هشتگ های داغ :‌
شارژر-ریورسانگ
0

بهترین شارژر ریورسانگ 2024

چند سالی است که برندهای مختلف، گوشی‌های هوشمند را بدون شارژر عرضه می‌کنند. به همین دلیل، افراد نیاز به خرید شارژر به صورت جداگانه دارند. خرید آداپتور باکیفیت و اورجینال یکی از مواردی است که اهمیت زیادی دارد. شارژرهای فیک می‌توانند آسیب زیادی به باتری گوشی وارد کنند. شارژر ریورسانگ یکی از باکیفیت‌ترین‌هاست که مدل‌های مختلفی دارد. در این مقاله قصد داریم انواع شارژر ریورسانگ را بررسی کنیم تا از کیفیت محصولات این برند چینی اطمینان حاصل نمایید. شهر تکنولوژی فافا نماینده رسمی محصولات ریورسانگ در ایران است و تمامی کالاهای این برند را با یکسال گارانتی طلایی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

شارژر-ریورسانگ

معرفی برند ریورسانگ

ریورسانگ در سال 2015 راه‌اندازی شد و در سال 2016 اولین نمایندگی رسمی خود در کشور هند را افتتاح کرد. سپس نمایندگی دبی و ایالات متحده آمریکا را تاسیس کرد و فروش محصولاتش را تا بازار امارت و آمریکا گسترش داد. این برند چینی در سال 2018، مجوز صادرات اتحادیه اروپا (CE) را دریافت نمود. همانطور که گفتیم، Riversong در سال 2024 توسط شهر تکنولوژی فافا وارد بازار ایران شد.

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  معرفی برند ریورسانگ RIVERSONG

چه نکاتی هنگام خرید شارژر گوشی موبایل اهمیت دارد؟

در زمان خرید شارژر دیواری باید مواردی را در نظر بگیرید که عبارتند از تعداد پورت، توان خروجی، برند، فناوری شارژ ایمن و فست شارژ. تمامی این موارد اهمیت خاصی دارند و نباید به هیچ عنوان نادیده گرفته شوند. شارژر ریورسانگ تمامی موارد ایمنی را رعایت کرده و مدل‌های مختلفی از شارژر با قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خرید-انواع-ایرفون-و-هندزفری

پورت شارژ و تعداد آن در شارژر

پورت شارژ در آداپتور‌ها اهمیت زیادی دارد. اینکه پورت شارژر با پورت کابل متصل به گوشی یا دیگر دستگاه‌های الکترونیکی سازگاری داشته باشد. تمامی آداپتورهای گوشی و تبلت دارای پورت USB Type-A و Type-C هستند. علاوه بر این تعداد پورت شارژر، برای شارژ همزمان چند دستگاه مهم است. شارژر ریور سانگ دارای مدل‌ها تک پورت و چند پورت است و نیاز تمامی کاربران را در نظر گرفته است.

شارژر-ریورسانگ

توان خروجی شارژر‌

توان خروجی به دو عامل ولتاژ (V) و آمپر (A) بستگی دارد. تا چندی پیش، 5 ولت استاندارد تمامی شارژرها بود. اما با ظهور فناوری کوالکام این عدد به 9 تا 12 ولت افزایش پیدا کرد. اکثر آداپتورهایی که از فناوری کوالکام پشتیبانی می‌کنند، به صورت خودکار گوشی هوشمند غیر کوالکام را شناسایی کرده و ولتاژ را روی 5 تنظیم می‌کنند.

آمپر شارژر هرچه بیشتر باشد، گوشی و تبلت شما سریع‌تر شارژ می‌شود. به صورت کلی، آداپتور باید دارای حداقل آمپراژ 2 باشد. حال برای پیدا کردن توان خروجی باید ولتاژ و آمپر را در هم ضرب کنید. به عبارت دیگر، هر چه ولتاژ و آمپر بیشتر باشد، توان خروجی نیز بالاتر است.

فناوری شارژ ایمن در شارژر

فناوری شارژ ایمن در آداپتورهای حال حاضر، اهمیت زیادی دارد. با استفاده از این فناوری می‌توانید فرآیند شارژ را تحت کنترل داشته باشید. همچنین وجود این فناوری در شارژرهایی با پورت زیاد، بسیار مهم است. زیرا در زمان شارژ چند دستگاه با یکدیگر، ولتاژ خروجی بالاتر رفته و آداپتور گرمای بیشتری تولید می‌نماید. در نتیجه، فناوری شارژ ایمن احتمال آسیب به دستگاه را بسیار کم می‌کند.

شارژر-ریورسانگ

برند شارژر

در زمان خرید آداپتور گوشی، باید به برند توجه کنید. به این دلیل که برندهای معتبر از متریال باکیفیت استفاده می‌کنند و از نظر عملکرد نسبت به آداپتورهای فیک بسیار قوی‌تر هستند. شارژر ریورسانگ از استانداردهای لازم برخوردار است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

فناوری GaN در شارژر

GaN مخفف گالیوم نیترید است. این ماده در شارژرهای فست شارژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر آداپتورهای GaN کوچکتر، سریع‌تر و باکیفیت‌تر هستند. همچنین، در شارژرهایی که از این فناوری استفاده می‌کنند، گرمای کمتری تولید می‌شود که نتیجه آن افزایش عمر دستگاه شما است. با خرید یک شارژر GaN، دیگر نیازی به خرید شارژر برای دستگاه‌های مختلف خود ندارید. مدل‌های مختلف شارژر برند ریورسانگ دارای فناوری GaN هستند که ارزش خرید آن‌ها را بسیار بالا می‌برد.

شارژر-ریورسانگ

معرفی 8 مدل شارژر ریورسانگ

تا اینجا با ویژگی‌های مختلف یک شارژر با‌کیفیت آشنا شدیم. شارژر ریورسانگ در انواع مختلفی تولید و عرضه شده است. این آداپتورها با استفاده از متریال درجه یک تولید شده‌اند. در ادامه به معرفی 8 مدل شارژر مختلف با کاربری‌های متفاوت می‌پردازیم.

شارژر ریورسانگ مدل PowerKub G35 AD107 

شارژر-ریورسانگ

شارژر ریورسانگ مدل PowerKub G35 طراحی ظاهری بسیار ساده و مینیمال دارد. این آداپتور با داشتن دو پورت Type-C، توان خروجی 35 واتی دارد. این شارژر دیواری، دارای سیستم حفاظت چندگانه است. به عبارت دیگر، توانایی حفاظت از گوشی و سایر دستگاه‌های الکترونیکی شما در برابر اتصال کوتاه، حرارت بالا، اضافه جریان و بار را دارد. شارژر دیواری Riversong مدل PowerKub G35 AD107، به صورت همزمان و بدون افت سرعت می‌تواند دو دستگاه را شارژ کند.

  • وزن: 205 گرم
  • سازگار با محصولات اپل
  • بهره‌گیری از فناوری GaN

خرید شارژر دیواری Riversong مدل PowerKub G35

شارژر ریورسانگ مدل PowerKub 20 AD75C

شارژر-ریورسانگ

شارژر ریورسانگ مدل PowerKub 20 دارای طراحی بسیار ساده است. این شارژر موبایل یک پورت Type-C با توان خروجی 20 وات دارد. این آداپتور ریورسانگ، سیستم حفاظت چندگانه و قابلیت شناسایی دستگاه متصل شده برای تنظیم ولتاژ را دارد. شارژر دیواری Riversong مدل PowerKub 20 AD75C، از فناوری PD فست شارژ پشتیبانی می‌کند.

  • وزن: 58 گرم
  • دارای ابعاد کوچک

خرید شارژر دیواری Riversong مدل PowerKub 20

شارژر ریورسانگ مدل Safekub D6 AD28

شارژر-ریورسانگ

شارژر ریورسانگ مدل Safekub D6 با طراحی جدید طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این شارژر موبایل دارای دو پورت USB Type-A و Type-C با توان خروجی 18 و 30 وات است. با استفاده از این آداپتور می‌توانید گوشی، هدفون، تبلت، ایرفون، پاوربانک و … را در کمترین زمان ممکن شارژ نمایید. شارژر دیواری Riversong مدل Safekub D6 AD28 دارای سیستم حفاظت درونی است که در مقابل اضافه جریان، حرارت بالا و شارژ اضافه از دستگاه شما محافظت می‌کند.

  • وزن: 64 گرم
  • جنس بدنه: پلی کربنات

خرید شارژر دیواری Riversong مدل Safekub D6

شارژر ریورسانگ مدل SafeKub D2 AD29

شارژر-ریورسانگ

شارژر ریورسانگ مدل Safekub D2 دارای طراحی مینیمال است. این شارژر گوشی، دارای دو پورت USB Type-A با توان خروجی 12 وات است. شارژر دیواری Riversong مدل Safekub D2 AD29 سیستم حفاظت درونی دارد که از دستگاه شما در برابر حرارت زیاد، جریان و شارژ اضافه از دستگاه شما محافظت می‌کند. این آداپتور با وزن 42 گرمی بسیار سبک است.

شارژر ریورسانگ مدل PowerKub G65 AD96

شارژر-ریورسانگ

شارژر ریورسانگ مدل PowerKub G65 دارای طراحی خاص و مدرنی است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این Adaptor گوشی، دو پورت USB Type-A و Type-C با توان خروجی 18 و 65 وات دارد. با استفاده از این محصول می‌توانید گوشی، تبلت، آیپد، لپ‌تاپ و … را در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ کنید. شارژر دیواری Riversong مدل PowerKub G65 AD96 از فناوری PD فست شارژ پشتیبانی می‌کند.

  • وزن: 120 گرم
  • بهره‌گیری از فناوری GaN

شارژر ریورسانگ مدل SafeKub D3 AD26

شارژر-ریورسانگ

شارژر ریورسانگ مدل SafeKub D3 دارای طراحی مدرن و ساده است. این آداپتور گوشی دارای دو پورت USB Type-A و Type-C با توان خروجی 18 و 20 وات است. با استفاده از این Charger می‌توانید گوشی هوشمند، تبلت، ایرفون، هدفون، پاوربانک و … را خیلی سریع شارژ نمایید. شارژر دیواری Riversong مدل SafeKub D3 AD26، سیستم حفاظت درونی دارد که در برابر حرارت بالا، اضافه جریان و شارژ از دستگاه شما محافظت می‌کند.

  • وزن: 55 گرم
  • دارا بودن فناوری PD و QC

شارژر ریورسانگ مدل PowerKub G100 AD105

شارژر-ریورسانگ

شارژر ریورسانگ مدل PowerKub G100 طراحی ظاهری بسیار ساده و مینیمال دارد. این شارژر دارای 3 پورت Type-C و 1 پورت USB Type-A با توان خروجی 100 و 60 وات است. این آداپتور گوشی سیستم حفاظت چندگانه دارد. شارژر دیواری Riversong مدل PowerKub G100 AD105، می‌تواند به طور همزمان و بدون افت سرعت 4 دستگاه را شارژ کند. همچنین این Charger با گوشی هوشمند، تبلت، آیپد و حتی لپ‌تاپ سازگار است. بهره‌گیری از فناوری GaN، این محصول را تبدیل به بهترین شارژر ریورسانگ کرده است. با خرید این شارژر دیواری، نیازی به هیچ نوع آداپتوری نخواهید داشت.

شارژر ریورسانگ مدل PowerKub QC

شارژر-ریورسانگ

شارژر ریورسانگ مدل PowerKub QC دارای ظاهری ساده و مدرن است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک ABS و پلی کربنات می‌باشد. این شارژر دارای 2 پورت USB Type-A با توان خروجی 30 وات می‌باشد. سیستم حفاظت چندگانه این آداپتور گوشی، می‌تواند از دستگاه شما در برابر اتصال کوتاه، دمای بالا، شارژ و ولتاژ اضافه محافظت کند. شارژر دیواری Riversong مدل PowerKub QC، توانایی شارژ همزمان 2 دستگاه را بدون افت سرعت دارد. این محصول از فناوری QC3.0 پشتیبانی می‌کند. این شارژر دیواری ریورسانگ به دلیل داشتن ابعاد خاص به راحتی قابل جابه‌جایی است.

جمع بندی

انتخاب شارژر برای بسیاری از افراد می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. خرید شارژر گوشی با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله گفته شد؛ بسیار راحت خواهد بود. شارژر دیواری ریورسانگ با داشتن فناوری QC و PD از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این، با تمامی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی سازگاری دارند. توجه داشته باشید که خرید شارژر موبایل ارزان قیمت، می‌تواند باتری دستگاه الکترونیکی شما را خراب کند. شهر تکنولوژی فافا، اولین وارد‌کننده محصولات ریورسانگ به ایران است. این شرکت تمامی محصولات این برند معتبر را با یکسال گارانتی طلایی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش