هشتگ های داغ :‌

مانیتورهای مناسب ترید چه ویژگی‌هایی دارند؟

امروزه مانیتورها با کاربری‌های مخصوص و متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند تا به طور کامل نیازهای کاربران را پاسخ دهند. از جمله این مانیتورها می‌توان به مانیتورهای ترید اشاره کرد که یکی از مهم‌ترین و با اهمیت‌ترین ابزار هر تریدر حرفه‌ای به شمار می‌رود. با خرید یکی از بهترین مانیتورهای مناسب ترید می‌توانید به راحتی در بازارهای مالی فعالیت کنید و نمودارها و نوسانات قیمت‌ها را بررسی نمایید. داشتن بهترین مانیتور مناسب ترید می‌تواند کمک بسیار زیادی به موفقیت‌های شما در طولانی مدت کند؛ از این رو می‌توان به اهمیت بالای خرید بهترین مانیتور ترید پی برد.

در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی بهترین مانیتور ترید آشنا کنیم و در انتها تعدادی از بهترین مانیتورهای مخصوص ترید را به شما معرفی کنیم تا هنگام انتخاب و خرید بهترین مانیتور مخصوص تحلیل و ترید، بهترین تجربه خرید را داشته باشید.[vc_single_image image=”4473″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

ویژگی بهترین مانیتورهای مناسب ترید

مانیتورها را می‌توان بر اساس نوع کاربری از یکدیگر تفکیک کرد و همانطور که مشخص است، هرکدام ویژگی‌ها، امکانات و قابلیت‌های خاصی دارند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. بهترین مانیتورهای ترید نیز از همین قضیه پیروی می‌کنند. از آنجایی که تریدرها مدت زمان زیادی را در برابر مانیتور صرف می‌کنند و چارت‌ها و نمودارهای مختلفی را به صورت همزمان آنالیز می‌کنند. به همین دلیل هنگام خرید بهترین مانیتورهای ترید باید به مشخصات مهمی همچون صفحه نمایش بزرگ، نوع پنل، طراحی و ارگونومی مناسب و … اشاره کرد.

بهترین مانیتور ترید با بهره مندی از ویژگی‌های منحصر به فرد، انواع نیازهای تریدرهای حرفه‌ای را بر طرف خواهند کرد. اگر می‌خواهید اولین تجربه انتخاب و خرید مانیتور خود را تجربه کنید، بدون شک به راهنمای خرید مانیتور و نکات مهم احتیاج دارید تا به راحتی کالای مورد نظر خود را تهیه کنید. در ادامه می‌خواهیم ویژگی بهترین مانیتورهای مناسب ترید و اهمیت هریک هنگام انتخاب بهترین مانیتور مخصوص ترید را بررسی نماییم تا با وسعت دیدی بهتر، خرید بهترین مانیتور مخصوص تحلیل و ترید را انجام دهید.برای آشنایی با ویژگی‌های یک مانیتور خوب، راهنمای خرید مانیتور را بخوانید.[/vc_message]

بهترین پنل مانیتور مناسب ترید

هر مانیتور به یکی از انواع پنل‌های TN، VA و IPS مجهز شده و بسیاری از مشخصه‌های دیگر بهترین مانیتور برای ترید را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ در نتیجه یکی از مهم‌ترین مشخصه‌هایی است که هنگام خرید بهترین مانیتور مخصوص ترید باید مورد بررسی قرار بگیرد. هریک از انواع پنل‌های مانیتور مزایا و معایب خود را دارند که هرکدام را برای کاربری خاصی استفاده می‌کنند. مانیتورهای با پنل TN به دلیل قدیمی بودن و عدم برخورداری از کیفیت تصویر مناسب، گزینه مناسبی برای انجام کارهای ترید نیست. از آنجایی که مانیتورهای VA میزان کنتراست بالایی دارند، بیشتر برای سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در نهایت به مانیتورهای IPS می‌رسیم که دارای وضوح تصویر عالی، روشنایی مناسب و زاویه دید بالا است و انتخابی مناسب برای بهترین مانیتورهای ترید محسوب می‌شود.برای آشنایی با انواع پنل مانیتور و تفاوت آنها، این مقاله را بخوانید.[/vc_message]

رزولوشن تصویر در مانیتورهای مناسب ترید

رزولوشن مانیتور از تعداد پیکسل‌هایی که مانیتور در عرض و ارتفاع نمایش می‌دهد تشکیل شده است و هرچه رزولوشن تصویر بالاتر باشد، کیفیت و وضوح تصویر نیز بیشتر می‌شود. امروزه متداول‌ترین وضوح تصویر، رزولوشن 1080 پیکسل یا همان کیفیت Full HD است و پاسخگوی تمامی خواسته‌های تریدرها می‌باشد. مانیتورهای با کیفیت و رزولوشن بالاتری همچون 1440p و 4K نیز در بازار یافت می‌شوند و جزو بهترین مانیتورهای ترید به شمار می‌روند که قیمت بالاتری نیزدارند.

وضوح تصویر یا دقت رنگ بالا در خرید مانیتور ترید نسبت به سایر ویژگی ها اهمیت آنچنان زیادی ندارد، اما برای دید بهتر توجه به این نکته خالی از لطف نیست و هنگام خرید بهترین مانیتور مناسب ترید دقت به کیفیت صفحه نمایش نیز مطرح می گردد.

اندازه مناسب نمایشگر ترید کدام است؟

تریدرها با نمودارها و جدول‌های بسیار زیادی سر و کار دارند و باید آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند؛ در نتیجه مانیتوری با اندازه بزرگ و مناسب که فضای کاری وسیعی در اختیار تریدر قرار می‌دهد به آن‌ها پیشنهاد می‌شود تا با راحتی هرچه تمام‌تر فعالیت‌های خود را انجام دهند. به جرات می‌توان اندازه نمایشگر را مهم‌ترین ویژگی بهترین مانیتورهای مناسب ترید نام برد. همچنین با استفاده از نمایشگر بزرگ می‌توان تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات را با وضوح بیشتری انجام داد و دقت عمل در کارها را بالا برد.

حال ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که بهترین مانیتور برای تریدرها باید چه اندازه و ابعادی داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اندازه مناسب بهترین مانیتور ترید برای هر کاربر متفاوت است و نمی‌توان تنها یک سایز را به عنوان اندازه‌ای ایده‌آل برای بهترین مانیتورهای ترید اعلام کرد.

با توجه به نکات گفته شده در رابطه با اندازه نمایشگر، معمولاً خرید مانیتور با اندازه کمتر از 24 اینچ برای تریدرها توصیه نمی‌شود؛ زیرا مانیتورهای کوچک، فضای کاری کمی در اختیار تریدر قرار می‌دهد. در مقابل، بهترین مانیتورهای مخصوص ترید از حداقل سایز 27 اینچ برخوردارند تا فضای کاری مناسبی برای تریدر فراهم کنند.

بهتر است بدانید بعضی از تریدرها از تلویزیون‌های 42 اینچ یا بزرگ‌تر به عنوان صفحه نمایش استفاده می‌کنند و به دلیل بهره مندی این تلویزیون‌ها از ابعاد بزرگ، انتخاب خوبی برای مقایسه چارت‌ها و جدول‌ها در کنار یکدیگر محسوب می‌شوند.[vc_single_image image=”4471″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

نسبت کنتراست صفحه نمایش ترید به سایر نمایشگرها چگونه است؟

به تفاوت میان حداقل روشنایی و حداکثر روشنایی نمایشگر، نسبت کنتراست گفته می‌شود و هرچقدر مقدار این مشخصه بالاتر برود، رنگ‌های مشکی عمیق‌تر و تیره‌تر می‌شود و این امر باعث می‌شود تصویر واقعی‌تر جلوه کند. عموماً نسبت کنتراست بالا تجربه بصری و دیداری بهتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و همانطور که قبلاً گفته شد، نوع پنل عامل تاثیرگذار بر این مشخصه است. پنل‌های IPS دارای نسبت کنتراست 1000:1 و گاهی اوقات مقداری بیشتر هستند و برای اکثر کاربری‌ها مقداری مناسب به شمار می‌رود.

این ویژگی برای بهترین مانیتورهای ترید نسبت به اندازه صفحه نمایشگر از اهمیت کمتری برخوردار است و بیشتر در حوزه‌های سرگرمی کاربرد دارد.

آیا بهترین مانیتور ترید به نرخ تازه سازی بالا احتیاج دارد؟

نرخ تازه سازی مانیتور عبارت است از حداکثر تصاویری که نمایشگر می‌تواند در یک ثانیه به صورت پیاپی نمایش دهد. هرچقدر نرخ تازه سازی مانیتور بیشتر باشد، تصاویر متحرک را نرم‌تر و روان‌تر مشاهده خواهید کرد. درست است که رفرش ریت یا نرخ تازه سازی بالا در مانیتور ویژگی جذابی به نظر می‌رسد ولی آیا بهترین مانیتور ترید به نرخ تازه سازی بالا احتیاج دارد؟

معمولاً کاربری‌های گیمینگ و کسانی که بازی‌های کامپیوتری انجام می‌دهند به دنبال مانیتورهایی با نرخ تازه سازی بالا می‌روند و کاربری‌های دیگر سود زیادی از بالا بودن رفرش ریت مانیتور نمی‌برند. امروزه حداقل رفرش ریت نمایشگرها 60 هرتز است و اگر می‌خواهید بهترین مانیتور برای تریدرها را تهیه کنید، نرخ تازه سازی بیش از 60 هرتز انتخاب وسوسه انگیزی محسوب می‌شود ولی باید بدانید که این مشخصه تاثیر به سزایی در ترید ندارد.برای بررسی تخصصی و اطلاعات بیشتر درباره رفرش ریت، این مقاله را بخوانید.[/vc_message]

زمان واکنش در مانیتورهای مناسب ترید

به مدت زمانی که طول می‌کشد یک پیکسل رنگ خود را تغییر دهد، زمان واکنش یا همان زمان پاسخگویی می‌گویند و با واحد میلی‌ثانیه نشان داده می‌شود. وقتی تصاویر متحرک بر روی مانیتور نمایش داده می‌شوند، پیکسل‌ها به صورت مداوم رنگ خود را تغییر می‌دهند. هرچقدر مقدار این مشخصه پایین‌تر باشد، سرعت تغییر رنگ پیکسل بیشتر می‌شود و اتفاقاتی همچون تار شدن تصویر را در بهترین مانیتورهای ترید تجربه نخواهید کرد. میانگین زمان واکنش مانیتور‌های امروزی 10 میلی‌ثانیه یا کمتر است و هنگام استفاده از آن‌ها دچار مشکل نخواهید شد.

اهمیت زاویه دید در مانیتورهای مناسب ترید

زاویه دید مانیتور به معنی حداکثر زاویه‌ای است که می‌توان تصاویر را بدون افت کیفیت و با وضوح مناسب بر روی صفحه نمایش مشاهده کرد. هنگامی که صفحه نمایش را از زاویه دید متفاوتی تماشا می‌کنید، ممکن است رنگ‌های نمایش داده شده بر روی مانیتور دچار تغییر شوند و در این صورت شما به حداکثر زاویه دید مانیتور رسیده‌اید.

حداکثر زاویه دید بهترین مانیتورهای مناسب ترید تا حدودی به نوع پنل آن بستگی دارد؛ به طوری که پنل IPS بیشترین زاویه دید و پنل‌های VA و TN به ترتیب زاویه دید کمتری دارند. حداکثر زاویه دید عمودی و افقی مانیتورها می‌تواند 178 درجه باشد که به معنی زاویه دید بالای نمایشگر است. این مشخصه در میان مشخصات بهترین مانیتور برای تریدرها به چشم می‌خورد و بهتر است مانیتوری با زاویه دید بالا تهیه نمایید.[vc_single_image image=”4469″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

پورت‌های مانیتور مناسب ترید

برای اینکه تصاویر بر روی مانیتور نشان داده شوند، باید آن را به سیستم متصل کنید که این اتصال از طریق پورت‌های مانیتور و مادربرد انجام می‌شود. اکثر پورت‌های تعبیه شده در مانیتورهای امروزی شامل HDMI و DisplayPort است و پورت‌های قدیمی‌تری همچون VGA و DVI کاربرد کمتری دارند. برخی از مانیتورها دارای پورت USB-C هستند و علاوه بر نمایش تصویر، قابلیت جا به جایی اطلاعات و حتی شارژ کردن دستگاه را دارند.

یکی دیگر از پورت‌های کاربردی که در بعضی از مانیتورها تعبیه می‌شود پورت‌ها USB-A هستند. با اتصال لوازم جانبی کامپیوتر همچون موس و کیبورد به این پورت‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد یا در برخی موارد اطلاعات را منتقل کرد.

کاربرد طراحی و ارگونومی مانیتور مناسب ترید

بهترین مانیتورهای مناسب ترید با طراحی و ارگونومی خاصی تولید می‌شوند که دلیل آن احساس راحتی تریدر هنگام انجام کار است. تریدرهای حرفه‌ای زمان بسیار زیادی را در برابر مانیتور سپری می‌کنند و ممکن است به گردن آن‌ها فشار وارد شود؛ از این رو بهترین مانیتورهای مخصوص ترید قابلیت‌هایی نظیر تنظیم ارتفاع مانیتور، تنظیم شیب عمودی و تنظیم محور افقی را در اختیار تریدر قرار می‌دهند.

با این وجود تریدر می‌تواند با توجه به نیاز و راحتی خود، مانیتور ترید خود را به صورت دلخواه تنظیم کند. علاوه بر آن، پشتیبانی از استاندارد Vesa Wall Mount یا امکان نصب مانیتور بر روی دیوار با استفاده پایه دیواری نیز یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی بهترین مانیتورهای ترید است و اگر دارای فضای کوچکی برای کار هستید، می‌توانید از مانیتور به صورت دیواری استفاده نمایید. این کار به خلوت‌تر و مرتب شدن میز کمک بسیار زیادی می‌کند.[vc_single_image image=”4470″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

تاثیر فناوری‌های محافظت از چشم (فیلتر نور آبی و Flicker Free)

بسیاری از تریدرها و کسانی که کاربری مشابهی دارند، ساعات طولانی را به مانیتور خیره می‌شوند و امکان آسیب رسیدن به چشم‌ها در طولانی مدت وجود دارد. برای محافظت از چشم در برابر مانیتور بسیاری از شرکت‌ها بهترین مانیتورهای ترید خود را به فناوری‌های فیلتر نور آبی و Flicker Free مجهز نموده‌اند.

فیلتر نور آبی با کاهش نورهای آبی مضر، از آسیب رسیدن به چشم‌ها جلوگیری می‌کند. فناوری Flicker Free نیز یکی دیگر از تکنولوژی‌هایی است که به کاهش خستگی چشم در استفاده طولانی مدت کمک می‌کند.  بهترین مانیتور ترید، مانیتوری است که هر دو تکنولوژی در آن استفاده شده باشد.

آیا باید حتماً از مانیتورهای Ultrawide استفاده کنیم؟

به احتمال زیاد قبلاً شنیده‌اید که مانیتورهای Ultrawide یا فوق عریض گزینه‌های بسیار خوبی برای تریدرها به شمار می‌روند و همانطور که گفته شد، تریدرها به صفحه نمایشی بزرگ برای بررسی‌ها و مقایسه‌های خود نیاز دارند. مانیتورهای Ultrawide عرض بیشتری دارند و در نتیجه، فضای کاری بیشتری را برای تریدر فراهم می‌کنند. باید این نکته را یادآور شد که اجباری در استفاده از مانیتورهای فوق عریض برای انجام تجزیه و تحلیل‌ها یا بررسی نمودارها نیست؛ اما بسیاری از بهترین مانیتورهای مخصوص ترید دارای صفحه نمایش فوق عریض هستند که فضای کاری بیشتری را در مقایسه با مانیتورهای معمولی در اختیار تریدر قرار می‌دهند.[vc_single_image image=”4468″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

چرا تریدرهای حرفه ای از چند مانیتور استفاده می کنند؟

همانطور که درباره این موضوع بحث شد، تریدرها با آمارها، نمودارها و جداول زیادی سر و کار دارند که باید مورد بررسی قرار دهند. مقایسه کردن این موارد از جمله کارهایی است که تریدرها انجام می‌دهند و گاهی اوقات آن‌ها را کنار یکدیگر قرار می‌دهند تا عمل مقایسه کردن را راحت‌تر و با دقت بالاتری انجام دهند. همچنین استفاده از چندین مانیتور ترید امکان انجام چند کار به صورت همزمان را به تریدر می‌دهد. دلیل استفاده تریدرها از چند مانیتور این است که فضای کاری بسیار زیادی برای انجام فعالیت‌های خود دارند.[vc_single_image image=”4467″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

مانیتور خمیده (Curved) برای ترید بهتر است یا مانیتور تخت؟

اگر مانیتورهای موجود در بازار را با یکدیگر مقایسه کنید به این موضوع پی می‌برید که برخی از مانیتورها به صورت خمیده یا Curved و برخی با صفحه نمایش تخت طراحی و تولید شده‌اند. حال شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که بهترین مانیتور برای ترید کدام است؟ تریدرهای حرفه‌ای همیشه به دنبال خرید بهترین مانیتور برای تحلیل و ترید هستند اما خرید مانیتور خمیده کاملاً به سلیقه کاربر بستگی دارد. مانیتورهای خمیده زاویه دید خوبی به کاربر می‌دهند و باعث تمرکز بیشتر بر روی صفحه نمایش می‌شود. مانیتورهای خمیده شکل جالبی دارند اما ظاهر همه چیز نیست. در نهایت مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در خرید مانیتور خمیده مناسب ترید سلیقه کاربر است.[vc_single_image image=”4466″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

آیا مانیتور هوشمند برای ترید خوب است؟

شاید شنیدن کلمه مانیتور هوشمند برای شما تازگی داشته باشد و به مانیتوری گفته می‌شود که راحتی دنیای کار و سرگرمی را با یکدیگر ترکیب می‌کند. مانیتور هوشمند را می‌توان به صورت سیمی یا بی سیم کنترل کرد که آزادی عمل زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

استفاده از گوشی‌های هوشمند روز به روز در حال افزایش است و کاربران از گوشی خود برای انجام کارهای مختلفی استفاده می‌کنند. صفحه نمایش گوشی به دلیل کوچک بودن، فضای زیادی ندارد و نمی‌توان چند کار را به طور همزمان انجام داد. از جذاب‌ترین ویژگی‌های مانیتورهای هوشمند، پشتیبانی از فناوری Mirroring است که با استفاده از آن می‌توان محتویات صفحه نمایش گوشی را بر روی صفحه نمایش مانیتور نمایش داد. این امکانات و قابلیت‌ها مانیتورهای هوشمند را به یک گزینه وسوسه انگیز برای تریدرها تبدیل کرده است.

جمع بندی

هر تریدر حرفه‌ای به مانیتور مناسب ترید احتیاج دارد تا به راحتی هرچه تمام‌تر، تجزیه و تحلیل‌های اطلاعات را انجام دهد. تریدر با استفاده از بهترین مانیتورهای مخصوص ترید می‌تواند سطح کیفیت کار خود را بهبود ببخشد و بررسی داده‌ها و چارت‌ها را با دقت بیشتری انجام دهد. همانطور که گفته شد، مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مانیتور مناسب ترید شامل اندازه نمایشگر، زاویه دید بالا، طراحی و ارگونومی مناسب، فناوری‌های محافظت از چشم و پنل مانیتور است.

علاوه بر آن، معیارهای دیگری نیز در خرید بهترین مانیتور مخصوص ترید نقش دارند اما از اهمیت پایین‌تری نسبت به مشخصه‌های گفته شده برخوردار هستند. لازم به ذکر است که در کنار نکات ذکر شده، در تمامی مراحل به میزان بودجه خود توجه کنید تا بهترین تجربه خرید را داشته باشید. در ادامه تعدادی از بهترین مانیتورهای مناسب ترید را به شما معرفی می‌کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید.

معرفی چند مدل از بهترین مانیتورهای مناسب ترید

 

مانیتور 29 اینچ LG مدل 29WQ600-W

اولین مورد از لیست بهترین مانیتورهای مناسب ترید برای ترید مانیتور LG مدل 29WQ600-W است. این مانیتور تخت دارای پنل IPS بوده و از زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه برخوردار است. همچنین عریض بودن این مانیتور و اندازه بزرگ 29 اینچی فضای کاری زیادی را برای تریدر به ارمغان می‌آورد. از دیگر امکانات ویژه این محصول می‌توان به فناوری Flicker Free و نرخ تازه سازی 120 هرتز آن اشاره کرد.

 

مشاهده مشخصات بیشتر و قیمت روز محصول

مانیتور 34 اینچ LG مدل 34WQ650-W

مانیتور 34WQ650-W شرکت LG یکی دیگر از بهترین مانیتورهای مخصوص ترید در لیست است که با اندازه فوق العاده بزرگ 34 اینچ طراحی و تولید شده و به لطف بهره مندی از صفحه نمایش عریض، امکان باز کردن چندین پنجره به صورت همزمان وجود دارد. حداکثر روشنایی 400 نیت و زاویه دیدهای عمودی و افقی این محصول تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی نمایش می‌دهند. شرکت ال جی برای محافظت از چشمان شما این مانیتور را به فناوری‌های Flicker Free و فیلتر نور آبی مجهز نموده است.

مشاهده مشخصات بیشتر و قیمت روز محصول

مانیتور گیمینگ 29.5 اینچ MSI مدل Optix MAG301RF

کالای بعدی در لیست بهترین مانیتورهای مناسب ترید مانیتور گیمینگ Optix MAG301RF شرکت MSI است که برای کاربری گیمینگ تولید شده اما به دلیل بهره مندی از امکانات ویژه، انتخاب مناسبی برای تریدرها نیز محسوب می‌شود. این ویژگی‌ها شامل ابعاد 29.5 اینچ، صفحه نمایش عریض، زاویه دید 178 درجه، کیفیت رنگ بالا و ارگونومی مناسب است.

مشاهده مشخصات بیشتر و قیمت روز محصول

مانیتور 29.5 اینچ Asus مدل ROG Strix XG309CM

یکی دیگر از محصولات لیست بهترین مانیتورهای مناسب ترید، مانیتور ROG Strix XG309CM از شرکت ایسوس است که با بهره مندی از طراحی حرفه‌ای و امکانات کاربردی، پاسخگوی تمامی نیازهای تریدرها خواهد بود. این مانیتور عریض با اندازه 29.5 اینچ تولید شده که فضای کاری مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین ایسوس این محصول را به پنل IPS مجهز نموده و می‌توان تصاویر را تا حداکثر زاویه 178 درجه مشاهده کرد. همچنین به لطف برخورداری این مانیتور از رفرش ریت 220 هرتز و فناوری G-Sync امکان انجام بازی‌های کامپیوتری در اوقات فراغت نیز وجود دارد.

مشاهده مشخصات بیشتر و قیمت روز محصول

سوالات متداول

[vc_toggle title=”آیا کیفیت تصویر در بهترین مانیتور مناسب ترید اهمیت دارد؟” style=”round” color=”peacoc” custom_font_container=”tag:div|text_align:right” custom_use_theme_fonts=”yes” custom_css_animation=”fadeInUp” use_custom_heading=”true”]بدون شک کیفیت تصویر خوب در خرید مانیتور اهمیت بالایی دارد ولی کیفیت و وضوح تصویر بسیار بالا بیشتر برای کاربری‌های طراحی اهمیت دارد نه ترید.[/vc_toggle][vc_toggle title=”مهم‌ترین ویژگی بهترین مانیتور ترید چیست؟” style=”round” color=”peacoc” custom_font_container=”tag:div|text_align:right” custom_use_theme_fonts=”yes” custom_css_animation=”fadeInUp” use_custom_heading=”true”]

به طور کلی عوامل متعددی در مانیتور ترید نقش دارند اما مهم‌ترین آن‌ها ابعاد بزرگ برای داشتن فضای کاری زیاد است.

[/vc_toggle]

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

مریم راستی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. چه فرقی میکنه گفت:

    مختصر و مفید
    ای کاش چند تا مدل ۲۴ , ۲۷ اینچی هم معرفی میکردید

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش