هشتگ های داغ :‌

بهترین لپ تاپ های msi , راهنمای خرید لپ تاپ ام اس آی

اگر شما هم به دنبال بهترین لپ تاپ های msi هستید و قصد دارید یک لپ تاپ ام اس آی بخرید ،مدل های مختلفی را روبروی خود می‌بینید. این مقاله یک راهنمای خرید لپ تاپ ام اس آی است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین لپ تاپ های msi را بشناسید و با مشخصات فنی و کاربری آنها آشنا شوید. تولیدات این برند شناخته شده آنقدر با کیفیت هستند که چند جایگاه را در مقاله راهنمای خرید لپ تاپ و چگونه یک لپ تاپ خوب بخریم را از آن خود کرده‌اند. همچنین قصد داریم در کنار معرفی بهترین لپ تاپ های ام اس آی، شما را با انواع سری های لپ تاپ ام اس آی نیز آشنا کنیم.

کیفیت لپ تاپ MSI

با توجه به سابقه درخشان شرکت ام اس آی در ساخت مادربرد، می‌توانیم بگوییم کیفیت لپ تاپ msi دارای نمره قابل قبولی در بین رقبای خود می‌باشد، بطوریکه از مادربردهای این شرکت در لپ تاپ های سایر برندها نیز استفاده می‌شود. جنس بدنه، طول عمر بالای باتری و سخت افزارهای قدرتمند بکار گرفته شده در لپ تاپ های ام اس آی، تولیدات این شرکت تایوانی را به یکی از رقبای سرسخت برای رقبای خود تبدیل کرده است. از این رو می‌توان به کیفیت لپ تاپ MSI نمره بالایی داد.

 

مقاله بررسی کارت گرافیک RTX 4080 را بخوانید.

 

هر آنچه باید درباره سری های لپ تاپ ام اس آی بدانیم

اگر به نام لپ‌تاپ‌ های msi توجه کرده باشید قبل از آن‌که به نام تبلیغاتی آن‌ها یعنی Stealth ، Titan، Phantom، Classic، Leopard و Apache برسید با یک سری حروف و اعداد مواجه می‌شوید. شاید تصور کنید این حروف بر حسب اتفاق چیده شده‌اند اما حقیقت چیز دیگری است.

اول به سراغ حروف می‌رویم که نشان‌دهنده‌ی نوع لپ‌تاپ است.

 

  • G مخفف Gaming و نشانگر لپ‌تاپ گیمینگ ام اس آی است.
  • W مخفف WorkStation و نشانگر محصولات ایستگاه کاری است.
  • C مخفف Classic و نشانگر محصولات کلاسیک MSI است.
  • P مخفف Prestige و نشانگر محصولات مصرف کنندگان است

مزایای لپ تاپ لمسی را بدانید.

حال نوبت به اعداد می‌رسد. در نام مدل لپ تاپ MSI عدد اول مشخص‌کننده‌ی اندازه‌ی صفحه‌نمایش است، یعنی 8 مشخص‌کننده‌ی صفحه نمایش 18.4 اینچی، 7 سایز صفحه نمایش 17.3 اینچی و 6 لپ‌تاپ‌هایی با صفحه نمایش 15 اینچی را مشخص می‌کند.

در مورد لپ‌تاپ‌های 14 اینچی قضیه کمی متفاوت می‌شود، ازآنجایی‌که عدد 4 برای چینی‌ها عددی نحس محسوب می‌شود msi لپ‌تاپ‌های 14 اینچی‌اش را با A5 معرفی کرده است.

اما عدد دوم، این عدد مشخص‌کننده‌ی نسل لپ‌تاپ است. به‌عنوان مثال MSI GP76 یعنی ما با یک لپ تاپ گیمینگ 17.3 اینچی نسل ششم مواجهیم.

وجود عبارت Pro یا VR در انتهای نام لپ‌تاپ نشانگر پشتیبانی از تکنولوژی واقعیت مجازی است. این نوت بوک ها دارای حداقل کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060 بوده و از سخت افزار قوی‌تری برخوردارند تا شما بتوانید واقعیت مجازی را با آن‌ها تجربه کنید.

آخرین موردی که در این بخش لازم است گفته شود وجود حرف X در نام‌گذاری بعضی از لپ‌تاپ‌هاست که مشخص می‌کند این لپ‌تاپ، پا را از سایر لپ‌تاپ‌های آن سری فراتر گذاشته و کمی قدرتمندتر از سایرین است.

رمزگشایی از نام لپ‌تاپ‌ های msi به پایان رسید و حالا نوبت بررسی سری‌ها مختلف هست.

MSI Prestige Series laptop

MSI Prestige Series laptop

 

 سری های لپ تاپ MSI

سری GT: Titan – Dominator  برترین پرچمداران

این سری که با خود نام خدای خورشید در یونان باستان(Titan) را یدک می‌کشند، با پردازنده های قابل اورکلاک، گرافیک قدرتمند و ویژگی‌های پیشرفته ارائه می‌شوند، جزو بهترین لپ تاپ‌های msi هستند. این لپ تاپ ها که به نوعی جزو لپ تاپ های پرچمدار ام اس ای بحساب می‌آیند، برای انجام سنگین ترین عملیات طراحی و گرافیکی طراحی شده‌اند. سری GT Titan از لحاظ قیمت در دسته‌ی لپ تاپ های گرانقیمت ام اس آی قرار می‌گیرند.

titan series

titan series

سری GS: Stealth – Phantom  قابلیت حمل بالا با طراحی شیک

اگر به دنبال ترکیبی از عملکرد و وزن سبک در بین لپ تاپ های ام اس ای هستید، سری GS Stealth انتخاب بسیار مناسبی برا شماست. هدف از طراحی این سری، عملکرد بالا در یک لپ تاپ سبک و باریک بوده که توانسته این سری را به بهترین مدل لپ تاپ ام اس آی تبدیل کند. در کنار این قابلیت‌ها می‌توان به عمر طولانی باتری اشاره کرد. در نتیجه اگر به دنبال یک لپ تاپ سبک با عملکرد بالا هستید نام این سری را فراموش نکنید.

stealth

stealth

سری GE: Raider – Apache  برای علاقه‌مندان پرشور

سری GE با هدف پاسخگویی به نیاز گیمر های مشتاق آغار بکار کرد. در کنار طراحی فوق‌العاده و نورپردازی RGB، سری GE بالاترین عملکرد و کارایی را به گیمرها و سایر کاربران ارائه می‌دهد. سری GE که از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ام اس آی بشمار می‌رود.

raider

raider

سری GP Leopard / GL ویژگی‌های کامل برای همه

این دو سری تمام ویژگی‌های یک لپ تاپ گیمینگ ام اس ای را به گیمرها ارائه می‌دهند. با سخت افزارهای بکار گرفته شده در این سری‌ها، که از بهترین لپ تاپ های msi هم هستند، شاهد در دسترس بودن طیف گسترده‌ای از پیکربندی‌ها هستیم که نیاز اغلب کاربران را برطرف می‌کند.

leopard

leopard

سری GF Thin تحرک و استایل در دسترس شما

طراحی نازک، وزن سبک و زیبایی این سری از لپ تاپ های msi باعث شده تحرک و جابجایی تا حد زیادی برای کاربران راحت شود. پیکربندی مناسب و سخت افزارهای قدرتمندی بکار رفته در این سری، نگرانی کاربران برای انتخاب بین یک لپ تاپ با مشخصات خوب و یک لپ تاپ با طراحی زیبا را از بین می‌برد.

MSI-Thin

MSI-Thin

 

بهترین لپ تاپ های ام اس ای

لپ تاپ MSI GF63 Thin

این مدل یک انتخاب خوب برای کاربرانی است که به دنبال لپ تاپی ظریف، زیبا و در عین حال قدرتمند می‌گردند. ضخامت این لپ تاپ MSI تنها 21.7 میلی‌متر بوده و وزنی حدود 1.8 کیلوگرم دارد. کیبورد زیبای این لپ تاپ دارای نور قرمز رنگ بوده تا بتواند کار در محیط کم نور را برای کاربر خود راحت‌تر کند.

صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچ با روکش مات بوده و تصویری با رزولشن 1080×1920 و کیفیت Full HD ارائه می‌دهد. این لپ تاپ از پردازنده Cor i5 نسل یازدهمی اینتل  برای پردازش داده ها استفاده می‌کند. کارت گرافیک 4 گیگابایتی GTX 1650 در کنار رم 8 گیگابایت DDR4 و هارد پرسرعت 512 SSD ویژگی‌های این لپ تاپ را تکمیل می‌کنند. بطور کلی این لپ تاپ با توجه به ضخامت، وزن و سخت افزار مناسبی که دارد از جمله بهترین لپ تاپ های MSI است که می‌تواند مورد توجه مهندسین و گیمرهایی که به دنبال لپ تاپ ظریف هستند را جلب کند.

MSI Thin GF63

MSI Thin GF63

مشخصات بیشتر و قیمت روز محصول

 

لپ تاپ MSI Modern A11AU

یک لپ تاپ مناسب ام اس آی برای دانشجویان و کابرانی که قصد استفاده عمومی و مالتی مدیا از لپ تاپ خود دارند. طراح جذاب و دوست داشتنی با وزنی حدود 1.6 کیلوگرم از جمله مزیت‌های این مدل لپ تاپ ام اس آی می‌باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچی بوده و تصویر را با کیفیت Full HD و 1080×1920 رزولشن  به شما نمایش می‌دهد. پردازنده این لپ تاپ از نوع Core i5 نسل یازدهمی اینتل است.

دو اسلات رم در این لپ تاپ تعبیه شده که یک رم 8 گیگابایت DDR4 در اسلات اول قرار دارد اما قابلیت ارتقا تا 64 گیگابایت را دارد. برای ذخیره اطلاعات شما بر روی لپ تاپ یک حافظه 512 گیگابایتی از نوع SSD در نظر گرفته شده اما یک اسلات M2 نیز تعبیه شده که برای ارتقا حافظه پیش بینی شده است.

MSI Modern A11AU

MSI Modern A11AU

مشخصات بیشتر و قیمت روز محصول

 

لپ تاپ MSI KATANA GF66

اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ با عملکرد خوب و قیمت مناسب می‌گردید این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های MSI در زمینه گیمینگ است. صفحه نمایش این محصول 15.6 اینچی بوده و تصویر را با کیفیت Full HD و رزولشن 1080×1920 در کنار نرخ رفرش تایم 144 هرتز به شما نمایش می‌دهد تا تجربه دلنشینی از بازی ها داشته باشید. در این لپ تاپ MSI از پردازنده Core I7 نسل دوازدهم اینتل استفاده شده است.

در این محصول دو اسلات رم DDR4 تعبیه شده که در اسلات اول یک رم 16 گیگابایتی تعبیه شده و قابلیت ارتقا تا 64 گیگابایت را دارد. کارت گرافیک RTX 3050 Ti با حافظه گرافیکی 4 گیگابایت از نوع DDR6 به شما این امکان را می‌دهد تا بازی ها را بصورت روان اجرا کنید.

MSI KATANA GF66

MSI KATANA GF66

مشاهده مشخصات و قیمت روز محصول

 

لپ تاپ MSI Vector GP76

لپ تاپ MSI Vector GP76 با طراحی ساده اما جذاب و استفاده از کیبورد ساخت STEELSERIES با پیشتیانی از نورپردزی RGB و قابلیت تنظیم نورپردازی هر کلید یکی از زیباترین و البته بهترین لپ تاپ های MSI می‌باشد. صفحه نمایش این محصول 17.3 اینچی بوده و تصویر را با کیفیت Full HD و رزولشن 1080×1920 در کنار نرخ رفرش تایم 240 هرتز به شما کمک می کند تا بازی ها را بدون لگ و روان اجرا کنید.

پردازنده 14 هسته ای و نسل دوازدهمی مدل Core I7 اینتل با فرکانسی حدود 4.7 گیگاهرتز از نقاط قوت این لپ تاپ خارق العاده بعنوان قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ ام اس آی و بازار است که در رندرگیری و عملیات مالتی ترد عملکرد بسیار خوبی از خود نشان میدهد.

در این لپ تاپ MSI، دو اسلات رم DDR4 تعبیه شده که در اسلات اول یک رم 16 گیگابایتی تعبیه شده و قابلیت ارتقا تا 64 گیگابایت را دارد. کارت گرافیک RTX 3070 Ti با حافظه گرافیکی 8 گیگابایت از نوع GDDR6 با 150 وات توان گرافیکی خروجی در این لپ تاپ ام اس ای بکار رفته است.

MSI Vector GP76

MSI Vector GP76

مشاهده مشخصات و قیمت روز محصول

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

12 ماه پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش