هشتگ های داغ :‌

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس، نگاهی به 5 انتخاب جذاب

یکی از برندهای معروف و پرطرفدار در زمینه تولید لپ تاپ، شرکت ایسوس است که محصولات خود را با تنوعی بالا برای کاربری های مختلف تولید می‌کند. گیمرها تعداد قابل توجهی از مخاطبین ایسوس را تشکیل می‌دهند و از آنجایی که ایسوس لپ تاپ‌های با کیفیت و خوش ساختی را برای کاربری گیمینگ تولید می کند، موفق به کسب محبوبیت بالایی در میان این کاربرها شده است. بسیاری از گیمرها با خرید یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس می‌توانند لذت انجام بازی‌های کامپیوتری با بهترین ظاهر گرافیکی را تجربه کنند.

به لطف مجهز بودن لپ تاپ های گیمینگ ایسوس به ویژگی‌ها و امکانات جذاب و البته سخت افزار پرقدرت برای گیمرها، این لپ تاپ‌ها به یک همراه بسیار عالی برای پیروزی در بازی‌ها و رقابت‌ها تبدیل شده اند. اگر نگاه کوتاهی نیز به بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس برای بازی داشته باشید، با حجم بالایی از محصولات و لپ تاپ‌ها مواجه می‌شوید که هرکدام متناسب با نیازهای منحصر به فرد کاربران طراحی و تولید شده‌اند. در ادامه این مطلب قصد داریم چند مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ برند ایسوس را  به شما معرفی کنیم. با مطالعه این مقاله می‌توانید با آگاهی بیشتری لپ تاپ گیمینگ ایسوس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

[vc_single_image image=”4769″ img_size=”800×437″ alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”none”]

بهترین مدل لپ تاپ گیمینگ ایسوس

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت شرکت ایسوس این است که لپ تاپ‌های گوناگونی را تحت عنوان سری‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند تا هر کاربری با توجه به خواسته‌های خود بتواند محصول مناسبی را تهیه کند. به طور کلی بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس تحت عنوان سری‌های TUF و ROG طراحی و تولید می‌شوند که به صورت کامل نیازهای یک گیمر حرفه‌ای را پوشش می دهند. قطعاً با انتخاب لپ تاپ‌های سری TUF و ROG می‌توانید یک لپ‌تاپ گیمینگ حرفه‌ای را در کنار خود داشته باشید. به طور قطع نیز بهترین مدل لپ تاپ گیمینگ ایسوس نیز یکی از نام‌های TUF یا ROG را یدک خواهد کشید.

 

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچ Asus مدل TUF Gaming F15 FX506LHB – HN8G5W

اولین مورد از لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس، لپ تاپ 15.6 اینچ مدل TUF Gaming F15 FX506LHB – HN8G5W است. این لپ تاپ  از جمله محصولات سری حرفه‌ای و قدرتمند TUF به شمار می‌رود که با طراحی زیبا و شیک مشخصا برای استفاده گیمرها تولید شده است. از بزرگ‌ترین نقاط قوت این لپ تاپ می‌توان به قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر لپ تاپ های گیمینگ اشاره کرد. به همین دلیل می‌توانید بدون صرف هزینه‌های زیاد، از انجام بازی‌های کامپیوتری لذت ببرید.

ایسوس لپ تاپ TUF Gaming F15 FX506LHB را به پردازنده مرکزی اینتل مدل Core i5 10300H با چهار هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی انویدیا مدل GeForce GTX 1650 با چهار گیگابایت حافظه گرافیکی مجهز نموده که به راحتی بازی‌های روز را با تنظیمات گرافیکی متوسط اجرا می‌کند. همچنین 8 گیگابایت حافظه رم برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده که در صورت نیاز، امکان ارتقای آن تا 32 گیگابایت وجود خواهد داشت. برای نصب و اجرای سریع بازی‌ها نیز می‌توانید از 512 گیگابایت حافظه پر سرعت SSD از نوع M.2 NVMe موجود در این لپ تاپ استفاده نمایید.

از دیگر ویژگی‌های جذاب لپ تاپ TUF Gaming F15 FX506LHB ایسوس برای گیمرها می‌توان به صفحه نمایش Full HD آن با نرخ تازه سازی 144 هرتز اشاره کرد که بازی‌ها را با نرمی بسیار نمایش می‌دهد. قطعا برای هر گیمری، نورپردازی اهمیت بسیاری دارد. کیبورد این لپ تاپ دارای نورپردازی Single Zone RGB است که ظاهر زیبایی را به لپ تاپ بخشیده است.

 

 مشخصات و قیمت لپ تاپ TUF Gaming f15 fx506lhb 

[vc_single_image image=”4770″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”none”]

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچ Asus مدل TUF Gaming F15 FX506HEB – HN145W

یکی دیگر از محصولات موجود در لیست بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس، لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچ Asus مدل TUF Gaming F15 FX506HEB – HN145W است. این لپ تاپ نیز از محصولات سری قدرتمند و پرطرفدار TUF است که با تم و رنگ بندی جذاب، مخصوص گیمرها طراحی و تولید شده است. به لطف بهره‌مندی از قدرت پردازش عالی در کنار قیمت مناسب، این لپ تاپ به یک انتخاب عالی برای گیمرها تبدیل شده است.

لپ تاپ TUF Gaming F15 FX506HEB از پردازنده مرکزی اینتل مدل Core i5 11400H با شش هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی انویدیا مدل RTX 3050 Ti با چهار گیگابایت حافظه گرافیکی برخوردار است و توانایی اجرای بازی‌های جدید با تنظیمات گرافیکی خوب را دارد. از دیگر مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ می‌توان به حافظه رم 8 گیگابایتی اشاره کرد که در صورت نیاز، می‌توانید آن را تا 32 گیگابایت ارتقاء دهید. همچنین شرکت ایسوس 512 گیگابایت حافظه SSD از نوع M.2 NVMe برای این لپ تاپ در نظر گرفته تا در سریع‌ترین زمان ممکن بازی محبوبتان را لود و آن را اجرا نمایید.

شرکت ایسوس با در نظر گرفتن نیاز گیمرها به صفحه نمایش با کیفیت و سریع، نمایشگر لپ تاپ TUF Gaming F15 FX506HEB را به نرخ تازه سازی 144 هرتز مجهز نموده تا از انجام بازی‌ها به صورت نرم و روان لذت ببرید. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ برای گیمرها می‌توان به نورپردازی Single Zone RGB کیبورد اشاره کرد که زیبایی لپ تاپ را چندین برابر کرده است. قطعاً این لپ تاپ جایگاه ویژه‌ای در لیست بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس خواهد داشت.

 

مشخصات و قیمت لپ تاپ TUF GAMING FX506HEB

[vc_single_image image=”4771″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”none”]

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچ Asus مدل Rog Strix G15 G513RC – HN138

به قطع می‌توانیم بگوییم که لپ تاپ 15.6 اینچ Asus مدل Rog Strix G15 G513RC – HN138 از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس برای بازی محسوب می‌شود. این لپ تاپ جزو محصولات سری محبوب شرکت ایسوس یعنی ROG است که به طور مشخص برای گیمینگ تولید شده است. این لپ تاپ از طراحی جذاب و نورپردازی متعدد برخوردار است که نظر هر کاربر و گیمری را به خود جلب می‌کند و امکان انجام بازی‌های کامپیوتری در هرکجا را برای شما  فراهم می‌کند.

لپ تاپ Rog Strix G15 G513RC برای پردازش داده‌ها و اجرای روان بازی‌ها به پردازنده مرکزی AMD Ryzen 7 6800H با هشت هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3050 با چهار گیگابایت حافظه گرافیکی مجهز شده است. ظرفیت حافظه رم این لپ تاپ 16 گیگابایت است که به اجرا شدن روان بازی‌ها کمک بسیاری می‌کند و در صورت نیاز، می‌توان آن را تا 32 گیگابایت ارتقاء داد. حافظه SSD یک ترابایتی این لپ تاپ از نوع M.2 NVMe است که فضای بسیار زیادی را برای نصب بازی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید بازی‌ها را با در یک چشم به هم زدن اجرا کنید.

یکی از نقاط قوت لپ تاپ Rog Strix G15 G513RC صفحه نمایش آن است و به لطف بهره‌مندی از رفرش ریت 144 هرتز، تصاویر و بازی‌ها را به صورت روان نشان می‌دهد. از دیگر امکانات گیمر پسند و جذاب این لپ تاپ می‌توان به نورپردازی کیبورد و نوار RGB اشاره کرد. تمامی این مشخصات باعث شده لپ تاپ Rog Strix G15 G513RC در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس قرار گیرد.

 

مشخصات و قیمت لپ تاپ Rog Strix G15 G513RC

[vc_single_image image=”4772″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”none”]

لپ تاپ گیمینگ 17.3 اینچ Asus مدل Rog Strix Scar17 G733ZM – KH019

در ادامه لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس به لپ تاپ گیمینگ 17.3 اینچ Asus مدل Rog Strix Scar17 G733ZM – KH019 می‌رسیم که از جمله محصولات سری حرفه‌ای و قدرتمند ROG به شمار می‌رود. این لپ تاپ با طراحی زیبا و شیک برای استفاده گیمرها تولید شده و به لطف بهره‌مندی از صفحه نمایش 17 اینچی، تجربه جدیدی از انجام بازی‌های کامپیوتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. کیفیت بسیار خوب و قدرت پردازش بالا از نقاط قوت این لپ تاپ گیمینگ هستند که به وسیله آن می‌توانید از اجرای بازی محبوب خود با حداکثر تنظیمات گرافیکی لذت ببرید.

ایسوس برای لپ تاپ Rog Strix Scar17 G733ZM خود، پردازنده مرکزی Intel Core I9 12900H با 14 هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی پرطرفدار Nvidia GeForce RTX 3060 با شش گیگابایت حافظه گرافیکی در نظر گرفته تا انواع بازی‌های کامپیوتری را با حداکثر تنظیمات گرافیکی بالا اجرا کرده و از آن‌ها لذت ببرید. از دیگر مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ می‌توان به 16 گیگابایت حافظه رم با قابلیت ارتقاء تا 32 گیگابایت و یک ترابایت حافظه پر سرعت SSD از نوع M.2 NVMe اشاره کرد که فضای ذخیره سازی بسیاری برای نصب بازی‌ها برای شما فراهم می‌کند.

لپ تاپ Rog Strix Scar17 G733ZM دارای صفحه نمایش Full HD با نرخ تازه سازی فوق العاده بالای 360 هرتز است که موجب شده این لپ تاپ یک گزینه عالی برای گیمرهای حرفه‌ای و انجام بازی‌های رقابتی باشد. یکی از امکانات جذاب نورپردازی Per-Key RGB کیبورد است که با توجه به سلیقه خود می‌توانید آن را شخصی سازی کنید.

[spacing size=”20″]

مشخصات و قیمت لپ تاپ Rog Strix Scar17 G733ZM

[spacing size=”20″][vc_single_image image=”4773″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image” css_animation=”none”]

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچ Asus مدل ROG Strix Scar 15 G533ZW – LN060

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچ Asus مدل ROG Strix Scar 15 G533ZW – LN060 یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس به شمار می‌رود که مخصوص گیمرهای حرفه‌ای طراحی و تولید شده است. این لپ تاپ از محصولات با کیفیت و خوش ساخت سری ROG محسوب می‌شود و به لطف بهره‌مندی از ویژگی‌ها و امکانات مختلف و کاربردی، یک انتخاب عالی برای هر گیمری خواهد بود. قدرت پردازشی بالا، صفحه نمایش با کیفیت و سیستم خنک کننده عالی از ویژگی‌های بارز این لپ تاپ هستند.

شرکت ایسوس لپ تاپ ROG Strix Scar 15 G533ZW را به پردازنده مرکزی اینتل مدل Core i9 12900H با چهارده هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3070 Ti با هشت گیگابایت حافظه گرافیکی مجهز نموده تا به راحتی بازی‌ها را به صورت روان و بدون لگ اجرا کند. همچنین 16 گیگابایت حافظه رم این لپ تاپ به اجرای روان بازی‌ها کمک فراوانی می‌کند و امکان ارتقای آن تا 32 گیگابایت وجود دارد. برای نصب انواع بازی‌ها نیز شرکت ایسوس یک حافظه SSD پر سرعت از نوع M.2 NVMe برای این لپ تاپ در نظر گرفته که فضای ذخیره سازی بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از نقاط قوت لپ تاپ ROG Strix Scar 15 G5 ایسوس که آن را در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس قرار داده است، صفحه نمایش 1440p آن با وضوح تصویر WQHD است که بازی‌ها را با کیفیت بسیار مطلوبی نمایش می‌دهد. رفرش ریت این لپ تاپ نیز 240 هرتز می‌باشد که موجب نمایش نرم و روان بازی‌ها و تصاویر می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به نورپردازی جذاب کیبورد و بدنه لپ تاپ اشاره کرد که جذابیت خاصی به لپ تاپ می‌بخشد.

 

مشخصات و قیمت لپ تاپ ROG Strix Scar 15 G533ZW

[vc_single_image image=”4774″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”none”]

قیمت بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

همانطور که می‌‌دانید قیمت یک لپ تاپ با توجه به نوع سخت افزار و نوع کاربری آن متفاوت است. ایسوس و به طور کلی تمامی لپ تاپ های گیمینگ از این قاعده مستثنی نیستند. از طریق برگه بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس می توانید نگاه دقیق‌تری به قیمت بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس داشته باشید. تمامی لپ تاپ های موجود در سری TUF و ROG با اطمینان خاطر در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس قرار خواهند گرفت. از این رو با انتخاب این لپ تاپ ها می‌توانید یک همراه جدانشدنی در دور‌همی های گیمینگ خود داشته باشید.

 

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس ارزان قیمت

شرکت ایسوس از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین برندها در زمینه تولید لپ تاپ‌های گیمینگ است که موفق به تولید محصولاتی با کیفیت برای گیمرها شده و به محبوبیت بالایی در میان آن‌ها دست یافته است. لپ تاپ‌های گیمینگ نیز همچون دیگر لپ تاپ‌ها، دارای مشخصات و ویژگی‌های زیادی هستند که هنگام انتخاب و خرید باید مورد بررسی قرار بگیرند. در میان تمامی این خصوصیات، مشخصه پردازنده گرافیکی در مقایسه با دیگر مشخصات، اهمیت بالاتری دارد؛ زیرا درصد بالایی از توان سیستم در اجرای بازی‌ها بر عهده پردازنده گرافیکی است. در عین حال، صفحه نمایش خوب با نرخ تازه سازی بالا می‌تواند تجربه بهتری از بازی کردن با بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس برای شما فراهم کند.

با این حال می‌توان به سادگی تمامی عضوهای خانواده های TUF و ROG را درون لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس قرار داد. در این دو سری از لپ تاپ های ایسوس می‌توانید با توجه به نیاز خود و بودجه در نظر گرفته شده، محصول مورد نظرتان را بیابید. اگر بخواهیم ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس را نیز به شما معرفی کنیم که در حال حاضر ارزش خرید کردن را دارد، می‌توان به لپ تاپ گیمینگ Asus مدل TUF Gaming F15 FX507ZC4 اشاره کرد. این لپ تاپ هرچند به عنوان ارزانترین لپ تاپ گیمینگ مورد توجه قرار گرفته اما در عین حال قدرت پردازش بسیار بالا همراه با کیفیت ساخت مطلوب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

به یاد داشته باشید که یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس برای بازی را با حافظه ذخیره سازی و رم مناسب تهیه کنید تا در آینده به مشکل بر نخورید. اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس برای بازی هستید، محصولات سری TUF و ROG به شما توصیه می‌شود تا با تهیه لپ تاپ گیمینگ مناسب، از انجام بازی‌ها لذت ببرید. همچنین با خرید از این برند خوشنام اطمینان خاطر را از جهت پشتیبانی و قطعات برای خود به ارمغان آورید.

 

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس

[spacing size=”20″]

بهترین لپ تاپ سری ROG و TUF

همانطور که اشاره کردیم خانواده ROG یکی از اعضای اصلی لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس می باشد. ایسوس در این سری تمام تلاش خود را برای ساخت یک لپ تاپ با قدرت پردازش بالا و طراحی جذاب گذاشته است. این سری در کنار سری TUF در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس جای خواهند داشت. بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس چه از خانواده ROG و چه از خانواده TUF در تمامی بنچ مارک های مرتبط با گیمینگ در رده های بالایی قرار گرفته اند. همین موضوع نشان دهنده قدرت طراحی و مهندسی ایسوس برای ساخت بهترین لپ تاپ های گیمینگ می‌باشد.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. حمید گفت:

    لبتاب های بسیار خوبی رو معرفی کردین، واقعا حرف ندارن، ولی میشد به جای مدل HN8G5W مدل fx506hc با گرافیک ۳۰۵۰ و پردازنده ۱۱۴۰۰ رو میزاشتین، چون قیمتشون تقریبا یکیه ولی قدرت خیلی متفاوته. من خودم fx506hc دارم که ۸g رم و یه ۵۱۲ nvme اضافه کردم ، واقعا محشره ، محشر ، هر بازی تا حالا نصب کردم رو تقریبا رو اخرین کیفیت اجرا کردم، به جز رزیدنت اویل ریمیک چهار که اصلا رم گرافیکو میخورد???????????? واقعا اگه گرافیکش ۸ بود دیگه تا چندین سال راحت باهاش میشد سر کرد ، البته واسه کسی که گیمر تمام وقته این مهمه، نه من که تفننی گیم میزنم ، واسه کارای عادی راحت چندین سال واستون سنگ تموم میزاره

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش