هشتگ های داغ :‌

مدیر عامل شرکت سامسونگ استعفا داد


آقای کوون اوه هیون، مدیر عامل شرکت سامسونگ الکترونیکس که در بخش خود نیز بسیار موفق عمل کرده است استعفا داد. مدتی پیش سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که مدیر عامل و معاون اول کمپانی استغفا داد و این خبر موجب شگفتی بسیاری شد. اوه هیون در اطلاعیه ای که به کارکنان ارسال شده گفته است که مدت زیادی به سختی به این کار خود فکرد کرده و در نهایت تصمیم خود را برای استعفا گرفته است. وی معتقد می باشد که زمان آن رسیده بود که شرکت با روحیه ای جدید و رهبران جوان شروع تازه ای داشته باشد تا بتواند به چالش های دنیای تکنولوژی که به سرعت در حال تغییر است پاسخ های بهتری دهد. اوه هیون در اطلاعیه خود از کلمه بحران نیز استفاده کرده که می توان حدس زد منظور او زندانی شدن  لی جائینگ در پی اتهام فساد او بود. در حالی که لی در تجارت منظم سامسونگ نقش جدی نداشت، اما مواردی مانند استعفای آقای کوون اوه هیون را می تواند جزو اولین نشانه هایی دید که رسوایی سامسونگ توانسته است  تاثیر عمده ای بر عملیات و فرهنگ شرکت بگذارد.

samsung

 

سامسونگ الکترونیکس به عنوان یکی از غول های تکنولوژی امروز جهان در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد و این شرکت انتظار دارد که سود عملیاتی آن سال به سال تقریباً سه برابر شود و پس از مدت مشابه در سال 2016 باید شاهد بهبودی بسیار خوبی باشیم که البته با این حال ممکن است فاجعه هایی مانند گوشی نوت 7 نیز رخ دهد و کمی محاسبات به هم بریزد. اوه هیون در ادامه ی حرف هایش گفته است که به وجود شرکت سامسونگ و تلاش هایش برای جایگاه فعلی آن افتخار می کند و او همچنین گفته که اکنون شرکت پیش از هر زمان دیگری به یک رهبر جدید نیازمند است و دیگر وقت رفتن به فصل بعدی زندگیش می باشد.

samsung

 

آقای کوون اوه هیون 64 ساله از سال 2012 مدیر شرکت سامسونگ بوده است، او در سال 1985 به این شرکت پیوست و برای این که سامسونگ را تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های چیپ سازی در جهان کرده است، در دنیا به اسم آقای چیپ هم شناخته می شود. سامسونگ هنوز جانشینی را اعلام نکرده، اگر چه اوه هیون در گذشته دارای دو مدیر اجرایی- BK Yoon و JK Shin بوده است. کوون اوه هیون در مدت زمان کار خود تصمیمات خوبی برای سامسونگ اتخاذ کرده و همچنین یکی از دلایل موفقیت این شرکت بوده است.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش