هشتگ های داغ :‌

معرفی سری لپ تاپ های ایسوس

آشنایی با سری لپ تاپ های ایسوس

برند ایسوس یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین برندها در زمینه تولید قطعات سخت افزاری و لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ به شمار می‌رود که با ارائه سری‌ها و مدل‌های متنوع، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. سری لپ تاپ های ایسوس دارای کیفیت خوب و عملکرد بالایی هستند و به همین دلیل، از محبوبیت زیادی در میان افراد برخوردار است. ایسوس لپ تاپ‌های خود را تحت سری‌های مختلف برای انواع کاربری‌ها تولید می‌کند و ممکن است هنگام انتخاب لپ تاپ از میان سری لپ تاپ های ایسوس دچار سردرگمی شوید. در این مقاله قصد داریم انواع سری لپ تاپ های ایسوس را برای شما شرح دهیم تا انتخاب و خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید.

[vc_single_image image=”4346″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]اگر بدنبال یک مقاله جامع درباره بهترین لپ تاپ ها با قیمت مناسب می‌گریدید مطالعه کنید.[/vc_message]

سری Vivobook ایسوس

لپ تاپ‌های ویوبوک ایسوس (Vivobook) شامل 4 سری می شود. و هر کدام از آنها مدل‌های مختلفی دارند.

Vivobook – Vivobook S – Vivobook Pro – Vivobook Flip

تقریباً هر کاربری می‌تواند یکی از آن‌ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کند.

از لپ تاپ 11 اینچی مناسب ذخیره کردن نکات درسی و جا به جایی راحت گرفته تا لپ تاپ های قدرتمند برای تولید محتوا و ویرایش ویدیو.

سری لپ تاپ های ویووبوک ایسوس هر کاربری را پوشش می‌دهد. لازم به ذکر است که این سری از لپ تاپ ایسوس به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شود که هرکدام به منظور انجام کار خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لپ تاپ‌های Vivobook که در شروع این سری قرار گرفته را می‌توان برای انجام کارهای روزانه، اداری و حتی دانشجویی استفاده کرد.

مدل‌های قوی‌تر Vivobook S و Vivobook Pro با سخت افزار بالاتر، از لپ تاپ‌های بالا رده این سری محسوب می‌شوند که برای استفاده مهندسی و طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Vivobook Flip یکی از جذاب‌ترین مدل‌های این سری است که با چرخش 360 درجه صفحه نمایش، قابلیت استفاده از آن به عنوان تبلت را فراهم می‌نماید.[vc_single_image image=”4339″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

سری Zenbook ایسوس

لپ تاپ‌های سری Zenbook یک گزینه عالی برای کاربرهایی است که جا به جایی راحت اولویت اول آن‌ها می‌باشد. وزن پایین، طراحی ظریف و باریک، بدنه با کیفیت و قدرت پردازشی مناسب از ویژگی‌های بارز لپ تاپ‌های سری Zenbook است. همچنین ظاهر شیک این سری لپ تاپ های ایسوس نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند. همچون سری قبل، سری Zenbook نیز به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شود که از کاربری خانگی تا طراحی گرافیکی حرفه‌ای را در خود جای می‌دهد.

لپ تاپ‌های Zenbook یک انتخاب عالی برای انجام کارهای روزمره به شمار می‌رود و هنگام استفاده، حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. یک پله بالاتر، لپ تاپ‌های Zenbook S و Zenbook Pro قرار دارند که با سخت افزار قوی‌ و کیفیت بدنه فوق العاده، یکی از بهترین گزینه‌های مهندسین خواهد بود.

از دیگر لپ تاپ جذاب سری Zenbook ایسوس، لپ تاپ Zenbook Duo است که با بهره مندی از یک صفحه نمایش اضافه به نام ScreenPad Plus در بالای کیبورد، نگاه تولید کنندگان محتوا را به سمت خود کشیده است.[vc_single_image image=”4347″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

سری TUF ایسوس

اگر به انجام بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید، حتماً نام سری TUF شرکت ایسوس را شنیده‌اید. سری TUF یا The Ultimate Force به معنی بالاترین قدرت است و برای انجام بازی (گیمینگ) مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سری لپ تاپ های ایسوس به سخت افزار قدرتمند برای اجرای راحت بازی‌ها و صفحه نمایش سریع با نرخ تازه سازی (رفرش ریت) بالا برای تجربه‌ای لذت بخش مجهز شده‌اند. لپ تاپ‌های مقاوم و با دوام سری TUF با طراحی شیک تولید می‌شود و امکان انجام بازی در هرکجا را برای شما فراهم می‌کند.[vc_single_image image=”4344″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

سری ROG لپ تاپ‌ های ایسوس

سری ROG یا  Republic Of Gamers بهترین و قدرتمندترین سری لپ تاپ های ایسوس را شامل می‌شود که انتخاب گیمرها برای داشتن تجربه‌ای بی نظیر است. لپ تاپ‌های سری ROG ایسوس طراحی خاص و جذابی دارند که نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند. به دلیل برخورداری از سخت افزار قدرتمند، این سری لپ تاپ های ایسوس برای انجام کارهای سنگین مانند طراحی سه بعدی و رندرینگ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت لپ تاپ‌های این سری در مقایسه با مدل‌های دیگر بیشتر است اما بهترین عملکرد را ارائه می‌کنند.

لپ تاپ‌های ROG Strix انتخابی عالی برای گیمرهای حرفه‌ای و انجام بازی‌های کامپیوتری با بالاترین تنظیمات گرافیکی محسوب می‌شود.

اگر لپ تاپی مناسب بازی (گیمینگ) با وزن سبک و ابعاد جمع و جور نسبت به سایر لپ تاپ‌های گیمینگ می‌خواهید؛ سری راگ فلو ایسوس (ROG Flow) یک گزینه عالی است.

لپ تاپ‌های سرفیس ایسوس(ROG Zephyrus) نیز با ارائه بهترین صفحه نمایش، تجربه بصری لذت بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.[vc_single_image image=”4345″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

سری N ایسوس

سری N لپ تاپ های ایسوس شامل لپ تاپ های مختلفی با اندازه صفحه نمایش متفاوت است که برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده‌اند. این لپ تاپ‌ها از پردازنده‌های قدرتمند Intel Core و AMD Ryzen پشتیبانی می‌کنند و معمولا دارای کارت گرافیک اختصاصی Nvidia یا AMD هستند که به آن‌ها قدرت پردازش گرافیکی بیشتری می‌دهد. همچنین، لپ تاپ‌های سری N ایسوس دارای قابلیت‌هایی مانند حافظه RAM قابل ارتقا، دیسک SSD، و انواع پورت‌های ارتباطی مانند USB و HDMI هستند.

این لپ تاپ‌ها برای کاربری در بخش‌هایی از جامعه مثل دانشجویان، مهندسین، طراحان، برنامه نویسان، و حتی گیمرها مناسب هستند. طراحی شیک و زیبای این لپ تاپ‌ها باعث شده که آن‌ها یکی از محصولات محبوب و پر فروش ایسوس باشند.

با توجه به ویژگی‌های مذکور، می‌توان گفت که لپ تاپ های سری N ایسوس یکی از گزینه‌های خوب برای کاربرانی هستند که به دنبال یک لپ تاپ حرفه‌ای با کارایی بالا هستند.[vc_single_image image=”4559″ img_size=”full” add_caption=”yes” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

سری Chromebook ایسوس

علاوه بر لپ تاپ‌های ویندوزی، ایسوس لپ تاپ‌های Chromebook نیز تولید می‌کند که با سیستم عامل ChromeOS شرکت Google ارائه می‌شوند. سری Chromebook ایسوس قیمت مقرون به صرفه‌ای نسبت به دیگر لپ تاپ‌های ایسوس دارند و برای کاربری‌های دانش آموزی و دانشجویی استفاده می‌شوند.

لپ تاپ‌های این سری میزان شارژدهی بسیار بالایی دارند و جوابگوی ساعت‌ها استفاده در طول روز است. از دیگر ویژگی‌های سری Chromebook می‌توان به بوت شدن سریع سیستم عامل اشاره کرد. لازم به ذکر است که امکان نصب نرم افزارهای ویندوز بر روی Chromebook وجود ندارد.[vc_single_image image=”4340″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

سری ExpertBook ایسوس

سری ExpertBook یکی دیگر از سری لپ تاپ های ایسوس است که مخصوص استفاده در فعالیت‌های تجاری طراحی و تولید شده است. لپ تاپ‌های این سری وزن بسیار پایین و ضخامت کمی دارند که برای کارمندهای شرکت‌ها بهترین گزینه محسوب می‌شوند. باتری قدرتمند لپ تاپ‌های سری ExpertBook امکان استفاده طولانی از لپ تاپ را در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی از مدل‌های این سری لپ تاپ های ایسوس به استاندارد نظامی مجهز شده‌اند تا در جا به جایی و سفرها سلامت لپ تاپ را تضمین کند.[vc_single_image image=”4342″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

سری ProArt Studiobook ایسوس

سری ProArt Studiobook ایسوس لپ تاپ‌های حرفه‌ای و بالا رده مخصوص طراحی و تولید محتوا را شامل می‌شود و اگر یک گرافیست یا طراح حرفه‌ای هستید از این سری لذت خواهید برد. صفحه نمایش لپ تاپ‌های این سری کیفیت فوق العاده بالایی دارند و تصاویر را با رنگ‌های نزدیک به واقعیت نمایش می‌دهند. همچنین سخت افزار قدرتمند تعبیه شده در لپ تاپ‌های ProArt، قدرت پردازشی بالایی را برای گرافیست‌ها به ارمغان می‌آورند. در کل سری ProArt Studiobook ایسوس یک غول قدرتمند برای زنده کردن ایده‌های یک طراح است.[vc_single_image image=”4343″ img_size=”full” add_caption=”yes” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp”]

سایر سری‌های لپ تاپ ایسوس

در کنار سری‌های گفته شده، ایسوس مدل‌های دیگری را تحت عنوان لپ تاپ‌های ایسوس تولید می‌کند که برای انجام کارهای روزانه و کاربری مالتی مدیا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سری‌های X، K، R، L و M در این دسته قرار می‌گیرند و بجز پردازنده، رم، پردازنده گرافیکی و حافظه تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند.

 

جمع بندی

با افزایش روز افزون نیاز کاربران به لپ تاپ برای انجام کارهای مختلف، شاهد تنوع بالای لپ تاپ‌ها هستیم. شرکت ایسوس با طراحی و تولید لپ تاپ‌های با کیفیت، به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کرده است. ایسوس لپ تاپ‌های خود را در سری‌های مختلف و با تنوع بالا تولید کرده تا هر کاربری بتواند یک محصول با توجه به نیاز خود تهیه نماید. در این مقاله سری لپ تاپ های ایسوس را به شما معرفی کردیم تا با کاربری و ویژگی‌های هریک آشنا شوید و هنگام خرید لپ تاپ ایسوس، بهترین انتخاب را داشته باشید.

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

امیرمحمد مریدزاده

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

12 ماه پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش