هشتگ های داغ :‌

لیست ارزان قیمت‌‌ ترین هارد های اکسترنال بازار برای سال 98 | یک خرید عالی


با وجود افزایش کیفیت دوربین‌های دیجیتال، دوربین‌های گوشی، افزایش حجم فایل‌ها، تصاویر و ویدیوها و… دیگر حافظه‌های معمولی گوشی‌های هوشمند و حتی کامپیوتر و لپ تاپ برای نگه‌داری داده‌ها کافی نیست. بی‌شک شما هم نمی‌خواهید که فیلم‌ها و تصاویر باکیفیت و پرحجم‌تان و سایر داده‌هایتان را فقط به دلیل حافظه کم از دست بدهید پس باید به فکر یک حافظه پرظرفیت باشید. بهترین انتخاب خرید یک هارد اکسترنال است. اگرچه این روزها قیمت هاردهای اکسترنال به شدت بالا رفته است اما ما در شهر فافا در نظر داریم که ارزان قیمت ترین هاردهای اکسترنال باکیفیت بازار را به شما معرفی کنیم.

 

ارزان قیمت‌ ترین هاردهای اکسترنال بازار در سال 98

 

1- هارد اکسترنال 1 ترابایت Toshiba مدل CANVIO BASICS

  • ارزان قیمت‌ ترین هارد اکسترنال 1 ترابایت ایران
  • درگاه پرسرعت USB3.0
  • سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات 80MB/S

اولین گزینه لیست ما، ارزان قیمت‌ ترین هارد اکسترنال کل بازار است اما قیمت پایین این هارد به هیچ عنوان به معنای کیفیت پایین آن نیست. اول اینکه باید بدانید توشیبا یکی از برترین و با تجربه‌ترین کمپانی‌های تولید کننده محصولات دیجیتالی است و محصولاتش هم بسیار باکیفیت است.

توشیبا هارد اکسترنال ارزان قیمت 1 ترابایت CANVIO BASICS را با بدنه پلاستیکی ضد لک طراحی کرده است و این هارد به راحتی کثیف نمی‌شود، همچنین وزن و ابعاد این هارد هم کم است. بنابراین در کنار قیمت مناسب، این هارد اکسترنال یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که می‌خواهند این هارد را روزانه با خود حمل کنند.

یکی از نقاط قوت این هارد ارزان قیمت، بهره بردن از درگاه پرسرعت USB3.0 است که در حالت آزمایشگاهی می‌تواند داده‌ها را با حداکثر سرعت 625 MB/S منتقل کند اما در حالت معمولی این هارد سرعت 80MB/S دارد که در این رنج قیمت سرعت بسیار خوبی است. نکته مثبت دیگر این هارد، سازگاری با انواع ویندوز از 7 تا 10 است و همچنین برای استفاده از آن به هیچ گونه برنامه جانبی نیاز ندارید.

با توجه مشخصاتی که ذکر کردیم و ضمن اینکه این هارد ارزان قیمت‌ ترین هارد 1 ترابایت موجود در بازار است، خرید این هارد، بهترین گزینه برای شمایی است که به یک هارد 1 ترابایت ارزان قیمت نیاز دارید.

 

خرید هارد اکسترنال توشیبا 1 ترابایت CANVIO BASICS

2- هارد اکسترنال 2 ترابایت Toshiba مدل CANVIO ADVANCE

  • ارزان قیمت‌ ترین هارد اکسترنال 2 ترابایت
  • درگاه پرسرعت USB3.0
  • وزن بسیار کم 149 گرم

دومین هارد اکسترنال ارزان قیمت بازار، باز هم هاردی از برند توشیبا است که در کنار قیمت ارزان، وزن بسیار پایینی دارد. در واقع با وجود اینکه ظرفیتش دو برابر هارد قبلی است که معرفی کردیم اما وزنش تقریباً نصف است. از سوی دیگر ابعاد این هارد هم کاملاً مناسب است. بنابراین به سادگی می‌توانید این هارد را درون کیف قرار داده و با خود حمل کنید. از جمله مهم‌ترین مشخصات این هارد اکسترنال می‌توانیم به درگاه پرسرعت USB3.0 برای انتقال داده‌ها، قابلیت رمزنگاری داده‌ها با استفاده از نرم افزار، سازگاری با سیستم عامل‌های ویندوز 7، 8.1 و 10 اشاره کنیم.

 

خرید هارد اکسترنال 2 ترابایت Toshiba مدل CANVIO ADVANCE

 

3- هارد اکسترنال 4 ترابایت WD مدل MY BOOK WDBFJK0040HBK

  • ظرفیت بالای 4 ترابایت
  • درگاه پرسرعت USB3.0
  • وزن بالا

اگر داده‌ها، فیلم‌ها و تصاویر زیادی برای ذخیره کردن دارید، هاردهای 1 و 2 ترابایت جوابگوی نیاز شما نیست. بنابراین پیشنهاد ما هاردهایی با حداقل ظرفیت 4 ترابایت است. سومین انتخاب ما در لیست ارزان قیمت‌ ترین هاردهای اکسترنال، هارد 4 ترابایت وسترن دیجیتال مدل MY BOOK WDBFJK0040HBK است. وسترن دیجیتال را بی‌شک می‌شناسید، این کمپانی آمریکایی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دیسک سخت در سراسر دنیاست، پس مطمئن باشید که هارد خوبی را انتخاب کرده‌اید. از طرفی این هارد اکسترنال از درگاه پرسرعت USB3.0 هم بهره می‌برد که با سرعت بسیار خوبی داده‌ها را منتقل می‌کند. تنها نکته‌ای که باید درباره این هارد بدانید، وزن آن است. این هارد وسترن دیجیتال حدود 1 کیلوگرم وزن دارد.

 

خرید هارد اکسترنال 4 ترابایت WD مدل MY BOOK WDBFJK0040HBK

4- هارد اکسترنال 6 ترابایت WD مدل MY BOOK WDBBGB0060HBK

  • ظرفیت بالای 6 ترابایت
  • درگاه پرسرعت USB3.0
  • تخفیف ویژه شهر فافا

آخرین گزینه‌ای که در این لیست تصمیم داریم به شما معرفی کنیم، هارد اکسترنال دیگری باز هم از برند وسترن دیجیتال است. اگر فکر می‌کنید که باز هم به حافظه بیشتری نیاز دارید، هارد 6 ترابایتی را به شما معرفی می‌کنیم که اگرچه 2 ترابایت حافظه بیشتری نسبت به مورد قبلی دارد اما قیمت آن چندان بالاتر نیست، مخصوصاً با وجود تخفیف ویژه‌ای که شهر فافا برای آن در نظر گرفته است.

این هارد اکسترنال با وجود ظرفیت بالاتر، تنها 20 گرم از هارد قبلی سنگین‌تر است و حدوداً 1050 گرم وزن دارد. مانند تمام هاردهای ارزان قیمت معرفی شده در این لیست، این هارد 6 ترابایتی هم از درگاه پرسرعت USB 3.0 بهره می‌برد، پس با سرعت بالایی می‌توانید داده‌ها را منتقل کنید.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

12 ماه پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش