هشتگ های داغ :‌
پاوربانک-ریورسانگ
0

راهنمای خرید بهترین پاوربانک ریورسانگ | معرفی 8 مدل با‌کیفیت

با وجود شبکه‌های اجتماعی مختلف و آنلاین شدن بسیاری از کارها، گوشی‌های هوشمند جزء جدایی ناپذیر همه ما شده‌اند. این گوشی‌ها ظرفیت محدودی برای شارژ دارند و باید یک تا دو بار و گاهی چند بار در روز شارژ شوند. علاوه بر این، هر بار باید مدت زمان زیادی برای شارژ شدن دستگاه‌تان صبر کنید. به همین دلیل، خرید پاوربانک برای افرادی که بیشتر زمان خود را خارج از منزل هستند و دسترسی به شارژر و پریز برق ندارند؛ ضروری است. پاوربانک‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و علاوه بر برندهای مختلف در ظرفیت‌های متفاوت با ویژگی‌های منحصر بفرد عرضه شده‌اند. این اکسسوری در فروشگاه‌های کالای دیجیتال دارای تنوع بسیار بالایی است. در این مقاله قصد داریم انواع پاوربانک ریورسانگ را به شما معرفی کنیم. در صورتی که قصد خرید اینترنتی پاور بانک اقتصادی و باکیفیت را دارید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی برند ریور سانگ و پاوربانک‌های خوش‌قیمت آن بپردازیم. 

پاوربانک-ریورسانگ

فهرست مطالب

معرفی برند ریورسانگ

ریورسانگ تولید‌کننده محصولات الکترونیکی، هوشمند و کاربردی است. تمامی محصولات این برند چینی به تازگی توسط شهر تکنولوژی فافا وارد ایران شده و با یکسال گارانتی طلایی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. برند ریورسانگ با تولید گجت‌های هوشمند، کاربر‌پسند و خوش قیمت توانسته محبوبیت جهانی پیدا کند. علاوه بر این، در چندین کشور جهان از جمله هند، دبی، آمریکا، آفریقای جنوبی، اسپانیا و چین نمایندگی فعال دارد. محصولات ریور سانگ در 200 هزار فروشگاه در سرتاسر جهان به فروش می‌رسند.

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  معرفی برند ریورسانگ RIVERSONG

چه نکاتی هنگام خرید پاوربانک اهمیت دارد؟

برای خرید پاوربانک ریورسانگ که نیاز شما را برطرف کند و ویژگی‌های مدنظرتان را داشته باشد؛ باید به چند نکته توجه نمایید. این نکات از قیمت تا ظرفیت و فناوری شارژ وایرلس و فست شارژ را شامل می‌شود. در ادامه به بررسی دقیق این نکات برای خرید پاور بانک می‌پردازیم. 

ظاهر و جنس بدنه پاوربانک

طراحی ظاهری محصول و همچنین جنس بدنه از اولین مواردی هستند که در خرید پاوربانک اهمیت دارند. طراحی پاوربانک‌ها به صورت مستطیل یا مربع شکل است. این مورد رابطه مستقیمی با حجم پاور بانک دارد. به صورت کلی، پاوربانک‌هایی که ظرفیت بالا دارند، در اندازه‌های بزرگ‌تر تولید می‌شوند. توجه داشته باشید که اندازه پاوربانک مهم است زیرا آن را همراه خود حمل می‌کنید. جنس بدنه اکثر پاور بانک‌ها از پلاستیک مقاوم است که کیفیت خوبی دارد.

ظرفیت و حجم پاوربانک ریورسانگ

پاوربانک-ریورسانگ

اکثر افراد تصور می‌کنند که خرید یک پاور بانک با ظرفیت 10 یا 20 هزار، در حالی که گوشی با باتری 5000 میلی‌آمپری دارند؛ می‌تواند گوشی آن‌ها را بین 2 تا 4 بار در روز شارژ کند. این فکر کاملا اشتباه است. پاوبانک‌ها دارای دو ظرفیت اسمی و واقعی هستند. دلایل زیادی برای این اختلاف ظرفیت وجود دارد از جمله، تفاوت در ولتاژ اندازه‌گیری ظرفیت باتری و ولتاژ در زمان شارژ، مقاومت کابل و هدر رفت انرژی در هنگام شارژ به صورت گرما، که بر روی راندمان پاوربانک تاثیر می‌گذارند. در نتیجه، برای اندازه‌گیری ظرفیت واقعی پاوربانک باید راندمان محصول را در ظرفیت اسمی آن ضرب کنید. در صورتی که راندمان بر روی محصول نوشته نشده بود، آن را بین 60 تا 70 درصد در نظر بگیرید. به عبارت دیگر، پاور بانک با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی، بین 6 تا 7 هزار میلی‌آمپر ساعت شارژدهی دارد. 

تعداد پورت خروجی پاوربانک

پاوربانک‌ها دارای چندین پورت خروجی هستند که در شدت جریان‌های مختلف ارائه می‌شوند. نوع و تعداد پورت ورودی و خروجی با توجه به نوع استفاده اهمیت دارد. در صورتی که می‌خواهید علاوه بر گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، ایرفون و دیگر گجت‌های خود را شارژ کنید، باید به دنبال خرید پاور بانک با تعداد پورت خروجی زیاد باشید. اگر از بین تمامی این کالاها، پاوربانک را تنها برای گوشی هوشمند خود نیاز دارید، بهتر است هزینه زیادی برای پاوربانک‌ها با تعداد خروجی بالا صرف نکنید. اکثر پاوربانک‌های جدید، حداقل یک پورت USB-A و Type-C دارند. 

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع پاوربانک ریورسانگ

پاوربانک-ریورسانگ

برخی از پاوربانک‌ها دارای فناوری شارژ سریع و ظرفیت شارژ شدن سریع هستند. پاوربانک فست شارژ، امکان سریع شارژ شدن دستگاه‌های الکترونیکی شما را فراهم می‌کند. همچنین با ظرفیت شارژ شدن سریع در مدت زمان کمتری پاور بانک خود را شارژ خواهید کرد. پاوربانک‌های گران‌تر دارای قابلیت‌هایی مانند QC و PD هستند. در صورتی که دستگاه‌های الکترونیکی شما از این قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کنند، اقدام به هزینه برای خرید پاور بانک فست شارژ نمایید. 

شدت جریان و توان خروجی پاوربانک ریورسانگ

برای اینکه جدای از گوشی، بتوانید گجت‌های دیگر را هم شارژ کنید باید پاور بانکی با شدت آمپر مناسب بخرید. هر چه شدت جریان خروجی بیشتر باشد، شارژ سریع‌تر انجام می‌شود. در صورتی که شدت جریان بیش از اندازه باشد، باتری گوشی و دیگر گجت‌ها آسیب می‌بیند. پاوربانک هوشمند دارای فناوری PowerIQ، می‌تواند جریان خروجی را به صورت خودکار و متناسب با دستگاه متصل به آن اعمال کند. 

قابلیت شارژ وایرلس پاوربانک

پاوربانک-ریورسانگ

گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کنند. اما اگر گوشی پرچمدار دارید یا ایرفون بلوتوثی شما از این فناوری پشتیبانی می‌کند؛ می‌توانید از این نوع پاور بانک‌ها خریداری کنید. پاوربانک‌های مگنتی برند ریورسانگ برای گوشی‌های اپل کاملا مناسب هستند و از استانداردهای لازم برخوردارند. 

نوع باتری پاوربانک ریورسانگ 

پاوربانک‌ها دارای دو نوع باتری لیتیوم یونی (Li-Ion) یا لیتیوم پلیمری (Li-Po) هستند. باتری‌های لیتیوم یونی، قیمت پایین و طول عمر بالایی دارند. اما باتری‌های لیتیوم پلیمری، امنیت بیشتری در برابر باد کردن یا نشت داشته و بسیار باریک‌تر از باتری‌های لیتیوم یونی هستند. در صورتی که به دنبال پاروبانک‌های کوچک هستید، باتری‌های لیتیوم پلیمری در آن‌ها به‌کار برده می‌شوند.

استانداردهای ایمنی پاوربانک ریورسانگ

پاوربانک-ریورسانگ

داشتن استانداردهای ایمنی برای یک پاوربانک بسیار مهم است زیرا باتری گوشی بدون این موارد آسیب می‌بیند. معمولاً استفاده از هر نوع شارژر غیراستاندارد، مانند آداپتور یا پاوربانک، ممکن است باعث کاهش عمر مفید باتری و یا صدمه به مدارهای داخلی گوشی شود. اما نگران نباشید، برندهای معتبری مانند ریورسانگ، استانداردهای مختلفی را برای ایمنی پاوربانک‌ها رعایت می‌کنند. این استانداردها شامل جلوگیری از ولتاژ و شارژ بیش از حد، داغ شدن بیش از اندازه، شدت جریان زیاد و اتصال کوتاه باشد. بنابراین، با توجه به قیمت گوشی‌ها و هزینه تعمیرات، بهتر است از برندهای معتبری مانند Riversong برای خرید پاور بانک استفاده نمایید.

امکانات جانبی پاروبانک ریورسانگ

علاوه بر مواردی که گفته شد، پاوربانک‌ها ممکن است برخی امکانات جانبی نیز داشته باشند که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. اکثر پاور بانک‌ها از LED‌هایی برای نمایش درصد شارژ استفاده می‌کنند که نسبتاً ارزانتر هستند، اما برخی دیگر، از نمایشگر LCD استفاده می‌کنند که مقدار شارژ باقی‌مانده را به صورت درصدی نمایش می‌دهند. داشتن کابل شارژ کوتاه که در بدنه پاوربانک جای داده شده، باعث می‌شود که نیاز به حمل کابل‌های جداگانه با خودتان نداشته باشید.

برند و خدمات پس از فروش پاوربانک

یکی از مهم‌ترین موارد در خرید اینترنتی پاوربانک، برند آن است که می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت و طول عمر آن باشد. برندهای متعددی اقدام به تولید پاوربانک کرده‌اند، اما برخی از این برندها مانند ریورسانگ، به دلیل داشتن کیفیت بالا و همچنین ارائه خدمات پس از فروش مناسب، مورد توجه قرار گرفته‌اند. برای خرید اینترنتی پاوربانک ریورسانگ، می‌توانید به صفحه فروشگاه شهر تکنولوژی فافا مراجعه نمایید و مدل‌های مختلف پاوربانک ریورسانگ را با یکسال گارانتی طلایی خریداری کنید.

معرفی چند مدل پاوربانک ریورسانگ

در این بخش به معرفی چند مدل پاوربانک ریورسانگ می‌پردازیم. برای دریافت قیمت پاوربانک ریورسانگ، می‌توانید به صفحه فروشگاه شهر تکنولوژی فافا مراجعه کنید. 

پاور بانک 5000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل MagSpeed 05 PB104

پاوربانک-ریورسانگ

پاوربانک ریورسانگ 5000 میلی‌آمپر ساعت مدل MagSpeed 05 یکی از مدل‌های وایرلس این برند است. این محصول دارای چهار چراغ LED برای اطلاع از میزان شارژ دارد. طراحی این دستگاه به صورت Portable و کاملا ارگونومیک می‌باشد. پاور بانک 10000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل Horizon 10 PB30 دارای یک پورت Type-C است. 

  • وزن: 123 گرم
  • باتری پلیمری
  • توان خروجی کلی: 15 وات
  • دارای دکمه روشن و خاموش
  • دارای استانداردهای حفاظتی برای گوشی‌های آیفون

پاور بانک 10000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل Horizon 10 PB30

پاوربانک-ریورسانگ

پاوربانک ریورسانگ 10000 میلی‌آمپر ساعت مدل Horizon 10 یکی از اقتصادی‌ترین مدل‌های این برند است. ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی این پاوربانک ریور سانگ توانایی شارژ گوشی و دیگر دستگاه‌های شما را تا چندین بار دارد. برای اطلاع از میزان شارژ پاوربانک، چهار چراغ LED بر روی آن قرار گرفته است. پاور بانک 10000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل Horizon 10 PB30 دارای دو پورت USB-A که یکی از آن‌ها فست شارژ بوده، یک پورت Type-C و یک پورت Micro USB است. 

  • وزن: 245 گرم
  • توان خروجی کلی: 37 وات
  • دارای دکمه روشن و خاموش
  • دارای استانداردهای حفاظتی

پاور بانک 20000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل Vision 20SE Pro PB84

پاوربانک-ریورسانگ

پاوربانک ریورسانگ 20000 میلی‌آمپر ساعت مدل VISION 20SE PRO یکی از مدل‌های با‌کیفیت و کاربردی این برند به شمار می‌رود. ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعتی این پاور بانک ریور سانگ می‌تواند چندین بار گوشی و دیگر دستگاه‌های شما را شارژ کند. همچنین، برای اطلاع از میزان شارژ پاوربانک، چهار چراغ LED بر روی آن تعبیه شده است. خروجی‌های پاور بانک 20000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل Vision 20SE Pro PB84 را یک پورت Type-C و دو پورت USB-A تشکیل می‌دهند که از فناوری Fast Charge نیز پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان خروجی پورت‌ها نیز 22.5 وات است. پورت Type-C این محصول، هم به عنوان ورودی و هم خروجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پورت Micro-USB پاور بانک ریورسانگ VISION 20SE PRO برای شارژ آن در نظر گرفته شده است. 

  • وزن: 403 گرم
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمری
  • دارای دکمه روشن و خاموش
  • دارای استانداردهای حفاظتی 

پاور بانک 10000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل NEMO 10 PRO

پاوربانک-ریورسانگ

پاوربانک ریورسانگ 10000 میلی‌آمپر ساعت مدل NEMO 10 PRO یکی از بهترین مدل‌ها با دو خروجی است. با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی این پاوربانک ریور سانگ می‌توانید حداقل 2 بار گوشی خود شما را شارژ کنید. چهار چراغ LED بر روی این محصول قرار گرفته تا بتوانید میزان شارژ آن را ببینید. پاور بانک 10000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل NEMO 10 PRO دارای یک پورت USB-A و یک پورت Type-C است. 

  • وزن: 179 گرم
  • توان خروجی کلی: 20 وات
  • دارای دکمه روشن و خاموش
  • دارای قابلیت فست شارژ PD و QC
  • دارای استانداردهای حفاظتی

پاور بانک 20000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل Phantom 65S

پاوربانک-ریورسانگ

در این مقاله به معرفی پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل Phantom 65S به می‌پردازیم که به عنوان بهترین پاوربانک ریورسانگ معرفی شده است. این مدل دارای نمایشگر هوشمند دیجیتال برای نشان دادن درصد شارژ باتری و میزان ولتاژ و جریان ورودی و خروجی است. پاور بانک ریورسانگ 20000 میلی‌آمپر ساعت مدل Phantom 65S دارای یک پورت Type-C و یک پورت USB-A، برای شارژ شدن آن است. این پاوربانک ریور سانگ دارای دو کابل Build-in، تایپ c و لایتنینگ است، در نتیجه نیازی به حمل کابل اضافی برای آن نخواهید داشت. حداکثر توان خروجی این محصول 65 وات می‌باشد. 

  • وزن: 375 گرم
  • باتری لیتیوم پلیمری
  • دارای دکمه روشن و خاموش
  • دارای استانداردهای حفاظتی (Multiple Protection)

پاور بانک 20000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل VISION 20SE PB80

پاوربانک-ریورسانگ

پاوربانک ریورسانگ 20000 میلی‌آمپر ساعت مدل VISION 20SE بسیار کاربردی است. ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعتی این پاور بانک ریورسانگ توانایی شارژ گوشی و دیگر دستگاه‌های شما را تا چندین بار دارد. برای راحتی شما در اطلاع از میزان شارژ پاوربانک، چهار چراغ LED روی آن تعبیه شده است. پاور بانک 20000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل VISION 20SE PB80 دارای یک پورت Type-C، دو پورت USB-A و یک پورت Micro-USB است که پورت تایپ سی و میکرو USB آن برای شارژ شدن خود دستگاه استفاده می‌شوند. حداکثر توان خروجی این محصول 12 وات می‌باشد. 

  • وزن: 403 گرم
  • طراحی کاملا ارگونومیک
  • دارای دکمه روشن و خاموش
  • دارای استانداردهای حفاظتی (Multiple Protection)

پاور بانک 20000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل Phantom 65 pro

پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل Phantom 65 pro به عنوان بهترین پاوربانک ریورسانگ در این مقاله معرفی می‌شود. این مدل دارای نمایشگر دیجیتال برای نشان دادن درصد شارژ باتری است. پاور بانک ریورسانگ 20000 میلی‌آمپر ساعت مدل Phantom 65 pro دارای یک پورت Type-C، یک پورت USB-A و یک پورت Lightning است که پورت تایپ سی و لایتنینگ آن برای شارژ خود دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند. حداکثر توان خروجی این محصول 65 وات می‌باشد. 

  • وزن: 393 گرم
  • باتری لیتیوم پلیمری
  • دارای دکمه روشن و خاموش
  • دارای استانداردهای حفاظتی (Multiple Protection)

پاور بانک 10000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل Vision 10SE Pro PB78

پاوربانک-ریورسانگ

پاوربانک ریورسانگ 10000 میلی‌آمپر ساعت مدل VISION 10SE PRO یکی از مدل‌های اقتصادی این برند محسوب می‌شود. به علاوه، برای اطلاع از میزان شارژ این محصول، چهار چراغ LED روی آن وجود دارد. پاور بانک 20000 میلی‌آمپر ساعت Riversong مدل Vision 10SE Pro PB78 دارای یک پورت Type-C، دو پورت USB-A و یک پورت Micro-USB می‌باشد. حداکثر توان خروجی این دستگاه 22.5 وات است. توجه داشته باشید که پورت Type-C و Micro-USB این کالا هم به عنوان ورودی و هم خروجی استفاده می‌شود.

  • وزن: 227 گرم
  • دارای قابلیت فست شارژ PD و QC
  • دارای دکمه روشن و خاموش
  • دارای استانداردهای حفاظتی 

برای اطلاع از قیمت پاوربانک ریورسانگ می‌توانید به صفحه فروشگاه شهر تکنولوژی فافا مراجعه کنید. شهر تکنولوژی فافا، تمامی محصولات ریورسانگ را با یکسال گارانتی طلایی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. 

سوالات متداول

این برند از سلول‌های لیتیوم پلیمر و لیتیوم یون برای پاوربانک‌های خود استفاده می‌کند. 

پاوربانک‌های ریورسانگ از ظرفیت 5000 تا 20000 میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه شده‌اند. 

بله تمامی مدل‌های پاوربانک ریورسانگ دارای ورودی و خروجی فست شارژ (Fast Charge) هستند. 

بله. علاوه بر پاوربانک، تمامی محصولات ریورسانگ در شهر تکنولوژی فافا با یکسال گارانتی طلایی ارائه می‌شوند.

هیچ محدودیتی برای استفاده از پاوربانک‌های ریورسانگ وجود ندارد. برخی از مدل‌های پاوربانک ریور سانگ قابلیت شارژ لپ‌تاپ و مک‌بوک را نیز دارند. 

بله. تمامی مدل‌های پاور بانک ریورسانگ دارای استانداردهای حفاظتی برای جلوگیری از آسیب به باتری دستگاه‌های هوشمند و الکترونیکی هستند. 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش