هشتگ های داغ :‌

محصولات جدید شرکت شیائومی

شیائومی یک برند آشنا در دنیای تکنولوژی است. این شرکت با آنکه زمان زیادی از شروع کارش نمی گذرد اما پیشرفت چشم گیری داشته است. همه این شرکت را یک شرکت گوشی ساز می شناسند، اما این شرکت لوازم هوشمند بسیاری نیز می سازد. در اینجا برخی از آنها را با هم بررسی خواهیم کرد.

1- ماساژور سر سه بعدی مومودا (momoda 3D head massager)

این ماساژور شبیه یک کلاه از آینده ی فیلم های تخیلی است. این طراحی باعث می شود امکان ماساژ برای 3 ناحیه به وجود آید. گردن، سر و چشم

این کلاه 7 سری ماساژ دارد که باعث گردش بهتر خون در پوست سر و آرامش آن می شود. برای بخش چشم، گزینه ماساژ گرم وجود دارد. این گزینه چشم ها را با دمای 40 درجه ماساژ می دهد که این گزینه برای دانش آموزان و افرادی که زیاد با رایانه کار می کنند مناسب است. برای  گردن 2 سری ماساژور وجود دارد که با سرعت زیاد ماهیچه های گردن را به لرزش در می آورد و باعث آرامش آنها می شود. در اینجا چه چیزی کم است؟ موسیقی. اگر ماساژ تنها برایتان کافی نیست موسیقی آرامش بخش مورد علاقه خود را با اتصال بلوتوث روی آن پخش کنید.

2- چمدان هوشمندی که صاحبش را دنبال می کند CowaRobot

شیائومی یک چمدان هوشمند عجیب ساخته و عرضه کرده است که صاحبش را بدون اینکه نیاز به کشیدن آن باشد دنبال می کند. در نگاه اول این چمدان مانند یک چمدان عادی و نرمال است. اما اصلا اینگونه نیست. درون دسته این چمدان یک دوربین جاگذاری شده است که صاحب خود را شناسایی می کند. این چمدان برای بیرون از خانه ساخته شده است و به گونه ایی است که نیازی به یک کنترل ندارد. این چمدان به یک هوش مصنوعی مجهز است که سرعت حرکتش را با قدم زدن صاحبش تعیین می کند. این هوش مصنویی باعث می شود که چمدان با چیزی برخورد نکند.

کوواروبات چهار موتور دارد که می توانند با سرعت های مختلف حرکت کنند و باتری این چمدان به گونه ایی است که به اندازه 20 کیلومتر شارژ نگه میدارد. این باتری قابلیت پاور بانک بودن را نیز دارد. سیستم امنیتی و قفل دیجیتال این چمدان امنیت کامل را برای شما فراهم می کند. این چمدان واقعا یک شاهکار تکنولوژی است.

3- جعبه امنیتی QIN. امنیت برای وسایل شما

حتما تا به حال یک شیء کوچک مانند جواهرات یا دفترچه خاطرات داشته اید که نمی خواستید کسی آن را ببیند. پس حتما می دانید که چقدر سخت است که آنها را جایی مخفی کنید که دست کسی به آنها نرسد. شرکت شیائومی با همکاری یک شرکت دیگر یک جعبه امن عرضه کرده است. این محصول یک فضای امن برای وسایل شما به وجود می آورد که دست هیچ کس دیگری به آن نمی رسد.

سیستم امنیتی این جعبه تشخیص اثر انگشت بسیار پیشرفته ای دارد. ابعاد این جعبه  40x29x18 سانتی متر است. وزن این جعبه 11 کیلوگرم است که در ابتدا کمی تعجب آور میباشد. این جعبه ی امن می تواند با یک برنامه خاص به گوشی شما متصل شود که اگر کسی سعی کند جعبه شما را باز کند، این سیستم به شما اطلاع می دهد.

4- سشوار شوسی ای8 (showsee A8)

موی زیبا نیازمند توجه فراوان و درست است. اما مراقبت از مو فقط به شامپو و روغن مو محدود نمی شود. استفاده از سشوار مناسب نیز مهم است. اگر سشوار شما زیاد از حد گرما تولید کند به موی شما آسیب می رساند.سشوار شوسی ای8 توانایی خشک کردن مو ها با سرعت بالا و با دمای 55 درجه را دارد. سرعت چرخش موتور این سشوار 90000 دور بر دقیقه است که واقعا عدد بالایی است.

این سشوار مو های شما را بدون آسیب رساندن یا سوزاندن آنها خشک می کند. طراحی این سشوار به طوری است که فضای زیادی در چمدان شما نمی گیرد. یک قطعه نیز برای این سشوار ساخته شده است که با آن بتوانید قدرت آن را روی یک نقطه متمرکز کنید.

5- ماشین شوی فیکس نو fixnow

این محصول عالی یک دستگاه شستشوی پر فشار برای نه تنها ماشین بلکه برای مکان های دیگر مانند شیشه خانه یا آبپاشی گیاهان است. این دستگاه دارای دو فشار متفاوت است که برای استفاده های مختلف هستند. باتری 2600 میلی آمپری این آبپاش در حالت فشار پایین 35 دقیقه کار می کند و در حالت فشار قوی 18 دقیقه.

Fixnow به صرفه نیز می باشد. به طوری که آب را با بهترین نسبت استفاده می کند. با این دستگاه دیگر به کارواش رفتن احتیاج ندارید. قیمت این محصول نیز بسیار مناسب است.

6- سطل آشغال هوشمند townew T3

همه ما در خانه خود سطل آشغال داریم. این محصول جدید از شیائومی یک سطل آشغال هوشمند است که تکنولوژی به کار رفته در آن خیلی از کار های ما را ساده تر می کند. این سطل آشغال ضد آب است و 13 لیتر گنجایش دارد. اما سطل آشغال هوشمند چه کار می کند؟

به صورت کلی عملکرد یک سطل آشغال به این گونه است که به شما یاد آوری می کند که آشغال ها را به بیرون ببرد، هوای داخل سطل را تهویه می کند و توانایی عوض کردن خودکار کیسه خود را دارد. برای اینکه هیچ گونه برخوردی با سطل آشغال نداشته باشید این سطل از یک سیستم استفاده می کند که با حرکت دادن پای خود جلوی آن درب آن باز می شود.

خرید محصولات:

خرید محصولات شیائومی

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش