوش سپردن به موسیقی تجربه کنید. بزرگ‌ترین نقطه قوت فناوری TWS این است که تمامی اتصالات به صورت بی سیم انجام می‌شوند و نیازی به استفاده از سیم و کابل نخواهد بود.

 

بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور

 

نورپردازی جذاب

امروزه نورپردازی اسپیکرها و محصولات دیگر توانسته به محبویت بالایی در میان کاربران دست یابد. سیستم نورپردازی نگاه هر شخصی را به خود جلب می‌کند و حال و هوای خاصی به مهمانی ها و دورهمی ها می‌دهد. یکی از مزایای بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور، بهره مندی از سیستم نورپردازی جذاب روی اسپیکر است که فضای دورهمی‌ها را شاد می‌کند. این اسپیکرها از حالت‌ها و افکت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کنند و با توجه به سلیقه خود می‌توانید نوع و حالت نورپردازی را شخصی سازی کنید.

 

شارژدهی مناسب

میزان شارژدهی و قابلیت نگهداری شارژ یکی از مهم‌ترین معیارها هنگام خرید اسپیکرهای قابل حمل محسوب می‌شود زیرا هدف اصلی از خرید اسپیکر قابل حمل این است که بتوان آن را در مکان‌های مختلف به همراه داشت. بسیاری از بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور به باتری داخلی قدرتمند مجهز شده‌اند و ظرفیت‌های بالایی دارند. بهره مندی این اسپیکرها از باتری‌هایی با ظرفیت بالا موجب شده تا شارژدهی مناسبی داشته باشند و تا ساعت‌ها امکان استفاده از آن ها وجود داشته باشد. باتری داخلی بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور به طور متوسط توانایی نگهداری شارژ تا 5 الی 6 ساعت را دارند و می توان آن‌ها را در هر جایی به همراه داشت و از شنیدن موسیقی لذت برد.

 

اسپیکر سیلیکون پاور

 

معرفی بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور

تا به اینجا با ویژگی‌ها و مزایای بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور آشنا شدید و پی بردید که اسپیکرهای سیلیکون پاور چه امکانات و ویژگی‌هایی دارند. همانطور که پیش‌تر گفته شد، تنوع مدل‌ها و محصولات شرکت سیلیکون پاور بسیار بالا است و به همین دلیل قصد داریم تعدادی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور را به شما معرفی کنیم. با خواندن و مقایسه این اسپیکرها می‌توانید بهترین مدل را با توجه به نیازها و خواسته‌های خود انتخاب کنید.

 

اسپیکر سیلیکون پاور مدل BS91

اسپیکر سیلیکون پاور مدل BS91 را می توان یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل به شمار آورد. این محصول از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و به لطف بهره مندی از دستگیره، به سادگی می‌توانید آن را در هر مکانی به همراه داشته باشید و از شنیدن موسیقی با کیفیت خوب لذت ببرید.

به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور، اسپیکر BS91 به اتصالات مختلفی مجهز شده و بدون هیچ دردسری می‌توانید با توجه به نیاز خود، پخش کننده موسیقی را به اسپیکر متصل نمایید. امکان اتصال به اسپیکر از طریق بلوتوث نسخه 5.0، کابل AUX، درگاه USB و Micro SD انجام می‌شود.

این اسپیکر با توان خروجی ۳۵ وات، صدای با کیفیتی را ارائه می‌دهد. این محصول دارای دو ووفر 6.5 اینچی و یک توییتر برای پخش متعادل صدا با کیفیتی عالی است. از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر نیز می‌توان به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3600 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد که با توجه به نوع کاربری و استفاده هر فرد، توانایی نگهداری شارژ تا 5 ساعت را دارد.

اسپیکر بلوتوثی BS91 از نورپردازی جذاب با سه حالت مختلف برخوردار است و ظاهر خاصی به دورهمی شما می‌بخشد. با توجه به ویژگی‌های بالا، اسپیکر سیلیکون پاور مدل BS91، یکی از گزینه های مطرح برای افرادی است که به دنبال یک اسپیکر با کیفیت بالا، طراحی زیبا و پرتابل هستند. به طور خلاصه، مشخصات این اسپیکر به شرح زیر می باشند:

  • قابلیت اتصال به صورت سیمی و بی سیم
  • پشتیبانی از بلوتوث 5.0
  • مجهز به دو عدد ووفر 6.5 اینچی و یک توییتر
  • پشتیبانی از فناوری TWS
  • مجهز به سه حالت نورپردازی
  • دارای میکروفون بی سیم با محدوده عملیاتی 20 متر
  • شارژدهی تا 5 ساعت

 

اسپیکر بلوتوثی bs91

خرید اسپیکر بلوتوثی BS91

 

اسپیکر سیلیکون پاور مدل BS93

اسپیکر قابل حمل سیلیکون پاور مدل BS93 یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور است که برای استفاده در مکان‌های مختلف به خصوص در سفر و گردش مناسب می‌باشد. شرکت سیلیکون پاور در قسمت بالایی اسپیکر BS93 یک دستگیره تعبیه نموده که موجب آسان شدن جا به جایی و حمل آن شده است؛ به همین دلیل، این اسپیکر یک انتخاب بسیار مناسب برای گوش دادن به موسیقی در هر مکانی می باشد.

اسپیکر قابل حمل BS93، قابلیت اتصال به صورت سیمی و بی سیم را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به نیاز خود می‌توانید به وسیله بلوتوث ورژن 5.0، کابل AUX، درگاه‌های USB یا micro SD به اسپیکر متصل شوید و از شنیدن موسیقی و صدا با کیفیت بالا لذت ببرید.

شرکت سیلیکون پاور، اسپیکر BS93 را به دو ووفر 8 اینچی و یک توییتر مجهز نموده که با پخش صدا با وضوح بالا و بیس قدرتمند، تجربه جدید از شنیدن موسیقی و آهنگ را برای شما به ارمغان می‌آورد. از دیگر مشخصات اسپیکر BS93 می‌توان به توان خروجی 40 وات آن اشاره کرد که صدا را با کیفیت بسیار خوبی پخش می‌کند.

یکی از امکانات جذاب و زیبای اسپیکر قابل حمل سیلیکون پاور مدل BS93، بهره مندی از سیستم نورپردازی با شش حالت مختلف است که هر کاربری را به خود جذب می‌کند. شرکت سیلیکون پاور برای این اسپیکر یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته است که با توجه به نوع استفاده کاربران، قابلیت نگهداری شارژ تا 6 ساعت را دارد. بهره مندی از ویژگی‌ها و امکانات مختلف، اسپیکر BS93 را به یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور تبدیل کرده است. به طور خلاصه، مشخصات این اسپیکر به شرح زیر می باشند:

  • قابلیت اتصال به صورت سیمی و بی سیم
  • پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5
  • مجهز به دو ووفر 8 اینچی و یک توییتر
  • پشتیبانی از فناوری TWS
  • مجهز به شش حالت نورپردازی
  • دارای میکروفون بی سیم با محدوده عملیاتی 20 متر
  • شارژدهی تا 6 ساعت
  • دارای یک پورت ورودی گیتار

 

اسپیکر قابل حمل BS93

خرید اسپیکر قابل حمل BS93

 

اسپیکر سیلیکون پاور مدل BS95

از دیگر محصولات موجود در لیست بهترین اسپیکرهای قابل حمل می‌توان به اسپیکر سیلیکون پاور مدل BS95 اشاره کرد. این محصول دارای طراحی چمدانی شکل است و به لطف بهره مندی از دستگیره در قسمت بالایی و دو عدد چرخ در قسمت زیرین، امکان جا به جایی راحت و بدون دردسری را برای شما فراهم می‌کند. شرکت سیلیکون پاور برای این اسپیکر سیستم نورپردازی در نظر گرفته که جذابیت و زیبایی مهمانی ها و دورهمی های شما را چند برابر می‌کند.

اسپیکر قابل حمل BS95 از توان خروجی 50 وات برخوردار است که باعث می‌شود تجربه شنیداری بهتری داشته باشید. این اسپیکر دارای یک ووفر 8 اینچی بوده و بیس قدرتمندی را پخش می‌کند. یک توییتر نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که وظیفه پخش صداهای با فرکانس بالا را بر عهده دارد.

یکی از ویژگی‌هایی که موجب شده اسپیکر BS95 یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور باشد، اتصالات و درگاه‌های مختلف آن است. با استفاده از انواع رابط‌های سیمی و بی سیم می‌توان به این اسپیکر متصل شد و به پخش موسیقی پرداخت. رابط‌های اتصال این محصول را بلوتوث نسخه 5.0، جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال کابل AUX، درگاه USB برای متصل کردن فلش مموری و درگاه TF برای استفاده از حافظه Micro SD تشکیل می‌دهند.

این محصول از سیستم نورپردازی برخوردار است و با توجه به سلیقه خود می‌توانید از شش حالت مختلف نورپردازی آن استفاده نمایید. این اسپیکر دارای باتری داخلی با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت است که با استفاده متوسط حدود 5 ساعت شارژدهی خواهد داشت. به طور خلاصه، مشخصات این اسپیکر به شرح زیر می باشند:

  • قابلیت اتصال به صورت سیمی و بی سیم
  • طراحی چمدانی برای جا به جایی آسان
  • پشتیبانی از بلوتوث 5.0
  • مجهز به یک ووفر 8 اینچی و یک توییتر
  • پشتیبانی از قابلیت TWS
  • مجهز به شش حالت نورپردازی
  • دارای میکروفون بی سیم با محدوده عملیاتی 25 متر
  • شارژدهی تا 5 ساعت

 

بهترین اسپیکرهای قابل حمل

خرید اسپیکر سیلیکون پاور BS95

 

اسپیکر سیلیکون پاور مدل BS97

اسپیکر قابل حمل مدل BS97، یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور است. این اسپیکر از ابعاد و اندازه بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های دیگر برخوردار است و در نتیجه، توانایی پخش صدا با کیفیت و قدرت بیشتری را دارد. جا به جایی و حمل این محصول امری بسیار راحت است؛ زیرا شرکت سیلیکون پاور یک دستگیره در قسمت بالایی و دو عدد چرخ در قسمت زیرین آن تعبیه کرده است تا به راحتی بتوانید این اسپیکر را همراه خود جا به جا کنید.

اسپیکر قابل حمل BS97 از دو ووفر بزرگ 10 اینچی و یک توییتر برخوردار بوده و توان خروجی آن نیز 100 وات است. ترکیب تمامی این ویژگی‌ها با یکدیگر موجب شده اسپیکر BS97 توانایی پخش صدا با کیفیتی بسیار عالی و وضوحی بالا را داشته باشد.

امکان اتصال به اسپیکر قابل حمل BS97 از طریق بلوتوث و کابل AUX وجود دارد و با توجه به نیازهای خود می‌توانید از هریک از آن‌ها برای پخش کردن صدا و موسیقی استفاده کنید. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به بهره مندی از درگاه‌های USB و Micro SD اشاره کرد. با ذخیره کردن ترانه‌ها و آهنگ‌ها روی فلش مموری یا حافظه Micro SD و متصل کردن آن‌ها به درگاه‌های مربوطه نیز می‌توانید از شنیدن موسیقی با کیفیتی بسیار عالی لذت ببرید.

باتری قدرتمند 7500 میلی‌آمپر ساعتی این اسپیکر نیز به شما اجازه می‌دهد تا 5 ساعت از پخش موسیقی با کیفیت به صورت مداوم لذت ببرید. اسپیکر قابل حمل BS97 از سیستم نورپردازی جذابی برخوردار است که می‌توانید از میان شش حالت مختلف آن، هر مدل نورپردازی ای که بخواهید را انتخاب کنید. مشخصات این اسپیکر به طور خلاصه به شرح زیر می باشد:

  • قابلیت اتصال به صورت سیمی و بی سیم
  • پشتیبانی از بلوتوث 5.0
  • مجهز به دو ووفر 10 اینچی و یک توییتر
  • پشتیبانی از قابلیت TWS
  • مجهز به شش حالت نورپردازی
  • دارای میکروفون بی سیم با محدوده عملیاتی 25 متر
  • شارژدهی تا 5 ساعت
  • دارای یک پورت ورودی گیتار

 

بهترین اسپیکرهای قابل حمل

خرید اسپیکر سیلیکون پاور BS97

 

جمع بندی

شرکت سیلیکون پاور با ساخت محصولات با کیفیتی توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اسپیکرهای قابل حمل، جزء محصولاتی است که شرکت سیلیکون پاور برای مصارف مختلف تولید می‌کند که امروزه فروش این اسپیکرها و دیگر محصولات این شرکت را در کشورهای مختلف شاهد هستیم. اسپیکرها و بلندگوهای سیلیکون پاور انواع مختلفی دارند و هرکدام ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را دارند تا به نیازهای انواع کاربران پاسخ دهند.

از مهم‌ترین خصوصیات اسپیکرهای سیلیکون پاور می‌توان به کیفیت مناسب، اتصالات متنوع، طراحی زیبا و ظاهر جذاب، فناوری TWS و قیمت مناسب اشاره کرد. با خرید بهترین اسپیکرهای قابل حمل سیلیکون پاور می‌توانید با لذت هرچه تمام‌تر به موسیقی گوش دهید و از کیفیت صدای عالی بهره مند شوید.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

مریم راستی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش