هشتگ های داغ :‌

همه چیز درباره هواوی بند 4

در سال 1987 شخصی به نام Ren Zhengfei شرکت هواوی یا هواووی را با تمرکز بر تولید تجهیزات رادیویی ارتباطی و تلفن همراه تاسیس کرد. هواوی یک کمپانی چند ملیتی چینی است که در زمینه تکنولوژی از جمله تولید تلفن هوشمند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تولیداتی که در زمینه گجت‌های هوشمند پوشیدنی مانند ساعت هوشمند و سری‌های مختلف دستبند سلامت داشته است، از آخرین تکنولوژی‌های سنجش و نمایشگرها بهره می‌برد. همین امر بیانگر این است که، هواوی از جمله کمپانی‌هایی است که حفظ شادابی و سلامت افراد را الویت اهداف خود قرار می‌دهد. چرا که روز به روز شاهد قوی تر شدن نرم‌افزارها و تکنولوژی های به کار گرفته شده مختص سنجش سلامت در ساخت انواع گجت‌های پوشیدنی این کمپانی هستیم. پیمایش و مانیتور کردن لحظه به لحظه ریز فعالیت‌های کاربر در راستای ایجاد حس امنیت و آرامش خیال، از رسالت‌های انواع دستبند سلامت هوشمند برند هواوی است.

 تلفیقی از طراحی جوان پسند و ارگونومیک

 

طراح دستبند هوشمند هواوی بند4‌، ‌‌علاوه بر تمرکز بر زیبایی و شیک بودن به انتقال حس آرامش و اکتیو بودن شما نیز توجه کرده است. رنگ‌های جذاب و شیک این دستبند سلامت، توجه هر فردی با هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. استفاده از رنگ‌های خاصی چون صورتی، قرمزکهربایی و مشکی ذغالی علاوه بر زیبا و اسپورت بودن، انتقال آرامش و آسودگی خیال و همچنین اکتیو و سرحال بودن را تداعی می‌کنند. در کنار تمام این زیبایی‌ها، از طراحی‌های کاربردی این دستبند نمی‌توان غافل شد. نمایشگر تمام رنگی و لمسی  این دستبند سلامت که با گلس 2.5D محافظت می‌شود، نمایش نوتیفیکیشن پیام‌ها وتماس‌ها را جذاب تر کرده و تجربه بسیار خوبی را ارایه می‌دهد. به بند این مچ‌بند هوشمند که دقت کنیم، حفره‌های زیادی مشاهده می‌کنیم که همین امر باعث می‌شود هنگام استفاده طولانی مدت از گجت، مانع از عرق کردن مچ دست و احساس خستگی در شما شود.

 

همچون یک دستیار و همراه همیشگی روی نبضتان

 از این به بعد شما دستیاری خواهید داشت که در همه حال همراهتان خواهد بود که نگران شماست. از تعداد قدم‌های شما گرفته تا کیفیت خواب شما، همه را در کسری از ثانیه آنالیز کرده و نمایش می‌دهد. این همراه علاوه بر گزارش سلامتی، فعالیت‌های روزانه شما را نیز همچون نوتیفیکیشن پیام‌ها وتماس‌ها را تنها با لمس نمایشگر مچ بند هوشمند خود خواهید داشت.

 

پایش هوشمند ضربان قلب

همانند سایر دستبندهای سلامت، Huaweiband4 نیز از تکنولوژی‌های پیمایش سلامت بی‌بهره نیست چرا که به لطف الگوریتم هوش مصنوعی و ابزارهای نوری حرفه‌ای، هواوی با به کارگیری تکنولوژی 3.5 TruSeen ، ضربان قلب شما را با دقت آنالیز کرده و نمایش می‌دهد. البته ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود چرا که در صورت بروز اختلال بوسیله ویبره به شما هشدار می‌دهد. مثلا اگر ضربان قلب شما از حد معمول روزانه بیشتر یا کمتر شود، به شما متذکر می‌شود که اختلالی وجود دارد.

کیفیت خواب شما را نادیده نمی‌گیرد

 

کمپانی  Huawei به  خواب خوب و سالم که پایه و اساس سلامت انسان است اهمیت می‌دهد که این امر با به کار گرفتن سیستم پایش خواب  2 TruSleep در این دستبند سلامت، کاملا مشهود است. میزان ضربان قلب شما را در طول خواب با بالاترین دقت می‌سنجد تا از کیفیت خواب خود مطلع شوید و در صورت بروز مشکل ، به شما پیشنهاداتی در جهت بهبود کیفیت خوابتان می‌دهد. از دیگر آپشن‌های مفید این مچ‌بند سلامت، تفکیک حالت‌ها و حرکت‌های مختلف ورزش مانند قدم زدن، دویدن، دوچره سواری، تردمیل وغیره است. بدون شک استفاده از این تکنولوژی به شما برای آنالیز جزیی‌ترین حرکت‌های روزانه  کمک خواهد کرد. کاربرد این آپشن برای ورزشکاران حرفه ای یا حتی افراد مسن نیز محسوس است.

 

واچ فیس شخصی داشته باشید

بسته به حال و هوا و استایل هرروز خود، واچ فیس شخصی ومنحصر بهفرد داشته باشید. شخصیت خود را با واچ‌فیس‌های متفاوت بیان کنید. از طریق  HUAWEI Watch Face Store

می توانید، واچ فیس های مختلف مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند اسپورت و ورزشی یا گرافیکی و تکنولوژیک. با هر حال و هوایی ، واچ فیس نمایشگر مچ بند سلامت خود را تغییر دهید.

 

 

 

راحتی در شارژ، استفاده طولانی مدت

می‌توان گفت راحت ترین روش شارژ شدن یک گجت پوشیدنی را می‌توانید با مچ‌بند هوشمند Huawei band 4  تجربه کنید. هواوی در طراحی این دستبند هوشمند نهایت راحتی کاربرانش را در نظر گرفته است چرا که دیگر دغدغه شارژ دستگاه را از شما گرفته است و شما را از حمل انواع کابل شارژ یا مبدل بی نیاز کرده است. کافی است پورت یو-اس-بی در دسترس داشته باشید و تمام. با اتصال دستبند، شارژ می‌شود.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش