هشتگ های داغ :‌

پنج ویژگی کلیدی Google Photos

آیا نمی توانید عکس هایتان را پیدا کنید؟ برنامه هوشمند عکس گوگل می تواند کار شما را آسان کند.
Google Photos از بهترین سرویس های گوگل است که برای ذحیره، مدیریت و اشتراک گذاری تصاویر بسیار مناسب است.
Google Photos در واقع محصولی از شرکت گوگل است که فضای بی‌نهایت برای عکس‌ها و تصاویر ویدئویی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تنها محدودیت موجود آن است که عکس‌ها باید زیر 16 مگاپیکسل و ویدئوها نیز تا رزولوشن تمام اچ‌دی باشند.
در صورتی که عکس‌ها و ویدئوها بزرگ‌تر باشند گوگل به‌طور خودکار اقدام به فشرده‌سازی آن‌ها می‌کند اما این شرکت تضمین کرده هیچ افت کیفیتی بر روی این عکس‌ها و تصاویر اتفاق نخواهد افتاد. با توجه به بهره‌گیری از قابلیت پشتیبان‌گیری خودکار در برنامه‌های اندروید و iOS هیچ نگرانی از بابت از دست رفتن اطلاعات خود نخواهید داشت؛ اما باید بدانید که اگر شما از آن فقط به عنوان یک گالری عکس و ابزار پشتیبان گیری استفاده می کنید بسیاری از ویژگی های آن را از دست داده اید.

دریافت اطلاعات هوشمند

Google Photos محصولی دیگر از گوگل است که از فناوری ابری استفاده می کند. این بدان معناست که همه چیز روی حساب کاربری خود شما آپلود می شود. بدین ترتیب شما برنامه ای در اختیار دارید که به طور سخاوتمندانه ای فضا در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از عکس ها و فیلم های خود پشتیبان تهیه کنید فقط کافی است هر زمان که خواستید به اینترنت متصل شوید.
پس از اتصال به اینترنت شما می توانید عکس های خود را به ابر گوگل ارسال کنید و اگر حجم فایل زیاد بود گوگل به طور اتوماتیک آن را فشرده می کند بدون آنکه کیفیت عکس یا فیلم را کاهش دهد.

Google Photos برای ذخیره، مدیریت و اشتراک گذاری تصاویر

اشتراک

Google Photos به شما اجازه ساخت آلبوم و اشتراک آن با دیگران را می دهد. شما می توانید لینک آلبوم خود را به دیگران ارسال کنید و از آن ها دعوت کنید تا عکس های شما را ببینند و حتی نظرات خود را در مورد عکس ها بنویسند.
شما حتی می تونید عکس ها را بر اساس مکان، تاریخ، مناسبت و یا هر چیز دیگری دسته بندی کنید و بدین ترتیب آلبوم خود را جذاب تر کنید.

امکان ساخت آلبوم و به اشتراک گذاری عکس ها در Google Photos

بگردید و پیدا کنید

Google Photos منبعی خوب برای پیدا کردن افراد، مکان ها و بسیاری چیزهای دیگر است؛ اما باید ببینیم که واقعاً چقدر می تواند مفید باشد؟ جستجوی آن بسیار عالی است چرا که به شما اجازه می دهد عکسها را بر اساس مکان، نام و یا افراد موجود در لیست مخاطبانتان پیدا کنید.

یافتن مکان ها و افراد و ... در Google Photos

فراتر از اندروید

نکته مثبت دیگر Google Photos این است که کسانی که با iOS کار می کنند نیز می توانند از آن استفاده کنند. برای ارتباط برقرار کردن با عکس های روی دسکتاپ از طریق وب نیز بهترین راه است. شما می توانید از همان فناوری های جستجوی تصویر استفاده کنید و آلبوم ها و فیلم های ذخیره شده خود را ببینید.
تصاویری را که حذف یا ویرایش می کنید همگام سازی می شوند و هر جایی که از عکس های Google Photos استفاده شده باشد در همان لحظه تغییر خواهد کرد.

صرفه جویی در فضای ذخیره سازی گوشی هوشمند

یکی از بهترین مزایای این اپلیکیشن صرفه جویی در فضای ذخیره سازی است. این برنامه می تواند تمام عکس ها و فیلم های شما را بدون هیچ نگرانی و در فضایی امن ذخیره کند.
شما می توانید پیش نمایش عکس ها و فیلم ها را روی گوشی خود به صورت عادی ببینید زیرا Google Photos پیش نمایشی کوچک از عکس و فیلم ها به شما نمایش می دهد. هر چند برای زمانی که سیگنال اینترنت ضعیف است برای کاربران کمی دردسرساز می شود اما در حالت عادی بسیار عالی است.

Google Photosموجب صرفه جویی در فضای ذخیره سازی گوشی می گردد

منتشر شده در greenbot

امتیاز ما
برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش