هشتگ های داغ :‌
خرید-کیس-برای-کامپیوترهای-پرمصرف-و-پردازشی
0

راهنمای خرید کیس برای کامپیوترهای پرمصرف و پردازشی | معرفی 8 مدل پرفروش

سیستم‌های گیمینگ با مصرف انرژی بالا، نیاز به کیس‌های خاص با امکاناتی مانند فیلتر ضد گرد و غبار، تعداد فن زیاد و سطح صدای کم دارند تا عملکرد بهینه‌ای داشته باشند. در این مقاله از شهر تکنولوژی فافا، به معرفی کیس‌هایی با امکانات گفته شده، نکات مهم در زمان خرید آن‌ها و راهنمایی برای خرید کیس برای کامپیوترهای پرمصرف و پردازشی ارائه خواهیم داد.

خرید-کیس-برای-کامپیوترهای-پرمصرف-و-پردازشی

فهرست مطالب

اهمیت خرید کیس برای کامپیوترهای پرمصرف و پردازشی

همانطور که می‌دانید کیس یکی از اصلی‌ترین اجزای کامپیوتر است که در عملکرد و سلامت قطعات نقش اساسی دارد. خرید کیس برای کامپیوترهای پرمصرف و پردازشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا این کامپیوترها نیازمند تهویه‌ی خوب، فضای کافی برای گردش هوا، سیستم جلوگیری از لرزش و صدا و جنس و کیفیت ساخت بالا هستند. در این مقاله قصد داریم در خرید بهترین کیس برای کامپیوتر به شما کمک کنیم. 

خرید-کیس-برای-کامپیوترهای-پرمصرف-و-پردازشی

معرفی چند مدل کیس برای کامپیوترهای پرمصرف و پردازشی

حال قصد داریم مدل‌هایی از کیس برای کامپیوترهای پرمصرف را معرفی کنیم. این کیس‌ها از برندهای متنوع و با قیمت‌های مختلف در این لیست آمده‌اند تا با در نظر گرفتن بودجه و ویژگی‌های آن‌ها، اقدام به خرید خرید کیس برای کامپیوترهای پرمصرف و پردازشی کنید. 

کیس گیمینگ Deepcool مدل CH510

خرید-کیس-برای-کامپیوترهای-پرمصرف-و-پردازشی

بهترین انتخاب برای خرید کیس برای کامپیوترهای پرمصرف و پردازشی، کیس گیمینگ دیپ کول مدل CH510 است. جنس بدنه این محصول از ABS، SPCC و Tempered Glass است. این کیس از مادربردهای Mini-ITX، Micro-ATX، ATX و E-ATX پشتیبانی می‌کند و از نوع Mid Tower است. حداکثر ارتفاع خنک‌کننده پردازنده 175 میلی‌متر و حداکثر طول کارت گرافیک برای این مدل کیس، 380 میلی‌متر می‌باشد. پاور قابل نصب بر روی این کالا، از نوع ATX PS2 می‌باشد و تا حداکثر طول 170 میلی‌متر را ساپورت می‌نماید. این کیس خوب برای کامپیوتر قابلیت نصب 9 فن 120 میلی‌متری و 5 فن 140 میلی‌متری را دارد. همچنین فیلترهای ضد گرد و غبار اختصاصی کیس گیمینگ Deepcool مدل CH510، سیستم شما را تمیز نگه‌می‌دارد. این case دارای 7 اسلات برای ارتقاء سیستم است. 

کیس گیمینگ Green مدل GRIFFIN G6

خرید-کیس-برای-کامپیوترهای-پرمصرف-و-پردازشی

کیس گیمینگ گرین مدل GRIFFIN G6 در دسته کیس‌های Mid-Tower قرار می‌گیرد و از مادربردهایی با فرم فاکتور Mini-ITX، Micro-ATX، ATX، E-ATX و SSI CEB پشتیبانی می‌نماید. این کیس با 7 اسلات توسعه، امکان میزبانی از 3 کارت گرافیک قدرتمند با حداکثر طول 370 میلی‌متر را خواهد داشت. این کیس دارای 5 فضا برای نصب درایو 2.5 و 3.5 اینچی دارد و می‌توان 4 درایو 3.5 اینچی یا 5 درایو 2.5 اینچی در آن قرار داد.

کیس گیمینگ Green مدل GRIFFIN G6 دارای فیلتر ضد گرد و غبار و 8 جایگاه برای نصب فن است که 2 فن 200 میلی‌متری ARGB در قسمت جلویی و 1 فن 120 میلی‌متری ARGB در قسمت پشتی آن از پیش نصب شده‌اند. علاوه بر این، یک هاب 9 کاناله مجهز به کنترل از راه دور در این کیس وجود دارد که با اتصال فن‌ها به آن، می‌توانید جلوه‌ها و رنگ LED فن‌ها را با استفاده از ریموت کنترل تغییر دهید.

کیس گیمینگ Master Tech مدل T500 X

خرید-کیس-برای-کامپیوترهای-پرمصرف-و-پردازشی

کیس گیمینگ مستر تک مدل T500 X از بهترین‌های کیس کامپیوتر گیمینگ است که از نوع Full Tower می‌باشد. این کیس با مادربردهای ATX, microATX, Mini-ITX و E-ATX سازگار است. این محصول دارای 5 فن از پیش نصب‌شده در پنل جلو و عقب است. علاوه بر این، می‌توان 10 فن 120 میلی‌متری یا 140 میلی‌متری در پنل‌های مختلف آن نصب کرد. کیس گیمینگ Master Tech مدل T500 X امکان نصب کارت گرافیک‌ با حداکثر طول 395 میلی‌متر را به شما می‌دهد. این محصول 2 محفظه درایو 3.5 اینچی و 6 محفظه درایو 2.5 اینچی دارد. نوع منبع تغذیه قابل پشتیبانی این کیس جذاب از نوع ATX PS2 می‌باشد. این محصول از گزینه‌های عالی برای خرید کیس برای کامپیوترهای پرمصرف و پردازشی است.

کیس گیمینگ Asus مدل TUF Gaming GT502

خرید-کیس-برای-کامپیوترهای-پرمصرف-و-پردازشی

کیس گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming GT502 از جمله مدرن‌ترین کیس برای کامپیوتر، از نوع Full Tower می‌باشد. این کیس با مادربردهای ATX, microATX و Mini-ITX سازگار است و دارای فیلتر ضد گرد و غبار است. این محصول دارای جایگاه 4 فن 120 میلی‌متری و 2 فن 140 میلی‌متری می‌باشد. کیس گیمینگ Asus مدل TUF Gaming GT502 دارای 8 اسلات توسعه است و امکان نصب کارت گرافیک‌ با حداکثر طول 400 میلی‌متر را به شما می‌دهد. این محصول 4 محفظه درایو 2.5 / 3.5 اینچی دارد.

کیس گیمینگ Cooler Master مدل MasterCase SL600M

خرید-کیس-برای-کامپیوترهای-پرمصرف-و-پردازشی

کیس گیمینگ کولر مستر مدل MasterCase SL600M یکی از بهترین گزینه‌های خرید کیس برای کامپیوترهای پرمصرف و پردازشی است. این کیس از نوع Mid Tower بوده و با مادربردهای Mini-ITX، microATX، ATX و E-ATX سازگاری دارد. جنس بدنه این کیس از استیل و پنل کناری از جنس شیشه حرارت دیده می‌باشد. 

برای ایجاد جریان هوای مناسب دو فن بزرگ 200 میلی‌متری در بخش پایینی آن نصب شده است. علاوه بر این می‌توان آن‌ها را با دو فن 140 میلی‌متری یا سه فن 120 میلی‌متری جا‌به‌جا کرد. برای داشتن سیستم خنک‌کننده مایع، باید رادیاتورهایی با حداکثر طول 360 میلی‌متر در بالا و پایین این کیس نصب کنید. همچنین حداکثر ارتفاع خنک‌کننده پردازنده می‌تواند تا 191 میلی‌متر باشد. فن‌های کیس گیمینگ Cooler Master مدل MasterCase SL600M کاملا بی‌صدا هستند و قابلیت تنظیم سرعت در 4 حالت مختلف را دارند.  

کولر مستر برای این کیس، 11 جایگاه PCIe در نظر گرفته که 9 جایگاه آن در یک قسمت و 2 جایگاه در قسمت دیگر آن وجود دارد. براکت کارت گرافیک چرخشی بوده و امکان نصب آن به صورت افقی و عمودی وجود دارد. برای نصب حافظه‌های ذخیره سازی، 4 محفظه 2.5 اینچی، 4 محفظه درایو کمبو 2.5 و 3.5 اینچی در این کیس تعبیه شده است.

کیس گیمینگ Asus مدل ROG STRIX HELIOS WHITE EDITION

خرید-کیس-برای-کامپیوترهای-پرمصرف-و-پردازشی

کیس گیمینگ ایسوس مدل ROG STRIX HELIOS WHITE EDITION یک کیس خوب برای کامپیوتر است و از نوع Full Tower می‌باشد. این کیس با مادربردهای ATX, microATX, Mini-ITX و E-ATX سازگار است. این محصول دارای فیلتر ضد گرد و غبار و 4 فن از پیش نصب‌شده 140 میلی‌متری است. علاوه بر این، می‌توان 7 فن 120 میلی‌متری و 3 فن 140 میلی‌متری دیگر روی این کیس نصب کرد. کیس گیمینگ Asus مدل ROG STRIX HELIOS WHITE EDITION دارای 10 اسلات توسعه است و امکان نصب کارت گرافیک‌ با حداکثر طول 450 میلی‌متر را به شما می‌دهد. این محصول 4 محفظه درایو 2.5 اینچی و 2 محفظه درایو 2.5 / 3.5 اینچی دارد.

کیس گیمینگ Cougar مدل Conquer 2

خرید-کیس-برای-کامپیوترهای-پرمصرف-و-پردازشی

کیس گیمینگ Cougar Conquer 2 با طراحی بسیار جذاب، جلوه‌ای زیبا و متفاوت به میز کار شما می‌بخشد. این محصول از مادربردهای microATX، ATX، CEB و Mini-ITX پشتیبانی می‌کند. این کیس جذاب، برنده جایزه طراحی IF Design Award 2020  شده که معتبرترین جایزه طراحی در کل دنیا است. این کیس از کارت گرافیک با حداکثر طول 400 میلی‌متر، خنک‌کننده پردازنده با حداکثر ارتفاع 150 میلی‌متر و منبع تغذیه با حداکثر طول 220 میلی‌متر از نوع ATX PS2 پشتیبانی می‌نماید. در پنل جلویی روی براکت زاویه‌دار یک فن 120 میلی‌متری با نورپردازی ARGB نصب شده، با این حال برای تهویه هوای درست می‌توانید دو فن 120 میلی‌متری دیگر در این پنل نصب کنید. پنل بالایی نیز قابلیت نصب سه عدد فن 120 میلی‌متری را دارد. همچنین می‌توانید رادیاتورهایی با ابعاد 120 یا 240 میلی‌متری در پنل جلو و 120، 240 یا 360 میلی‌متری در پنل بالا نصب نمایید.

کیس گیمینگ Cooler Master مدل COSMOS C700M

خرید-کیس-برای-کامپیوترهای-پرمصرف-و-پردازشی

کیس گیمینگ کولر مستر مدل COSMOS C700M از بهترین‌های کیس کامپیوتر گیمینگ است که از نوع Full Tower می‌باشد. این کیس با مادربردهای Mini ITX, Micro ATX, ATX و در شرایط خاص‌تر E-ATX سازگار است. این محصول دارای 3 فن از پیش نصب‌شده 140 میلی‌متری در پنل جلو و 1 فن 140 میلی‌متری در پنل پشتی است. علاوه بر این، می‌توان 3 فن 120 میلی‌متری یا 3 فن 140 میلی‌متری در قسمت بالا و 2 فن 120 میلی‌متری یا 140 میلی‌متری در قسمت پایینی آن نصب کرد. کیس گیمینگ Cooler Master مدل COSMOS C700M دارای 8 اسلات توسعه است و امکان نصب کارت گرافیک‌ با حداکثر طول 490 میلی‌متر را به شما می‌دهد. این محصول یک محفظه درایو 5.25 اینچی، 4 محفظه درایو 2.5 اینچی و یک جایگاه کمبو برای درایوهای 2.5 و 3.5 اینچی دارد.

با توجه به اهمیت کیس کامپیوترهای پرمصرف، انتخاب بهترین مدل بسیار مهم است. در این مقاله با اهمیت توجه به ویژگی‌ها و نکات مهم در خرید کیس آشنا شدید. حال می‌توانید به راحتی اقدام به خرید کیس برای کامپیوترهای پرمصرف و پردازشی کنید. شهر تکنولوژی فافا ارائه‌دهنده انواع کیس‌های خانگی، اداری و گیمینگ است که می‌توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه انواع این کیس‌ها را مشاهده نمایید و خرید خود را ثبت کنید. 

سوالات متداول

کیس‌های با قیمت بالا معمولاً دارای کیفیت ساخت و امکانات بهتری هستند که می‌توانند عمر قطعات را افزایش دهند.

بله، اندازه‌ی کیس می‌تواند تأثیر مهمی در تهویه‌ی هوا و قابلیت نصب قطعات داشته باشد.

خیر، انتخاب رنگ کیس تأثیری بر عملکرد کامپیوتر ندارد و صرفاً به سلیقه شما بستگی دارد.

بله، اکثر کیس‌های ATX دارای سایز استاندارد هستند و قابلیت سازگاری با بیشتر قطعات را دارند.

در این نوع سیستم‌ها می‌توان از خنک‌کننده‌های مایع و فن‌های معمولی استفاده کرد. 

درگاه‌های USB و پورت‌های صوتی اهمیت زیادی دارند تا بتوان انواع دستگاه‌های جانبی را به کامپیوتر متصل کرد.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

9 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش