هشتگ های داغ :‌

بهترین پخش کننده های قابل حمل MP3

روزهایی هستند که پخش کننده های MP3، به عنوان دستگاهی برای نیاز گوش دادن ما به موسیقی استفاده می شوند. امروزه گوشی های هوشمند، محبوب ترین دستگاه ها برای گوش کردن به موسیقی می باشند. با استفاده از یک گوشی هوشمند دیگر شما مجبور نیستید که به طور جداگانه یک دستگاه پخش MP3، تلفن و دوربین را حمل کنید.اما  این بدان معنی نیست که پخش کننده های MP3 دیگر منسوخ شده اند. در حقیقت پخش کننده ها نسبت به گوشی ها کیفیت صدای بهتری را ارائه می هند و در بعضی موارد از دوام بالاتری نیز برخوردار هستند. گاهی اوقات گوشی ها نمی توانند، کیفیت صوتی را که پخش کننده های MP3 دارند خروجی دهند و همچنین گوشی ها حافظه ی ذخیره سازی محدودی دارند، در حالی که در سرویس های پخش موسیقی این موضوع تا حدودی برطرف شده. اغلب گوشی ها هنوز به ارائه ی صدای بی کیفیت می پردازند اما پخش کننده های MP3 با Audiophile ساخته شده اند تا از کیفیت بالای مبدل های دیجیتال به آنالوگ ساخته شده اطمینان حاصل شود و تضمین داده شود که شما می توانید تجربه ای عالی را در هنگام گوش دادن به موسیقی با آنان تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین پخش کننده های MP3 بپردازیم.

Best MP3 Players

اگر در حال خرید یک دستگاه پخش کننده ی MP3 هستید در ابتدا باید فرمت صوتی را که گوش میگیرید در نظر داشته باشید. اگر از iTunes  استفاده می کنید، احتمالاً باید موسیقی را در قالب AAC دانلود نمایید که خوشبختانه بسیاری از پخش کننده های MP3 از این فرمت پشتیبانی می کنند. اگر شما یک audiophile باشید میزان فضای ذخیره سازی برایتان مهم است، به خصوص در هنگامی که از فرمت هایی مانند FLAC استفاده می  نمایید. برخی از پخش کننده های MP3 دارای یک اسلات کارت حافظه microSD می باشند که در این صورت شما می توانید به سادگی فضای ذخیره سازی را گسترش دهید اما معمولاً این گسترش تا حد مشخصی مثلا 512 گیگابایت می باشد. برخلاف گوشی های هوشمند، پخش کننده های MP3 دوام بیشتری دارند و احتمالاً چند سال شما را همراهی می کنند، برای همین باید در انتخاب این دستگاه ها دقت کرد که چه پخش کننده ای مناسب شما می باشد.


بهترین پخش کننده ی MP3 به طور کلی: Onkyo DP-X1A

 

Best MP3 Players

 

Onkyo سال ها است که برند تجاری صوتی موردعلاقه مردم بوده و محترم شمرده شده است.  Onkyo DP-X1A قدرتمند است و این پخش کننده جزو بهترین ها در بین رقیبان است و در بالای کلاس خود جای می گیرد.

نکات مثبت:

+ کیفیت صدای شگفت انگیز

+ سهولت در استفاده

دارای دو اسلات microSD

نکات منفی:

– ضخامت زیاد

 

Onkyo DP-X1A ممکن است به اندازه ی سایر موراد موجود در این لیست رایج نباشد اما با قابلیت سفارشی سازی بالا، رابط کاربری خوب و آسان برای استفاده و کیفیت عالی صدا باعث می شود که این پخش کننده جزو بهترین ها باشد. بیایید با طراحی شروع کنیم که بسیار زیباست. به طور کلی،  به نظر می رسد که DP-X1A شبیه به یک گوشی بسیار ضخیم است که به وضوح برای استفاده صوتی بهینه سازی شده. DP-X1A شامل دو پورت صوتی، یک جک هدفون و یک خروجی balanced برای کسانی که به دنبال صدای شفاف تر و کیفیت بهتر هستند می باشد. در بالای این ها شما می توانید به دکمه های تنظیم صدا و دکمه ی پخش فیزیکی و دو اسلات کارت حافظه microSD دسترسی داشته باشید. استفاده از نرم افزار و رابط کاربری بسیار آسان است. این دستگاه با نسخه ی کامل اندروید 5.1 و ویژگی هایی مانند اتصال WiFi و فروشگاه Google Play همراه است. در واقع همان طور که iPod Touch برای سیستم عامل ios است، این پخش کننده برای اندروید می باشد که در مقایسه با آن برای صدای با کیفیت ساخته شده. اندروید در تجربه ی کلی این دستگاه بسیار مفید است، هر چند که یک برنامه موسیقی که توسط Onkyo ساخته شده است به شما کنترل بیشتری بر روی مواردی مانند EQ، ویژگی های DSP و غیره می دهد. بعد از این موارد به بخش کیفیت صدا می پردازیم که یک رویای مطلق است. این دستگاه می تواند از طیف وسیعی از فرمت های موسیقی، از جمله FLAC، OGG، WAV، MP3، ALAC و بیشتر پشتیبانی کند. از لحاظ سخت افزاری، دستگاه دارای دو چیپست است، یکی برای قدرت کلی دستگاه و دیگری برای اداره کردن DAC و amplifier می باشد که منجر به تجربه ای بدون نویز است. ما DP-X1A را با چند هدفون در محدوده قیمت مختلف تست کردیم و با وضوح و کیفیت استثنایی صوتی، خیره شدیم و به همین دلیل است که DP-X1A در بالای لیست ما قرار می گیرد و می توان گفت این یک غول قابل حمل در دنیای صوت است.


بهترین پخش کننده ی MP3 جمع و جور: HiFiMan SuperMini

 

Best MP3 Players

 

HiFiMan  شاید برای هدفون هایش شناخته شده باشد، اما نباید از برخی پخش کننده های MP3 بسیار عالی آن چشم پوشی کرد. اگر به دنبال دستگاهی هستید که چیز هایی فراتر از قابل حمل بودن به شما بدهد، نگاهی به HiFiMan SuperMini بیندازید.

نکات مثبت:

+ طراحی زیبا

+ صدای عالی

جمع و جور بودن

نکات منفی:

– نداشتن EQ

 

از نام SuperMini می توان پی برد که این پخش کننده کمی کوچکتر از سایر دستگاه های موجود در این لیست است. این پخش کننده، کیفیت صدای عالی ای را  ارائه می دهد و همچنین استفاده از آن بسیار آسان می باشد. در این دستگاه که قیمتی معادل 399 دلار دارد شاهد گونه حافظه ی داخلی برای ذخیره سازی نیستیم و شما باید یک کارت microSD به صورت جداگانه خریداری کنید اما در عوض، از طیف گسترده ای از فرمت های صوتی مانند FLAC، DSD، WAV، MP3 و AIFF پشتیبانی می کند. رابط کاربری دستگاه شاید مانند دیگر پخش کننده های موجود در این لیست چشمگیر نباشد اما هنوز هم استفاده از آن آسان است. SuperMini دارای یک صفحه نمایش تک رنگ است و از طریق سه دکمه زیر صفحه نمایش کنترل می شود. با استفاده از صفحه نمایش تک رنگ عمر باتری بسیار طولانی است و در هنگام استفاده ی زیاد حدود 22 ساعت دوام می آورد. از نظر کیفیت صدا، همان طور که از شرکتی مانند HiFiMan انتظار می رود، صدای ارائه شده عالی و واضح است.


بهترین پخش کننده ی میان رده: Astell & Kern AK Jr

 

Best MP3 Players

 

Astell & Kern برای ساخت دستگاه های صوتی با کیفیت و قیمت معقول شناخته شده است. Astell & Kern AK Jr بهترین پخش کننده در سطح خودش است و اگر در حال جستجو ی یک میان رده ی با کیفیت هستید این دستگاه گزینه ی خوبی برای شما است.

نکات مثبت:

+ طراحی بسیار زیبا

+ صدای مطلوب

مجهز بودن به بلوتوث

نکات منفی:

– عملکرد صفحه لمسی نامناسب

 

پس از گذراندن وقت با این دستگاه می توانیم مدعی باشیم که این دستگاه یک رقیب جدی حتی برای پخش کننده های گران قیمت است. قبل از هرچیز، متوجه طراحی زیبای این دستگاه می شوید. بدنه ی براق و فلزی جذاب است و هنگام استفاده و در دست گرفتن آن حسی مشابه آیفون را می دهد. قیمت AK Jr چیزی در حدود 259 دلار است و شما با این قیمت دستگاهی با 64 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی دریافت می کنید، هر چند اگر مایل به گسترش حافظه هستید می توانید یک کارت حافظه microSD نیز در آن قرار دهید. علاوه بر این AK Jr قابلیت پشتیبانی از تمام فرمت ها از جمله  FLAC، WAV، MP3، AAC، AIFF و بیشتر را دارد. کار کردن با رابط کاربری دستگاه نیز نسبتاً آسان است. صفحه اصلی گزینه هایی برای آهنگ ها، آلبوم ها، هنرمندان و غیره را به شما می دهد و از طریق صفحه لمسی دستگاه می توانید بر روی موسیقی مورد نظرتان ضربه بزنید و آن را انتخاب کنید، البته اگر صفحه نمایش لمسی پاسخگو باشد (به مرور زمان به عملکرد آن عادت می کنید!). عمر باتری حدود 9 ساعت است که نه بسیار شگفت انگیز است و نه وحشتناک. صدای موسیقی ها پویا، واضح و فراگیر است و اگر از یک هدست با کیفیت و بزرگ استفاده کنید متوجه وضوح صدای آن می شوید.


بهترین پخش کننده ی MP3 برای کاربران آیتونز:  Apple iPod Touch

 

Best MP3 Players

این یکی از بهترین انتخاب ها می باشد چرا؟ iPod Touch عملاً یک آیفون است که امکان تماس تلفنی را ندارد. این دستگاه قادر است اکثر برنامه های فروشگاه app store را  اجرا کند و این قابلیت خیلی فراتر از یک پخش کننده است.

نکات مثبت:

+ همه کاره بودن

+ طراحی خوب

پشتیبانی از اکثر اپ ها

نکات منفی:

– فرمت های محدود صوتی

 

iPod Touch احتمالاً ساده ترین پخش کننده ی MP3 موجود برای استفاده است. این دستگاه از فرمت های WAV، MP3، AAC و غیره پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی با عکس العمل بالا و البته رنگی است که البته لازم نیست که ما این موضوع را به شما بگوییم. iPod Touch قیمتی معادل 199 دلار برای نسخه ی 32 گیگابایتی، و 299 دلار برای نسخه ی 128 گیگابایتی دارد. صدای ارائه شده برای یک گوشی قابل قبول است اما اگر شما می خواهید تجربه ی بسیار خوبی را با آن داشته باشید، باید یک  DAC خارجی را به پورت Lightning متصل نمایید.

 


بهترین پخش کننده ی MP3 برای ورزشکاران: SanDisk Clip Sport Plus

 

Best MP3 Players

 

اگر می خواهید بر سر تمرینات خود یک پخش کننده را به همراه داشته باشید، SanDisk Clip Sport Plus را فراموش نکنید.

نکات مثبت:

+ فوق العاده مناسب برای حمل

+ ارزان

استفاده ی آسان

نکات منفی:

– کیفیت صوتی به اندازه ی سایرین خوب نیست

 

اگر به دنبال یک پخش کننده ی MP3 برای حمل کردن با خود می گردید، احتمالاً وسیله ای کوچک و سبکی را مد نظر دارید و همچنین نیازی به ارائه ی بالا ترین کیفیت صوتی نخواهید داشت و بیشتر از همه نمی خواهید هزینه ی زیادی برای آن بپردازید. از نظر ما بهترین گزینه برای شما SanDisk Clip Sport Plus می باشد. این پخش کننده 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد و این بدین معنا هست که با 16 گیگابایت می توان حدود 100 آهنگ داشت. با وجود این که دستگاه برای ورزش ساخته شده است اما از طیف گسترده ای از فرمت ها مانند AAC، FLAC، WAV و WMA پشتیبانی می کندو مهم تر از آن عمر باتری آن است که 20 ساعت شما را همراهی خواهد کرد. شما حتی به بلوتوث دسترسی خواهید داشت و این قابلیت برای افرادی که در حال انجام فعالیت هایی مانند دویدن هستند بسیار کاربردی خواهد بود. کار با رابط کاربری دستگاه نیز آسان است.   Clip Sport Plus حساس به لمس نیست اما در عوض از طریق دکمه های سخت افزاری می توانید آن را کنترل کنید و از این بابت مشکلی نخواهید داشت. کیفیت صدا قابل قبول است اما بالا نیست و شاهد وضوح مطلوبی نیستیم، اما برای اکثر کاربران این موضوع مهم نیست به خصوص اگر در حال انجام یک فعالیت ورزشی در ورزشگاه باشند.

 

در این مقاله به معرفی بهترین پخش کننده های MP3 قابل حمل پرداختیم و شما می توانید با تهیه ی آن ها، هر لحظه ی زندگی خود را سرشار از موسیقی های زیبا کنید.

 

منتشر شده در techradar

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش